Ik zou zeker Amivedi inderdaad even bellen. Hartstikke aardige mensen (en iedereen die een kat kwijt is, wordt toch ook altijd naar Amivedi gewezen).quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
miss ook even aanmelden bij www.amivedi.nl ?
Toppiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef uppie83 het volgende:
Voordat ik de dierenarts wilde bellen heb ik toch nog maar een keer de dierenambulance hier gebeld. De vrouw daar wist niets van mijn melding van gisteren, maar na even zoeken wist ze toch te achterhalen dat de mogelijke eigenaar niet opnam en dat ze dus geen contact konden krijgen. Na ons gesprek heeft ze nogmaals gebeld met dezelfde persoon waarna ik zijn 06 nummer kreeg.
Vervolgens heb ik hem gebeld en is hij langs komen kijken of het zijn kat was.... en jawel de eigenaar is terecht. Eindelijk weet ik nu ook dat het een mannetje is, genaamd Cor![]()
Helaas voor de mensen die hem graag wilden adopteren, goed voor Cor
Oosterkerkstraat... waarom? Ben je een kat kwijt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Waar ergens in Leiden staat die fabriek?
Ik moet zeggen dat ik jou ook een topper vindquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oosterkerkstraat... waarom? Ben je een kat kwijt?
En nee... Cor is niet echt een naam voor een katMaar goed, heb het adres ook gekregen van het baasje van Cor. Net even langs gefietst en daar zat Cor al weer in het raam zeer relaxt te wezen
![]()
Eind goed, al goed![]()
Zal ik dan ter compensatie van al die veren in je reet maar even zeggen dat ik je een laffe tak vindt?quote:
Dat deden anderen al voor me... het beest zat ten slotte op het dak met ouwejaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zal ik dan ter compensatie van al die veren in je reet maar even zeggen dat ik je een laffe tak vindt?
Je had gewoon
[afbeelding]
moeten doen. Moet dat suffe beest maar niet verdwalen, wie kaatst kan de bal verwachten![]()
Fijn te lezen dat hij weer dat hij weer bij zijn baasje terug isquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:40 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oosterkerkstraat... waarom? Ben je een kat kwijt?
En nee... Cor is niet echt een naam voor een katMaar goed, heb het adres ook gekregen van het baasje van Cor. Net even langs gefietst en daar zat Cor al weer in het raam zeer relaxt te wezen
![]()
Eind goed, al goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |