Wat moet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
nieuw jaar, frisse moet, nieuwe kut-newbies.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik koop geen games meer voor ik alle huidige heb uitgespeeld
Jaquote:
Okquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik koop geen games meer voor ik alle huidige heb uitgespeeld
Oh zo.. dat komt mooi uit want forza2 komt ws pas rond de zomer uit..quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja![]()
speel RS nog wel een paar maanden op Live en moet de complete sp nog. GoW nog 3 acts op Insane en CoDII nog 2,5 level op Veteran. En over Oblivion begin ik maar ff niet
Dus ik gok dat Forza II rond de zomer m`n eerste spel word
wel leuk, maar te ver weg altijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij bestaat er niet zoveel animo voor Strol..
Dan stel ik voor dat we snel gewoon ergens een borrel gaan drinken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij bestaat er niet zoveel animo voor Strol..
Dat is misschien een beter idee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we snel gewoon ergens een borrel gaan drinken.
Kweet niet, trek nou vooral veel op met mn eigen clanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
vanavond beetje schieten met de gijsjes?
Ik zit bij mijn kuiken vanavondquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
vanavond beetje schieten met de gijsjes?
Ja, heeft in zn aussie land zich bekeerd tot de aboriginals en zn baard laten staanquote:
Bad-hair-day bijeenkomst?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, we kunnen ook naar India gaan.
[afbeelding]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi, imposant...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.
studentengametijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet niet, trek nou vooral veel op met mn eigen clan![]()
![]()
Maar lig zoiezo op tijd in bed ook... geen studentengametijd voor mij.. afgelopen nacht ook maar 4 uur geslapen ofzo.
Ahh, vandaar dat bruinequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.
Neej..die ligt momenteel bij een maat van me. @quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef kepler het volgende:
hey Strol, heb jij Dead Rising nog liggen?
Ik was vergeten dat er een financieel adviseur langs kwam.. en dat werd zo gezellig dat ie 3 uur bleef hangen.. daarna geen zin meer gehadquote:
Ik laat beleggen tegen 7.5%quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Over financieel adviseur gesproken. Heeft iemand hier een beetje verstand van beleggen? Met de aantrekkende economie moet ik toch meer rendement over mijn spaargeld kunnen halen dan die lullige 3% die ik nu krijg.
Kan allemaal.. je hebt ook pakketen die wel voor 30 jaar lopen, maar dat je er wel eerder aan kan komen zeg maar. Alleen is dat meestal niet raadzaam in de eerste 5 jaar, dan verdien je namelijk nog niks terug. (heeft te maken met de kosten die in de eerste 5 jaar worden verspreid) .quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds die vergoeding van UWV, en die staat maar wat te staan op mijn spaarrekening. Ik zit me gewoon af te vragen of daar wat meer mee te doen valt. Maar ik wil het niet 30 jaar vastzetten aangezien ik wel vrij over het geld wil beschikken.
Hey, je hebt een ehm.. zo'n message ding.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds die vergoeding van UWV, en die staat maar wat te staan op mijn spaarrekening. Ik zit me gewoon af te vragen of daar wat meer mee te doen valt. Maar ik wil het niet 30 jaar vastzetten aangezien ik wel vrij over het geld wil beschikken.
ik sta al een paar honderd in het roodquote:Op donderdag 4 januari 2007 07:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej..die ligt momenteel bij een maat van me. @
Anders koop je hem gewoon!
Gijs................ vlgs mij bedoelt hij of je het spel wil ruilen om te lenen... niet dat je een lening moet gaan afsluiten bij de bank voor een lening....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
lenen doe ik liever nietEn al helemaal niet voor een game
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:10 schreef Bastard het volgende:
Gijs................ vlgs mij bedoelt hij of je het spel wil ruilen om te lenen... niet dat je een lening moet gaan afsluiten bij de bank voor een lening....
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Je mag Dead Rising van me lenen, maar ik wil hem wel terug.
Nee neem ik meteen mee Gijs.. potje racen is niet verkeerd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Laat die Fear en DeadRising ookmar eens deze kant op komen dan
B. MotoGP ligt hier voor je klaar. Vergeet `m niet me te nemen
dan wil ik Oblivion wel eens lenen van jouquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Laat die Fear en DeadRising ookmar eens deze kant op komen dan
B. MotoGP ligt hier voor je klaar. Vergeet `m niet me te nemen
Da`s goed, ik hoef nog maar 200 uurquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef kepler het volgende:
[..]
dan wil ik Oblivion wel eens lenen van jou
doorlopen danquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s goed, ik hoef nog maar 200 uur
Kunnen we weer wat racen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee neem ik meteen mee Gijs.. potje racen is niet verkeerd!
Heb je al gebeld? Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kunnen we weer wat racen.
Als ie het spel wil laden.
Als ik thuis ben wil ik gamen.quote:
Zal je wel lukken denk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wil ik gamen.
Zal binnenkort bellen, zou mooi zijn als ie een dag voordat ik op vakantie ben word opgehaald.
Was wel een hollander, en die is inderdaad gepakt ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
Ja joh.
Zal wel geen hollander zijn.
Persoon al gepakt?
Jawel, zn schenen liggen open, wat blauwe plekken hier en daar vooral zn rug... maar het had veel erger kunnen zijn omdat die persoon terug kwam met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is je vader ok Gijs? Geen lichamelijke verwondingen?
Jawel.. hij zag 2 jochies de boel vernielen buiten, waaraan hij vroeg om daar mee te stoppen.. die jochies zeiden dat ie zn bek moest houden, en dat hun moeder het ok vond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:57 schreef Magneet het volgende:
enig idee waardoor het veroorzaakt werd?
Mja.. ik kan gewoon aanbellen zonder te vertellen wie ik ben natuurlijk.. heb ik allemaal al aan gedacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, doe relax. Zo te zien neemt de politie het gelukkig serieus.
Gewoon net als je pa het hoofd koel houden, als je die teef nu opzoekt verlaag je je tot haar niveau en kom je zelf alleen maar in de shit.
Nu gewoon bij de politie er bovenop blijven zodat het voor die kut NIET met een sisser afloopt.
Ik weet het eerlijk gezeg niet.. ik weet dat er verder getuigenverklaringen zijn opgenomen, de buurvrouw van haar kent mn vader ook en staat compleet achter m.. dus eea zal wel een staartje gaan krijgen mag ik denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag trouwens toch wel hopen dat dat mens nu gewoon vastzit?
Ja en die komen niet.. ik heb het ook, kan mn bek niet houden.. en ik denk dat je er ook wat van moet blijven zeggen anders krijgen we een hele vreemde maatschappij als je je alles maar gewoon toelaat. Want dat doe je dan.. zwijgen is toestemmen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
Best wel lullig.
Zwijgen in deze tijd is denk ik beter.
Voortaan als je mensen dingen ziet slopen, kan je maar beter de politie bellen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
[TK] Wii console + toebehoren, en Zelda TP
Jezussquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:19 schreef kepler het volgende:
[TK] Wii console + toebehoren, en Zelda TP
Zal straks echt meer op games.fok en ook hier aanwezig zijn. Over een week ofzo... bijna klaar met de nieuwe praktijk. Vraagt even veel energie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:56 schreef kepler het volgende:
we missen jou ook hoor ChocoboEn die silversurfer, en die brown soms ook wel
Hoe is het met jouw lontjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Beste wensen ChoHoe gaat het nu met Daan?
Ik kan je t.a.v. de Wii geen ongelijk geven.
Wat een mongolen leven er toch in dit land...veel te korte lontjes allemaal.
- Je hebt er veel voor over om een enkel spel te kunnen spelen.. ik weet niet goed of ik dat nou moet bewonderen of dat je gewoon gestoort bentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat het hier gepost werdMaar ja........ Mario is nog ver weg. Metroid is nog ver weg.... wat moet ik dan? tot Q4 wachten? Nee, nu heb ik voor 35 euro Zelda een maand kunnen spelen........... Spul is hartstikke nieuw dus doe ik er iemand anders ook een plezier mee
Mis jullie wel. Heel erg druk gehad op werk. Nieuwe praktijk aan het openen. Thuis heeeel moe, helemaal met Daan's slaap situatie momenteel.
B,... herken je bericht. Buurman van mijn vader heeft hem van zijn motor geduwd en zat op hem te spugen. Puur omdat mijn vader een stukje over de stoep reet. Serieus........ ik heb zoooveel begrip voor je woede. Zo herkenbaar.... bijna in staat om wous te worden.
Gelukkig kalm gebleven. Heb geen zin in ongelukken of andere zaken.
Iedereen alsnog de beste wensen enzo
Ik ben niet helemaal lekker af en toe Gijs..... wil Zelda gamen....... klaar en nu weer wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
- Je hebt er veel voor over om een enkel spel te kunnen spelen.. ik weet niet goed of ik dat nou moet bewonderen of dat je gewoon gestoort bentJe raakt hem inderdaad wel snel kwijt voor een leuke prijs!
- Hoest met Daan dan? Nog steeds zo paninsch savonds joh? Heb je m een paar keer laten schrikken ofzo?Nee ik kan er geen tip in geven, ik weet zeker dat jullie al het mogelijk al geprobeerd hebben dan..
- Echt kanker klote die outside world .. voorbeeld van jou pa ook.. dat gaat zo echt helemaal nergens over... Gijs.. wat doe je als je het zou zien?
Ik had het zelf ook niet moeten zien..
-Beste wensen gijs!
Dat disrespect naar je vader toe inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal lekker af en toe Gijs..... wil Zelda gamen....... klaar en nu weer wegKost me nog geen 20 euro op het moment
Ok,............ had het niet moeten zien Gijs.......... mijn vader is een beetje bang geworden nu. Logisch... man is toch 60 en geen 30 meer ofzo. Gozer die hem duwde ( en bespuude.... hij spuugde Gijs
) .... grote gozer.... Moluks... aggressief... jaar of 30...... ja wat moet mijn Pa doen dan.... sterker nog... wat moet ik doen..... maar ben er gelukkig overheen nu.... de woede dan.
ik weet helaas dat aangifte doen vaak niet zo'n zin heeft... Ik ben twee keer aangevallen op straat om niks, en twee keer aangifte gedaan. Twee keer is er wel iemand opgepakt, maar verder nooit wat gebeurt... Van 1 zaak een brief gehad dat hij voor de rechter moest verschijnen wegens openbare geweldpleging en mishandling, maar daarna nooit meer iets van gehoord... Tweede keer nooit meer wat van gehoord nadat ik een verklaring had afgegevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat disrespect naar je vader toe inderdaad
Mijn vader is ook 60.. denkt er wat van te zeggen bij de ouders van die ventjes... word ie gewoon de tering geslagen... was zoooo kwaad gisteren.. nog steeds eigenlijk... zou er nog steeds heen kunnen gaan
Heeft jou vader nog aangifte gedaan oid? Tis zn buurman he.. word het dan ook niet beter op denk ik
Nee,... doet hij niet. Heeft geen nut.... + dat soort mensen zijn niet lekker. Hij waarschuwde met dood en hel Gijs......... beter laat je zo iemand met rust. IQ is te laag en het besef niet te meten. Nee,.... lekker laten zo. Soms kan je het beter niet doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat disrespect naar je vader toe inderdaad
Mijn vader is ook 60.. denkt er wat van te zeggen bij de ouders van die ventjes... word ie gewoon de tering geslagen... was zoooo kwaad gisteren.. nog steeds eigenlijk... zou er nog steeds heen kunnen gaan
Heeft jou vader nog aangifte gedaan oid? Tis zn buurman he.. word het dan ook niet beter op denk ik
En door dit soort dingen ben ik dus zwaar geneigd om eigen rechter en beul te spelen... en wie weet ga ik dat ook nog steeds doen,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet helaas dat aangifte doen vaak niet zo'n zin heeft... Ik ben twee keer aangevallen op straat om niks, en twee keer aangifte gedaan. Twee keer is er wel iemand opgepakt, maar verder nooit wat gebeurt... Van 1 zaak een brief gehad dat hij voor de rechter moest verschijnen wegens openbare geweldpleging en mishandling, maar daarna nooit meer iets van gehoord... Tweede keer nooit meer wat van gehoord nadat ik een verklaring had afgegeven
Mn vader heeft mij zelf ooit eens bij de politie aangegeven omdat ik wat had geflikt! En in zn goeie tijd kon ie een behoorlijk draai om je oren geven ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Maatschappij van tegenwoordig.
Mijn ouders hadden je vader een kop koffie gegeven en mij een draai om mijn oren.
Niet dat ik het uberhaupt in mijn hoofd zou hebben gehaald om de boel te vernielen en een grote bek op te zetten.
Gijs,... weet niet wat het waard is maar wil nog steeds mijn excuses aanbieden voor die dag. Ik had gedronken,.... wist niet wat ik deed en zag je lopen.... moest het doen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet helaas dat aangifte doen vaak niet zo'n zin heeft... Ik ben twee keer aangevallen op straat om niks, en twee keer aangifte gedaan. Twee keer is er wel iemand opgepakt, maar verder nooit wat gebeurt... Van 1 zaak een brief gehad dat hij voor de rechter moest verschijnen wegens openbare geweldpleging en mishandling, maar daarna nooit meer iets van gehoord... Tweede keer nooit meer wat van gehoord nadat ik een verklaring had afgegeven
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... weet niet wat het waard is maar wil nog steeds mijn excuses aanbieden voor die dag. Ik had gedronken,.... wist niet wat ik deed en zag je lopen.... moest het doen!
Nee serieus... je hebt gelijk. Aangifte is niet altijd verstandig... soms ook wel maar je moet het overwegen. In jouw geval en in mijn vader's geval doe je het meer voor de overheid zelf. Je helpt ze zo statistieken en cijfers te vullen. Hebben we niks aan.
moet je ze van de radio afhalen en de cd weer in het hoesje terug doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef kepler het volgende:
waarom nu nog steeds kerst-liedjes op de radio![]()
wat is oud ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef kepler het volgende:
kutwereld eigenlijk
oude mensen aanvallen is nog laffer![]()
Ik ren je er misschien niet meer uit, maar het duurt wel langer eer ik klaar kom.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ren je er misschien niet meer uit, maar het duurt wel langer eer ik klaar kom.
maar je bent wel oudquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ren je er misschien niet meer uit, maar het duurt wel langer eer ik klaar kom.
Nou, spectaculair.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
Terugstalkt.
Je had er eentjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry BIk was te druk met co-op story. Foto was wel cool trouwens, ik moet ook zo'n camera
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry BIk was te druk met co-op story. Foto was wel cool trouwens, ik moet ook zo'n camera
ook heel droog ook, gewoon die telefoon afpakken en op de grond smijtenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4113/99713a85/index.html
Nooit bellen in de klas
Deden ze dat hier maar eens
Whehehequote:Op zondag 7 januari 2007 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Fijn als je dochter niet uitslaap die ene keer dat je er wel op rekent
Magneetquote:Op zondag 7 januari 2007 09:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
vooral die Fransman toen kwam ik echt niet meer bij.
goed hoor en wat moet jij hier?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Magneet! Hoe is het met de kleine
?
Terugstalken, want de Gijsjes kwamen naar ons topic toe.quote:
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Uno was wel cool ook
vooral met tiesto op de achtergrond en fles martini op de voorgrond en allemaal van die maffe gozers op die webcam:D
Fantastisch spel en ervaringquote:
quote:De twee personen die werden onthoofd waren de ouders van een vijfjarig meisje, waarmee ze samen op de parkeerplaats liepen. Het meisje zag de ouders voor haar ogen sterven.
Bizaar ongeval zeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/937(...)crash_Frankrijk.html
[..]![]()
Mijn piemel heet geen Gijs, Gijs.quote:Op maandag 8 januari 2007 07:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga niet eens beginnen over jouw gijs![]()
welkomquote:Op maandag 8 januari 2007 09:20 schreef Bastard het volgende:
Wat een file.. ben er nu pas.
idd klootzak die Tainquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef Bastard het volgende:Die Tain.. kleine rebel: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Xbox 360 kan gebruikt worden als tuner voor Internet-TVquote:Op maandag 8 januari 2007 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand meer van gehoord, gelezen ?
http://www.nu.nl/news/937(...)ternettelevisie.html
Yvonnen is de rotste nog niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:41 schreef Tain het volgende:
48 uur echt voorbij
Yvonne is best aardig als ze het wilquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef kepler het volgende:
ut moarn
Tis al koud zat.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
tis ook niet echt winterweer met 14 graden![]()
Jammer inderdaad.. morgen is weer een warmterecord.. maar toen die temp eerder een keer was op 9 Jan was er 3 week later een elfstedentocht... dus het kan nogquote:Op maandag 8 januari 2007 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
tis ook niet echt winterweer met 14 graden![]()
Geloof er niet meer in.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.. morgen is weer een warmterecord.. maar toen die temp eerder een keer was op 9 Jan was er 3 week later een elfstedentocht... dus het kan nog
Aaahhh zo aandoenelijk dan hequote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Tesje is zooo ziek![]()
ze heeft geen stemetje meer over
![]()
Lekker stil dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Tesje is zooo ziek![]()
![]()
mag je hard bidden, zit er voorlopig nog niet in die winterquote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop op vrieskou iig.. bidden vanavond op mn knietjes...
awww, wens dr beterschapquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Tesje is zooo ziek![]()
![]()
Eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Tesje is zooo ziek![]()
![]()
Een beter voorbehoedsmiddel is er denk ik nietquote:
Zal ik het zaad naar beneden gooien andersquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een beter voorbehoedsmiddel is er denk ik nietJij boven en ik hier beneden met de laptop.
Als je daar gelukkig van word.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal ik het zaad naar beneden gooien anders
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Call of Duty II uitgespeeld op Veteran
Jullie mogen me aanraken![]()
Nee gijs,dit is echt iets bijzondersquote:
Het is een computerspelletjequote:Op maandag 8 januari 2007 23:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee gijs,dit is echt iets bijzonders
Respect voor je obsessieve dwangneurose Gijsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Hands out meegenomen voor de ondertiteling Gijs?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag naar Utrecht
Presentatie geven
Even mijn visie door hun strot duwen
whehehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hands out meegenomen voor de ondertiteling Gijs?
Het is dat ik geen consoles verkoop zal ik maar zeggenquote:
Merlijn heeft al maandan zijn eigen afstandbediening maar laat zich er niet mee voor de gek houden hoor. hij MOET gewoon een echte hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:12 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn geleerd hoe de Afstandsbediening werktfout
Staat ze eigenwijs aan tafel te wijzen met dat ding en te zappen.. geen idee..
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...ze hebben het weer voor elkaar hoor!
http://www.apple.com/iphone/Apple
Ok,... dit ziet er echt goed uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...ze hebben het weer voor elkaar hoor!
http://www.apple.com/iphone/Apple
Achter aansluitenquote:
Jammer dat er geen upgrade van de MacBook (Pro) bijzat.quote:
toen ik bij jullie was zat die kleine van jullie ook de hele tijd TV te kijkenquote:
Ze zat toch niet te zappen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
toen ik bij jullie was zat die kleine van jullie ook de hele tijd TV te kijken
als ze de kans had gekregen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zat toch niet te zappen ?
quote:
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. devliegster@gmail.nl
ik zie alleen een balke met daarop; Vrouwen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1292
Jezus!
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik zie alleen een balke met daarop; Vrouwen...
en daaronder een wit vlak
ja die nieuwe wmp en geen balkjes, snap er ook niets vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef Bastard het volgende:
Kweet niet wat dat is Gijs.. heb je onder de adresbalk een klein balkje die er bij komt waarmee je activeX ofzo kan installeren?
Is er helemaal geen foutmelding? Heb je wel Mediaplayer op je laptop etc ?
Is wel last.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ja die nieuwe wmp en geen balkjes, snap er ook niets van
ik zeg format c:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ja die nieuwe wmp en geen balkjes, snap er ook niets van
Nichterig drankje zegquote:
Eind 2007 pasquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:23 schreef kepler het volgende:
die iPhonewat een onwijs tof ding
komt tie hier in NL ook in Juni?
ow das nog ver weg...quote:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:58 schreef kepler het volgende:
ow das nog ver weg...
zal wel ook redelijk prijzig worden ben ik bang
iPhone lijkt me wel cool, das eigenlijk het enigequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
2007 wordt sowieso een duur jaar wat gadgets betreft: wii, PS3, iPhone, Nespresso apparaat.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...daar kan ik ook niet op wachten!quote:
ow ik haal hem wel bij de Makro ofzo denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...daar kan ik ook niet op wachten!
Ga je hem bestellen of waag je de gok in de winkel?
Kijkt me cool om te co-oppen Gijs!
We zullen we de enigen zijn die hem haalt
Woeiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef kepler het volgende:
ow ik haal hem wel bij de Makro ofzo denk ikZo'n vaart zal het niet lopen
Anders loop ik een rondje door de stad
ik hoop zeker dat er Co-op inzit, maar ik heb nog geen bevestiging gezien helaas...
ook 10 nieuwe nummersEn misschien de songs van GH1 gelijk te downloaden vanaf dag 1
![]()
meenemen naar cpquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
iPhone lijkt me wel cool, das eigenlijk het enige
en Guitar Hero 2 op de 360 in maart
tja ik ga toch echt voor de 360-versie, meer nummer en downloadenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiiiiii
Ik heb al zovaak met GH2 voor de PS2 in mijn handen gestaan
Zullen we hem naaien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/940(...)e_weggebruikers.html
Kijk maar uit Struik!
Later in het jaar pas..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zullen we hem naaien?Wat is zijn kenteken?
Lekker Gijs.. beetje rustig hier bij de Gijsjes alleen... allemaal 'druk' hequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He lekkere homo van me hoest allemaal
![]()
alles lekker met kleine?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs.. beetje rustig hier bij de Gijsjes alleen... allemaal 'druk' he
Gaat primaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
alles lekker met kleine?
beste wensen allemaal trouwens
Ook al RB: LV moe Gijs? .. Zie Soos en Zeus ook al niet meer... Zeus heeft m nog geeneens meer geloof ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
haha vrijgezel weer en nog steeds wow verslaafd
nee geen RB LV moeheid hoor maar keuzes maken he werk chickies wow rainbowquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook al RB: LV moe Gijs? .. Zie Soos en Zeus ook al niet meer... Zeus heeft m nog geeneens meer geloof ik
Keuze's maken jongen, prioriteiten stellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
nee geen RB LV moeheid hoor maar keuzes maken he werk chickies wow rainbow
te veel dingen te weinig tijd
heerlijk
dat crashen ook bij zeusquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Magneet het volgende:
Zeus kan rainbow niet meer starten geloof ik dan crashed zijn 360. Niet dat ik ze uberhaupt nog veel online zie
zeker gijsquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Keuze's maken jongen, prioriteiten stellen
beetje duur speelgoed voor je dochter?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:
http://mycom.nl/Products/(...)ediening/101389.aspx
* Bastard heeft besteld
werk op 1 ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:13 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zeker gijs
1 werk
2 chickies
3 wow
4 rainbow
![]()
Speelgoed voor papaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
beetje duur speelgoed voor je dochter?
goed punt, mijn studie staat in principe op 1quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ja gijs -----zonder werk geen geld
-----zonder geld geen chickies
zou ik ook wel willen hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Speelgoed voor papa
Mooi 1 afstandsbediening voor alles.
Ik heb het geminimaliseerd naar 2.. .maar die lijken zoveel op elkaar dat ik steeds de verkeerde pakquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen hebbenHeb er nu drie op mn buro liggen, en ik heb nog maar een kamer van 10 vierkante meter
![]()
Lijkt mijn leven welquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef Thor-Nexium het volgende:
haha vrijgezel weer en nog steeds wow verslaafd
Ik heb hem ook Gijs. Praat dingetje hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef Bastard het volgende:
http://mycom.nl/Products/(...)ediening/101389.aspx
* Bastard heeft besteld
Had je geen vrij(e) jaren maanden dagen meer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja, mijn Mighty Mouse en AV Component Control Center waren vandaag ook binnen
Moeten ophalen bij een loods van UPC omdat die eikels niet buiten werktijden bezorgen
Net ff bij Apple gekeken, da`s wel een praat ding die muisquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja, mijn Mighty Mouse en AV Component Control Center waren vandaag ook binnen
Ben benieuwd naar je AV control center ervaringen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Moeten ophalen bij een loods van UPC omdat die eikels niet buiten werktijden bezorgen
Ik ga hem dit weekend aansluitenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar je AV control center ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |