Zeg, er zijn zat mensen met een goed inkomen en een eigen huis etc die nog weleens de beest uithangen hoor, dat soort acties zijn niet alleen voor straatarme onopgeleide sletten weggelegd. Zo'n actie maakt je nog geen slechte moeder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een slet die zich in de bosjes laat palen lijkt me ander niet de ideale moeder, afgezien van het feit dat ze niet eens een huis zal kunnen kopen, laat staan fatsoenlijk voor haar kind kan zorgen. Starters hebben het tegenwoordig financieel al zwaar, laat staan alleenstaande moeders..
Zeg nou zelf vief.... bij 99% van de ouders gaat het toch ook over niets anders dan de poepluiers?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet bepalen..waar ik me wel aan erger is dat mensen die wél kinderen willen of hebben door de gewenst kinderlozen voortdurend worden afgeschilderd als simpele burgerlijke zielen met een suf leven wiens enige gespreksonderwerp de poepluiers van hun koter zijn.
Dan komt het al snel een beetje puberaal op me over, als in: ik zet me af tegen iets omdat ik het zelf maar niet voor elkaar kan krijgen, meer dan dat het gaat om iets waar je vrijwillig voor kiest.
Jank dan niet als anderen ook een eigen mening hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
3 kinderen kost je nauwelijks energie zeker?![]()
Ik wacht nog een paar jaar en dan beginnen wij aan kinderen. Dat vind ik normaal. Heel vroeg aan kinderen beginnen vind ik niet normaal en geen kinderen krijgen nog minder normaal. Dat is mijn mening.
quote:
Dan niks. Natuurlijk heb ik liever gezonde kinderen maar zo niet, dan zijn ze net zo welkom hoor.quote:[..]
enne:
Wat als TS, kinderen krijgt (of in zijn geval: "neemt") waar "iets" mee is, en blijkt dat zich uit zijn genen-poel kinderen ontwikkelen met een bepaalde afwijking of nog erger ... homosexuele kinderen, wat dan ?
Ik ben toch niet degene die jankt? Ik zie hier anderen alleen maar beginnen te schelden etc omdat mijn mening hun niet aan staatquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jank dan niet als anderen ook een eigen mening hebben.
Maar ook geen eeuwige-studentjes-die-stufi-trekken-in-spéquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Mensen zonder kinderen zouden natuurlijk wel veel meer belasting moeten gaan betalen. Alleen al omdat ze geen belastingbetalertjes-in-spe produceren.
En daar ga jij dan toch weer op inquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben toch niet degene die jankt? Ik zie hier anderen alleen maar beginnen te schelden etc omdat mijn mening hun niet aan staat
Als je zo je kind verwekt met een vreemde vent had ik het over voor de 10e keer. Dan ben je wel een goedkope hoer en een slechte moeder.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg, er zijn zat mensen met een goed inkomen en een eigen huis etc die nog weleens de beest uithangen hoor, dat soort acties zijn niet alleen voor straatarme onopgeleide sletten weggelegd. Zo'n actie maakt je nog geen slechte moeder.
Ja als in 'discussieren' itt 'janken'. Wellicht dat jij gewend bent om overal ja en amen op te zeggen bij de mensen die je als je vrienden ziet (je favo fokkers) maar anderen hebben weer een eigen mening.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daar ga jij dan toch weer op in.
Dat snap ik. Maar er zijn ontzettend veel meisjes die zo seks hebben (niet in de bosjes, was maar een voorbeeld). Dus dat zijn allemaal hoeren?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je zo je kind verwekt met een vreemde vent had ik het over voor de 10e keer. Dan ben je wel een goedkope hoer en een slechte moeder.
Je wilt je mening verkondigen in dit topic, je doet het, en dan vind je het raar dat mensen het niet met je eens zijn, heb je geen argumenten meer en roep je snel dat het maar jouw mening is en dat we het niet met elkaar eens hoeven te zijn, maar je gaat wel de hele tijd doorquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja als in 'discussieren' itt 'janken'. Wellicht dat jij gewend bent om overal ja en amen op te zeggen bij de mensen die je als je vrienden ziet (je favo fokkers) maar anderen hebben weer een eigen mening.
whehe dit is toch wel een trieste opmerkingquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan niks. Natuurlijk heb ik liever gezonde kinderen maar zo niet, dan zijn ze net zo welkom hoor.
Meisjes die regelmatig zo seks hebben vind ik inderdaad hoeren ja. En helemaal als ze daarmee kinderen verwekken (dan zijn het onverantwoordelijke hoeren).quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar er zijn ontzettend veel meisjes die zo seks hebben (niet in de bosjes, was maar een voorbeeld). Dus dat zijn allemaal hoeren?
Oh, regelmatig. Eenmalig mag wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Meisjes die regelmatig zo seks hebben vind ik inderdaad hoeren ja. En helemaal als ze daarmee kinderen verwekken (dan zijn het onverantwoordelijke hoeren).
Maar je geeft wel toe dat je dan als genen-donor hebt gefaald en dus abnormaal bent ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan niks. Natuurlijk heb ik liever gezonde kinderen maar zo niet, dan zijn ze net zo welkom hoor.
mooi gezegd geschrevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:39 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het beter is als mensen om de juiste redenen geen kinderen nemen ipv om de verkeerde redenen wel kinderen.
Als mijn kind met het syndroom van down ter wereld komt dan zal ik de laatste zijn om te verkondigen dat hij / zij normaal is, maar dat wil niet zeggen dat ik minder om mijn kind geef of er minder goed voor zal zorgen oid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Maar je geeft wel toe dat je dan als genen-donor hebt gefaald en dus abnormaal bent ?
Stuur je oudste een tijdje in de leer bij Miracle, dan ben je zo omaquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:40 schreef Gia het volgende:
Ik ken mensen die geen kinderen willen. Ze vinden dat ze met kinderen in hun vrijheid worden beperkt en niet meer zomaar een weekje ertussen uit kunnen. Tja, je hebt op een bepaald moment te maken met schoolvakanties, maar dat is dan ook de enige beperking die je hebt. Voor de rest kun je met kinderen op elke vakantie die je maar wilt. Als het je gaat om iedere dag in de kroeg te kunnen zitten, moet je jezelf eens afvragen of je misschien een alcoholprobleem hebt. Je kunt op vakantie ook bij de tent of het huisje, of de hotelkamer dronken worden, als dat zo nodig moet op vakantie. Voor de rest zie ik geen beperkingen.
Maar goed, moet iedereen lekker zelf weten.
Wat betreft de leeftijd had ik graag jonger moeder willen worden. Ik was nu 28 bij de eerste. Mijn buurvrouw is 2 jaar ouder dan ik en haar jongste is 20, geloof ik. De oudste is al getrouwd.
Op jonge leeftijd moeder worden kan betekenen dat je op redelijk jonge leeftijd oma wordt. Op een leeftijd dat je nog lekker vooruit kunt.
Mijn oudste is 14, ikzelf 43, verwacht dat het nog zeker 12 jaar kan gaan duren eer ik oma wordt.
Behalve een jonge oma zijn is er ook nog een ander voordeel. Mijn buren kunnen lekker op vakantie met hun tweetjes, wanneer ze maar willen. Voorseizoen, najaar, maakt niet uit, terwijl wij vastzitten aan schoolvakanties. Ze zijn nog heel jong en gaan nog graag op stap.
Goed, dat kun je ook doen voordat je aan kinderen begint, hebben wij ook een paar jaar gedaan. Maar genieten van je leven als je kinderen groot zijn, lijkt me ook heel fijn.
Ach, elk nadeel heb z'n voordeel, za'k maar zeggen.
Persoonlijk was ik liever eerder moeder geworden, maar ja, kwam manlief pas op mijn 25ste tegen.
Geloof me, je leven is over na je veertigste.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
Met veertig kun je niets meer?
Het wordt hoe langer hoe debieler.
In principe niet nee, maar 1 keer een one night stand is minder erg dan elk weekend ergens anders met je benen gespreid gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, regelmatig. Eenmalig mag wel?
Ik heb het niet over hij/zij, ik heb het over de genen-donor..jij dus! Uiteraard houd je van je eigen kinderen en zorg je daar goed voor, daar ga ik voor het gemak even van uit...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als mijn kind met het syndroom van down ter wereld komt dan zal ik de laatste zijn om te verkondigen dat hij / zij normaal is, maar dat wil niet zeggen dat ik minder om mijn kind geef of er minder goed voor zal zorgen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |