Wat moet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
nieuw jaar, frisse moet, nieuwe kut-newbies.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik koop geen games meer voor ik alle huidige heb uitgespeeld
Jaquote:
Okquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik koop geen games meer voor ik alle huidige heb uitgespeeld
Oh zo.. dat komt mooi uit want forza2 komt ws pas rond de zomer uit..quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja![]()
speel RS nog wel een paar maanden op Live en moet de complete sp nog. GoW nog 3 acts op Insane en CoDII nog 2,5 level op Veteran. En over Oblivion begin ik maar ff niet
Dus ik gok dat Forza II rond de zomer m`n eerste spel word
wel leuk, maar te ver weg altijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij bestaat er niet zoveel animo voor Strol..
Dan stel ik voor dat we snel gewoon ergens een borrel gaan drinken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij bestaat er niet zoveel animo voor Strol..
Dat is misschien een beter idee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we snel gewoon ergens een borrel gaan drinken.
Kweet niet, trek nou vooral veel op met mn eigen clanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
vanavond beetje schieten met de gijsjes?
Ik zit bij mijn kuiken vanavondquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
vanavond beetje schieten met de gijsjes?
Ja, heeft in zn aussie land zich bekeerd tot de aboriginals en zn baard laten staanquote:
Bad-hair-day bijeenkomst?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, we kunnen ook naar India gaan.
[afbeelding]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het wel mooi, imposant...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.
studentengametijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweet niet, trek nou vooral veel op met mn eigen clan![]()
![]()
Maar lig zoiezo op tijd in bed ook... geen studentengametijd voor mij.. afgelopen nacht ook maar 4 uur geslapen ofzo.
Ahh, vandaar dat bruinequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
70 miljoen Hindoestanden die in de Ganges gaan zwemmen. Bedevaart.
Neej..die ligt momenteel bij een maat van me. @quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:51 schreef kepler het volgende:
hey Strol, heb jij Dead Rising nog liggen?
Ik was vergeten dat er een financieel adviseur langs kwam.. en dat werd zo gezellig dat ie 3 uur bleef hangen.. daarna geen zin meer gehadquote:
Ik laat beleggen tegen 7.5%quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Over financieel adviseur gesproken. Heeft iemand hier een beetje verstand van beleggen? Met de aantrekkende economie moet ik toch meer rendement over mijn spaargeld kunnen halen dan die lullige 3% die ik nu krijg.
Kan allemaal.. je hebt ook pakketen die wel voor 30 jaar lopen, maar dat je er wel eerder aan kan komen zeg maar. Alleen is dat meestal niet raadzaam in de eerste 5 jaar, dan verdien je namelijk nog niks terug. (heeft te maken met de kosten die in de eerste 5 jaar worden verspreid) .quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds die vergoeding van UWV, en die staat maar wat te staan op mijn spaarrekening. Ik zit me gewoon af te vragen of daar wat meer mee te doen valt. Maar ik wil het niet 30 jaar vastzetten aangezien ik wel vrij over het geld wil beschikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |