Je meent het.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
Blauw_Hert is een kut user die me achtervolgt!
En het is een kloon btw
Fijn, en nou wegwezen hier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Blauw_Hert het volgende:
Ik heb al gezegt ik doe normaal ! Kijk mar naar me topics, dat zijn gewoon serieuze klachten![]()
Aldi aanbieding, toppie
[] Nachtelijke Trek [] Wat doe je eraan?
Geeft niksquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef Ali Salami het volgende:
-----
Mmm, slotje maar. Ik kom via [bug]Oude keldertje.... in forum 69. Denk er toch een topic te kunnen openen, komt ie hier terecht
Excusez moi
----
Even voor Janetje, vandaar dat topic van zonet
Topic is 2 jaar oud.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
Frikadel Speciaal. WAAR??
Waarom is dat topic gesloten?!
Haar friet is nu waarschijnlijk koud![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef diginoob het volgende:
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!![]()
![]()
De vraag is eerder wanneer die ophoudquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?![]()
Kuttopic, te slecht voor in ONZ.
Speciaal voor jullie:quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De vraag is eerder wanneer die ophoudhij heeft al meer als 3 posts gemaakt in ONZ FB om te vragen waarom die dicht zit
![]()
Ik prefereer liever de term; "stom topic".quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Jullie? Ik vind het ook een kut topic
Lullig ook wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:19 schreef TwyLight het volgende:
Eigenlijk is het een lul topic.
Topic wordt geschopt, nergens voor nodig= dicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef trancethrust het volgende:
Verassende vraag voor jullie (sarcastisch): maar waarom gooien jullie in vredesnaam een legendarisch topique als Slet genaaid, beurs weg dicht?
Ah duidelijk. Alhoewel, sinds wanneer is er ook maar 1 post op FoK! strikt nodig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Topic wordt geschopt, nergens voor nodig= dicht.
Waar zeur je nou toch over?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Alhoewel, sinds wanneer is er ook maar 1 post op FoK! strikt nodig?
Ga nou niet de huis-tuin-en keukenfilosoof uithangen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Alhoewel, sinds wanneer is er ook maar 1 post op FoK! strikt nodig?
Het is gewoon raar om een topic met zo'n "status" gewoon dicht te mieteren; het verdiende nog ongeveer 117 kutkicks als het mij vraagt. Verder wel jammer van je verweer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar zeur je nou toch over?
Een topic uit juli dat door een nutteloos kickje gesloten is, wat alleen nog over hoeren en hun kosten ging? Kom op zeg..
Een topic van sandstorm nota bene..
Het topic is geweest, klaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het is gewoon raar om een topic met zo'n "status" gewoon dicht te mieteren; het verdiende nog ongeveer 117 kutkicks als het mij vraagt. Verder wel jammer van je verweer.
Doe eens een gokje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef postmortum het volgende:
Waarom zijn mijn geniale comments weg hier: Opdringerige EO christenen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |