Dat "probleem" heb ik dus ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:50 schreef pirke het volgende:
Ideeen wel, maar was ze weer vergetenNu zijn ze er weer, maar moet ik nog wel gaan bedenken hoe ik ze uit ga voeren...
Ach, ze kunnen nooit zeggen dat je een uitdaging uit de weg gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben deze uitdaging helemaal vergeten
heb er dan ook drie lopen momenteel, is een beetje veel
volgens mij omdat de mooiste van 2006 momenteel loopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef k_man het volgende:
Ehm... ik zal wel wat gemist hebben - op vakantie geweest en zo - maar waarom hebben we deze maand geen 'normale' wedstrijd?
En omdat de opzet qua onderwerpkeuze etc. een beetje gaat veranderen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij omdat de mooiste van 2006 momenteel loopt.
Dat was vorige jaren ook geen beletsel, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En natuurlijk omdat de modjes en de WC even de tijd nodg hebben om de wedstrijd nieuwe stijl op te zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Paarden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef pirke het volgende:
Zo, vanmiddag even m'n foeliewedstrijdfoto gemaakt
Hij is best leuk geworden al zeg ik het zelf! Parodie op het nieuws
niet zo positief hequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind dit eerder een toneelonderwerp dan een onderwerp voor een fotowedstrijd. Ik verwacht eigenlijk alleen maar slechte foto's die al dan niet leuke parodieen weergeven, waarvan vervolgens de parodie wordt beoordeeld en niet de foto. Een beetje de koe van de jaarwedstrijd; een ontzettend beroerde foto en dan toch veel punten krijgen omdat het onderwerp zo grappig is (de meeste mensen uit de randstad hebben nog nooit een koe in het echt gezien).
tis toch voor de foelie...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef pirke het volgende:
Naar welk emailadres moeten we tzt de foto sturen?
voor de volgende wedstrijd word er niets geopend...quote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Is er nog geen discussietopic voor de volgende vergadering geopend? of een napraat topic van de vorige wedstrijd?
Of moeten we weer wachten toto 22.00uur![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |