abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:19:37 #101
107144 Pido
pi_45545988
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:56 schreef Rnnz het volgende:
Op MJNO bedoel je? Daar zitten soms van die gasten zó irritant te doen. Ook over z'n uiterlijk. Er werd een filmpje gepost waarin ze een aantal fotos vergeleken van vroeger en nu. En dan durven ze te beweren dat hij eigenlijk helemaal niet zo veranderd is, op z'n neus na.

Beat It live? Waar? Ik vond cool dat ie Can You Feel It live zong. Leuk om dat allemaal weer eens live te horen. Zelfde geldt voor Shake Your Body & Dancing Machine.
Beat It live? Op 30th Ann. concert! Alleen het einde natuurlijk, maar hij haalde het nog wel allemaal, dus dat viel niet tegen.

Op MJNO zitten inderdaad echt een hoop domme mensen, die totaal hun kijk op het leven verloren hebben ofzo. Zeggen dat Michael er nog hetzelfde uitziet als vroeger. Hoe kom je derbij dan?!
pi_45546217
Jaa, het einde ja.. ik dacht dat je heel het liedje bedoelde. Het einde klonk best oké. Ik denk alleen dat Michael lager moet zingen (en praten want dat hoge stemmetje was vroeger leuk toen ie nog schattig was, maar nu niet meer) omdat hij (het meeste) met moeite haalt of helemaal niet. Dat hoge stemmetje van de jaren '80 heeft ie niet meer, en zijn 'spreekstem' is van nature ook veel lager. Het lijkt mij dan beter als je lager gaat zingen, i.p.v. proberen al die hoge tonen te halen. Dat lukt soms, maar vaak ook niet (Billie Jean in Brunei 1996 live klinkt alsof hij het meeste niet haalt). Als je dan weer de Billie Jean in Gothenburg hoort, waar ie op het einde een lagere stem opzet.. dat klinkt veel beter en lekkerder.

Op MJNO.. tja.. Ik moet toegeven; op sommige foto's ziet ie er behalve zijn huidskleur en neus hetzelfde uit, maar dat ligt alleen maar aan de foto (hoe die geschoten is). Als je gaat ontkennen dat ie niet veranderd is.. dan neem ik je niet meer serieus.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:20:42 #103
107144 Pido
pi_45566323
lol, en terecht.

Hij zou inderdaad meer in z'n lage register moeten zingen; doet 'ie ook wel tegenwoordig trouwens. Als je kijkt naar We've Had Enough, Xcape, etc. dan zingt MJ beduidend lager dan vroeger, en volgens mij kan 'ie ook nog veel lager.

En z'n gezicht, ja man, hoe dom zijn sommige mensen. Kijk, hij heeft duidelijk te veel plastische chirurgie gedaan, maar het enige wat voor m spreekt is dat veel mensen vergeten dat Michael ook gewoon 20 jaar ouder is geworden. Daar verandert je gezicht ook veel van natuurlijk. Niet zo erg asl bij hem het geval is, maar dat is het enige wat voor hem spreekt op het gebied van gezichtsveranderingen.
  maandag 22 januari 2007 @ 11:05:28 #104
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_45573066
Nog ja, teveel plastische chirurgie... Ben ik dan de enige die gelooft in het verhaal van enkel zijn neus, en dat het overige het resultaat is van esthetische ingrepen die nodig waren als gevolg van dat ongeluk tijdens dat Pepsispotje?
pi_45574364
Hmm, hij heeft sowieso meer dan 2 operaties aan z'n neus gehad. Ik denk ook wel dat z'n neusoperaties, huidziekte en ouderdom z'n totale gezicht hebben veranderd.. maar dat hij alleen z'n neus heeft gedaan? Dat geloof ik niet.

Jackson 5 trouwens op nummer 53 in de Engelse charts met I Want You Back. Met slechts een kleine performance van Jermaine.. (http://uk.launch.yahoo.com/c/uk/single_charts.html)
pi_45598480
UPDATE from Will.I.AM on MJ and the new ablum (from MJJNews777 over at KOP thanks! :flowers

At the MidemNet in Cannes, the start of one of the biggest music fairs in the world. Singer, songwriter, producer and head of marketing of Musicane, Will-I-Am from the Black Eyed Peas (see photo), got a few questions about working together with Michael Jackson. He told the international press the album "will be released this year" and he will help co-produce the album.

Eventhough he did not want to start only talking about the album or Michael Jackson, because he thinks it is up to "Michael Jackson who should start talk about himself and his album", he told that the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.

It will put Michael Jackson back "as inventor of great legendary hit music". And Will-I-Am is happy to be part of this new project. "Michael Jackson is working day and night on this great, great record. I heard and see him in the studio and he is creating a masterpiece. A lot of people in the industry are involved or want to be involved. From producers to marketing people. Before the year is over, Michael Jackson is back on top of the charts" Will-I-Am told journalists in Cannes. He declined to talk more about it and should wait till the record will be released.

In the evening he attended with singer Fergie of his band Black Eyed Peas the NRJ Awards at Palais de Festival.

------------------------------------------------------------

Ik word toch wel een beetje enthiousiast zo...
pi_45599140
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Rnnz het volgende:
UPDATE from Will.I.AM on MJ and the new ablum (from MJJNews777 over at KOP thanks! :flowers

At the MidemNet in Cannes, the start of one of the biggest music fairs in the world. Singer, songwriter, producer and head of marketing of Musicane, Will-I-Am from the Black Eyed Peas (see photo), got a few questions about working together with Michael Jackson. He told the international press the album "will be released this year" and he will help co-produce the album.

Eventhough he did not want to start only talking about the album or Michael Jackson, because he thinks it is up to "Michael Jackson who should start talk about himself and his album", he told that the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.

It will put Michael Jackson back "as inventor of great legendary hit music". And Will-I-Am is happy to be part of this new project. "Michael Jackson is working day and night on this great, great record. I heard and see him in the studio and he is creating a masterpiece. A lot of people in the industry are involved or want to be involved. From producers to marketing people. Before the year is over, Michael Jackson is back on top of the charts" Will-I-Am told journalists in Cannes. He declined to talk more about it and should wait till the record will be released.

In the evening he attended with singer Fergie of his band Black Eyed Peas the NRJ Awards at Palais de Festival.

------------------------------------------------------------

Ik word toch wel een beetje enthiousiast zo...
Will.I.Am. ben nog niet overtuigt.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_45601332
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Will.I.Am. ben nog niet overtuigt.
Tja.. ik blijf er bij dat hij sowieso Quincy Jones & Rod Temperton moet vragen om mee te werken. Al die hippe producers hoeven ook niet van mij. Ik zie liever MJ zelf die 3/4e schrijft/produceert en daarin begeleidt wordt door ouwe Quincy.
pi_45603192
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Tja.. ik blijf er bij dat hij sowieso Quincy Jones & Rod Temperton moet vragen om mee te werken. Al die hippe producers hoeven ook niet van mij. Ik zie liever MJ zelf die 3/4e schrijft/produceert en daarin begeleidt wordt door ouwe Quincy.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:42:54 #110
107144 Pido
pi_45604884
Ja, Rnnz, je hebt natuurlijk aan de ene kant wel gelijk, maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat MJ maakt met een van hottest producers van het moment, wat MJ daar uit kan laten komen. Dat vraag ik me echt af. En geef toe, als ie met Quincy etc. gaat werken, dan wordt het toch niet zo goed als eerst.

Een nieuwe weg is misschien niet een heel slecht idee.
pi_45604976
Aah MJ. Mijn eerste cd kwam van zijn hand en als kind heb ik vele malen getracht zijn pasjes na te doen. Iets wat mij niet bijster goed afging.

Nieuw album met Will.I.Am.? Maakt hij niet alleen verkapte hiphop muziek?
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_45606943
quote:
Ja, Rnnz, je hebt natuurlijk aan de ene kant wel gelijk, maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat MJ maakt met een van hottest producers van het moment, wat MJ daar uit kan laten komen. Dat vraag ik me echt af. En geef toe, als ie met Quincy etc. gaat werken, dan wordt het toch niet zo goed als eerst.
Tuurlijk, ik ben ook benieuwd. Maar toch, Quincy en hij samen in één studio. Misschien wordt dat niet zo goed als vroeger maar het kan iig niet fout gaan. Quincy weet denk ik gewoon hoe hij het beste uit Michael kan halen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:13:01 #113
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45622916
quote:
[..] , he told that the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.

It will put Michael Jackson back "as inventor of great legendary hit music". [..]
Music no one ever heard...

weet niet of ik daar wel blij van wordt...

Ik wil 'off the wall' MJ weer horen!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_45623049
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:13 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Music no one ever heard...

weet niet of ik daar wel blij van wordt...

Ik wil 'off the wall' MJ weer horen!
Niets mis met vernieuwende shizzle...maar ik vind die Will.I.Am niets voor MJ.
We weten wat die kerel voor baggermuziek produceert.

Kan ie beter een onbekende/minder bekende producert met potentie in de arm nemen + een Quincy of Rod voor de oude MJ touch. Nieuwe met oude laten versmelten en zo lekker weer terug in de spotlights komen.

We weten allemaal dat de Blood on the Dancefloor album ook niet bepaaldd geslaagd was (nieuwe/hippe producers van de mid 90's) om maar over Invincible te zwijgen.

Laat de mensen weer wennen aan het idee dat MJ terug is...nostalgie + klein beetje vernieuwend beginnen en volgende cd groots uitpakken met vernieuwend spul.
pi_45626004
Michael en Will.i.am in de studio (Acces hollywood):

deel 1

deel 2

Ik kwam het pas gisteren tegen, ik denk gooi het hier ook maar even neer.
Ik vind die beat wel vet hoor voor MJ!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:09:17 #116
107144 Pido
pi_45627500
Ja, is wel vet om m te zien werken he? Wel oud trouwens

Ja die beat klinkt wel OK, maar daar moeten ze dan wel iets vets mee doen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:11:35 #117
107144 Pido
pi_45627569
BTW:

Message from the King of Pop, to his fans

Paul Akinbanjo and Patricia Brown (of MJNO and MJJF) received separate phone calls from Michael Jackson tonight.

From Paul & Trish:

Michael wants to let everyone know how much he appreciates, and loves you all, and wanted to say that he's working on "wonderful new things", and that a lot of things are being put into place for his new company.

We let him know how excited everyone is, and how much you all love him.

In response to a comment Paul made about how everyone loves the pizza he sends down to fans waiting outside his hotels, Michael said, "Aww, I always feel so bad, they're standing out there like that. So I say, 'Let's get everyone pizza!'"

And to Trish, "Please tell the fans that I love them, and to hold on and not lose faith. I love them with all my heart."

Michael thanked us for doing what we do, and stated, "Thank you for keeping the legacy alive. Thank you from me and the family!"

We spoke with him for quite a while, each, but will not divulge the contents of those personal conversations.

Michael apologises for what happened with the MJWMA Fan Party, but we ask that you please not ask about that at this time, as this is an issue in the process of finally being resolved.

Njah, zegt dus weer helemaal niks, hij zal t wel menen enzo, maar we hebben dr verder geen flikker aan..
pi_45627865
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef Pido het volgende:
Njah, zegt dus weer helemaal niks, hij zal t wel menen enzo, maar we hebben dr verder geen flikker aan..
Ja idd, zulke verhalen krijgen we wel vaker...
quote:
and to hold on and not lose faith
Vertel gewoon ff wat je allemaal van plan bent en geef een beetje duidelijkheid
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_45629319
Michael Jackson en duidelijkheid?

Maar goed.. Hij zal nog niets kunnen zeggen over de release date etc, omdat z'n album waarschijnlijk pas in de beginfase zit. Zelf verwacht ik volgend jaar mei het album, maar ja.. we weten het nooit met hem. Bij wijze van spreken staat de eerste single volgende maand al in de charts.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:33:51 #120
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45629948
kan me niet herinneren dat een MJ album opeens eerder dan gepland uitkwam...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_45634722
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
kan me niet herinneren dat een MJ album opeens eerder dan gepland uitkwam...
Ik ook niet.

Michael + Quincy + Pharrel + onbekend talent = perfecte combinatie.

Als Pharrel nog steeds nummers als Rock Your Body, Like I Love You, Senorita kan maken tenminste. Lekkere, goede nummers en ook nog eens MJ-style.
pi_45645365
Ik gok zelf nog veel later dan mei 2008 (!). Kijk maar naar Invincible, het plan was dat die in 1999 uit moest komen, was dus ruim 2 jaar later.
pi_45658847
quote:
the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.
laat me raden: R&B, blikkerige beats, geen pakkende refreinen, weer geen disco-invloeden...

...al hoop ik op een enorme revanche na Invincible. Wat vind ik dat een bagger-album, jammer.
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:30:48 #124
107144 Pido
pi_45659811
Ik vind soms echt dat het latere werk van Michael onderschat wordt. Ik bedoel, HIStory Disc II is echt ongekend tijdloze muziek. Nummers als They Don't Care About Us, Stranger in Moscow, Smile, en eigenlijk bijna alles, is zo ontzettend tijdloos. Je hoort de jaren '90 er wel een beetje in terug, maar het meeste is gewoon goede muziek, zonder tijd- en genrestempel.

Geldt deels ook voor Invincible, alleen wel een stuk minder. Is veel ongeïnpsireerdere muziek, zit minder "heart & soul" in.
pi_45662683
Later dan mei 2008? Het schiet al aardig op he
Volgens mij heeft Michael Jackson er al tien jaar geen zin meer in. Zijn enige album was een plichtmatig iets en z'n optredens zijn kut en op 1 hand te tellen. Ik las ook iets over een digital-only release van het nieuwe album. Dat lijkt me wel wat.. hoeven ze ook niet al die cds te printen met dat Bahreinse pauperlabel van hem, want dan komt het er echt nooit van. Dat alleen ik en wat andere MJ-fans die troep dan kopen maakt ook niet uit. Hebben we het tenminste eerder dan voor z'n 50ste verjaardag.
pi_45662698
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:30 schreef Pido het volgende:
Ik vind soms echt dat het latere werk van Michael onderschat wordt. Ik bedoel, HIStory Disc II is echt ongekend tijdloze muziek. Nummers als They Don't Care About Us, Stranger in Moscow, Smile, en eigenlijk bijna alles, is zo ontzettend tijdloos. Je hoort de jaren '90 er wel een beetje in terug, maar het meeste is gewoon goede muziek, zonder tijd- en genrestempel.

Geldt deels ook voor Invincible, alleen wel een stuk minder. Is veel ongeïnpsireerdere muziek, zit minder "heart & soul" in.
Het is goede muziek maar ik vind de jaren 70/80 Michael toch ook wel beter.

Groove, let the madness in the music get to you
Life aint so bad at all
If you live it Off The Wall...
pi_45664103
Sommige mensen hebben echt geen leven:
quote:
MJ "Scream"
2007-01-25 08:42:05 - MJ on American Idol and Later a Tour

Jacko plans to return and make it powerful. He first plans to perform a meledy at the American Idol finale of his hits Scream, Billie Jean, and even his last Top 10 hit You Rock My World. Michael Jackson second album "HIStory 2: The Phoenix" is sequel to his last hit album "History: Past Present and Future" which sold over
20 million copies. Describe as dark and personal, one song called "Labeled" is similar to his 1995 hit "Scream" where Jackson cries out "What call me again/ But you were the one who sinned/ I will never defend/ having a heart that is open". Michael Jackson new album will be released Fall 2007 followed by a full world tour with open act possiblity of being fellow pop singer Chris Brown and Omarion. Another song on his album is the slightly sexual "You" which Jackson talks about a "temptation I wont fight, i know who i'm leaving with tonight" this track was produced by Will.i.am. Expect to see Jackson perform live this May at the American Idol finale.
Dit is verzonnen door dezelfde gast die zei dat MJ een wereldtournee zou doen (wat toen op Wikipedia stond).
pi_45665468
Wat kansloos zeg dat bericht. Dat soort gasten leven in een fantasie wereldje
pi_45725209
weer even wat nieuw leven inblazen

Michael Jackson definitief terug in de VS
(Novum/AP) - Michael Jackson woonde het afgelopen jaar in Bahrein, Frankrijk en Ierland, maar is nu terug in de Verenigde Staten. Dat heeft de woordvoerder van de King of Pop vrijdag gezegd in een telefonisch interview. Jackson kwam zelf ook nog even aan de telefoon om één vraag te beantwoorden. Op de vraag hoe het met hem ging antwoordde hij 'goed, dank je'. Waar hij gaat wonen is om veiligheidsredenen niet bekendgemaakt.
Michael Jackson definitief terug in de VS

Ook las de zanger een verklaring voor waarin hij bekendmaakte binnenkort naar Japan af te reizen om zijn comeback voort te zetten. "Mijn vrienden en fans in Japan hebben mij en mijn familie altijd enorm gesteund", zei hij. "Ze hebben me geholpen het hoogst haalbare te bereiken in de muziekindustrie."

Om de Japanse fans te belonen zijn in maart een aantal fandagen ingepland. Wie daar bij wil zijn moet diep in de buidel tasten: een toegangsbewijs kost ruim 2500 euro. Geen klein bedrag, maar de kaartjes gaan als warme broodjes over de toonbank, zegt organisator Broderick Morris. Fans die een van de twee dagen bezoeken krijgen een diner, een gesigneerde foto en een 'meet and greet' van dertig seconden. Jacskon is contractueel niet verplicht op te treden.

Vorige maand bezocht Jackson de begrafenis van soullegende James Brown in Augusta, in de staat Georgia. In november trad hij op tijdens de World Music Awards in Londen.
pi_45727166
Hoop toch wel dat Michael optreedt want anders vind ik het een beetje zielig voor die fans.
pi_45728875
Pff...
quote:
Mijn vrienden en fans in Japan hebben mij en mijn familie altijd enorm gesteund", zei hij. "Ze hebben me geholpen het hoogst haalbare te bereiken in de muziekindustrie.

In Japan heeft elke artiest massa's fans. Laat je wat vaker in Europa zien
pi_45757541
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Pff...
[..]

In Japan heeft elke artiest massa's fans. Laat je wat vaker in Europa zien
Ierland vergeten? Frankrijk vergeten?
  zondag 28 januari 2007 @ 16:15:38 #133
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45760148
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:54 schreef Rnnz het volgende:
Hoop toch wel dat Michael optreedt want anders vind ik het een beetje zielig voor die fans.
Fans die 2500 euro kunnen/willen betalen voor een kaartje zijn niet zielig.
pi_45760403
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:01 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ierland vergeten? Frankrijk vergeten?
Wie heeft hem in Ierland gezien dan? Hij zat gewoon verscholen in z'n huis. Tja en Frankrijk waar die ff snel door Disneyland heen ging. Ik begrijp niet waarom ie zich niet vaker liet zien toen hij in Ierland zat. Genoeg mogelijkheden om even een teken van leven te geven aan z'n fans, dat deed ie vroeger tenminste wel
pi_45760454
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:15 schreef nipeng het volgende:

[..]

Fans die 2500 euro kunnen/willen betalen voor een kaartje zijn niet zielig.
Jij gaat er naartoe dan
  zondag 28 januari 2007 @ 16:45:33 #136
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45765157
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wie heeft hem in Ierland gezien dan? Hij zat gewoon verscholen in z'n huis. Tja en Frankrijk waar die ff snel door Disneyland heen ging. Ik begrijp niet waarom ie zich niet vaker liet zien toen hij in Ierland zat. Genoeg mogelijkheden om even een teken van leven te geven aan z'n fans, dat deed ie vroeger tenminste wel
Ach ja, zo is Michael niet meer. Hij mijdt alles.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:22:35 #138
107144 Pido
pi_45791420
Pfff, ben ff net dagen niet op internet geweest, ik denk, mischien is er nog iets leuks gebeurd, maar nee. Njah, jammer.
pi_45797766
hehe, hoe kon je zoiets denken
pi_45800036
Van de FP:

Jermaine werkt aan musical over Jackson 5

Was Jermaine dit al niet jaren geleden van plan? Zoiets staat me bij...
pi_45800446
Nogmaals een filmpje waarin Jermaine I Want You Back zingt:

http://www.youtube.com/watch?v=PLtlEEvw7bo

Ik zie een J5 comeback aankomen.

----

Gisteren was Gary (geboorteplaats Jacksons) bij RTL Travel's Hotlist 'Music and Dance'. De Jackson familie stond op nummer 5. Ze lieten o.a. het geboortehuis zien, de school waar ze op zaten (en voor het eerst optraden) etc. Paar foto's:

Michael inspireert nog steeds mensen

*filmpje volgt waarschijnlijk nog, kort filmpje maar best leuk om te zien.
pi_45800821
Oja dat heb ik al eens gezien. Er woont gewoon een Jackson (oom ofzo) in dat krot van hun in Jackson Street.. ik vind dat ze er een museum van moeten maken! Het huis van waaruit de Jackson Five ontstond.. kan een Graceland voor Jackson-fans worden. Kun je zien hoe ze met 9 kinderen in een huisje van 2 slaapkamers moesten leven
pi_45801295
Van de site:
quote:
Michael Jackson

Een tocht langs het meer met de camper kan je mooi koppelen aan een stedentrip naar Chicago. Of je kiest voor de stijl van Chris en huurt een Amerikaanse slee. Op anderhalf uur rijden van Chicago ligt een stadje in het hart van de staalproductie van de Verenigde Staten. Een industriële omgeving heeft ook een soort schoonheid, maar Gary is vooral geliefd als bedevaartsoord van Michael Jackson fans. Op 29 augustus 1958 wordt Michael hier geboren als zevende in een gezin van een negen kinderen. Vader Joseph werkte als kraanmachinist in de plaatselijke staalfabriek. Het eerste optreden van de Jackson Five is in de Roosevelt High School. Als de jongens worden ontdekt door Motown verhuist het hele gezin naar Californië. In Gary zijn ze nooit meer gezien, maar veel inwoners hebben het gezin wel gekend.

Oom

Het huis aan 2300 Jacksonstreet (genoemd naar president Jackson!) wordt nu (2005) bewoond door een oom van Michael. Een vriendelijke man, die geen contact meer heeft met de familie en geen behoefte heeft de plek commercieel uit te buiten.
pi_45811817
Die is gek. Je moet commercieel uitbuiten wat commercieel uit te buiten valt. Hij woont op een potentieel goudmijntje
pi_45821399
En het is nog wel een Amerikaan, die proberen alles uit te buiten toch?
pi_45836778
Michael Jackson overweegt moslim te worden

Michael Jackson overweegt moslim te worden

Michael Jackson overweegt zich te bekeren tot de Islam, overtuigd dat de religie een positieve impact op zijn leven zal hebben. Dat heeft zijn broer Jermaine hem althans aangepraat, die zegt dat hij met de hulp van Allah de Britse Celebrity Big Brother heeft kunnen doorstaan. "Als ik Allah toch niet had, dan zou ik het niet overleefd hebben, en de reden daarvoor is dat hij me geconcentreerd hield, het maakte me kalm," aldus de 52-jaar oude broer.

"Michael moet een moslim worden, omdat het hem goed beschermt tegen alle beschuldigingen jegens hem, die vals zijn. Hij leest een boel boeken die ik hem gegeven heb. Ik denk dat hij er serieus over nadenkt, omdat hij veel tijd in Bahrain doorbrengt. Ik stuurde hem daarheen, zodat hij op een rustige en vredige plek kan zijn, waar men vijf keer per dag bidt. Dat is een goed iets."

Michael de moslim

Wat een vreselijk irritant, misselijk makelijk kut stukje zeg. Waar staat dat MJ zelf moslim wil worden? En wat dan nog.. als hij dat zou willen; is dat wereldnieuws? En dan zo bespottelijk eronder 'Michael de moslim'...
pi_45840076
tja, fok he...
pi_45847710
"Michael de moslim" Inderdaad typisch FOK.
pi_45848107
Wel een leuke foto!
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:25:57 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_45854228
Idd, die fotoserie hadden ze nog eens over moeten doen met de echte Michael.

Deze vond ik ook cool, vaan een jaar of 3 terug:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_45858757
idd, die fotosessie is best mooi (ik heb die van de cover uitvergroot hier hangen )

Deze is ook mooi, heeft gewoon wel iets

die sessie is trouwens ergens in 2002 als ik het goed heb

edit: gevonden, maart 2002. Alweer bijna 5 jaar geleden dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Sideshowbobbie op 31-01-2007 19:21:47 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:20:44 #152
28167 matthijst
pi_45866273
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
edit: gevonden, maart 2002. Alweer bijna 5 jaar geleden dus
Damn... De tijd vliegt
pi_45897599
Update:

quote:
As alot of members on MJNO have supported the BAD Tour 88 DVD Petition i thought it was fitting to fill you in on the developments of the campaign

We now have over 11,400 signatures on the petiton! Thanks to all those who have signed !! It means alot

Also Michael himself is finally going to see the petition that we have all worked so hard on

Raymone emailed me to inform me that she has forwarded a letter i wrote about the petition to Michael.

Lets hope we can get this released, as we know Michael is planning alot of things with his new company...maybe this will be one of the projects!

FIngers Crossed... and thanks again!!

"This is the Mission to see it through" - Another Part of Me
Zou het dan toch? Hoop dat Michael het concert helemaal zelf uitbrengt, met z'n eigen bedrijf, zonder allerlei bullshit met Sony etc. Ik mag tenminste toch hopen dat hij de rechten heeft om live-footage uit te brengen.

Waarom trouwens per se Wembley? Volgens mij zijn er veel betere concerten gegeven dan Wembley.
pi_45898532
Ja geef mij dan maar Munchen '97. Dat concert is de shit
pi_45902575

Blanket gaat duidelijk voor de "Dangerous"-era look
pi_45921390
Is dat serieus Blanket?
pi_45923183
Ja denk het wel, wie anders. Ik vond de plaatjes hier: http://www.tmz.com/2007/02/01/jackos-kids-unmasked/
Blanket is Michael's Mini-Me

Hij kwam ook ineens "uit het niets"
pi_45926655
Quincy Jones is toch overleden?
pi_45928301
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
goh, wat is je bron? In mijn wereld leeft ie nog namelijk
pi_45933300
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee hoor. Hij wordt als het goed is binnenkort 74.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:57:05 #161
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_45986083
NU net begonnen: 10x Michael Jackson op TMF. Beginnend met Remeber the Time
pi_45986207
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Xaobotnik het volgende:
NU net begonnen: 10x Michael Jackson op TMF. Beginnend met Remeber the Time
Je was me net voor
pi_45989485
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Je was me net voor
Alweer? TMF wordt steeds populairder bij mij zo..

Jammer dat ik nu pas inschakel.

It doesn't matter who's wrong or right.. just BEATTT ITTTTTT, BEAT ITTTTTT, no one wants to be defeated..
pi_45989572
Die teksten onder de clips..

Te lachwekkend voor woorden.
  maandag 5 februari 2007 @ 00:44:48 #165
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_45995959
Inderdaad. Totaal niet serieus te nemen, en nergens van op de hoogte. Zijn aap Pebbles??? Hoe moeilijk is het om iets interessants te vinden? Iets recents? En iets dat klopt?
pi_45998175
Er kwam ook zo'n stukje over dat Westlife graag met Michael zou willen samenwerken. Damn, van hoeveel jaar geleden is dat bericht wel niet en bestaat die groep uberhaupt nog wel
pi_46011667
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er kwam ook zo'n stukje over dat Westlife graag met Michael zou willen samenwerken. Damn, van hoeveel jaar geleden is dat bericht wel niet en bestaat die groep uberhaupt nog wel
Ze kunnen dat gelul beter weglaten.

Z'n aap heette (volgens mij heeft hij helemaal geen apen meer) toch Bubbles?
pi_46083338
- Will.i.am and Michael have drafted eight new songs together

- One song they are working on is titled "I'm Dreamin'"

- Another song Michael will sing is a ballad written by (or with) John Legend

- The two are expected to convene in Ireland for one month to finish recording the tracks

- Will.i.am speculated that the album is going to be like an "Off the Wall" for the modern era

- Other potential collaborators include Chris Brown and DJ Whoo Kid

- The music will be very melodic with some strong dance tracks

Update over het nieuwe album. Stond in Rolling Stone Magazine volgens een membe op MJNO.

EDIT: het betreffende artikel:

Toch iets anders beschreven dan dat ik eerder postte.
pi_46086663
Hmm, interessant. Hoop dat er in de loop van de tijd meer nieuws komt over het album
pi_46089405
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, interessant. Hoop dat er in de loop van de tijd meer nieuws komt over het album
Ik hoop dat MJ zelf eens een keer iets gaat doen. Interviews geven. Duidelijkheid verschaffen. Een beetje optreden hier en daar, gewoon kleine medley's doen (LIVE ZINGEN) zodat hij in ieder geval alvast een beetje terug kan komen en kan wennen. Hij zal toch ook concerten moeten geven als hij z'n album uitbrengt, lijkt me.
pi_46090015
Tja, maar het is Michael he
pi_46092158
Hij kan toch ook gewoon dat album op internet zetten en klaar is kees? Op die manier krijgen we het het snelst en kan hij af en toe bonustracks toevoegen.. een wereldtournee wordt echt huilen met de pet op hoor, dat trekt hij niet meer (denk ik)
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:23:26 #173
11102 knep
Mountainfreak
pi_46113934
Gisteren 'The Essential Michael Jackson' binnengekregen voor zo'n 9 euro, geweldig .
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:09:22 #174
107144 Pido
pi_46117764
Mooi man^^

Ja, LIVE ZINGEN!

Pfff, elke dag denk ik weer, oh wat zou het toch mooi zijn als...

..'ie We've Had Enough live zou doen bij een of ander MTV show.

..funk terug komt in z'n vocabulaire.

..Prince eindelijk besluit om met Michael te gaan zingen.

..of eigenlijk: kom terug Michael!

(zo, dat klonk obsessed..)
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:12:08 #175
168280 BorisSoad
Talk to the hand
pi_46117859
Ik blijf hem een viezerik vinden.
Als je klaar bent met dit lezen besef je dat het onzin was.
pi_46118378
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef BorisSoad het volgende:
Ik blijf hem een viezerik vinden.
En je zoekt helemaal dit topic op om dat even te melden. Zielig hoor
pi_46123514
Michael Jackson recruits new manager

London.– Michael Jackson has turned to former Spice Girls manager Simon Fuller in order to relaunch his pop career.

According to The Sun, Jackson and Fuller have held a series of secret meetings recently and met in Las Vegas last weekend.

Fuller was the person responsible for Pop Idol, launching the Spice Girls and was the agent behind David Beckham's recent transfer to LA Galaxy.

A source said, "Michael is determined to be a global phenomenon again.

"He knows it won't be easy because he comes with so much baggage, but he thinks that if anyone can pull it off Simon can."

They added, "Simon is excited by the challenge. It's like nothing he has tackled before."

http://www.dominicantoday.com/app/article.aspx?id=22263

Het is alweer ontkend door zn woordvoerdster:
Statement to CNN Headline News Showbiz Tonight:

"There is no truth to the rumors that MJ is working with Simon Fuller, nor are there plans for him to appear on 'American Idol'.

MORE:

- Raymone K. Bain (Tuesday, Feb 6)

Raymone said today that CNN Headline news got her "quote" wrong and made it seem confusing.

She said that CNN Headline news called her up and asked her "Is Michael working with Simon Fuller?"

What Raymone replied was this: " Michael has not signed any contracts with Mr. Fuller as of today"

She shared that it was obvious that they had been talking ie the photos.

She did call CNN Headline news back today, but didnt know if they were going to change anything. She said she really didnt consider her replying back to their question a "Quote"

Raymone was sounding very positive and has been very busy .. She seemed very happy if I was to go by the sound of her voice.

Venable LLP has been brought in to handle legal issues. She didnt go into any detail of anyone being replaced .. Just that Venable LLP has been an addition to the team.

[ Bericht 40% gewijzigd door Eltron op 08-02-2007 23:21:14 ]
pi_46123820
No Friend of Mine gedraaid op ChoiseFM (UK)

Het nummer No Friend of Mine is gedraaid op ChoiseFM, een Britse radio zender.
Het nummer voormalig bekend als "Gangsta" wordt uitgebracht op Pras Michel's(Fugees lid) nieuwe album.

Het nummer staat ook op de Source site : http://www.thesource.com/
pi_46124510
Ben benieuwd allemaal..
pi_46157471
vet nummer!
pi_46157550
MJ is ook gevraagd voor een tribute aan James Brown op de Grammy's, maar MJ schijnt geweigerd te hebben.

bron: komt zo
pi_46157601
A tribute to soul icon James Brown during the 49th annual Grammy Awards in Los Angeles will feature Smokey Robinson, Lionel Ritchie and a surprise artist.

Brown -- a three-time Grammy winner -- died Dec. 25 of pneumonia at 74.

Grammy officials won't reveal who will sing "It's a Man's Man's Man's World," but they say it won't be Michael Jackson, Theenvelope.com said.

Officials said they asked Jackson. But they included several restrictions about a possible appearance, so the invitation was declined.

The Grammy awards ceremony airs Sunday on CBS.

UPI
pi_46162879
Mooie (zeldzame) filmpjes van Michael in de periode 1979-1985:

Don't Stop 'Til You Get Enough (Destiny Tour '79) - http://youtube.com/watch?v=DiihATuxfv8
Blame It On The Boogie (Destiny Tour '79) - http://youtube.com/watch?v=Dd-Jc3tqihs

Ben (Triumph Tour '81) - http://youtube.com/watch?v=ttlJXObJvu4
Rock With You (Triumph Tour '81) - http://youtube.com/watch?v=cbZvgNYKO_g
Things I Do For You (Triumph Tour '81) - http://youtube.com/watch?v=TMCkYrZqGWc
Heartbreak Hotel (Triumph Tour '81) - http://youtube.com/watch?v=o-cMJKfc2ZM

I'll Be There (Victory Tour '84) - http://youtube.com/watch?v=HbYMP-SPKiU
Human Nature (Victory Tour '84) - http://youtube.com/watch?v=05KjfZGsgJc
Beat It (Victory Tour '84) - http://youtube.com/watch?v=0dHPvi4qKZQ (met Van Halen)
Billie Jean (Victory Tour '84) - http://youtube.com/watch?v=_k08V7eqOGs
Shake Your Body (Victory Tour '84) - http://youtube.com/watch?v=tvOmC2bMlwA

Grammy's '84 part 1: http://youtube.com/watch?v=1T1Q9AUerHg
Grammy's '84 part 2: http://youtube.com/watch?v=0wCXShoy0a0
Grammy's '84 part 3: http://youtube.com/watch?v=dEHzV8Bk8VY
(8 grammy's won hij, leuk om te zien)

Michael, Stevie & Lionel oefenen/componeren We Are The World: http://youtube.com/watch?v=q1fUDNf8mkI
We Are The World opname in studio: http://youtube.com/watch?v=iWmRCtTCDew

Veel plezier met kijken
pi_46209200
thx man, dat zijn weer is mooie dingen om te zien
i won't stop til i got enough
pi_46217973
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Eltron het volgende:
Michael Jackson recruits new manager

(...)
"There is no truth to the rumors that MJ is working with Simon Fuller, nor are there plans for him to appear on 'American Idol'."

was getekend: Raymone Bain
pi_46220878
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

"There is no truth to the rumors that MJ is working with Simon Fuller, nor are there plans for him to appear on 'American Idol'."

was getekend: Raymone Bain
Juist, als je gelezen had zag je het er onder al staan dat de info onjuist was...
pi_46221326
pi_46235548
Op de frontpage:
quote:
Wacko Jacko slaat terug. De 48-jarige zanger van onder andere 'Thriller' en 'Billy Jean' heeft de hulp van producer Simon Fuller ingeroepen om hem uit het dal te halen waar hij al sinds ongeveer 2003 in verkeert.

Het laatste album van Michael Jackson verscheen in 2001 en was goed voor dubbel platina en een nummer 1-positie in de hitparade. Hoewel het hem toen op muzikaal gebied dus goed ging, kwam hij in opspraak door meerdere beschuldigingen van kindermisbruik. Na een procedure van 2 jaar werd de zanger op 13 juni 2005 uiteindelijk vrijgesproken, maar het proces liet een groot litteken op zijn imago achter. Om Jackson weer terug op de kaart te brengen verschijnen er sinds deze maand al wekelijks oude nummers van de zanger opnieuw op single.

Producer Simon Fuller, in de jaren '90 de ontdekker en producer van The Spice Girls, zal met Jackson gaan werken aan nieuwe nummers. "Michael weet dat het geen gemakkelijke klus is om weer te worden geaccepteerd in de muziekindustrie, maar als iemand hem kan helpen, is Simon het wel," aldus één van Jacksons medewerkers. Of en wanneer we weer een nieuw album kunnen verwachten is nog niet bekend.
Ik ben een paar dagen ziek geweest en heb daardoor niet alles gevolgd.. maar.. 'verschijnen er sinds deze maand al wekelijks oude nummers'.. Ooh? Is dat zo? Bedoelen ze daar niet de Visionary box mee?
quote:
Visionary: The Video Singles is a series of singles by Michael Jackson which was released in Europe between 20 February 2006 and June 26, 2006, and then released in the USA as a boxed set on November 14, 2006.
Dat was een jaar terug...
pi_46240635
Wat wil je ook met de berichtgeving op FOK, ze trekken geen eens hun bronnen na
  maandag 12 februari 2007 @ 16:53:37 #190
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_46242507
Michael Jackson moet gewoon in dubai gaan wonen op een eigen eiland en de wereld met rust laten. Dat is het beste voor hem en voor de wereld, ik houd echt mijn hart vast voor de nieuwe album dat komen gaat. Het enige wat hem nog maar kan gebeuren is zich zelf in zijn vingers snijden, hij moest het altijd hebben van het zingen en dansen, iets wat hij allebei niet meer kan door zijn leeftijd en zijn gekke geest.
pi_46244281
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef Pudy het volgende:
hij moest het altijd hebben van het zingen en dansen, iets wat hij allebei niet meer kan
En waar berust jij die feiten op?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:47:07 #192
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_46249005
Zijn laatste cd, en de 2 woorden die hij laatst zong. Dansen doet hij ook al niet meer, die man wordt ook een dagje ouder.

Ik kan best snappen dat je Michael Jackson koestert (doe ik ook) maar je moet toch kunnen toe geven dat het bergafwaards met hem is gegaan.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:52:57 #193
107144 Pido
pi_46249313
Ja, het is minder dan vroeger, maar dat wil niet zeggen dat 'ie niks meer kan.

http://youtube.com/watch?v=uHUXbAGNfVg

^^Betere versie DSTYGE ('79).

http://youtube.com/watch?v=ifl_ncc7-KU&mode=related&search=

^^Vergelijking We Are The World '85, tegenover die van laatst. Valt erg mee, het is minder, maar om nou te zeggen dat 'ie het niet meer kan.
pi_46254754
Ik zie net de performance van Christina Aguilera 'It's a man's world'. Jezus, wat een geschreeuw zeg.. ongelofelijk. Ze kan goed zingen maar dit is echt overdreven gedoe;

http://www.youtube.com/watch?v=HC_OoeLkfvM

Had veel liever MJ willen horen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:50:37 #195
167723 sanni
Acima de seu
pi_46255087
Zijn muziek was te pruimen tijdens de 80er jaren. Daarna ging het muzikaal allemaal
imo wat minder en dat is ook wel gebleken
pi_46260053
Hij kan het misschien nog wel een beetje, maar hij mist de drive die hij vroeger had... waar hij toen tot het uiterste ging lummelt 'ie de afgelopen 10 jaar eigenlijk maar wat aan.. vind ik jammer
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:44:24 #197
28167 matthijst
pi_46279359
Hmm, jammer dat MJ niet langskomt bij American Idol...
Zou al mooi zijn als ze een Jackson theme week zouden doen.....
pi_46281331
zou goed zijn voor publiciteit iig
pi_46288995
mooi topic over de beste zanger, performer alle tijden. Ik ga dit topic op de voet vormen. Ben nog steeds jaloers op de vriendin die M.J live heeft mogen aanschouwen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_46291029
Ik heb net zn nieuwe single gemist op de radio, was het wat?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')