abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44954148
quote:
January 01, 2007 10:18pm

VANDALS set fire to about 400 cars overnight and police said they arrested more than 250 people, as violence marred France's New Year celebrations.

However, a police spokesman said there were fewer problems than in 2005, when youths attacked trains in the Paris region and southeast of the country.

25,000 police were on duty throughout the country during the night, including 4500 in Paris, where the authorities banned fireworks and firecrackers.

Police said that they had arrested 258 people nationwide by early morning, including two children aged eight and 10 who set fire to dustbins in the eastern city of Strasbourg.

Three children aged between 10 and 12 were arrested in a Paris suburb after they were caught carrying cans of petrol.

In the capital itself, almost 400,000 people welcomed in the New Year on the Champs Elysees and at the foot of the Eiffel Tower, where no serious incidents were reported.

Setting cars on fire has become a regular event in France during New Year's Eve celebrations, especially in the deprived suburbs that ring many cities.
http://www.news.com.au/me(...)0221-5005940,00.html

pi_44954279
En wat voor een baanbrekende discussie wens je met deze diepgaande, goed onderbouwde post op gang brengen?
Secrets never die. Only people.
pi_44954350
dat is geen nieuws, dat is hier bijna normaal
pi_44954431
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Prego het volgende:
Het is nieuws dat mensen sommige dit soort dingen als normaal gaan zien. Wilde je dat eigenlijk zeggen?
Maar goed, jij zit natuurlijk wat dichter bij de brandhaard, als ik het zo kan noemen.
Secrets never die. Only people.
pi_44954525
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Prego het volgende:
Normaal? ik vind het vrij bizar dat er zomaar 400 autos in de fik worden gestoken.
Zal in Nederland namelijk niet zo gauw gebeuren...
pi_44954532
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:42 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Het is nieuws dat mensen sommige dit soort dingen als normaal gaan zien. Wilde je dat eigenlijk zeggen?
Maar goed, jij zit natuurlijk wat dichter bij de brandhaard, als ik het zo kan noemen.
dat wil ik idd zeggen. hier besteed men er nauwelijks aandacht aan op de tv. in de krant een klein berichtje in een hoekje op de een na laatste pagine bij wijze van.

al kan ik er met m'n verstand nooit echt bij, in welke zin is oud en nieuw een reden om een auto in de fik te zetten? wanneer het je eigen auto is en je hebt als voornemen een andere te kopen kan ik het nog wel begrijpen
pi_44955667
Kijk, in Frankrijk pakken ze tenminste het fileprobleem bij de wortel aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_44956741
Nieuwwwwwwwwwjaaaaaaaaar
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:42:27 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_44956981
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef Bodolicious het volgende:

[..]

Normaal? ik vind het vrij bizar dat er zomaar 400 autos in de fik worden gestoken.
Hier in Amsterdam zijn er anders in 1 straat afgelopen nacht al 35 auto's vernield..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:43:34 #10
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44957035
Gerucht gaat dat ze gesponserd worden door Renault.
Klaar?
Ik niet!
pi_44962073
Voelde een bepaalde groep zich in hun eer gekrenkt door de festiviteiten? 400 auto's. Gaat lekker weer daar.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44964887
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef Bodolicious het volgende:

[..]

In Den Haag alleen al waren het er 50.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:43:55 #13
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44967419
ik was erbij daar in parijs.

op een gegeven moment gingen we naar de 'Champs-Elysées'.
stonden dus miljoenen mensen. mensen van alle landen en alle culturen.
was echt gezellig tot 12.10

er kwamen algerijnen aan die met alles en iedereen ruzie begonnen te zoeken.
eerst trappen ze vuurwerk het publiek in waarbij ze dus bijna ruzie hadden met een groep negers (daar schrokken de algerijntjes wel ff van).
daarna vielen ze voornamelijk blanke mensne lastig en dan vaak de meest hulpeloze.

ik zag een man van 60 die werd aangevallen, zo'n simpele man die gewoon met zijn vrouwtje nieuwjaar zat te vieren en geen vlieg kwaad deed.

twee stelletjes uit scandinavie ergens stonden bij elkaar.
op een gegeven moment komt er een algerijn aanlopen en tongzoent die meid vol op de mond.
die kerel drukt die gast dus weg en meteen slaan he.

gebeurde echt veel shit om me heen, op een gegeven moment werden er mortieren (vuurwerk) tussen het publiek afgeschoten, dat was het punt dat ik me ook niet veilig meer voelde.

toen we richting louvre liepen werd het gelukkig wat beter en had de ME wat meer volk rondlopen.
het feestje op straat was om half 1 voorbij, puur en alleen omdat dat kut tuig begon te rellen en iedereen terecht bang was en naar huis ging of naar een club.

ik heb nog wel foto's en filmpjes van dat kuttuig op mijn camera staan, zal dat als ik een card-reader heb hier eens neerplempen.

van mij hadden ze echt dat kutvolk allemaal mogen neerschieten, geen vragen maar gewoon schieten.
ik ben lief :)
pi_44967637
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:43 schreef A_L_N_F het volgende:
ik was erbij daar in parijs.

op een gegeven moment gingen we naar de 'Champs-Elysées'.
stonden dus miljoenen mensen. mensen van alle landen en alle culturen.
was echt gezellig tot 12.10

er kwamen algerijnen aan die met alles en iedereen ruzie begonnen te zoeken.
eerst trappen ze vuurwerk het publiek in waarbij ze dus bijna ruzie hadden met een groep negers (daar schrokken de algerijntjes wel ff van).
daarna vielen ze voornamelijk blanke mensne lastig en dan vaak de meest hulpeloze.

ik zag een man van 60 die werd aangevallen, zo'n simpele man die gewoon met zijn vrouwtje nieuwjaar zat te vieren en geen vlieg kwaad deed.

twee stelletjes uit scandinavie ergens stonden bij elkaar.
op een gegeven moment komt er een algerijn aanlopen en tongzoent die meid vol op de mond.
die kerel drukt die gast dus weg en meteen slaan he.

gebeurde echt veel shit om me heen, op een gegeven moment werden er mortieren (vuurwerk) tussen het publiek afgeschoten, dat was het punt dat ik me ook niet veilig meer voelde.

toen we richting louvre liepen werd het gelukkig wat beter en had de ME wat meer volk rondlopen.
het feestje op straat was om half 1 voorbij, puur en alleen omdat dat kut tuig begon te rellen en iedereen terecht bang was en naar huis ging of naar een club.

ik heb nog wel foto's en filmpjes van dat kuttuig op mijn camera staan, zal dat als ik een card-reader heb hier eens neerplempen.

van mij hadden ze echt dat kutvolk allemaal mogen neerschieten, geen vragen maar gewoon schieten.
Gezellig klinkt als Barcelona tijdens O&N op de Ramblas. Precies hetzelfde aan de hand, wij zijn toen ook maar een kroeg in gevlucht daar komen ze toch niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:59:40 #15
151582 A_L_N_F
pi_44967820
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:52 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Gezellig klinkt als Barcelona tijdens O&N op de Ramblas. Precies hetzelfde aan de hand, wij zijn toen ook maar een kroeg in gevlucht daar komen ze toch niet.
ja dat deed dus iedereen, of de kroeg in of naar huis.
voor de gezinnetjes met kleine kinderen is het dus naar huis.
dat terwijl het echt gezellig op straat had kunnen zijn, nog met amerikanen, oost-europeanen, nederlanders , fransen en duitsers praatje gemaakt terwijl we terug liepen en de drank samen deelden

in de kroegen zelf kwam je ze niet tegen, ze zijn dus schijnbaar auto's gaan afbranden
het minimale inlevingsvermogen in hun situatie dat ik had is nu dus ook weg.

schijnbaar hebben ze geen geld voor studie om hogerop te komen maar wel voor dure merkkleding en mobieltjes waarmee ze hun aanvalletjes planden.

maar ja, verder was het een leuk feest en nieuwjaar in parijs is zeker iets wat ik iedereen kan aanraden!
pi_44968707
Wel koel dat je gefilmd heb, wil wel graag zien hoe chaotisch het was dan.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:47:22 #17
151582 A_L_N_F
pi_44969124
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Wel koel dat je gefilmd heb, wil wel graag zien hoe chaotisch het was dan.
is een filmpje van 10 seconden aangezien ik geen zin had om zelf mikpunt te worden.
en voor de grote chaos zijn we weg gegaan.

zoals gezegd, als ze mortieren op de grond afsteken dan kun je beter zorgen dat je weg komt.

trouwens van de discriminatie in parijs zoals je vaak gezegd wordt valt het echt mee hoor.
ikzelf zag allerlei culturen en rassen werken en ook in goede posities.
die vriend die er zit beaamd ook dat de mensen die gewoon goed opgeleid zijn ongeacht ras/cultuur aan de bak kunnen komen.

je zag er ook veel "shoarma" (crepes) zaakjes overal.
vriendelijke mensen en die gasten hadden zeker geen verkeerde business daar.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:31:19 #18
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_44970416
The religion of peace strikes again
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:42:36 #19
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45019581
quote:
Hundreds of cars torched overnight

From correspondents in Paris

Article from: Reuters

VANDALS set fire to about 400 cars overnight and police said they arrested more than 250 people, as violence marred France's New Year celebrations.

However, a police spokesman said there were fewer problems than in 2005, when youths attacked trains in the Paris region and southeast of the country.

25,000 police were on duty throughout the country during the night, including 4500 in Paris, where the authorities banned fireworks and firecrackers.

Police said that they had arrested 258 people nationwide by early morning, including two children aged eight and 10 who set fire to dustbins in the eastern city of Strasbourg.

Three children aged between 10 and 12 were arrested in a Paris suburb after they were caught carrying cans of petrol.

In the capital itself, almost 400,000 people welcomed in the New Year on the Champs Elysees and at the foot of the Eiffel Tower, where no serious incidents were reported.

Setting cars on fire has become a regular event in France during New Year's Eve celebrations, especially in the deprived suburbs that ring many cities.
http://www.news.com.au/me(...)0221-5005940,00.html

Kennelijk wordt dit achterlijke gedrag als normaal gezien. Een gezonde maatschappij zou dit keihard aanpakken. Maar dit lijkt wel te worden verzwegen. We zijn geen handelaren in angst, maar juist grote afnemers.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_45019976
Aangezien de afkomst nog steeds overal wordt verzwegen, zal het tot de linkse knuffelaars nooit doordringen wat er nu écht het probleem is. Nederland doet hier gretig aan mee.

En aangezien hier ook het overgrote deel van de polderpolitiek bang als de dood is voor de lichtgetinte en licht ontvlambare import crimineeltjes zal er nooit een doeltreffende manier komen om het eens en voor altijd af te straffen. Tot eens de bom barst...
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_45020094
Those damn "vandals", "youths"...
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:55:51 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45020111
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Aangezien de afkomst nog steeds overal wordt verzwegen, zal het tot de linkse knuffelaars nooit doordringen wat er nu écht het probleem is. Nederland doet hier gretig aan mee.

En aangezien hier ook het overgrote deel van de polderpolitiek bang als de dood is voor de lichtgetinte en licht ontvlambare import crimineeltjes zal er nooit een doeltreffende manier komen om het eens en voor altijd af te straffen. Tot eens de bom barst...
Kijk, je hebt natuurlijk altijd nog een leger achter de hand. Echter, net als Gorbachev en de Zuidelijke Eenheden, schijnt men te bang te zijn voor de islamieten in het leger om die ook daadwerkelijk de banlieux in te sturen. En dat is een heel kwalijke zaak. Als je het leger niet meer kan vertrouwen, ben je de grip op het land uiteindleijk gewoon kwijt.

Dus laat die lafbek in het Elysee de politie er maar voor opdraaien...
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:58:17 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45020222
Ik denk dat je de gewelddadigheid van de banlieux-inwoners een beetje onderschat. Het is niet een simpele verzameling gewelddadige gekken, maar een heuse anti-maatschappij.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:59:26 #24
45511 TimmyAsd
pi_45020266
Dit is ook in Den Haag en Amsteram gebeurd
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:00:35 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45020316
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk dat je de gewelddadigheid van de banlieux-inwoners een beetje onderschat. Het is niet een simpele verzameling gewelddadige gekken, maar een heuse anti-maatschappij.
Daar heb je juist, als ultieme oplossing, het leger voor, lijkt me. Tanks, rubberen kogels en traangas om mee te beginnen. Orde scheppen en handhaven. Avondklok, en schieten op overtreders.

Maar ze doen het niet...
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:01:13 #26
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45020343
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit is ook in Den Haag en Amsteram gebeurd
Dan is het natuurlijk goed. Dan mag het.
pi_45020412
Waarom bevat de TT 'Islamisering'? Dus op welke manier dat tuig met lompe acties in de media komt, dat valt terug te voeren naar 'de' Islam?
Before all else, be armed.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:02:59 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_45020430
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef PJORourke het volgende:
Kijk, je hebt natuurlijk altijd nog een leger achter de hand. Echter, net als Gorbachev en de Zuidelijke Eenheden, schijnt men te bang te zijn voor de islamieten in het leger om die ook daadwerkelijk de banlieux in te sturen. En dat is een heel kwalijke zaak. Als je het leger niet meer kan vertrouwen, ben je de grip op het land uiteindleijk gewoon kwijt.
Je kunt het leger sowieso niet vertrouwen bij burgers. Die zijn getraind vijanden permanent uit te schakelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45020498
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom bevat de TT 'Islamisering'? Dus op welke manier dat tuig met lompe acties in de media komt, dat valt terug te voeren naar 'de' Islam?
Duh dat is toch logisch, het is een islamitische traditie om op nieuwjaar auto's in de fik te steken.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:04:36 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45020501
Verbrandingisering.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:05:09 #31
45511 TimmyAsd
pi_45020530
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk goed. Dan mag het.
Dat zeg ik niet

Maar om het nou weer op de islam te gooien vind ik grote onzin. Dit heeft vele andere oorzaken, de islam vind ik dat niet.

Dit geldt ook in de grote steden hier..
pi_45020542
Ik vind het anders wel fijn dat het woord Islamisering zo vaak gebruikt wordt, na een tijdje heeft het gewoon geen betekenis meer namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:06:36 #33
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45020589
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kunt het leger sowieso niet vertrouwen bij burgers. Die zijn getraind vijanden permanent uit te schakelen.
ik zie het probleem niet
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:14:05 #34
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45020901
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het anders wel fijn dat het woord Islamisering zo vaak gebruikt wordt, na een tijdje heeft het gewoon geen betekenis meer namelijk.
Nou vraag ik me toch af: heb jij nou zelf geen twijfels bij je religieuze overtuiging? Ik zie toch vaak bij hoogopgeleide Marokkanen dat ze er de brui aan geven, zoals je dat ook bij christenen ziet. Die hoogopgeleide christenen die nog wel blijven geloven zijn vaak van die hele enge zwaar gereformeerde of evangelische types.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_45020934
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nou vraag ik me toch af: heb jij nou zelf geen twijfels bij je religieuze overtuiging? Ik zie toch vaak bij hoogopgeleide Marokkanen dat ze er de brui aan geven, zoals je dat ook bij christenen ziet. Die hoogopgeleide christenen die nog wel blijven geloven zijn vaak van die hele enge zwaar gereformeerde of evangelische types.
Ik zie veel hoogopgeleide Marokkanen die er juist niet de brui aan geven. Your point? (overigens zwaar offtopic)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:17:20 #36
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef speknek het volgende:
Nou, dat lijkt me een prima methode. Zo gauw ze "twee vijanden permanent uitgeschakeld" hebben, houdt het laffe tuig er wel mee op, denk ik.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:18:39 #37
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021114
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat zeg ik niet

Maar om het nou weer op de islam te gooien vind ik grote onzin. Dit heeft vele andere oorzaken, de islam vind ik dat niet.

Waarom doen antillianen dit dan niet/nauwelijks?
pi_45021184
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zitten er veel antillianen in Frankrijk dan? Waarom doen ze het in Spanje niet dan? Of Belgie, of Nederland. Of Duitsland.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:21:16 #39
45511 TimmyAsd
pi_45021213
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zitten er veel antillianen in Frankrijk dan? Waarom doen ze het in Spanje niet dan? Of Belgie, of Nederland. Of Duitsland.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:22:55 #40
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45021297
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef Umm-Qasr het volgende:
My question exactly.

In het artikel wordt aangehaald dat het over armoedige wijken gaat, maar de Pavlov-toeschrijvingsreflex van TS is vrij treurig.

Niet verrassend, maar wel sip.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:23:26 #41
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45021325
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Omdat Antillianen niet in de verkrotte banlieux wonen, omdat hun toekomst niet zo hopeloos is als die van de mensen daar en omdat ze niet zo stelselmatig gediscrimineerd worden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:24:30 #42
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021371
quote:
Ik ken wel buitenwijken met Senegalezen en zo. Frans West-Afrika. Die doen dat niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:25:07 #43
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021398
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef Verbal het volgende:
In het artikel wordt aangehaald dat het over armoedige wijken gaat, maar de Pavlov-toeschrijvingsreflex van TS is vrij treurig.
Tuurlijk jongen, het gaat om armoede. Wat je wilt.
pi_45021414
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik ken wel buitenwijken met Senegalezen en zo. Frans West-Afrika. Die doen dat niet.
Nee? O, ik heb vorig jaar heel andere beelden gezien. Maar dat ligt vast aan mijn gekleurde beeld. Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? Waarom gebeurd het alleen in Frankrijk. Of zullen we de studentenrellen erbij betrekken, waarbij de BLANKE autochtone jeugd volledig door het lint ging?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:25:43 #45
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021417
quote:
In Brussel gebeurde het vorig jaar ook.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:26:07 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45021436
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie veel hoogopgeleide Marokkanen die er juist niet de brui aan geven. Your point?
Geen punt. Ik ben gewoon benieuwd. O.a. of je nu zelf ook nooit gaat nadenken en twijfelen over je religie als er zoveel negatiefs over geschreven wordt. Ik ben dat namelijk ooit wel gaan doen over de mijne, al toen ik op de lagere school zat.
pi_45021468
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In Brussel gebeurde het vorig jaar ook.
Je bedoelt die 3 auto'tjes waarvan ze dachten dat het overgewaaid was vanuit Frankrijk. Goed voorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45021494
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Geen punt. Ik ben gewoon benieuwd. O.a. of je nu zelf ook nooit gaat nadenken en twijfelen over je religie als er zoveel negatiefs over geschreven wordt. Ik ben dat namelijk ooit wel gaan doen over de mijne, al toen ik op de lagere school zat.
Nee. Ik twijfel eerder aan de mensen die zelfs dit soort dingen weten toe te schrijven aan mijn religie.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:27:46 #49
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021506
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
Nee? O, ik heb vorig jaar heel andere beelden gezien. Maar dat ligt vast aan mijn gekleurde beeld. Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag? Waarom gebeurd het alleen in Frankrijk.
Het gebeurde dus ook in Belgie.

Ik gok dat in die twee landen de politieke correctheid het verst is doorgeschoten, en het gezag niet meer mag/kan/durft op te treden in de banlieux. Want dit is in de eerste plaats een gezagsprobleem.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:29:22 #50
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45021568
HAHAHA in R'dam-Zuid ging er geloof ik ook één de fik in! Grappig was dat, de politie durfde weer niet toe te geven dat er een verband was met de Franse rellen, en hield het heel voorspelbaar op een "toevallig brandje".

Misschien maar beter ook, je kunt dit soort jongeren gewoon beter maar geen aandacht geven.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:29:37 #51
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021576
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Ik twijfel eerder aan de mensen die zelfs dit soort dingen weten toe te schrijven aan mijn religie.
Nou, het is geen rustig, meditatief, geweldloos boeddhisme.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:29:56 #52
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45021591
Dit heeft niet zoveel met de Islam te maken, maar met de cultuur van deze lieden en met een falliet integratiebeleid.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45021598
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHA in R'dam-Zuid ging er geloof ik ook één de fik in! Grappig was dat, de politie durfde weer niet toe te geven dat er een verband was met de Franse rellen, en hield het heel voorspelbaar op een "toevallig brandje".

Misschien maar beter ook, je kunt dit soort jongeren gewoon beter maar geen aandacht geven.
Ja hoor, je denkt werkelijk dat die ene autobrand te maken had met de rellen in Frankrijk
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:30:26 #54
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021613
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
Je bedoelt die 3 auto'tjes waarvan ze dachten dat het overgewaaid was vanuit Frankrijk. Goed voorbeeld.
Als het er maar drie zijn, maakt het natuurlijk niet uit. Tuurlijk.
pi_45021618
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, het is geen rustig, meditatief, geweldloos boeddhisme.
Jawel, behalve boeddhisme dan.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:30:46 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45021622
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je antwoord verbaast me. Zoals het me ook zeer verbaast dat iemand als Cees Dekker vasthoudt aan z'n religieuze overtuiging.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:30:56 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021636
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef Pracissor het volgende:
Dit heeft niet zoveel met de Islam te maken, maar met de cultuur van deze lieden en met een falliet integratiebeleid.
En in die cultuur is de islam dominant, en geen matigende kracht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:31:40 #58
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021675
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Lemmeb het volgende:
Je antwoord verbaast me. Zoals het me ook zeer verbaast dat iemand als Cees Dekker vasthoudt aan z'n religieuze overtuiging.
Cees Dekker maakt zichzelf belachelijk.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:31:48 #59
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45021682
Linkje

tis toch van de zotte
OOЯ
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:31:54 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45021687
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het gebeurde dus ook in Belgie.

Ik gok dat in die twee landen de politieke correctheid het verst is doorgeschoten, en het gezag niet meer mag/kan/durft op te treden in de banlieux. Want dit is in de eerste plaats een gezagsprobleem.
Nee, dit is in de eerste plaats een levensstandaardprobleem waar het gezagsprobleem door wordt veroorzaakt.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_45021696
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je maakt jezelf alleen maar belachelijk hoor.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:32:22 #62
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45021708
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er is een wisselwerking tussen cultuur en religie, maar in deze situatie lijkt mij religie de minst bepalende factor.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:32:48 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021728
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dit is in de eerste plaats een levensstandaardprobleem waar het gezagsprobleem door wordt veroorzaakt.
Wel nee. Er zijn genoeg armen in Europa die zich wel kunnen gedragen.
pi_45021751
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zoals in Spanje en Nederland bijvoorbeeld. Ook allemaal moslims, waarom gebeurde het hier niet met nieuwjaar? Immers ze hebben toch dezelfde cultuur en religie?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:33:19 #65
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45021754
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja hoor, je denkt werkelijk dat die ene autobrand te maken had met de rellen in Frankrijk
Tuurlijk had die ene autobrand er toen mee te maken. Niet direct natuurlijk, maar wel als een soort kopieergedrag.

Er staan nooit auto's in de brand in Rotterdam, maar uitgerekend in de nacht dat die Fransozen hun "grote offensief" aankondigden gaat er op Zuid ook één de fik in. En dan denk jij zeker dat het "toevallig" is.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:33:26 #66
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45021767
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Cees Dekker maakt zichzelf belachelijk.
Omdat? De hoofdonderzoeker van het Human Genome Project deelt veel van zijn ideeen, jij hebt zeker kennis die hij niet heeft.
pi_45021818
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tuurlijk had die ene autobrand er toen mee te maken. Niet direct natuurlijk, maar wel als een soort kopieergedrag.

Er staan nooit auto's in de brand in Rotterdam, maar uitgerekend in de nacht dat die Fransozen hun "grote offensief" aankondigden gaat er op Zuid ook één de fik in. En dan denk jij zeker dat het "toevallig" is.
Er staan nooit auto's in brand in Rotterdam? AHHAHAHAHAHAHHAHAHAH. De grap van het jaar. Denk je dat ze het dan bij 1 auto hadden gelaten Ik WOON op r'dam zuid fyi.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:35:02 #68
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45021849
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En hoeveel van die banlieux zijn er? Want dáár zit het probleem, de Bijlmer had het kunnen worden maar dat is redelijk recht getrokken, de banlieux zijn weggooi gebieden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:35:07 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021856
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Pracissor het volgende:
Omdat? De hoofdonderzoeker van het Human Genome Project deelt veel van zijn ideeen, jij hebt zeker kennis die hij niet heeft.
Nee, omdat hij ook met Intelligent Design bezig is. Maar off-topic.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:35:49 #70
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45021885
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet, fransen met een sociaal economische vergelijkbare positie zullen minder snel geneigd zijn deel te nemen aan dit soort taferelen dat hun etnische tegenhanger. In Zweden en Denemarken zijn overigens dit soort zaken ook niet helemaal vreemd, bepaalde bevolkingsgroepen hebben een compleet verwrongen beeld van het 'systeem', zij staan daar zo vijandig tegenover dat zij zelfs ambulancebroeders aanvallen, omdat zij deze als vertegenwoordigers van het systeem zien.
pi_45021903
Ik vind het wel typerend hoe PJORourke mijn vragen probeerd te ontwijken. Spanje zit vol met moslimimmigranten, net als NL trouwens. Waarom stond hier niets in de fik. Of in Islamitische landen zelf!?!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:36:13 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021908
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals in Spanje en Nederland bijvoorbeeld. Ook allemaal moslims, waarom gebeurde het hier niet met nieuwjaar? Immers ze hebben toch dezelfde cultuur en religie?
Het komt hier nog wel. De massa is hier wat kleiner, maar zo gauw die over een krtiek punt heen is, en de Fransen pakken de zooi niet aan, gaan ook hier de auto's de fik in.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:05 #73
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45021956
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef Dagonet het volgende:
En hoeveel van die banlieux zijn er? Want dáár zit het probleem, de Bijlmer had het kunnen worden maar dat is redelijk recht getrokken, de banlieux zijn weggooi gebieden.
Of het nou een banlieu is of een totaal verpauperde wijk in Oost, maakt toch in principe niks uit? Het blijven ghetto's.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:09 #74
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45021959
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het komt hier nog wel. De massa is hier wat kleiner, maar zo gauw die over een krtiek punt heen is, en de Fransen pakken de zooi niet aan, gaan ook hier de auto's de fik in.
Dat moet ik nog maar zien, niets wijst er iig op.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:14 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45021963
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet, fransen met een sociaal economische vergelijkbare positie zullen minder snel geneigd zijn deel te nemen aan dit soort taferelen dat hun etnische tegenhanger.
En wonen die ook allemaal zo op elkaar gestouwd in armoedige betonnen buitenwijken?
pi_45021964
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De massa zit hier anders ook opgepakt in steden, al jarenlang, hetzelfde geldt voor Spanje. Oftewel "het komt nog wel" is geen argument.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:39 #77
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45021987
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er staan nooit auto's in brand in Rotterdam? AHHAHAHAHAHAHHAHAHAH. De grap van het jaar. Denk je dat ze het dan bij 1 auto hadden gelaten Ik WOON op r'dam zuid fyi.
HAHAHAHHAHAHAHHHAAAAHHHHHHHHHHHHAHAHAAAAAAAAAAAAA
HHHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHAHAHA
ik woon al jaren in R'dam, in verschillende buurten van kwaad tot erger, en heb er nog NOOIT één auto in de fik zien staan.

Alsof die etterbakjes op Zuid het lef hebben om in één keer een heel wagenpark in de fik te steken. Man, die staan al te trillen van gelukzaligheid bij een brandende kinderwagen!
pi_45022005
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Of het nou een banlieu is of een totaal verpauperde wijk in Oost, maakt toch in principe niks uit? Het blijven ghetto's.
Jawel, maakt wel uit, in de banlieu vliegen auto's in de fik, in Oost niet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:38:39 #79
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45022035
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Niet alle ghetto's zijn gelijk, en zo'n totaal verpauperde wijk in Oost haalt het niet bij verkrotte woningen met 6 man op een kamer en water van de straat. Van die woningen waar er vorig jaar een stuk of tien in de fik gingen in Parijs.
pi_45022066
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

HAHAHAHHAHAHAHHHAAAAHHHHHHHHHHHHAHAHAAAAAAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHAHAHA ik woon al jaren in R'dam, in verschillende buurten van kwaad tot erger, en heb er nog NOOIT één auto in de fik zien staan.

Alsof die etterbakjes op Zuid het lef hebben om in één keer een heel wagenpark in de fik te steken. Man, die staan al te trillen van gelukzaligheid bij een brandende kinderwagen!
Dat jij nooit een auto in de fik hebt zien staan komt hoogstwaarschijnlijk omdat je te lui bent om je huis uit te komen. Er vliegt niet elke dag een auto in de fik ofzo, maar het gebeurt regelmatig dat oude krotjes gewoon spontaan in de fik vliegen wegens kortsluiting e.d. (Iets wat trouwens toen ook het geval was).
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:39:31 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022073
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
Jawel, maakt wel uit, in de banlieu vliegen auto's in de fik, in Oost niet.
In Oost nog niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:40:09 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022108
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Niet alle ghetto's zijn gelijk, en zo'n totaal verpauperde wijk in Oost haalt het niet bij verkrotte woningen met 6 man op een kamer en water van de straat. Van die woningen waar er vorig jaar een stuk of tien in de fik gingen in Parijs.
Daar wonen dus niet alleen islamieten, maar ook andere migranten. Waarom kunnen die zich wel gedragen?
pi_45022111
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In Oost nog niet.
Nooit niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45022150
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar wonen dus niet alleen islamieten, maar ook andere migranten. Waarom kunnen die zich wel gedragen?
Nogmaals, jij herkent een moslim aan zn uiterlijk? Al die sub-sahara negertjes zaten vrolijk mee te rellen heur.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:41:11 #85
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45022162
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat deden? Je hebt van elke relschopper vorig jaar de doopceel gelicht en hun religieuze achtergrond nagekeken?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:41:13 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45022164
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, omdat hij ook met Intelligent Design bezig is.
Nee, hij vond een discussie over Intelligent Design wenselijk en nuttig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:41:30 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022175
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wonen die ook allemaal zo op elkaar gestouwd in armoedige betonnen buitenwijken?
De omgeving maakt mensen vijandig t.o.v. het systeem? In OostEuropa wonen mensen in vergelijkbare omgevingen, niets van dat gedrag is daar bekend.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:42:58 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45022236
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Pracissor het volgende:

[..]

De omgeving maakt mensen vijandig t.o.v. het systeem? In OostEuropa wonen mensen in vergelijkbare omgevingen, niets van dat gedrag is daar bekend.
Waarbij de verschillen tussen onderlaag en middenlaag niet zo hoog zijn, ja, omgeving maakt mensen zeker vijandig ten opzichte van het systeem.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:43:28 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022256
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Verbal het volgende:
Hij heeft er een boek over geschreven.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:44:09 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022292
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
Nogmaals, jij herkent een moslim aan zn uiterlijk? Al die sub-sahara negertjes zaten vrolijk mee te rellen heur.
Dus de gemeenschappelijke deler is... de Islam. My point exactly.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:44:25 #91
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022303
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Dat was minister Hoeven toch?

Anywayz, het is beangstigend hoe bepaalde mensen in alle macht vast blijven houden aan huidige wetenschappelijke paradigma's, terwijl het verleden heeft uitgewezen dat dit nutteloos is.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:45:11 #92
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45022343
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Er vliegt niet elke dag een auto in de fik ofzo, maar het gebeurt regelmatig dat oude krotjes gewoon spontaan in de fik vliegen wegens kortsluiting e.d. (Iets wat trouwens toen ook het geval was).
Ja tuurlijk, precies in de nacht van het grote Franse offensief. Geloof je dit nu echt zelf?

Ik snap niet dat je dit zo zit te ontkennen. Wat maakt het nou uit dat een paar ventjes op Zuid zich op de één of andere manier verbonden voelden met die Fransozen en toen (natuurlijk ook uit pure verveling en sensatiezucht) ook maar besloten een Fiat Panda ofzo van opoe in de fik te steken?
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:45:16 #93
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022348
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef Pracissor het volgende:
Anywayz, het is beangstigend hoe bepaalde mensen in alle macht vast blijven houden aan huidige wetenschappelijke paradigma's, terwijl het verleden heeft uitgewezen dat dit nutteloos is.
Akkkoord, maar er is niks wetenschappelijks aan ID.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:45:53 #94
93744 Finder_elf_towns
pi_45022371
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarbij de verschillen tussen onderlaag en middenlaag niet zo hoog zijn, ja, omgeving maakt mensen zeker vijandig ten opzichte van het systeem.
Niet-onderbouwde aanname-alert.
pi_45022404
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus de gemeenschappelijke deler is... de Islam. My point exactly.
Huh? Belachelijke vertoning hier weer PJ.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:46:53 #96
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022433
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het speelt een rol, maar cultuur speelt weldegelijk een grotere rol. De verschillen tussen de midden en lage klasse verschillen inmiddels een stuk minder tussen het Westen en Oosten van europa en zijn niet zo bepalend. Een onderzoek van een tijd terug wees op de (sociale-)'omgeving' van Marokkanen wat hun bovenmatige criminaliteit verklaarde, niet hun sociaaleconomische positie, dat soort theorieen zijn inmiddels wel achterhaald.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:46:59 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022440
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Niet-onderbouwde aanname-alert.
Idd. Ik zou net zo goed kunnen stellen dat ze daar rustig zijn omdat Wodka van hun geloof wel mag.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:47:55 #98
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022484
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, precies in de nacht van het grote Franse offensief. Geloof je dit nu echt zelf?

Ik snap niet dat je dit zo zit te ontkennen. Wat maakt het nou uit dat een paar ventjes op Zuid zich op de één of andere manier verbonden voelden met die Fransozen en toen (natuurlijk ook uit pure verveling en sensatiezucht) ook maar besloten een Fiat Panda ofzo van opoe in de fik te steken?
Als het niks uitmaakt, waarom breng je het dan ter sprake, waarom is het relevant?
pi_45022485
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee sorry, geloof jij nu echt dat er mannetjes op Zuid 1 auto'tje in de fik steken omdat in Frankrijk relletjes uitbreken. Nee ik niet hoor. Je verzint even een link, je verzint dat de politie liegt, je verzint maar raak. Uit niets blijkt dat die ene auto in die ene nacht in de fik is gestoken.

Je neemt aan, je denkt (op basis van niets, een verzinsel) dat die auto in de fik is gestoken, en dat het ook nog eens te maken heeft met Frankrijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:48:35 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022513
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
Huh? Belachelijke vertoning hier weer PJ.
Sterk argument
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:48:43 #101
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022517
Ik merk overigens dat ik een discussie over twee fronten voer, dit is mij te vermoeiend.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:49:08 #102
93744 Finder_elf_towns
pi_45022537
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Idd. Ik zou net zo goed kunnen stellen dat ze daar rustig zijn omdat Wodka van hun geloof wel mag.
Of dat de kleur blauw als een rode lap werkt.
pi_45022562
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Sterk argument
Uhm, wellicht dat je punt nergens op slaat, want sub-sahara afrika bestaat uit behoorlijk wat Christenen bijvoorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:50:33 #104
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022597
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm, wellicht dat je punt nergens op slaat, want sub-sahara afrika bestaat uit behoorlijk wat Christenen bijvoorbeeld.
Precies, religie is dan ook niet bepalend, er liepen genoeg 'christenen' mee in de rellen. Een etnische variant van de tokkiecultuur is de oorzaak.
pi_45022624
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies, religie is dan ook niet bepalend, er liepen genoeg 'christenen' mee in de rellen. Een etnische variant van de tokkiecultuur is de oorzaak.
Exact, maar dat blijkt iets te moeilijk om te begrijpen voor sommige mensen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:51:36 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022648
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm, maar franstalig Afrika is voornamelijk islamitisch hoor. En daar komen de meeste migranten vandaan.
pi_45022665
Ow PJORourke, herinner jij die massale vechtpartijen, blokkades en vernielingen die de kampers aanrichtte hier in Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:52:03 #108
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45022667
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Als het niks uitmaakt, waarom breng je het dan ter sprake, waarom is het relevant?
Het zou voor Mutant01 niks uit moeten maken, want hij wordt er niet op aangekeken, lijkt me. Maar het is natuurlijk wel relevant voor dit topic.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:52:18 #109
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022681
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Pracissor het volgende:
Ja, meelopers en sensatiezoekers heb je altijd. Zegt verder niet zo veel.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:53:10 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022712
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ow PJORourke, herinner jij die massale vechtpartijen, blokkades en vernielingen die de kampers aanrichtte hier in Nederland?
Nee. Ik stond zelf in een werkelijk waardeloze achterbuurt met Oud en Nieuw, en daar ging alleen maar houtskool in de hens.
pi_45022728
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hmm, maar franstalig Afrika is voornamelijk islamitisch hoor. En daar komen de meeste migranten vandaan.
Dat de meeste immigranten uit voornamelijk Islamitische landen komen, doet niets af van mijn punt, dat er immigranten tussen zaten uit Kenia/Ethiopie e.a. landen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:53:47 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45022736
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee sorry, geloof jij nu echt dat er mannetjes op Zuid 1 auto'tje in de fik steken omdat in Frankrijk relletjes uitbreken. Nee ik niet hoor. Je verzint even een link, je verzint dat de politie liegt, je verzint maar raak. Uit niets blijkt dat die ene auto in die ene nacht in de fik is gestoken.

Je neemt aan, je denkt (op basis van niets, een verzinsel) dat die auto in de fik is gestoken, en dat het ook nog eens te maken heeft met Frankrijk.
LOL je wist anders wel *precies* waarover ik het had. Dus zo'n verzinsel is het helemaal niet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:54:19 #113
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022756
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus de negers die 'christen' waren, waren niet aan het meerellen?

Daarnaast, geloof je nou werkelijk dat religie een grote rol in het leven van die mensen speelt? Neen, een decadente verbastering van 'urban-materialisme', bij sommige misschien wat 'religieus-doe-het-zelf-fanatisme' en een drang naar sensatie, dat is hun drijfveer.
pi_45022760
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het zou voor Mutant01 niks uit moeten maken, want hij wordt er niet op aangekeken, lijkt me. Maar het is natuurlijk wel relevant voor dit topic.
Nee totaal niet, omdat het nergens op gebaseerd is. Het is een aanname, onderbuikgevoel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45022801
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

LOL je wist anders wel *precies* waarover ik het had. Dus zo'n verzinsel is het helemaal niet.
Duh wist ik PRECIES waar jij het over had, aangezien ik in het bezit ben van een auto en nogal waarde hecht aan dat ding. Dan let je er meer op. Voor de rest verzin je alles.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:55:23 #116
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_45022813
Of het Islamisering is heb ik geen idee van. Uiteraard heb ik met de eerdere gebeurtenissen op de achtergrond wel een vermoeden dat ook nu weer om kansarme immigranten (of nakomelingen daarvan) gaat. Ik zie in Nederland om mij heen dat verzuimd wordt om zelf kansen te creeren door dat soort groepen. Ze lijken zich te schikken in een rol die verachting bij het brede publiek oproept.

Schokkender vind ik dat het openbaar gezag inmiddels een zodanig referentiekader heeft ontwikkeld dat bijkans van een rustige jaarwisseling wordt gesproken.

Een Nederlandse politiechef bracht gisteren ook al wat nuances aan in zijn rustige jaarwisseling. Hij refereerde daarbij aan één van zijn mensen die gewond raakte nadat zij door het publiek met een vuurpijl werd beschoten. In Rotterdam chargeerde meerdere malen de mobiele eenheid terwijl geuniformeerd politiepersoneel letsel opliep bij (kennelijk inmiddels standaard bij feestelijkheden behorende) ongeregeldheden.

Goddank hebben we in Nederland de lat nog iets hoger liggen dan in Frankrijk maar ik voorspel dat we eerder de kant van Frankrijk uit gana dan dat het heel snel beter wordt dan dat het is.
Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:56:10 #117
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022849
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, meelopers en sensatiezoekers heb je altijd. Zegt verder niet zo veel.
Daarin onderscheiden de 'christenen' zich van de 'moslims'? Waarop basseer je dat?
pi_45022862
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee. Ik stond zelf in een werkelijk waardeloze achterbuurt met Oud en Nieuw, en daar ging alleen maar houtskool in de hens.
Dat waren BLANKE kampers PJORourke, omg hoe gaan we dat noemen dat soort rellen? Kamperianisering van Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:56:38 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45022867
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef Pracissor het volgende:
Dus de negers die 'christen' waren, waren niet aan het meerellen?

Daarnaast, geloof je nou werkelijk dat religie een grote rol in het leven van die mensen speelt? Neen, een decadente verbastering van 'urban-materialisme', bij sommige misschien wat 'religieus-doe-het-zelf-fanatisme' en een drang naar sensatie, dat is hun drijfveer.
Dus roep je "allahu akbar" omdat je geen Nikes kunt betalen? :")
pi_45022905
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik heb die rellers nooit allahu-akbar horen roepen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:58:11 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45022942
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Duh wist ik PRECIES waar jij het over had, aangezien ik in het bezit ben van een auto en nogal waarde hecht aan dat ding. Dan let je er meer op. Voor de rest verzin je alles.
Ja tuurlijk. Het hele verzinsel stond toentertijd ook helemáál niet in de plaatselijke sufferdjes en in het Algemeen Dagblad.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:58:37 #122
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45022966
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je leest mijn posts niet goed, ik geef de sociaalculturele achtergrond weldegelijk de schuld en wijs er juist op dat het niet met de sociaaleconomische positie te maken heeft.

Je blijft overigens draaien om Mutant's en mijn vragen heen.
pi_45022980
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Het hele verzinsel stond toentertijd ook helemáál niet in de plaatselijke sufferdjes en in het Algemeen Dagblad.
Oh, er stond in het AD dat de politie alles verzon en dat de brand daadwerkelijk aangestoken was en in verband te brengen was met de rellen in Frankrijk?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:00:46 #124
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023070
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, er stond in het AD dat de politie alles verzon en dat de brand daadwerkelijk aangestoken was en in verband te brengen was met de rellen in Frankrijk?
Het AD had zoals gebruikelijk weer een mooi artikel hierover. Waarin zowel de plisie als de buurtbewoners aan het woord werden gelaten. Die twee verklaringen weerspraken elkaar nogal, maar da's normaal tegenwoordig.
pi_45023115
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het AD had zoals gebruikelijk weer een mooi artikel hierover. Waarin zowel de plisie als de buurtbewoners aan het woord werden gelaten. Die twee verklaringen weerspraken elkaar nogal, maar da's normaal tegenwoordig.
Ah, maar jij kiest wel kant, omdat het je visie bevestigd? Beetje van, het voordeel van de twijfel aan je vooroordeel en onderbuikgevoel geven? Het kon namelijk onmogelijk zijn aangedikt door de bewoners bijvoorbeeld?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:02:02 #126
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023128
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Pracissor het volgende:
Je leest mijn posts niet goed, ik geef de sociaalculturele achtergrond weldegelijk de schuld en wijs er juist op dat het niet met de sociaaleconomische positie te maken heeft.

Je blijft overigens draaien om Mutant's en mijn vragen heen.
Luister, het op TV zag je Noord-Afrikanen die zich gedroegen als kansenjeugd op de Gazastrook, met stenen gooide, "allahu akbar" riep, wagens in de fik stak, en het over "jihad" had. Er is, naar mijn herinnering, ook nog een zwarte dame in een bus in Marseille zwaar mishandeld door dat tuig.

Dat zegt toch genoeg? Natuurlijk zijn er meelopers zonder islamitische achtergrond, maar de kern, de orozaak, waren hangjongeren die Palestijntje aan het spelen waren.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:02:50 #127
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023167
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Lemmeb het volgende:
De pliesie moet antuurlijk de "boel bij elkaar houden". Dat scheelt traangas en wapenstokken.
pi_45023174
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Luister, het op TV zag je Noord-Afrikanen die zich gedroegen als kansenjeugd op de Gazastrook, met stenen gooide, "allahu akbar" riep, wagens in de fik stak, en het over "jihad" had. Er is, naar mijn herinnering, ook nog een zwarte dame in een bus in Marseille zwaar mishandeld door dat tuig.

Dat zegt toch genoeg? Natuurlijk zijn er meelopers zonder islamitische achtergrond, maar de kern, de orozaak, waren hangjongeren die Palestijntje aan het spelen waren.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, noch op mijn eerdere vragen. Spanje, Nederland. Moslimimmigranten te over in Steden, waar zijn de brandende auto's?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:04:49 #129
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023258
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, noch op mijn eerdere vragen. Spanje, Nederland. Moslimimmigranten te over in Steden, waar zijn de brandende auto's?
Die komen nog, tenzij het beleid verandert.
pi_45023286
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die komen nog, tenzij het beleid verandert.
Aanname. Nergens op gebaseerd.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:06:19 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023335
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, maar jij kiest wel kant, omdat het je visie bevestigd?
Ach, ik ken de manier zolangzamerhand wel waarop de R'damse politie te werk gaat. Je leert vanzelf wel wie je het meest geloven en wie het minst.
quote:
Beetje van, het voordeel van de twijfel aan je vooroordeel en onderbuikgevoel geven? Het kon namelijk onmogelijk zijn aangedikt door de bewoners bijvoorbeeld?
Een beetje aangedikt, zou best kunnen. Die buurtbewoners spraken inderdaad ook van hakbartaferelen, meen ik me te herinneren, maar daar kan ik me op Zuid ook niet al teveel bij voorstellen. Al zal de jongste van het stel misschien best een paar keer voor de lol "alla hakbar!!!" geroepen hebben.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:06:28 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023340
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Aanname. Nergens op gebaseerd.
Gebaseerd op de olievlek die vorige keer vanuit Parijs, eerst over de rest van Frankrijk, toen via Belgie richting NL oprukte.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:07:54 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023411
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De pliesie moet antuurlijk de "boel bij elkaar houden". Dat scheelt traangas en wapenstokken.
En ze houden meer tijd over om bekeuringen uit te schrijven, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Dat "target" moet aan het einde van het jaar wel gehaald worden, anders loopt Oom Agent z'n bonus mis!
pi_45023430
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, ik ken de manier zolangzamerhand wel waarop de R'damse politie te werk gaat. Je leert vanzelf wel wie je het meest geloven en wie het minst.
[..]

Een beetje aangedikt, zou best kunnen. Die buurtbewoners spraken inderdaad ook van hakbartaferelen, meen ik me te herinneren, maar daar kan ik me op Zuid ook niet al teveel bij voorstellen. Al zal de jongste van het stel misschien best een paar keer voor de lol "alla hakbar!!!" geroepen hebben.
Goedzo, het gaat dus nergens over. Het is een misschien, een aanname, een waarschijnlijk, een waarschijnlijk niet. Zo'n verhaal.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:08:42 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023446
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:07 schreef Lemmeb het volgende:
En ze houden meer tijd over om bekeuringen uit te schrijven, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Dat "target" moet aan het einde van het jaar wel gehaald worden, anders loopt Oom Agent z'n bonus mis!
Ja, d'r valt natuurlijk weinig te halen bij de kansenjeugd.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:10:02 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023514
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goedzo, het gaat dus nergens over.
Dat zei ik toch al? Het gaat vrijwel nergens over, zeker niet in vergelijking tot die Franse toestanden, maar je kunt ook niet gaan ontkennen dat het gebeurd is.
pi_45023523
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gebaseerd op de olievlek die vorige keer vanuit Parijs, eerst over de rest van Frankrijk, toen via Belgie richting NL oprukte.
En NL en Spanje niet heeft bereikt, waarom niet? Het heeft toch met de Islam te maken? Hoe kan het dan een olievlek zijn uberhaupt, er moet dan toch enige sprake zijn van consistentie. Waarom barstte het los en was het toen ineens rustig, en is het met nieuwjaar weer mis? Niet erg consistent als religie de factor is. En waarom in Frankrijk wel en in Nederland, Engeland, Spanje, Italie, Marokko, Saoedie-arabie, Amerika, weet ik veel waar niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45023556
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat zei ik toch al? Het gaat vrijwel nergens over, zeker niet in vergelijking tot die Franse toestanden, maar je kunt ook niet gaan ontkennen dat het gebeurd is.
Ik ontken niet dat er 1 auto in brand stond. Jij moet alleen niet dingen erbij gaan verzinnen en dan als waarheid claimen. Jij weet niet wat er gebeurd is, kortsluiting of fikkie steken. Dat weet ik ook niet. Dus irrelevant.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 23:11:36 #139
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45023570
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Het echte probleem? Dat is toch niet zo moeilijk. Armoede en onderdrukking.
Carpe Libertatem
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:11:43 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023574
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, d'r valt natuurlijk weinig te halen bij de kansenjeugd.
Alleen maar gejatte mobieltjes en gejatte scooters. Dan moeten ze daar ook nog werk van gaan maken, om die zooi bij de rechtmatige eigenaars terug te bezorgen, en dat scheelt ook weer in bonnenschrijftijd. Stel je voor!
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:13:31 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023651
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er 1 auto in brand stond. Jij moet alleen niet dingen erbij gaan verzinnen en dan als waarheid claimen. Jij weet niet wat er gebeurd is, kortsluiting of fikkie steken. Dat weet ik ook niet. Dus irrelevant.
Ik weet het wel hoor. Ik ben er na een diepgravend onderzoek in de media toentertijd van overtuigd dat het 'fikkie steken' was.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:13:46 #142
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023661
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, nou is het kortsluiting.
pi_45023672
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik weet het wel hoor. Ik ben er na een diepgravend onderzoek in de media toentertijd van overtuigd dat het een fikkie was.
Jij weet het wel, jij bent almachtig. Diepgravend onderzoek, een artikeltje in het AD.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45023696
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Oh, nou is het kortsluiting.
PJORourke heb je niveau 4 afgemaakt met begrijpend lezen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45023736
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat waren BLANKE kampers PJORourke, omg hoe gaan we dat noemen dat soort rellen? Kamperianisering van Nederland?
Kan je antwoord geven?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:19:01 #146
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023859
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
PJORourke heb je niveau 4 afgemaakt met begrijpend lezen?
Man, je poogt nu een brandstichting af te zwakken tot een kortsluiting omdat hij jou niet uitkomt. Daar reageer ik op.
pi_45023871
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Man, je poogt nu een brandstichting af te zwakken tot een kortsluiting omdat hij jou niet uitkomt. Daar reageer ik op.
Kan je niet lezen, nogmaals. Dat staat er helemaal niet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:19:44 #148
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45023886
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je antwoord geven?
Nou, ik heb ze niet gezien. Bij mij was het rustig. Kun je bewijzen dat er geen enkele moslim bij betrokken was?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:19:47 #149
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45023887
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij weet het wel, jij bent almachtig. Diepgravend onderzoek, een artikeltje in het AD.
En via TV/Radio Rijnmond en in de plaatselijke krantjes natuurlijk. Die gebruik ik normaal altijd als pleepapier, maar die keer had ik ze speciaal bewaard!
pi_45023899
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En via TV/Radio Rijnmond en in de plaatselijke krantjes natuurlijk. Die gebruik ik normaal altijd als pleepapier, maar die keer had ik ze speciaal bewaard!
Ja, toiletpapier is zo duur tegenwoordig. Maar nu je ze bewaard hebt, kan je ze vast wel ff scannen voor me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45023966
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, ik heb ze niet gezien. Bij mij was het rustig. Kun je bewijzen dat er geen enkele moslim bij betrokken was?
Dat jij ze niet gezien hebt is irrelevant. Dat het bij jou rustig was is ook irrelevant, want toen er rellen waren in frankrijk was het hier ook rustig, dus wat het een met het ander te maken heeft, is een raadsel. Jij wilt zeggen dat je nooit van de rellen hebt gehoord in Nederland met die kampers?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:24:01 #152
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024039
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
Dat jij ze niet gezien hebt is irrelevant. Dat het bij jou rustig was is ook irrelevant, want toen er rellen waren in frankrijk was het hier ook rustig, dus wat het een met het ander te maken heeft, is een raadsel. Jij wilt zeggen dat je nooit van de rellen hebt gehoord in Nederland met die kampers?
Nou, ik volg gewoon jouw denktrand, en vraag je te bewijzen of het blanke, ongelovige kampers waren. Want dit lijkt heel erg veel op een stigmatiserend vooroordeel.
pi_45024064
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, ik volg gewoon jouw denktrand, en vraag je te bewijzen of het blanke, ongelovige kampers waren. Want dit lijkt heel erg veel op een stigmatiserend vooroordeel.
Nee, ik volg jouw denktrand. Dat moet toch heel erg vertrouwd overkomen, je moet als het goed is heel erg instemmen met mij op dit moment.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 23:24:53 #154
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45024072
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Vergeet de hooliganisering niet, met hun grote ovale kerken betaald van al ons overheidsgeld.
Carpe Libertatem
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:24:55 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024074
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar nu je ze bewaard hebt, kan je ze vast wel ff scannen voor me.
Met of zonder stront eraan?
pi_45024090
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Met of zonder stront eraan?
Ik weet niet of je scanner die stront zo leuk vind.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45024100
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Vergeet de hooliganisering niet, met hun grote ovale kerken betaald van al ons overheidsgeld.
Hooligans zijn eigenlijk ook moslims. Net als krakers.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:26:04 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024104
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je scanner die stront zo leuk vind.
smartass
pi_45024146
Ik ga slapen, het was weer een fijn gesprek dat mijn ogen echt heeft geopend. Ik stap meteen over op het hindoeisme.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:28:24 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_45024175
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef PJORourke het volgende:
Nou, dat lijkt me een prima methode. Zo gauw ze "twee vijanden permanent uitgeschakeld" hebben, houdt het laffe tuig er wel mee op, denk ik.
Nee daar begint het mee, daarna komt de volksopstand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:28:41 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024186
HAHAHA hebben we toch nog ff gelachen nietwaar? Ik in elk geval wel.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:29:26 #162
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024223
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHA hebben we toch nog ff gelachen nietwaar? Ik in elk geval wel.
Ik ook wel. Wat een zo'n woordje niet allemaal kan losmaken...
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:31:50 #163
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024294
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik ook wel. Wat een zo'n woordje niet allemaal kan losmaken...
Ja, jij uiteraard ook wel.

Maar ik hoop toch ook dat Mutant01 er de lol een beetje van inziet.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:33:53 #164
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024358
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik hoop toch ook dat Mutant01 er de lol een beetje van inziet.
Dat betwijfel ik.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:35:58 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024429
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
Dat zou wel jammer zijn.

Er mag weleens wat meer gerelativeerd en dus ook meer gelachen worden in POL. Al dat verzuurde gedoe leidt tot niets.
pi_45024509
Ik weet niet waar dit topic mee heeft te maken maar met "politiek" allang niet meer.

Moslim bash topic nummer zoveel...
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:38:34 #167
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024510
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Lemmeb het volgende:
Dat zou wel jammer zijn.

Er mag weleens wat meer gerelativeerd en dus ook meer gelachen worden in POL. Al dat verzuurde gedoe leidt tot niets.
Het is jammer maar helaas, er zit hier een meerderheid van stugge betweters.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:39:22 #168
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024537
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet niet waar dit topic mee heeft te maken maar met "politiek" allang niet meer.

Nog zo'n zuurpruim.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:40:05 #169
93744 Finder_elf_towns
pi_45024556
quote:

Ah gut
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:41:04 #170
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024590
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Lemmeb het volgende:
Nog zo'n zuurpruim.
Ja, het type dat om een slotje gaat roepen als een topic hem niet aanstaat en dan als motivering meegeeft dat "de kwaliteit te laag is".
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:43:06 #171
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_45024648
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, het type dat om een slotje gaat roepen als een topic hem niet aanstaat en dan als motivering meegeeft dat "de kwaliteit te laag is".
Een kloon van SCH bedoel je?
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:44:29 #172
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45024703
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Lemmeb het volgende:
Een kloon van SCH bedoel je?
Dan heeft ie er vreselijk veel.
pi_45026495

• A police spokesman said there were fewer problems than in 2005.
  • Almost 400,000 people welcomed in the New Year on the Champs Elysees and at the foot of the Eiffel Tower, where no serious incidents were reported.

•   vrijdag 5 januari 2007 @ 01:35:03 #174
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45027843
    400 auto's in de fik, en ik moet positief doen?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 01:36:50 #175
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45027879
    Ach, goed voor de Franse autoindustrie. Toch weer twee naffers aan het werk achter de lopende band.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 02:13:24 #176
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45028551
    quote:

PJOROURKE HEEFT WEER EENS ZWAAR ONGELIJK ZONDER HET TOE TE GEVEN
    oneindig...?
    dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
    pi_45028628
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 01:35 schreef PJORourke het volgende:
    400 auto's in de fik, en ik moet positief doen?
    Nee, maar zie het ruimer: het gaat steeds beter, je postte het zelf!
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:26:52 #178
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45029503
    ik zeg`.. KOLONEL DE JAMBON ALIAS CARLO ZEEBANKET!
    oneindig...?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:32:54 #179
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029543
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat Antillianen niet in de verkrotte banlieux wonen, omdat hun toekomst niet zo hopeloos is als die van de mensen daar en omdat ze niet zo stelselmatig gediscrimineerd worden.
    Ga je nu echt beweren, dat Antillianen minder gediscrimineerd worden dan mensen die belijdend islamitisch zijn?
    Kan je dat staven?
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:33:58 #180
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45029551
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 04:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ga je nu echt beweren, dat Antillianen minder gediscrimineerd worden dan mensen die belijdend islamitisch zijn?
    Kan je dat staven?
    ja met goud
    oneindig...?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:38:06 #181
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029568
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 04:33 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

ja met goud
    Aha; ik spreek met je alter ego?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:41:21 #182
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029576
    Offtopic
    quote:
    U hebt gezocht op staven:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

sta·ven (ov.ww.)
    1 bekrachtigen
    2 bewijzen
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:44:59 #183
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45029592
    Volgens mijn maatstaven is dat niet juist
    oneindig...?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:48:10 #184
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029607
    Begin dan een kort geding tegen Van Dale.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:49:23 #185
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45029609
    nee ik zoek de langste weg
    oneindig...?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:52:17 #186
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029617
    Leg me dan eens uit waarom de TS volgens jou ongelijk heeft.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 04:55:41 #187
    160770 Yestuuur
    Rex Gentium
    pi_45029624
    TS meent dat we harder moeten aanpakken.. Ik meen dat er een situatie is ontstaan waar aanpakken een doel op zich is en dat de middelen om problemen te voorkomen niet meer effectief zijn. We kunnen de problemen nu niet aanpakken, maar wat we nu wel kunnen doen is de fundamenten leggen voor de toekomst, zoals hogere scholing, meer sociale controle, meer acceptatie en saamhorigheid!
    oneindig...?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 05:04:22 #188
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_45029642
    Ik denk dat repressie wel nodig is voor de eerbiediging van wetgeving, maar dat het traject naar rehabiliatie vanzelfsprekend constructief kan worden ingevuld voor de betrokkene(n).
      vrijdag 5 januari 2007 @ 12:35:24 #189
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45035464
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef Lemmeb het volgende:
    Ach, goed voor de Franse autoindustrie. Toch weer twee naffers aan het werk achter de lopende band.
    Bij voortijdige vernietiging van Franse auto's valt de gebruikelijk roest niet op.
    pi_45053062
    Aan het weer zal het daar in ieder geval niet liggen.

pi_45058681
    Het mag duidelijk zijn dat de Moslims de oorlog zijn begonnen inmiddels. Het is ook hun opdracht om het Westen te onderwerpen.

De gebieden waar Moslims heen trekken bevinden zich in 3 stadia, 1 is het nog te onderwerpen gebied, 2 is het gebied dat onderworpen moet worden (Dar al Harb) en 3 is het al onderworpen gebied (Dar-al-Islam).

Het mag duidelijk zijn dat Islamitische landen in stadium 3 zich bevinden en landen met weinig Moslims zich in stadium 1, maar interessant is de landen die zich in stadium 2( Dar al Harb) bevinden. Daar zitten sinds najaar 2005 (toen de rellen is Frankrijk begonnen) 3 Europese landen bij en jullie raden het al: dat zijn België, Engeland en dus ook FRANKRIJK.
    Volgens een een Egyptisch woordenboek (editie van 2005) worden de 3 bovengenoemde landen als Dar-Al-Harb landen gekenmerkt en de Moslims zijn per direct met aanvallen op auto's en dergelijke begonnen.

De Moslims zijn een groot gevaar die uiteindelijk niets anders willen dat een islamitische wereld en het is nog afwachten totdat wij aan de beurt zijn.

Alleen moeten we dit niet laten afhangen van extreem-rechts, dat is te afschrikwekkend en die willen totaal verkeerde dingen. Het zou beter kloppen als er een harde linkse politicus op stond die tegen de Moslims opstond en de Dar-Al-Harb tot staan bracht of kan voorkomen.
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45058873
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
    Het mag duidelijk zijn dat de Moslims de oorlog zijn begonnen inmiddels. Het is ook hun opdracht om het Westen te onderwerpen.

De gebieden waar Moslims heen trekken bevinden zich in 3 stadia, 1 is het nog te onderwerpen gebied, 2 is het gebied dat onderworpen moet worden (Dar al Harb) en 3 is het al onderworpen gebied (Dar-al-Islam).

Het mag duidelijk zijn dat Islamitische landen in stadium 3 zich bevinden en landen met weinig Moslims zich in stadium 1, maar interessant is de landen die zich in stadium 2( Dar al Harb) bevinden. Daar zitten sinds najaar 2005 (toen de rellen is Frankrijk begonnen) 3 Europese landen bij en jullie raden het al: dat zijn België, Engeland en dus ook FRANKRIJK.
    Volgens een een Egyptisch woordenboek (editie van 2005) worden de 3 bovengenoemde landen als Dar-Al-Harb landen gekenmerkt en de Moslims zijn per direct met aanvallen op auto's en dergelijke begonnen.

De Moslims zijn een groot gevaar die uiteindelijk niets anders willen dat een islamitische wereld en het is nog afwachten totdat wij aan de beurt zijn.

Alleen moeten we dit niet laten afhangen van extreem-rechts, dat is te afschrikwekkend en die willen totaal verkeerde dingen. Het zou beter kloppen als er een harde linkse politicus op stond die tegen de Moslims opstond en de Dar-Al-Harb tot staan bracht of kan voorkomen.
    Dar-al-Bullshit

rechtstreeks overgenomen van een anti-moslim-haat-zaai-site

Wat mij betreft gaan we voor Dar al-Sulh
    pi_45059290
    Moslims hebben een diepgewortelde haat naar het Westen. Het gaat ze niet om één ding ze haten alles. Ze haten varkens, honden, garnalen, ze haten zelfs rente tegenwoordig. Die brandverzekeraars betalen zich blauw, die kunnen zelfs bijna failliet als terrorisme tenminste de verzekering dekt. En denk je eens in hoeveel kredietbanken in (brand)verzekeringen doen.
    Naieviteit is onschuld.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 23:33:38 #194
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45059298
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

rechtstreeks overgenomen van een anti-moslim-haat-zaai-site
    Is dat werkelijk het beste wat je tegen kunt werpen?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 23:46:10 #195
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45059821
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
    Waar zie jij "harde" linkse politici? De linkse politici in Nederland zijn zonder uitzondering halve (en hele) wijven zonder ook maar het kleinste beetje hardheid en een overdaad aan roze hemel-denken. De kans op anti-islamitische tendensen bij "links" is zo goed als nihil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Finder_elf_towns op 05-01-2007 23:52:27 ]
    pi_45060045
    Als je één keer kritiek heb op Moslims ben je gelijk aan het haatzaaien. Fuck toch off man. Je kunt toch wat zeggen over Moslims?

Soms kom je gasten tegen die net doen of er niets aan de hand is.

Ik woon hemelsbreed dichtbij een grote moslimwijk van een relatief grote stad 120.000 inwoners en als dat soort dingen als branden gebeuren kun je je auto ver buiten de stad parkeren. Goed als het één keer gebeurd is dat nog te overzien, maar wat als we islamiseren, dan wordt er jarenlang strijd gevoerd en loop ik dus het risico meermalen mijn auto in vlammen op te zien gaan. Of buiten de stad neer te moeten zetten.

Maar het gaat me om die kutkanker-randmongooldebiel-josti's (sorry voor het woord) die in één of ander dorp wonen waar nooit Moslims wonen of werken of waar de moslimgemeenschap te klein is om iets te kunnen op grote schaal en die lui roepen dan dat je niet moet haatzaaien of discrimineren. Dan heb je echt godverdomme niet in de gaten wat er gaande is in de wereld.
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45060104
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Waar zie jij "harde" linkse politici? De linkse politici in Nederland zijn onder uitzondering halve (en hele) wijven zonder ook maar het kleinste beetje hardheid en een overdaad aan roze hemel-denken. De kans op anti-islamitische tendensen bij "links" is zo goed als nihil.
    Die kans is idd nihil maar het zou goed zijn als ze de hand eens in eigen boezem staken.
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45060337
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
    Als je één keer kritiek heb op Moslims ben je gelijk aan het haatzaaien. Fuck toch off man. Je kunt toch wat zeggen over Moslims?

Soms kom je gasten tegen die net doen of er niets aan de hand is.

Ik woon hemelsbreed dichtbij een grote moslimwijk van een relatief grote stad 120.000 inwoners en als dat soort dingen als branden gebeuren kun je je auto ver buiten de stad parkeren. Goed als het één keer gebeurd is dat nog te overzien, maar wat als we islamiseren, dan wordt er jarenlang strijd gevoerd en loop ik dus het risico meermalen mijn auto in vlammen op te zien gaan. Of buiten de stad neer te moeten zetten.

Maar het gaat me om die kutkanker-randmongooldebiel-josti's (sorry voor het woord) die in één of ander dorp wonen waar nooit Moslims wonen of werken of waar de moslimgemeenschap te klein is om iets te kunnen op grote schaal en die lui roepen dan dat je niet moet haatzaaien of discrimineren. Dan heb je echt godverdomme niet in de gaten wat er gaande is in de wereld.
    Ga in je schuilkelder zitten.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 23:59:10 #199
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45060378
    Moslims als emergent, destructief systeem. Dit idee van Lagonda blijft bekoren. Overal waar moslims naar toe migreren, komt herrie, eerst op kleine schaal, langzaam erger wordend. Zie http://lagonda.blogspot.com/2005/08/het-systeem.html .
    pi_45060483
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:
    Moslims als emergent, destructief systeem. Dit idee van Lagonda blijft bekoren. Overal waar moslims naar toe migreren, komt herrie, eerst op kleine schaal, langzaam erger wordend. Zie http://lagonda.blogspot.com/2005/08/het-systeem.html .
    Getsie, wat eng allemaal.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:03:47 #201
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45060592
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
    Getsie, wat eng allemaal.
    Als jij het allemaal zo fijn vindt, dan islamiseer je toch gewoon vrolijk mee?
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:06:59 #202
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_45060716
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef MaGNeT het volgende:
    Aan het weer zal het daar in ieder geval niet liggen.

[afbeelding]
    Hadden ze niet een knappere vrouw kunnen nemen?
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_45060846
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

*** is onderweg naar de halal 24/7 slager ***
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:11:22 #204
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45060881
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

*** is onderweg naar de halal 24/7 slager ***
    jij liever dan ik. Heb toch liever vleesch zonder vliegen.
    pi_45060900
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga in je schuilkelder zitten.
    Zeg eens eerlijk waar je woont? In een dorpje in de Achterhoek zeker?
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45060963
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

[..]

Ja.
    Oerend hard gaan we hier...
    pi_45060984
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

jij liever dan ik. Heb toch liever vleesch zonder vliegen.
    Gratis extra vlees.
    pi_45061055
    Het is een kwestie van tijd en dan vliegen de partijen elkaar weer eens flink in de haren.
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45061073
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is in jouw visie de oplossing tegen die Islamisering waar je voor waarschuwt?
    Wat zou jij graag zien dat er tegen gebeurt?
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:19:58 #210
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45061178
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef MaGNeT het volgende:
    Wat is in jouw visie de oplossing tegen die Islamisering waar je voor waarschuwt?
    Wat zou jij graag zien dat er tegen gebeurt?
    Geen subsidie meer, geen gezinshereniging, geen islamitische scholen en ziekenhuizen, en een migratiebeleid dat alleen maar echte asielzoekers en hoger opgeleiden toelaat.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:21:32 #211
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45061233
    Zeg PJO, we hebben weer een zuurpruim in FB.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:23:56 #212
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45061322
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef Lemmeb het volgende:
    Zeg PJO, we hebben weer een zuurpruim in FB.
    He's on my radar.
    pi_45061452
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Geen subsidie meer, geen gezinshereniging, geen islamitische scholen en ziekenhuizen, en een migratiebeleid dat alleen maar echte asielzoekers en hoger opgeleiden toelaat.
    - welke subsidies zijn er die volgens jou gestopt moeten worden?
    - wat is er tegen gezinshereniging en ken je de eisen daarvoor?
    - geen islamitische scholen; kan ik zeker voor zijn; gewoon mengen die hap
    - als ze het zelf betalen heb ik niets tegen zo'n ziekenhuis; dat ziekenhuis is er overigens nog niet en wordt eind 2008 verwacht.
    http://www.nu.nl/news/834(...)s_in_Rotterdam'.html

- migratiebeleid laat alleen nog echte asielzoekers toe, vandaar het aantal van 10.000 tot 14.000 nieuwe "gevallen" dat per jaar wordt opgevangen; overigens niet het aantal dat blijft; dat is lager. Behalve op dit moment omdat er nog oude gevallen worden afgehandeld. En ook niet alle asielzoekers zijn moslim. 50% ongeveer.

Ik proef overigens geen verschil tussen een halal kipje van slager "Mohammed" op Slinge, slager "Achmed" van Kruiskade of "Bakker, uw Slager" op de Nieuwstad.
    pi_45061595
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus laat die lafbek in het Elysee de politie er maar voor opdraaien...
    Daarom is al die positieve discriminatie ook zo mooi. Ook al voldoen ze niet aan de eisen, toch gewoon hardnekkig allochtonen aannemen voor de statistieken. Als over 5 of 10 jaar de vlam in Nederland in de de pan slaat, dan zitten er inmiddels ook aardig wat moslims bij de politie en in het leger. Succes met het opruimen van de rommel in de grote steden dan, want je weet bij voorbaat welke kant ze kiezen.

Dit tuig in die voorsteden moet gewoon keihard aangepakt worden - inderdaad het leger erop af. Als je dit soort minachting van elke vorm van normaal gedrag tolereert, dan is het afgelopen met je gezag. Niet dat dat er uberhaupt blijkbaar was, want anders doe je zoiets niet, maar blijkbaar moeten bepaalde groepen eens hardhandig leren dat ze in een fatsoenlijk land wonen waar je niet alles voor je lol afbrandt. Praten helpt niet met dit soort mensen en hoe meer geld je er tegenaan gooit, hoe meer ze je minachten omdat je een slappe lul bent.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Spaar maar alvast voor je emigratie, als je weg wil zijn voor dit soort praktijken ook in jouw straat doodnormaal zijn.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_45061724
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef StefanP het volgende:
    Heb je het naar je zin in het buitenland?
    De helft van alle Amerikanen is gek. Hopelijk besmet het je niet.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:38:32 #216
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45061781
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef StefanP het volgende:
    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Spaar maar alvast voor je emigratie, als je weg wil zijn voor dit soort praktijken ook in jouw straat doodnormaal zijn.
    Ach, ik woon al in de Edisonstraat...
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:39:08 #217
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45061802
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef MaGNeT het volgende:
    De helft van alle Amerikanen is gek. Hopelijk besmet het je niet.
    Bron?
    pi_45061833
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

[..]

Die boerenregio's hebben juist een bevolking die sterk bevooroordeeld is ten opzichte van moslims. Als hij uit de Achterhoek kwam, dan had hij nu schuimbekkend en al dhimmi roepend door zijn kamer gerold.
    "...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:43:13 #219
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45061927
    Ja, de "boerenregio's" hebben een benijdenswaardige weerbare instelling. Als stedelingen net zo weerbaar waren als de inwoners van Limburg dan zaten we nu niet met zoveel problemen.
    pi_45061955
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bron?
    M'n vriendin.
    Ze doet een highschool year.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:50:04 #221
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45062132
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Ja, de "boerenregio's" hebben een benijdenswaardige weerbare instelling. Als stedelingen net zo weerbaar waren als de inwoners van Limburg dan zaten we nu niet met zoveel problemen.
    Precies, dan zat Wilders nu met 17 collega's in de kamer.
    pi_45062134
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef retteketet het volgende:

[..]

Die boerenregio's hebben juist een bevolking die sterk bevooroordeeld is ten opzichte van moslims. Als hij uit de Achterhoek kwam, dan had hij nu schuimbekkend en al dhimmi roepend door zijn kamer gerold.
    Dus eigenlijk moeten we van de steden weer platteland maken?
    Ik ben voor

Ik ken overigens 2 Frysk pratende Marokkanen. Echt grappig
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:51:26 #223
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45062163
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef MaGNeT het volgende:
    M'n vriendin.
    Ze doet een highschool year.
    En waar zit die? Bumfuck, Alabama?
    pi_45062228
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En waar zit die? Bumfuck, Alabama?
    Walla Walla, WA
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:59:52 #225
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45062430
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:53 schreef MaGNeT het volgende:
    Walla Walla, WA
    Klinkt Australisch.
    pi_45062461
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Klinkt Australisch.
    Ze heeft 001 in d'r telefoonnummer...

Veel plaatsnamen zijn vernoemd naar Indianenstammen. Zo ook Walla2.

Die Indianen zijn overigens uitgemoord door christelijke, westerse, blanke fundamentalisten. De rest werd opgesloten in reservaten.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 01:05:08 #227
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45062577
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef MaGNeT het volgende:
    Die Indianen zijn overigens uitgemoord door christelijke, westerse, blanke fundamentalisten. De rest werd opgesloten in reservaten.
    Erg vervelend voor die indianen. Gelukkig zijn die tijden al heel lang voorbij.
    pi_45062585
    quote:
    Newsflash...
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zaterdag 6 januari 2007 @ 01:05:30 #229
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45062589
    quote:
    Moet dat nou weer? 't Is allemaal zo calvinistisch...
    pi_45062703
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Moet dat nou weer? 't Is allemaal zo calvinistisch...
    Jij begon over Australië.

Weet je dat de aboriginals...
      zaterdag 6 januari 2007 @ 01:32:44 #231
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_45063470
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 01:08 schreef MaGNeT het volgende:
    Weet je dat de aboriginals...
    Roep je dat soms ook tijdens de seks?
    pi_45063630
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is hier wel gebeurd, in Rotterdam 110Morgen, 22 m. opgepakt.
    Het denken is aan de grote der aarde toevertrouwd.
    pi_45064704
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet

Tuurlijk joh ! Dream on....
    pi_45065179
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

Ik ken nog wel een paar linkse fokkers die onder die noemer vallen. Die ergens in een gehucht in Friesland wonen, maar bij het minste of geringste racisme c.q. discriminatie schreeuwen wanneer iemand die wel persoonlijke ervaring heeft met de multikul iets post.
    -Mark Steyn
    pi_45066643
    quote:
    France: Muslim Youths Wage War On Police
    On September 20, we reported that two members of the French Compagnies Republicaines de Securite (CRS) were savagely attacked in Corbeils-Essonne in a southern Parisian suburb. While patrolling in a vehicle at the Les Tartarets housing project when they came under a hail of stones. When one of the officers of the vehicle got out, 20 youths who had been hiding began to assault him. When the driver went to help, he too was attacked. The youths dispersed when back-up arrived on the scene, but both officers had injuries, requiring one to be hospitalized (pictured).

There had been rumors that youths in Paris were hoping to re-enact the rioting which had afflicted Parisian suburbs last year for three weeks from the end of October into November. The majority of youths in the Parisian riots had been Muslim, of north African and West African descent.

This started a pattern which has been gaining in intensity. On Monday October 2, AFP via Expatica reported that seven policemen had been hurt in a clash which took place in Les Mureaux, in the western outskirts of Paris.

Late on Sunday a man drove his car into a police vehicle and was arrested. As another car took the man to a police station, this vehicle was attacked by a crowd of youths. Police said there were 250, while the prosecutor's office tried to downplay the number to 130.

Some of the police were injured when a stone had been thrown into the vehicle. This had set off a tear-gas grenade inside the car. One police car was set on fire, and no arrests were made.

The Telegraph reports that a French police union has reported that Muslim youths in the suburbs were waging an "intifada" against the police. The union, "Action Police" has said that its officers were "in a state of civil war" with the Muslims. An average of 14 officers are injured avery day, though the media is downplaying the scale of the incidents, perhaps fearful of a re-run of last year's riots, which soon spread beyond Paris.

The Interior Ministry has reported that almost 2,500 police officers have been injured while on duty this year, a problem that has dramatically increased recently since the custom began two years ago.

Michel Thoomis, secretary general of "Action Police" said: "We are in a state of civil war, orchestrated by radical Islamists. This is not a question of urban violence any more, it is an intifada, with stones and Molotov cocktails. You no longer see two or three youths confronting police, you see whole tower blocks emptying into the streets to set their 'comrades' free when they are arrested."

"We need armoured vehicles and water cannon. They are the only things that can disperse crowds of hundreds of people who are trying to kill police and burn their vehicles."

Recently Nicolas Sarkozy, the Interior Minister, has been behind a campaign to seize power away from the drug-dealing and smuggling gangs who currently control many of the estates in the Parisian suburbs.

The head of another police union, "Alliance", one Gerard Demarcq, said that the attacks against officers was proof that the policy of reclaiming territory from the criminal gangs was working.

Francois Garay, mayor of Les Mureaux, scene of Sunday night's incident, said that aggressive policing caused "the people on the ground to pick up the pieces".

http://www.westernresista(...)003124.html#comments
    pi_45066668
    De communisten in Trappes haalde de moslims warm binnen, maar werder later door diezelfde moslims uit hun eigen Trappes geschopt, en dan durven mensen hier te beweren dat de moslims gediscrimineerd worden..........

Intifada in Parijs

Achterstandwijken als Clichy-sous-Bois zijn een broeinest geworden van armoede, werkloosheid, misdaad, islamisme, homo- en vrouwenhaat, vijandelijkheid en onverdraagzaamheid. En die zaken houden elkaar in stand. Integratie is hier een onbekend woord, hier is het laissez-faire multiculturalisme de norm. Het is dan ook geen toeval dat de rechtgelovige islam hier heeft kunnen gedijen. In verscheidene wijken en voorsteden maken bendes en strenggelovige moslims de dienst uit. Actualiteitenprogramma Zembla deed al eens verslag van het stadje Trappes, ooit een communistisch bolwerkje, maar waar de communisten een aantal jaren terug politiek het veld moesten ruimen voor strenggelovige doch politiekbewuste moslims.

http://www.dejongejournalist.nl/news.php?nid=2385&limit=15&preview=0&page=1
    pi_45066686
    Je kunt de keelsnijders van Allah niet kwalijk nemen; ze doen wat in hun genen zit. Generaties lang roven en stelen ze land en bezittingen van de ongelovige honden. Stop de bezetting van Europa.
    pi_45066693
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

die zijn te druk bezig met groepsverkrachtingen

en ze zijn nog met te weinig, zoals jij als moslimpje vast wel weet gaan jullie pas echt als in Parijs doen als jullie met genoeg mensen in een land zijn, en Frankrijk heeft de meeste moslims.
    pi_45066701
    quote:

er is nog nooit 1 moslims vermoord in Nederland door een Nederlander, er zijn wel veel Nederlanders vermoord en verkracht door die idioten

de enigste die gebashed worden zijn wij de Nederlanders, maar zo te zien vinden bepaalde mensen kritiek op moslims erger dan de zoveelste religieuze groepsverkrachting

http://www.muslimsout.org/
    pi_45066738
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 04:43 schreef soepkip666 het volgende:
    De communisten in Trappes haalde de moslims warm binnen, maar werder later door diezelfde moslims uit hun eigen Trappes geschopt, en dan durven mensen hier te beweren dat de moslims gediscrimineerd worden..........
    Zelfs de meest verstokte, linkse, wereldvreemde socialist krijgt een afkeer van moslims als hij er eenmaal zelf mee geconfronteerd wordt. Helaas zijn de meeste socialisten salonsocialisten, en voor zij zelf met de geneugten van hun onzin te maken krijgen, gaat de rest van het volk hen voor.
    -Mark Steyn
    pi_45066743
    Treurig om te zien, de reacties in dit topic. Een column die als nieuwsbron gebruikt wordt, racistische taal, lezen wat je wil lezen. Alsof een hond een sappig worstje aan zijn eigen staart vastbindt en er schuimbekkend en woest blaffend achteraan rent.
    Intolerantie uit zich weer door het bleke vingertje te wijzen in de richting van afkomst en religie, terwijl diezelfde intolerantie grotendeels verantwoordelijk is voor deze rotzooi. Als dergelijke kortzichtigheid toeneemt en de toekomst van Europa bepaalt, geef mijn portie dan maar aan Fikkie. Dan heeft die de komende jaren weer genoeg stof om oneindig rondjes te blijven lopen zonder dat er iets opgelost wordt.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 05:09:50 #242
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_45066756
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 05:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Zelfs de meest verstokte, linkse, wereldvreemde socialist krijgt een afkeer van moslims als hij er eenmaal zelf mee geconfronteerd wordt. Helaas zijn de meeste socialisten salonsocialisten, en voor zij zelf met de geneugten van hun onzin te maken krijgen, gaat de rest van het volk hen voor.
    Doe's niet zo raar joh, dit topic gaat nergens over en jij bent niet zo dom om dat niet te zien.

Ik krijg af en toe Fred Phelps nachtmerries als ik dit soort uit de klauwen gelopen topics lees.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 05:20:21 #243
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_45066777
    Europa beleeft momenteel een zeer goede economische groei en tekorten op de arbeidsmarkt.
    Het laat zich raden hoe de burgeroorlog in Frankrijk zich verder zal ontwikkelen als we volgend jaar weer in recessie gaan.
    "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
      zaterdag 6 januari 2007 @ 05:25:20 #244
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_45066785
    Burgeroorlog?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_45066798
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 05:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb nochtans productiewerk gedaan en was daar de enige 'nederlander'. De term 'wereldvreemde salonfascist' lijkt me meer op zijn plaats.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 06:54:38 #246
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_45066877
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 05:25 schreef popolon het volgende:
    Burgeroorlog?
    Ja burgeroorlog.
    Dit kun je geen relletjes meer noemen. Dit is al meer dan een jaar aan de gang, dus structureel. Er zijn meer dan 10.000 autos in de fik gegaan en vele gewonden en enkele doden gevallen. Zo is het in Joegoslavie ook begonnen.

Het zorgelijke is dat de economische omstandigheden momenteel heel goed zijn en de verzorgingsstaat is nog steeds intact. De komende jaren zal de verzorgingsstaat echter (gedeeltelijk) worden afgebouwd en het ligt in de verwachting dat we ergens in de komende jaren nog een vrij diepe economische crisis gaan krijgen (wereldwijd) die de huidige onbalans in het economische systeem zal corrigeren. Zo is het altijd geweest in de geschiedenis en ook nu zal het niet anders zijn. De spanningen zullen daardoor alleen maar toenemen.
    Mijn reisverslagen
    pi_45070899
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 06:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja burgeroorlog.
    Dit kun je geen relletjes meer noemen. Dit is al meer dan een jaar aan de gang, dus structureel. Er zijn meer dan 10.000 autos in de fik gegaan en vele gewonden en enkele doden gevallen. Zo is het in Joegoslavie ook begonnen.

Het zorgelijke is dat de economische omstandigheden momenteel heel goed zijn en de verzorgingsstaat is nog steeds intact. De komende jaren zal de verzorgingsstaat echter (gedeeltelijk) worden afgebouwd en het ligt in de verwachting dat we ergens in de komende jaren nog een vrij diepe economische crisis gaan krijgen (wereldwijd) die de huidige onbalans in het economische systeem zal corrigeren. Zo is het altijd geweest in de geschiedenis en ook nu zal het niet anders zijn. De spanningen zullen daardoor alleen maar toenemen.
    Je zou een sprookjesboek moeten gaan schrijven. Zoveel inspiratie zie je zelden.
    pi_45070994
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 05:25 schreef popolon het volgende:
    Burgeroorlog?
    .
      zaterdag 6 januari 2007 @ 13:35:18 #249
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45071353
    Ja, burgeroorlog. Als de Franse staat niet meer in staat is zijn eigen veiligheid te garanderen door middel van het instituut wat daarvoor is opgericht, dan kun je spreken van een burgeroorlog. Òf Frankrijk nog wel in staat is de veiligheid van haar eigen burgers te garanderen is natuurlijk onderwerp van discussie. Ondertussen zou het wijs zijn Frankrijk op de lijst te plaatsen van failed states.
    pi_45071381
    Ik zeg: een interventiemacht! Haïti is er niets bij.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 13:40:58 #251
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_45071517
    Jij vindt het blijkbaar normaal dat honderden auto's de fik in gaan?
    pi_45072033
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Ze doen tenminste iets aan het broeikaseffect op lange termijn.
    pi_45072761
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een paar linkse fokkers die onder die noemer vallen. Die ergens in een gehucht in Friesland wonen, maar bij het minste of geringste racisme c.q. discriminatie schreeuwen wanneer iemand die wel persoonlijke ervaring heeft met de multikul iets post.
    Zegt iemand die niet eens in Nederland woont.

En wat is er mis met gehuchten in Friesland? Daar gaan ze nog sociaal met elkaar om.
    pi_45081771
    Muslims rule major Swedish city

Malmø, Sweden. The police now publicly admit what many Scandinavians have known for a long time: They no longer control the situation in the nations's third largest city. It is effectively ruled by violent gangs of Muslim immigrants. Some of the Muslims have lived in the area of Rosengård, Malmø, for twenty years, and still don't know how to read or write Swedish. Ambulance personnel are attacked by stones or weapons, and refuse to help anybody in the area without police escort. The immigrants also spit at them when they come to help. Recently, an Albanian youth was stabbed by an Arab, and was left bleeding to death on the ground while the ambulance waited for the police to arrive. The police themselves hesitate to enter parts of their own city unless they have several patrols, and need to have guards to watch their cars, otherwise they will be vandalized. "Something drastic has to be done, or much more blood will be spilled" says one of the locals.

Rapes in Sweden as a whole have increased by 17% just since the beginning of 2003, and have had a dramatic increase during the past decade. Gang rapes, usually involving Muslim immigrant males and native Swedish girls, have become commonplace. Two weeks ago, 5 Kurds brutally raped a 13-year-old Swedish girl.

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/003131.php

pi_45081848
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet eens in Nederland woont.

En wat is er mis met gehuchten in Friesland? Daar gaan ze nog sociaal met elkaar om.
    en weet je hoe dat komt dat die gehuchten in Friesland zo lekker zijn om te wonen ?

geen moslims, geen groepsverkrachtingen door antillianen, geen schietpartijen elke week zoals hier in Rotterdam.

ik zeg het en het is zo, hoe blanker het gebied hoe veilig en beter het is om te wonen, typisch dat de linkse elite zoals paultje poen voor de multikul is maar wel gelijk verhuisde toen de eerste buitenlanders in Rotterdam in zijn wijk kwamen wonen, hij zit nu ergens hoog en droog.
      Moderator zaterdag 6 januari 2007 @ 18:48:58 #256
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_45082382
    Molukkers heb je nooit van gehoord zeker?

in Friesland vind je even goed 'multikul' ... je vind het gemakkelijker zelfs want ze wonen allemaal naast elkaar
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 18:49:45 #257
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45082410
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 18:31 schreef soepkip666 het volgende:

....

Erg interessant soepkip, maar dat heeft vrij weinig met dit topic te maken.
    pi_45091198
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 18:48 schreef sp3c het volgende:
    Molukkers heb je nooit van gehoord zeker?

in Friesland vind je even goed 'multikul' ... je vind het gemakkelijker zelfs want ze wonen allemaal naast elkaar
    Friesland is het meest blanke gedeelte van Nederland, samen met Drenthe en Groningen.

uiteraard wonen daar de meeste linkse mensen
    pi_45091372
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef soepkip666 het volgende:

Alsmede uiteraard in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht:

De vier meest blanke steden van Nederland. Vlieland daarentegen zit vol zwarten.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 22:34:48 #260
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45091817
    Staat zeker een AZC?
    pi_45092568
    quote:

Oorzaak honden. Honden zijn nl. Haram in Moslimië

[ Bericht 3% gewijzigd door Naief_And_Nasty op 06-01-2007 23:03:43 ]
    Naieviteit is onschuld.
    pi_45092795
    quote:

Malmø, Sweden. The police now publicly admit what many Scandinavians have known for a long time: They no longer control the situation in the nations's third largest city. It is effectively ruled by violent gangs of Muslim immigrants. Some of the Muslims have lived in the area of Rosengård, Malmø, for twenty years, and still don't know how to read or write Swedish. Ambulance personnel are attacked by stones or weapons, and refuse to help anybody in the area without police escort. The immigrants also spit at them when they come to help. Recently, an Albanian youth was stabbed by an Arab, and was left bleeding to death on the ground while the ambulance waited for the police to arrive. The police themselves hesitate to enter parts of their own city unless they have several patrols, and need to have guards to watch their cars, otherwise they will be vandalized. "Something drastic has to be done, or much more blood will be spilled" says one of the locals.

Rapes in Sweden as a whole have increased by 17% just since the beginning of 2003, and have had a dramatic increase during the past decade. Gang rapes, usually involving Muslim immigrant males and native Swedish girls, have become commonplace. Two weeks ago, 5 Kurds brutally raped a 13-year-old Swedish girl.

Jaja Malmo wordt het nieuwe Parijs. De Vikingen moeten er aan geloven binnenkort. De Moslims laten ze krijsend terug gaan naar hun mammie's.

[b]
    Note ++

[ Bericht 3% gewijzigd door Drugshond op 07-01-2007 20:26:46 ]
    Naieviteit is onschuld.
      zondag 7 januari 2007 @ 02:34:11 #263
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_45099550
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Dat is per dag he. Sinds vorig jaar zijn er totaal al meer dan 10.000 autos in de fik gegaan.
    Mijn reisverslagen
      zondag 7 januari 2007 @ 02:37:08 #264
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_45099615
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

Friesland is het meest blanke gedeelte van Nederland, samen met Drenthe en Groningen.

Je kunt tegenwoordig dus helemaal nergens meer heen !
    Mijn reisverslagen
      zondag 7 januari 2007 @ 02:41:45 #265
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_45099729
    Hier in Taiwan heb je bijna geen Noord-Afrikanen.
    En de criminaliteit hier is super laag.
    Lijkt me genoeg bewijs
    Mijn reisverslagen
    pi_45102241
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]

De vier meest blanke steden van Nederland. Vlieland daarentegen zit vol zwarten.
    Gelukkig woon ik in het blanke Utrecht

pi_45102254
    quote:

Zweden is echt het paradijs op aarde
    pi_45102761
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

[..]

Jaja Malmo wordt het nieuwe Parijs. De Vikingen moeten er aan geloven binnenkort. De Moslims laten ze krijsend terug gaan naar hun mammie's.

KUTMOSLIMS
    Nu ben je een stap te ver gegaan.
    Wat mij betreft krijg je een ban tot in den eeuwigheid en ver daarna.
      zondag 7 januari 2007 @ 11:11:56 #269
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_45102804
    quote:
    In Nederland 150. Ook veel mensen die 'toch van hun auto af wilden'. Je punt is?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_45102873
    quote:

[..]

[afbeelding]

Het is allang bekend dat in steden en de armere plattelandsgebieden overwegend links wordt gestemd.
    Alleen voor een enkeling hier komt dat niet goed uit en wijzen ze altijd naar gehuchtjes op het platteland.

Helaas is er in de grote steden, en ook op het platteland, een groep extreem-rechs (en vaak ook werkschuw) tuig dat overal de schuld zoekt van hun problemen behalve bij zichzelf.

Kunnen ze geen baan meer vinden? Dat komt door buitenlanders.
    Kunnen ze geen vriendin vinden? Dat komt door buitenlanders.
    Kunnen ze geen huis vinden? Dat komt door buitenlanders.
    Kunnen ze niet meer normaal doen? Dat komt door buitenlanders.

Ondertussen zien ze niet in dat ze zelf niets doen met hun aangeboden kansen. Ze zouden bijvoorbeeld ook eens kunnen verhuizen naar gebieden waar wél woon- en werkgelegenheid is. Maar nee... Liever afgeven op buitenlanders, dan hoeven ze niets...

Werkschuw rechts tuig...
    Hier op Fok! zit het er ook vol mee.

En dan nog de HBO of hoger geschoolde gasten die hun studietijd beter kunnen gebruiken maar het nodig vinden om hun studietijd te verdoen aan het zoeken en posten van columns en artikelen waarin buitenlanders (en dan vooral die met een Moslim geloof) zo zwart mogelijk afgebeeld worden. Of er ook feiten in staan die bewezen zijn maakt niet uit... Of het het incidenten zijn of niet... De tendentie doet de rest...

Hoogopgeleiden die geen oplossingen zoeken met hun intelligentie maar goedkoop gaan rellen...

Maar voor de rest zijn er gelukkig ook nog intelligente, sociale mensen op Fok! die de problemen niet ontkennen maar er in iedergeval een positieve wending aan willen geven ipv het zaaien van haat.

Die worden echter uitgemaakt voor NSB'er omdat ze in de ogen van de extreem-rechtsen het land naar de afgrond helpen...

Lectuur voor werkschuw kaalharig tuig:

KUT EXTREEM RECHTSEN

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-01-2007 11:32:18 ]
      zondag 7 januari 2007 @ 13:30:28 #271
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45106021
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

....

Hoogopgeleiden die geen oplossingen zoeken met hun intelligentie maar goedkoop gaan rellen...

....

KUT EXTREEM RECHTSEN
    Volkert, het zit je kennelijk nogal dwars dat links het politieke initiatief en de verbeelding van intelligente mensen is verloren hè? Geen nood, de gure rechtse wind zal alleen maar harder gaan waaien en een storm worden. Links zal rechts alleen maar kunnen tegenhouden als ze consequent elke rechtse partijleider neerschiet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Finder_elf_towns op 07-01-2007 13:35:41 ]
      zondag 7 januari 2007 @ 13:35:20 #272
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_45106159
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 13:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het zit je kennelijk nogal dwars dat links het politieke initiatief en de verbeelding van intelligente mensen is verloren hè? Geen nood, de gure rechtse wind zal alleen maar harder gaan waaien en een storm worden. Links zal rechts alleen maar kunnen tegenhouden als ze consequent elke rechtse partijleider neerschiet.
    Gevoelige snaar geraakt?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
      zondag 7 januari 2007 @ 14:07:47 #273
    93744 Finder_elf_towns
    pi_45107197
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 13:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Gevoelige snaar geraakt?
    Nee hoor, ik vind het wel leuk dat Magneet zich zo ergert aan rechtse standpunten, die hij klaarblijkelijk niet kan ontkennen en dus maar gaat kotsen naar rechts toe.
      zondag 7 januari 2007 @ 14:39:11 #274
    117098 Hathor
    Effe niet
    pi_45108327
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 10:14 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Gelukkig woon ik in het blanke Utrecht

Ben jij kleurenblind of zo ? Het Utrecht dat ik ken is meer gebroken wit.
    pi_45109486
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 14:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben jij kleurenblind of zo ? Het Utrecht dat ik ken is meer gebroken wit.
    En al is het gebroken wit. De huid is niets anders dan een omhulsel.

En wat doet huidskleur er toe in deze discussie? Het ging toch over Moslims?

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-01-2007 15:20:28 ]
    pi_45109790
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 14:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het wel leuk dat Magneet zich zo ergert aan rechtse standpunten, die hij klaarblijkelijk niet kan ontkennen en dus maar gaat kotsen naar rechts toe.
    Ik erger me niet aan rechtse standpunten.
    Rascisme en haat zijn dan ook geen onderdeel van rechtse politiek.

Wel van extreem-rechts.
    pi_45114944
    quote:

[..]

Het is allang bekend dat in steden en de armere plattelandsgebieden overwegend links wordt gestemd.
    haha ohja ?

http://www.nlverkiezingen.com/TK2006P.html

pvda kreeg de meeste stemmen in Groningen, SP in andere blanke gedeeltes, met Zuid Nederland en Utrecht waar veel buitenlanders zitten het minste! dus wat lul je met je disinformatie.

verder is het een feit, hoe blanker het gebied hoe minder criminaliteit hoe donkerder het gebied hoe meer criminaliteit, ik woon zelf in Rotterdam.
    pi_45114981
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 15:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En al is het gebroken wit. De huid is niets anders dan een omhulsel.

En wat doet huidskleur er toe in deze discussie? Het ging toch over Moslims?
    jij haalt de KKK erbij dus wat lul je nou
    pi_45114998
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 15:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik erger me niet aan rechtse standpunten.
    Rascisme en haat zijn dan ook geen onderdeel van rechtse politiek.

Wel van extreem-rechts.

maar dat is zeker iets leuks
    pi_45115371
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:10 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

maar dat is zeker iets leuks
    Je hebt een antimoslim site gevonden met tendentieus nieuws. Ik ben trots op je.
    pi_45115447
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

jij haalt de KKK erbij dus wat lul je nou
    Daar heb je lang over na moeten denken.
    pi_45115552
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:08 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

haha ohja ?

http://www.nlverkiezingen.com/TK2006P.html

pvda kreeg de meeste stemmen in Groningen, SP in andere blanke gedeeltes, met Zuid Nederland en Utrecht waar veel buitenlanders zitten het minste! dus wat lul je met je disinformatie.

verder is het een feit, hoe blanker het gebied hoe minder criminaliteit hoe donkerder het gebied hoe meer criminaliteit, ik woon zelf in Rotterdam.
    Je haalt provincie-cijfers erbij terwijl ik het over steden heb (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, je-weet-wel, grote steden).
    pi_45115578
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:08 schreef soepkip666 het volgende:

[..]
    Misschien zorg jij wel voor die criminaliteit dan.
    pi_45115605
    Maar beste soepkip.
    Wat vind jij dat er moet worden gedaan aan de problematiek?
    pi_45115638
    -edit-
    pi_45115644
    -edit-
    pi_45115650
    -edit-
    pi_45115655
    -edit-
    pi_45115660
    -edit-
      zondag 7 januari 2007 @ 18:34:35 #290
    117098 Hathor
    Effe niet
    pi_45115869
    Zeg geitenwollen sok, kan jij niet effe een poosje buiten gaan spelen of zo ?
    pi_45115939
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef Hathor het volgende:
    Zeg geitenwollen sok, kan jij niet effe een poosje buiten gaan spelen of zo ?
    Ik ben net weer binnen.
    pi_45115970
    magnet zijn fantasiewereldje valt uitelkaar

krampachtig ontkend hij de feiten en beweerd hij zelf dat die criminaliteit door mij word gepleegd

geen discussie mee mogelijk.
    pi_45116077
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef soepkip666 het volgende:
    magnet zijn fantasiewereldje valt uitelkaar

krampachtig ontkend hij de feiten en beweerd hij zelf dat die criminaliteit door mij word gepleegd

geen discussie mee mogelijk.
    We hebben ook geen discussie.

Jij bent alleen maar bezig met het aandragen van haatzaaiende bullshit van antimoslim sites.
    Inhoudelijk doe je niets.

Op de vraag wat je wilt gaan doen aan deze problematiek kan je niet eens een antwoord geven omdat je dat niet hebt.
      zondag 7 januari 2007 @ 18:40:17 #294
    117098 Hathor
    Effe niet
    pi_45116088
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben net weer binnen.
    Voor je volgende rondje trollen ?
    pi_45116122
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Voor je volgende rondje trollen ?
    Dit topic zit vol met trollen... Ik ben dan de linkse troll tussen de rechts-extremisten.

Die tendentieuze artikelen waar soepkip e.v.a. mee komen daar staan hele sites mee gevuld. Het lijkt wel een sport om die bijelkaar te schrapen en ze overal te posten waar het maar over Moslims gaat.

Als je ook maar iets positiefs wilt bijdragen in een topic krijg je wederom zo'n artikel om je oren gegooid.

Ik zit er over te denken om een groep linkse Fok!'ers te organiseren die vol tegengas gaan geven in deze topics.

Gelukkig is het topic bijna vol. Hebben we dat ook weer gehad

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-01-2007 18:53:03 ]
    pi_45117407
    quote:

[..]

[afbeelding]

duh, grote steden is bijna de helft allochtoon. denk je dat die rechts gaan stemmen?
      zondag 7 januari 2007 @ 19:34:45 #297
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45118095
    bijna de helft
      zondag 7 januari 2007 @ 19:41:04 #298
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_45118366
    quote:

Ondertussen zien ze niet in dat ze zelf niets doen met hun aangeboden kansen. Ze zouden bijvoorbeeld ook eens kunnen verhuizen naar gebieden waar wél woon- en werkgelegenheid is. Maar nee... Liever afgeven op buitenlanders, dan hoeven ze niets...
    De hilariteit Als er een groep is die niets doet met de hun aangeboden kansen, als er een groep is die niets anders doet dan krijsen dat ze kansarm zijn en gediscrimineerd worden, dan zijn het wel de moslims.
    -Mark Steyn
    pi_45118373
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 19:34 schreef Lemmeb het volgende:
    bijna de helft
    volgens mij niet meer dan de helft hoor, in ieder geval niet in De stad. genoeg autochtonen die links stemmen
      zondag 7 januari 2007 @ 19:44:05 #300
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_45118530
    Wat versta je onder "De stad"?
      zondag 7 januari 2007 @ 19:46:47 #301
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_45118650
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je hebt een antimoslim site gevonden met tendentieus nieuws. Ik ben trots op je.
    Jaja, in de ogen van henzelf is all berichtgeving over moslims 'tendentieus'.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,139614,00.html
    met een leuk filmpje er bij over de dankbaarheid van moslims jegens de staat die ze binnen liet:
    http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM
    -Mark Steyn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')