Zijn ook geen rips nee...maar t klinkt nergens naquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zijn volledige versies, alleen kwaliteit is beetje bout.
Nu wel, was het overigens bijna met je eens geweest!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iedereen hier al gereageerd?
Beste set van het jaar?
Ja ook een zeer goeie keus hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 07:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nu wel, was het overigens bijna met je eens geweest!![]()
Jammer toch, dat gejat van andere nummers en maar wat in elkaar plakken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany & Duro - Back again/Hasta la pasta![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:37 schreef SuperUli het volgende:
Jammer toch, dat gejat van andere nummers en maar wat in elkaar plakken...
ik wilde net zeggen, iedereen denkt dat het gejat is van Hasta La Vistaquote:Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kent het verhaal dus niet achter hasta la pasta?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Die track is een diss richting Jimmy The Sound, omdat hij alles voor zijn tracks jat van anderen. Daarom hebben Duro en Zany een track gemaakt met 'zijn' samples.
idd, Zany kon dat niet echt waarderen, dat Jimmy vocals van hem jatte, dus dan jat je gewoon Hasta La Vista ff terug en diss je Jimmy ffquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Die track is een diss richting Jimmy The Sound, omdat hij alles voor zijn tracks jat van anderen. Daarom hebben Duro en Zany een track gemaakt met 'zijn' samples.
heb je ergens linkje?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef mstx het volgende:
Abject_-_Feel_So_Good__Like_a_Fireball-Promo_CDR-2006-SBS
Welke sounds heeft jimmy the sound gebruikt.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, Zany kon dat niet echt waarderen, dat Jimmy vocals van hem jatte, dus dan jat je gewoon Hasta La Vista ff terug en diss je Jimmy ffje hoort in de track ook Hasta La V... uh ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta Baby
weet ik zo niet, ff keertje vragen aan Raoul zelf... heb een keer een blaadje aan hem laten zien (toen hij draaide in New York Hengelo) met daarop: " I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything " (soort van standaardzin over dat gejat van vocals) dat kon hij wel waarderenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Welke sounds heeft jimmy the sound gebruikt.
Moet trouwens zeggen dat Fuckin' movie wel een lekker plaat van ' m is
kameraad was er ook geweest, had het ook over dat lompe volk daar, maar had wel genoten van de setjesquote:Op maandag 8 januari 2007 10:48 schreef Koepert het volgende:
Hoe kan een publiek je avond verknallen
Zaterdag naar Takens (Balkbrug) geweest. Headhunterz vs Deepack. Ze draaiden goed naar mijn smaak, maar wat een kansloos volk loopt daar rond zeg. En dan is t vol, en druk en gaan er mensen staan pogo-en (wat dus NIET wil) dus menig schop gehad. Ik zat op een gegeven moment meer om me heen te schoppen tegen die pogo-ers dan dat ik genoot vd muziek![]()
De setjes waren ook dik in ordequote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad was er ook geweest, had het ook over dat lompe volk daar, maar had wel genoten van de setjes
idd er liep wel wat lomp volk rond, maarja toch dik genotenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad was er ook geweest, had het ook over dat lompe volk daar, maar had wel genoten van de setjes
Starlight is een chille tent om te relaxen!! Hebben ze DE lekkerste 'champagne' wat er bestaat!!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:24 schreef Archiee het volgende:
ben zaterdag wezen stampen in starlight met dana pavo en villain, werd lekker hard gedraaid donderd, goed feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |