Ja en toen kon ik het deeg erin gooienquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Janetje het volgende:
Aldi... 4,95...
Ging er geen groen lampje bij je branden?
Misschien wel een rodequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Janetje het volgende:
Aldi... 4,95...
Ik heb dat ding ook al een beetje uit woede in het afwas water gegooid en voor straf gewassen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:09 schreef Hyperdude het volgende:
Dan ga je morgen terug met je ding en bonnetje en vraag je je geld terug.
Geen probleem bij Aldi.
Hij had een rode waas voor zijn ogen van een goedkoop wafelijzer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Janetje het volgende:
Aldi... 4,95...
lezen. Groen lampje bij jou in je kop.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:09 schreef Blauw_Hert het volgende:
[..]
Ja en toen kon ik het deeg erin gooien
Zal ik een boze brief schrijven naar aldi![]()
Nee er zitten 2 lampjes op een groene en rode en het groene ging branden dus kon ik mijn beslag erin doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
lezen. Groen lampje bij jou in je kop.
ja....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:17 schreef Mikkie het volgende:
4,95 voor een wafelijzer en jij gelooft dat dat goed komt?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Janetje het volgende:
Aldi... 4,95...
annie vriendquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet er altijd eerst olie ofzo in doen als je hem voor de eerste keer gaat gebruiken
De snackkoning kan niet ontbreken toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Blauw_Hert het volgende:
[..]
annie vriendjij ook in mijn topique
![]()
k ben hier al is eerder geweest onder een andre naamquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De snackkoning kan niet ontbreken toch?
Maar wie ben je eigenlijk?![]()
Nou ! Die slijptol heb ik al menig zooi mee geslepen ben al bij me 8ste slijp schijf en nog geen problemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker om pizza's mee te snijden?
Dat soort spul koop je toch niet bij de Aldi...
sowwieejjjquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef Janetje het volgende:
TS, slowchat eens niet in je topic.
Ok dan pas ik de volgende keer wel op okeej! Wjnmk hhvvj maikuuul en blauw_hert NTB!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat iets een koopje is
Goedkoop is soms duurkoop (K)(L)(K)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |