We hoorden 1 januari de hele dag al een sterk gemiauw van het terrein afkomen van een kat die het zo te horen niet naar zijn zin had. Na wat speurwerk kwamen we er achter dat het geluid toch van het dak moest komen. 's Avonds laat vonden we op het dak van de
fabriek een kat die zichzelf buitengesloten had. We hebben geen idee hoe lang dat beest er gezeten heeft, maar het was helemaal koud geworden en had wat evenwichtsproblemen (nog steeds af en toe). Maar goed inmiddels hebben we het beestje maar even voor de tijd in onze kelder gezet met een slaapzak en een bakje met brokken en een bak met water en het is wachten tot de eigenaar zich meldt.
Wie o wie herkent deze kat???
![]()
![]()
![]()
Mochten er meer foto's gewenst zijn dan maak ik die. Kom het beestje alleen wel snel afhalen, want het zit maar alleen in de kelder (ik heb al een kat en dat gaat niet samen).
Verder heb ik de dierenambulance van Leiden al gebeld vanmiddag... die hebben mijn 06 nummer doorgegeven aan een eventuele eigenaar... die vervolgens nog niets van zich heeft laten horen.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P