quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The WALKMAN emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza
been there done that
Ensceneren heb ik niks op tegen. Ik ben dol op de foto's van Anton Corbijn en ann leibovitch bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus dan kan Sunchaser niet meedoen want dat vind-ie niet tof nl.
Dat topic heb ik destijds geheel gemist. Briljant zeg!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
been there done that
Wie weet wat er dan nog voor verrassends uitkomt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ja lijkt me wel wat. No-limits behalve 1: je moet al het gebruikte fotografische materiaal zelf geschoten/gemaakt hebben-en derhalve ook over het copyright beschikken.
Kom er echt nooit meer vanafquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
been there done that
Dat is het inderdaad!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ja lijkt me wel wat. No-limits behalve 1: je moet al het gebruikte fotografische materiaal zelf geschoten/gemaakt hebben-en derhalve ook over het copyright beschikken.
camera aanzettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:29 schreef WurM het volgende:
Ik ben al aan het denken, maar ik zit te denken in de richting van een zelfportret... Terwijl ik totaal geen portret-ervaring heb
tips?
Psies, ik wil wel eens zien waar de anti photoshoppers zo bang voor zijn, nu is de kans.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef pea4fun het volgende:
Wie weet wat er dan nog voor verrassends uitkomt...
Waar kom je nooit meer van af?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
Kom er echt nooit meer vanaf...was wel erg lachen om uit te voeren
![]()
txquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Schanulleke het volgende:
Dat topic heb ik destijds geheel gemist. Briljant zeg!
Oja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is het inderdaad!
Daarnaast moet je ook zelf de bewerkingen uitvoeren. Alle rechten en handelingen dus bij de fotograaf.
No-limits-behalve 2. JA dat is hetquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
thx... 14.gifquote:
kijkt gelijk in fotoboekquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef WurM het volgende:
[..]
thx... 14.gif
Ik heb ooit gehoord dat ik lijk op deze meneer, dus dat lijkt me een goed onderwerp om te paroderen
die foto valt iets tegenquote:
tip 2 had ik gelukkig zelf al bedachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Shark.Bait het volgende:
IK zag dat ze gekeken heeft
tip2: gebruik je timer
tip3, gebruik een dummy om op scherp te stellen, want dat doettie bij een timer niet als de foto afgedrukt word.
tip 4: poets je neus, dan is ie niet DOFquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef WurM het volgende:
edit: maar hoe zit dat met DOF enzo...?
*bookmarked*quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 4: poets je neus, dan is ie niet DOF
je kan het uitrekenen welke f/waarde jij moet hebben om je favo DOF te hebben
of je schiet een end raak en komt er pas na 3 miljoen foto's achter
Belichting zat/zit ik ook mee idd, maar zonder professionele apparatuur (lees: flitsers, schijnwerpers en dat soort zooi) wordt dat nogal veel improviseren... en ik heb niet zoveel om mee te improviserenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef pirke het volgende:
Ik lach niet, huilen is een beter woord
Probeer je onderwerp wat beter te belichten, en een gelijkmatigere belichting voor de achtergrond.
Ik zie de parodie niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef WurM het volgende:
[..]
*bookmarked*
edit: Beste resultaat tot nu toe (verder onbewerkt)
[afbeelding]
en niet lachen
http://www.herr-der-ringe(...)egolas/LegolasSW.jpgquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |