Een flesje maken 'snachts is toch een pak vermoeiender denk ik dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef cattie het volgende:
Ive heeft afgelopen nacht 1 nachtvoeding gehad (de voedingen waren om 22.15, 1.30 en 6.45), voor zijn doen echt super. Het heeft mijn man niet op andere gedachten mbt een flesje kv gebracht, helaas...
's nachts blijft Ive bv krijgen, het gaat alleen om de laatste voeding. Mijn man denkt dat Ive dan beter slaapt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Een flesje maken 'snachts is toch een pak vermoeiender denk ik dan?
Ik geloof dat Catties man vooral hoopt dat dat flesje Kv er dan voor zorgt dat Ive door gaat slapen. Cattie, ik zou me er niet te druk om maken en je man lekker dat flesje laten maken. Als het helpt is het toch wel fijn en als het niet helpt hebben jullie het wel geprobeerd. Dat ene flesje zal niet veel verschil maken in je productie en Ive is de zes maanden ook al voorbijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Een flesje maken 'snachts is toch een pak vermoeiender denk ik dan?
Ik voelde de tsr voor het eerst toen mijn dochter al 8 maanden was.quote:Door de aanraking van de tepel wordt er een seintje naar de hersens gegeven, die vervolgens het hormoon oxytocine vrijgeven. Dit hormoon zorgt ervoor dat de spiertjes die in de borst rondom de melklklieren liggen, samentrekken. Door dit samentrekken wordt de melk die in de melkklieren ligt opgeslagen, naar voren geduwd en komt ook in de voorraadholtes terecht, waarna het door de baby kan worden opgedronken. Deze reflex die voor dit toeschieten van de melk zorgt wordt de toeschietreflex genoemd. Veel vrouwen, maar niet alle vrouwen, voelen de toeschietreflex als een lichte tinteling in hun tepels.
het is geen afkraken, het is kritiek en een punt van kritiek mag toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Net alsof alle kinderdagverblijven zo slecht zijn. Nogal makkelijk een kdv afkraken als je er zelf geen ervaring mee hebt. Ook ik was niet altijd even blij met de leidsters voor dat ene dagje per week dat Pepijn er naar toe ging maar toch ben ik blij dat er zoiets als een kdv bestaat.
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dankje Dutchie! Ik doe trouwens rustig aan, niet alleen voor de veiligheid met oog op de afgelopen maand. Maar ook omdat ik het dan zelf rustig kan afsluiten. Ik neem nu afscheid van de bv... en daar voel ik me af en toe droevig over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |