abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45308619
YPPY, wat goed

Weet iemand eigenlijk of ik in 1 flesje bv met kv kan mengen?
Soms heb ik maar een beetje bv op voorraad in de koelkast. Bijvoorbeeld 30 cc en dan zou het handig zijn om dat aan te vullen met kv in 1 flesje.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45308698
Kan, maar dan wel aangemaakte Kv gebruiken dus niet borstvoeding inplaats van water gebruiken.

MiSs-TaKe: wat heerlijk om te lezen, zo twee aan de borst!

En een dikke hoera voor Yppy!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:13:22 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45308708
ja dat mag, maar je moet wel eerst de kv bereiden zoals normaal en er dan later de bv bij mengen [sub] correct me if im wrong..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45308741
Nee, ok dat is duidelijk! Bedankt
pi_45309968
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef Moonah het volgende:
Meteen een vraagje voor je dat me van de week door het hoofd schoot:
Je borsten stemmen samenstelling en hoeveelheid van de melk toch af op de behoeften van je kindje. Nou, hoe gaat dat dan als je nog zoogt terwijl je alweer een nieuw babietje hebt? Krijgen ze dan allebei colostrum?
Jip, beide kids krijgen colostrum binnen. Maar omdat mijn bv al ruim op gang was had ik niet alléén maar colostrum, maar ook al rijpere voeding. Colostrum heeft o.a een laxerend effect op de darmpjes van de baby, dit om het meconium wat zich erin bevind wat vlot eruit te krijgen.

Omdat je borsten in de zwangerschap zich al voorbereiden op bv kon ik precies merken wanneer ze colostrum aan gingen maken, namelijk toen Jeremy (de oudste) aan de diarree was

Normaaal het je wat glazig vocht en een wittig laagje room erop...ik had na de 2e bevalling echt roomgele melk, en een laag room erop dat was aburd

ohja, en stuwing vond ook gewoon plaats

Mooi hoe de natuur werkt

[ Bericht 1% gewijzigd door MiSs-TaKe op 13-01-2007 23:28:06 ]
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_45319584
wat fijn yppy dat het weg is.
mama van 3 kids!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:39:51 #232
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45322740
Helen Harper zoogkompressen: 'verbeterde vorm, heel zacht en veilig'. Wat kan er onveilig zijn aan zoogkompressen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45329018
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Helen Harper zoogkompressen: 'verbeterde vorm, heel zacht en veilig'. Wat kan er onveilig zijn aan zoogkompressen?
ik zou het niet weten maar dat veilig slaat idd nergens op
mama van 3 kids!
pi_45329063
misschien veilig in de zin van dat ze niet broeierig zijn ofzo?
pi_45329121
Nou, slaat wel een beetje ergens op denk ik

Zoogcompressen kunnen huidirritaties veroorzaken of niet zo heel erg ademend zijn.

edit: wat snoopy zegt dus (ik kon niet op 'broeierig' komen)
Variety is the spice of life
pi_45329454
ja oke dat broeierig had ik nog niet aangedacht maar het zou kunnen.
mama van 3 kids!
pi_45329577
Maar goed, die Helen Harper zal d'r product natuurlijk graag willen verkopen
Variety is the spice of life
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:17:55 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45330169
Speaking of which, ik vind die Lily Padz toch het meest ideaal hoor!
Ik heb van de week een nieuw paar gekocht. Na een maand of twee zijn ze toch wel aan vervanging toe. Nu moet ik er wél bij zeggen dat ik ze dagelijks in de sterilisator deed ivm spruw, en vaak steriliseren wordt in de handleiding afgeraden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 14 januari 2007 @ 04:48:34 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45335364
Thies heeft gisteravond wat minder gedronken dan normaal. Toen heb ik bij beide borsten wat afgekolfd omdat ze zó strak stonden. Nu werd ik zojuist wakker en mijn rechterborst doet me toch een partij zeer.. Het trekt helemaal door tot in mijn oksel, de hele zijkant doet pijn. Spierpijnachtig. Voor het voeden voelde het hard, nu zacht, maar nog steeds pijnlijk. Ik heb net zitten kolven (kwam niet veel uit, 20cc..) en masseren, maar echt verbetering treedt er niet op. Geen rode plekken trouwens. Zou dit een verstopping kunnen zijn?
pi_45335997
Als je je verder goed voelt kan het best een verstopping zijn, zijn zeer pijnlijk en alles keihard, (een BO heb ik nog nooit gehad dus het verschil weet ik niet.). Goed warmhouden, afkolven voor het voeden en dan met het kinnentje naar de pijnlijke plek laten drinken. Hielpen bij mij het beste. Stond het er altijd van tekijken dat Merlijn het goed leeg kon drinken. Moonah, hoop dat het bij jou ook zo wegtrekt.
  zondag 14 januari 2007 @ 09:55:17 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45336222
Hier ook LilyPadz
alleen heftige lekkage houden ze niet tegen, vandaar dat ik ze nog wel afwissel met wegwerpdingen. De stuwing is nog niet helemaal weg en dus heb ik nog af en toe een nat shirt. Met die absorberende dingen heb ik daar minder last van.

het is wel heerlijk om gewoon zonder bh in m'n huispak te lopen zodat het even kan 'luchten'. Die bh ben ik altijd snel zat. (en zo ruim ben ik niet bedeeld, dus 'los' kan makkelijk voor een paar uur) Lilypadz zijn dan ideaal natuurlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 14 januari 2007 @ 10:52:35 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45336833
quote:
Op zondag 14 januari 2007 09:17 schreef Randa_v het volgende:
afkolven voor het voeden
Afkolven vóór het voeden
Heeft Thies dan wel genoeg voeding? Ik dacht ná het voeden de borst verder leegkolven...
Vannacht werd ik rillerig, vanochtend getemperatuurd, 37.3. Ietsje meer dan normaal (36.8).
Inmiddels rode plekken en na twee voedingen nog geen verbetering.
Ik heb dit twee keer eerder gehad aan nota bene dezelfde borst (minder heftig) en toen trok het gelukkig binnen 24 uur weg. Ik hoop op het beste!

Ik zou vandaag met een vriendin naar de sauna gaan. De warmte lijkt me wel oké, maar zou het afkoelen kwaad kunnen?
*googlen gaat
  zondag 14 januari 2007 @ 10:57:57 #243
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45336900
Moonah, zo onderhand kunnen je borsten ook ter plekke nog melk aanmaken, als je dan eerst kolft moet Thies wat harder werken maar heb je ook kans dat hij de verstopping er uit drinkt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:02:49 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45336974
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:57 schreef Jelief het volgende:
Moonah, zo onderhand kunnen je borsten ook ter plekke nog melk aanmaken, als je dan eerst kolft moet Thies wat harder werken maar heb je ook kans dat hij de verstopping er uit drinkt.
Ah, oké. Dat zal ik dadelijk proberen.

Wat vind ik dat toch ontzettend knap van mijn borsten....
pi_45337302
Wat die borsten allemaal niet kunnen hè Moonah
Sauna lijkt me trouwens zeker goed voor je borsten, maar te snel afkoelen zou ik mee oppassen. Badjasje aan dus als je er uit gaat.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:27:59 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45337423
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:21 schreef owlet het volgende:
Wat die borsten allemaal niet kunnen hè Moonah
Sauna lijkt me trouwens zeker goed voor je borsten, maar te snel afkoelen zou ik mee oppassen. Badjasje aan dus als je er uit gaat.
Ik hou toch niet van zo'n dompelbad!
Anyway, ik word zo dadelijk teruggebeld dopor de thuiszorgvragenlijn.
Hoewel ik me onderhand afvraag of zij meer kennis van zaken hebben dan de dames hier....
  zondag 14 januari 2007 @ 11:33:43 #247
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45337539
Pas op voor het antwoord daar. De assistente bij de huisartsenpost adviseerde mijn bij mijn eerste ( ) verstopping om te koelen. De tante-verloskundige wilde dat ik afwisselend zou warmen en koelen. Mijn aanpak was dus warmte en idd voor de voeding wat kolven, zodat Anna harder moest werken. Ik heb zelfs geslapen op een kruik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45337769
Ik heb toen met zo'n hotpack in mijn bh gezeten Een soort silconenborst had ik toen
  zondag 14 januari 2007 @ 12:02:35 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45338237
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef snoopy het volgende:
Ik heb toen met zo'n hotpack in mijn bh gezeten Een soort silconenborst had ik toen
Yup, heb ik ook. Voelt wel prettig.
Zat ik net te kolven, kreeg ik dus potjandorie absoluut geen TSR.
Pas na 10 minuutjes video kijken begon het te stromen. En die thuiszorglijn heeft ook een brede interpretatie van het begrip 'zo terugbellen'. Ik wil zo graag vandaag nog weten of ik vanmiddag naar de sauna kan gaan.

Zo. Jullie zijnweer van alle details op de hoogte.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:40:29 #250
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45346545
@Moonah: wat hierboven allemaal staat en probeer te ontspannen, dan stroomt het beter door. Probeer een rustmoment te creeëren.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')