Jip, beide kids krijgen colostrum binnen. Maar omdat mijn bv al ruim op gang was had ik niet alléén maar colostrum, maar ook al rijpere voeding. Colostrum heeft o.a een laxerend effect op de darmpjes van de baby, dit om het meconium wat zich erin bevind wat vlot eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:36 schreef Moonah het volgende:
Meteen een vraagje voor je dat me van de week door het hoofd schoot:
Je borsten stemmen samenstelling en hoeveelheid van de melk toch af op de behoeften van je kindje. Nou, hoe gaat dat dan als je nog zoogt terwijl je alweer een nieuw babietje hebt? Krijgen ze dan allebei colostrum?
ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Helen Harper zoogkompressen: 'verbeterde vorm, heel zacht en veilig'. Wat kan er onveilig zijn aan zoogkompressen?
Afkolven vóór het voedenquote:Op zondag 14 januari 2007 09:17 schreef Randa_v het volgende:
afkolven voor het voeden
Ah, oké. Dat zal ik dadelijk proberen.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:57 schreef Jelief het volgende:
Moonah, zo onderhand kunnen je borsten ook ter plekke nog melk aanmaken, als je dan eerst kolft moet Thies wat harder werken maar heb je ook kans dat hij de verstopping er uit drinkt.
Ik hou toch niet van zo'n dompelbad!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:21 schreef owlet het volgende:
Wat die borsten allemaal niet kunnen hè Moonah![]()
Sauna lijkt me trouwens zeker goed voor je borsten, maar te snel afkoelen zou ik mee oppassen. Badjasje aan dus als je er uit gaat.
Yup, heb ik ook. Voelt wel prettig.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:44 schreef snoopy het volgende:
Ik heb toen met zo'n hotpack in mijn bh gezetenEen soort silconenborst had ik toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |