Ik wacht met smart op je inzendingquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Of een parodie op een hele slechte studiofotograaf
Leuk onderwerp, ik doe mee.![]()
Dat was toch al een parodie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
Parodie op mijn sharkie-doet-14.gif-serie natuurlijk
Parodie op een parodie kan natuurlijk nooit kwaadquote:
Ah, voor de vagina van de felis catus dus.quote:
vur de kat zijn viool dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, voor de vagina van de felis catus dus.
Top Prupke
Inzendingen kunnen naar dit email adres
[afbeelding]
In verband met mijn gebrek aan rechten moeten we nog even kijken hoe we inzendingen het beste kunnen plaatsen. Gewoon lopende de maand met het reele risico dat er geblaat tussendoor komt, of aan het einde van de maand.
Dat boeit me an sich ook niet, maar als ik een topic open voor wedstrijdfoto's, dan komt daar geblaat doorheen omdat anderen daar ook mogen postenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
ojee, dat worden allemaal in scene gezette foto's
Ik kan ze wel hier plaatsen:quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
In verband met mijn gebrek aan rechten moeten we nog even kijken hoe we inzendingen het beste kunnen plaatsen. Gewoon lopende de maand met het reele risico dat er geblaat tussendoor komt, of aan het einde van de maand.
Hey, gefelciteerd met je Ribbon!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
ojee, dat worden allemaal in scene gezette foto's
Dank je, dat zou ook wel netjes zijn, dan komen ze gewoon in het overzicht. Toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik kan ze wel hier plaatsen:
http://fok.leesvoer.com/
Ik heb voldoende bandbreedte mocht dat nodig zijn....
jazeker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dank je, dat zou ook wel netjes zijn, dan komen ze gewoon in het overzicht. Toch?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hey, gefelciteerd met je Ribbon!!!!
Het is ook een geweldige foto, goed bedacht en mooi uitgevoerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]THNX!
ben er erg blij mee, is toch wel tof, derde worden van 141 foto's world wide
en alweer derde ja, the curse never stops.....![]()
Het was ook een mooie fotoquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]THNX!
ben er erg blij mee, is toch wel tof, derde worden van 141 foto's world wide
en alweer derde ja, the curse never stops.....![]()
The WALKMAN emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganzaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef prupke het volgende:
opdracht : parodie
maakt net uit van wat of wie
neem een film op de hak of een clip van een lied of een foto die je hier hebt gezien....
leef je uit en have fun
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The WALKMAN emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza
been there done that
Ensceneren heb ik niks op tegen. Ik ben dol op de foto's van Anton Corbijn en ann leibovitch bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus dan kan Sunchaser niet meedoen want dat vind-ie niet tof nl.
Dat topic heb ik destijds geheel gemist. Briljant zeg!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
been there done that
Wie weet wat er dan nog voor verrassends uitkomt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ja lijkt me wel wat. No-limits behalve 1: je moet al het gebruikte fotografische materiaal zelf geschoten/gemaakt hebben-en derhalve ook over het copyright beschikken.
Kom er echt nooit meer vanafquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
been there done that
Dat is het inderdaad!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ja lijkt me wel wat. No-limits behalve 1: je moet al het gebruikte fotografische materiaal zelf geschoten/gemaakt hebben-en derhalve ook over het copyright beschikken.
camera aanzettenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:29 schreef WurM het volgende:
Ik ben al aan het denken, maar ik zit te denken in de richting van een zelfportret... Terwijl ik totaal geen portret-ervaring heb
tips?
Psies, ik wil wel eens zien waar de anti photoshoppers zo bang voor zijn, nu is de kans.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef pea4fun het volgende:
Wie weet wat er dan nog voor verrassends uitkomt...
Waar kom je nooit meer van af?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
Kom er echt nooit meer vanaf...was wel erg lachen om uit te voeren
![]()
txquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Schanulleke het volgende:
Dat topic heb ik destijds geheel gemist. Briljant zeg!
Oja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is het inderdaad!
Daarnaast moet je ook zelf de bewerkingen uitvoeren. Alle rechten en handelingen dus bij de fotograaf.
No-limits-behalve 2. JA dat is hetquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
thx... 14.gifquote:
kijkt gelijk in fotoboekquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:10 schreef WurM het volgende:
[..]
thx... 14.gif
Ik heb ooit gehoord dat ik lijk op deze meneer, dus dat lijkt me een goed onderwerp om te paroderen
die foto valt iets tegenquote:
tip 2 had ik gelukkig zelf al bedachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Shark.Bait het volgende:
IK zag dat ze gekeken heeft
tip2: gebruik je timer
tip3, gebruik een dummy om op scherp te stellen, want dat doettie bij een timer niet als de foto afgedrukt word.
tip 4: poets je neus, dan is ie niet DOFquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef WurM het volgende:
edit: maar hoe zit dat met DOF enzo...?
*bookmarked*quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tip 4: poets je neus, dan is ie niet DOF
je kan het uitrekenen welke f/waarde jij moet hebben om je favo DOF te hebben
of je schiet een end raak en komt er pas na 3 miljoen foto's achter
Belichting zat/zit ik ook mee idd, maar zonder professionele apparatuur (lees: flitsers, schijnwerpers en dat soort zooi) wordt dat nogal veel improviseren... en ik heb niet zoveel om mee te improviserenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef pirke het volgende:
Ik lach niet, huilen is een beter woord
Probeer je onderwerp wat beter te belichten, en een gelijkmatigere belichting voor de achtergrond.
Ik zie de parodie niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef WurM het volgende:
[..]
*bookmarked*
edit: Beste resultaat tot nu toe (verder onbewerkt)
[afbeelding]
en niet lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |