Beat It live? Op 30th Ann. concert! Alleen het einde natuurlijk, maar hij haalde het nog wel allemaal, dus dat viel niet tegen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:56 schreef Rnnz het volgende:
Op MJNO bedoel je? Daar zitten soms van die gasten zó irritant te doen. Ook over z'n uiterlijk. Er werd een filmpje gepost waarin ze een aantal fotos vergeleken van vroeger en nu. En dan durven ze te beweren dat hij eigenlijk helemaal niet zo veranderd is, op z'n neus na.
Beat It live? Waar?Ik vond cool dat ie Can You Feel It live zong. Leuk om dat allemaal weer eens live te horen. Zelfde geldt voor Shake Your Body & Dancing Machine.
Will.I.Am.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Rnnz het volgende:
UPDATE from Will.I.AM on MJ and the new ablum (from MJJNews777 over at KOP thanks! :flowers
At the MidemNet in Cannes, the start of one of the biggest music fairs in the world. Singer, songwriter, producer and head of marketing of Musicane, Will-I-Am from the Black Eyed Peas (see photo), got a few questions about working together with Michael Jackson. He told the international press the album "will be released this year" and he will help co-produce the album.
Eventhough he did not want to start only talking about the album or Michael Jackson, because he thinks it is up to "Michael Jackson who should start talk about himself and his album", he told that the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.
It will put Michael Jackson back "as inventor of great legendary hit music". And Will-I-Am is happy to be part of this new project. "Michael Jackson is working day and night on this great, great record. I heard and see him in the studio and he is creating a masterpiece. A lot of people in the industry are involved or want to be involved. From producers to marketing people. Before the year is over, Michael Jackson is back on top of the charts" Will-I-Am told journalists in Cannes. He declined to talk more about it and should wait till the record will be released.
In the evening he attended with singer Fergie of his band Black Eyed Peas the NRJ Awards at Palais de Festival.
------------------------------------------------------------
Ik word toch wel een beetje enthiousiast zo...![]()
Tja.. ik blijf er bij dat hij sowieso Quincy Jones & Rod Temperton moet vragen om mee te werken. Al die hippe producers hoeven ook niet van mij. Ik zie liever MJ zelf die 3/4e schrijft/produceert en daarin begeleidt wordt door ouwe Quincy.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Will.I.Am.ben nog niet overtuigt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Tja.. ik blijf er bij dat hij sowieso Quincy Jones & Rod Temperton moet vragen om mee te werken. Al die hippe producers hoeven ook niet van mij. Ik zie liever MJ zelf die 3/4e schrijft/produceert en daarin begeleidt wordt door ouwe Quincy.
Tuurlijk, ik ben ook benieuwd.quote:Ja, Rnnz, je hebt natuurlijk aan de ene kant wel gelijk, maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat MJ maakt met een van hottest producers van het moment, wat MJ daar uit kan laten komen. Dat vraag ik me echt af. En geef toe, als ie met Quincy etc. gaat werken, dan wordt het toch niet zo goed als eerst.
Music no one ever heard...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Rnnz het volgende:
[..] , he told that the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.
It will put Michael Jackson back "as inventor of great legendary hit music". [..]
Niets mis met vernieuwende shizzle...maar ik vind die Will.I.Am niets voor MJ.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:13 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Music no one ever heard...
weet niet of ik daar wel blij van wordt...![]()
Ik wil 'off the wall' MJ weer horen!
Ja idd, zulke verhalen krijgen we wel vaker...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef Pido het volgende:
Njah, zegt dus weer helemaal niks, hij zal t wel menen enzo, maar we hebben dr verder geen flikker aan..
Vertel gewoon ff wat je allemaal van plan bent en geef een beetje duidelijkheidquote:and to hold on and not lose faith
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
kan me niet herinneren dat een MJ album opeens eerder dan gepland uitkwam...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:39 schreef Rnnz het volgende:
the album contains a complete new style and way of music no one ever heard or done by anyone in the music industry before.
Het is goede muziek maar ik vind de jaren 70/80 Michael toch ook wel beter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:30 schreef Pido het volgende:
Ik vind soms echt dat het latere werk van Michael onderschat wordt. Ik bedoel, HIStory Disc II is echt ongekend tijdloze muziek. Nummers als They Don't Care About Us, Stranger in Moscow, Smile, en eigenlijk bijna alles, is zo ontzettend tijdloos. Je hoort de jaren '90 er wel een beetje in terug, maar het meeste is gewoon goede muziek, zonder tijd- en genrestempel.
Geldt deels ook voor Invincible, alleen wel een stuk minder. Is veel ongeïnpsireerdere muziek, zit minder "heart & soul" in.
Dit is verzonnen door dezelfde gast die zei dat MJ een wereldtournee zou doen (wat toen op Wikipedia stond).quote:MJ "Scream"
2007-01-25 08:42:05 - MJ on American Idol and Later a Tour
Jacko plans to return and make it powerful. He first plans to perform a meledy at the American Idol finale of his hits Scream, Billie Jean, and even his last Top 10 hit You Rock My World. Michael Jackson second album "HIStory 2: The Phoenix" is sequel to his last hit album "History: Past Present and Future" which sold over
20 million copies. Describe as dark and personal, one song called "Labeled" is similar to his 1995 hit "Scream" where Jackson cries out "What call me again/ But you were the one who sinned/ I will never defend/ having a heart that is open". Michael Jackson new album will be released Fall 2007 followed by a full world tour with open act possiblity of being fellow pop singer Chris Brown and Omarion. Another song on his album is the slightly sexual "You" which Jackson talks about a "temptation I wont fight, i know who i'm leaving with tonight" this track was produced by Will.i.am. Expect to see Jackson perform live this May at the American Idol finale.
quote:Mijn vrienden en fans in Japan hebben mij en mijn familie altijd enorm gesteund", zei hij. "Ze hebben me geholpen het hoogst haalbare te bereiken in de muziekindustrie.
Ierland vergeten? Frankrijk vergeten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Pff...
[..]
![]()
In Japan heeft elke artiest massa's fans. Laat je wat vaker in Europa zien![]()
Fans die 2500 euro kunnen/willen betalen voor een kaartje zijn niet zielig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:54 schreef Rnnz het volgende:
Hoop toch wel dat Michael optreedt want anders vind ik het een beetje zielig voor die fans.
Wie heeft hem in Ierland gezien dan? Hij zat gewoon verscholen in z'n huis. Tja en Frankrijk waar die ff snel door Disneyland heen ging. Ik begrijp niet waarom ie zich niet vaker liet zien toen hij in Ierland zat. Genoeg mogelijkheden om even een teken van leven te geven aan z'n fans, dat deed ie vroeger tenminste welquote:
Jij gaat er naartoe danquote:Op zondag 28 januari 2007 16:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
Fans die 2500 euro kunnen/willen betalen voor een kaartje zijn niet zielig.
Ach ja, zo is Michael niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wie heeft hem in Ierland gezien dan? Hij zat gewoon verscholen in z'n huis. Tja en Frankrijk waar die ff snel door Disneyland heen ging. Ik begrijp niet waarom ie zich niet vaker liet zien toen hij in Ierland zat. Genoeg mogelijkheden om even een teken van leven te geven aan z'n fans, dat deed ie vroeger tenminste wel![]()
quote:Michael Jackson
Een tocht langs het meer met de camper kan je mooi koppelen aan een stedentrip naar Chicago. Of je kiest voor de stijl van Chris en huurt een Amerikaanse slee. Op anderhalf uur rijden van Chicago ligt een stadje in het hart van de staalproductie van de Verenigde Staten. Een industriële omgeving heeft ook een soort schoonheid, maar Gary is vooral geliefd als bedevaartsoord van Michael Jackson fans. Op 29 augustus 1958 wordt Michael hier geboren als zevende in een gezin van een negen kinderen. Vader Joseph werkte als kraanmachinist in de plaatselijke staalfabriek. Het eerste optreden van de Jackson Five is in de Roosevelt High School. Als de jongens worden ontdekt door Motown verhuist het hele gezin naar Californië. In Gary zijn ze nooit meer gezien, maar veel inwoners hebben het gezin wel gekend.
Oom
Het huis aan 2300 Jacksonstreet (genoemd naar president Jackson!) wordt nu (2005) bewoond door een oom van Michael. Een vriendelijke man, die geen contact meer heeft met de familie en geen behoefte heeft de plek commercieel uit te buiten.
Damn... De tijd vliegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
edit: gevonden, maart 2002. Alweer bijna 5 jaar geleden dus
Zou het dan toch? Hoop dat Michael het concert helemaal zelf uitbrengt, met z'n eigen bedrijf, zonder allerlei bullshit met Sony etc. Ik mag tenminste toch hopen dat hij de rechten heeft om live-footage uit te brengen.quote:As alot of members on MJNO have supported the BAD Tour 88 DVD Petition i thought it was fitting to fill you in on the developments of the campaign
We now have over 11,400 signatures on the petiton! Thanks to all those who have signed !! It means alot
Also Michael himself is finally going to see the petition that we have all worked so hard on
Raymone emailed me to inform me that she has forwarded a letter i wrote about the petition to Michael.
Lets hope we can get this released, as we know Michael is planning alot of things with his new company...maybe this will be one of the projects!
FIngers Crossed... and thanks again!!
"This is the Mission to see it through" - Another Part of Me
goh, wat is je bron? In mijn wereld leeft ie nog namelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Quincy Jones is toch overleden?
Nee hoor. Hij wordt als het goed is binnenkort 74.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Quincy Jones is toch overleden?
Je was me net voorquote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Xaobotnik het volgende:
NU net begonnen: 10x Michael Jackson op TMF. Beginnend met Remeber the Time
Alweer?quote:
Ze kunnen dat gelul beter weglaten.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er kwam ook zo'n stukje over dat Westlife graag met Michael zou willen samenwerken. Damn, van hoeveel jaar geleden is dat bericht wel niet en bestaat die groep uberhaupt nog wel
Ik hoop dat MJ zelf eens een keer iets gaat doen. Interviews geven. Duidelijkheid verschaffen. Een beetje optreden hier en daar, gewoon kleine medley's doen (LIVE ZINGEN) zodat hij in ieder geval alvast een beetje terug kan komen en kan wennen. Hij zal toch ook concerten moeten geven als hij z'n album uitbrengt, lijkt me.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, interessant. Hoop dat er in de loop van de tijd meer nieuws komt over het album
En je zoekt helemaal dit topic op om dat even te melden. Zielig hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef BorisSoad het volgende:
Ik blijf hem een viezerik vinden.
"There is no truth to the rumors that MJ is working with Simon Fuller, nor are there plans for him to appear on 'American Idol'."quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Eltron het volgende:
Michael Jackson recruits new manager
(...)
Juist, als je gelezen had zag je het er onder al staan dat de info onjuist was...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"There is no truth to the rumors that MJ is working with Simon Fuller, nor are there plans for him to appear on 'American Idol'."
was getekend: Raymone Bain
Ik ben een paar dagen ziek geweest en heb daardoor niet alles gevolgd.. maar.. 'verschijnen er sinds deze maand al wekelijks oude nummers'.. Ooh? Is dat zo? Bedoelen ze daar niet de Visionary box mee?quote:Wacko Jacko slaat terug. De 48-jarige zanger van onder andere 'Thriller' en 'Billy Jean' heeft de hulp van producer Simon Fuller ingeroepen om hem uit het dal te halen waar hij al sinds ongeveer 2003 in verkeert.
Het laatste album van Michael Jackson verscheen in 2001 en was goed voor dubbel platina en een nummer 1-positie in de hitparade. Hoewel het hem toen op muzikaal gebied dus goed ging, kwam hij in opspraak door meerdere beschuldigingen van kindermisbruik. Na een procedure van 2 jaar werd de zanger op 13 juni 2005 uiteindelijk vrijgesproken, maar het proces liet een groot litteken op zijn imago achter. Om Jackson weer terug op de kaart te brengen verschijnen er sinds deze maand al wekelijks oude nummers van de zanger opnieuw op single.
Producer Simon Fuller, in de jaren '90 de ontdekker en producer van The Spice Girls, zal met Jackson gaan werken aan nieuwe nummers. "Michael weet dat het geen gemakkelijke klus is om weer te worden geaccepteerd in de muziekindustrie, maar als iemand hem kan helpen, is Simon het wel," aldus één van Jacksons medewerkers. Of en wanneer we weer een nieuw album kunnen verwachten is nog niet bekend.
Dat was een jaar terug...quote:Visionary: The Video Singles is a series of singles by Michael Jackson which was released in Europe between 20 February 2006 and June 26, 2006, and then released in the USA as a boxed set on November 14, 2006.
En waar berust jij die feiten op?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:53 schreef Pudy het volgende:
hij moest het altijd hebben van het zingen en dansen, iets wat hij allebei niet meer kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |