abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:25:13 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44953794
Zo, die was weer vol! Wat gaat het hard.

Het vorige deeltje
pi_44953818
Kramp? Wie heeft er kramp?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:26:27 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44953838
Ik zit naar een documentaire over Chinese circuskindjes te kijken op de Belgische tv. Wat bezielt mensen om kinderen op die manier onder druk te zetten. Zo zielig.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:26:53 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44953851
Jessies dochter Bo!
Ik zal in de openingspost even het linkje zetten.
pi_44953882
Die chinese kindjes zullen ook wel kramp hebben ben ik bang.
pi_44953907
Een jaar is wel lang zeg, wat zielig!
Bij Myrthe helpt masseren wel, of strekken en dan de tenen ergens tegen afzetten. Bij Bo niet?
pi_44954094
Ja masseren doe ik dan ook. Ik moet dan hard knijpen zegt ze. En na een minuut of 5 zwakt het af.
Ja ook in de zomer. Maar we dachten eerst o gaat wel weer over. Groeipijnen enz. En nu word het dus zo regelmatig dat ze het elke dag wel een paar keer heeft. En dr handjes gaan ook meedoen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44954101
Jessie, is het echt krampen of een soort van tintelen/slaperig gevoel?
Syllables govern the world
pi_44954141
Wat zielig Jessie. ben benieuwd of er wat aan gedaan kan worden.
pi_44954206
Volgens Bo is nhet echt krampen. Geen slaapvoetjes. Maar ja of dat ook echt zo is is moeilijk te achterhalen. Ze zit in ieder geval in een goede houding enzo. Dus niet op dr knieeen enzo. Oook wel eens wel natuurlijk maar daar letten we echt op. op school heeft ze het ook.
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 21:36:56 #11
45833 crew  Fogel
pi_44954232
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fogel, nog gefeliciteerd!!!
Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_44954369
Ik vroeg het omdat ik vorige winter opeens 3 maanden lang dag en nacht een soort kramp/tintelachtig gevoel in mijn voeten had. Uiteraard naar de dokter geweest en het enige dat die kon bedenken was slechte doorbloeding, wat ik ook heb in mijn vingers. Ik heb vaak dode vingers.
Maar goed het klonk enigszins bekend vandaar dat ik het vroeg. Ik hoop echt dat voor Bo dat het snel overgaat want ik weet van mezelf hoe moedeloos ik er van werd.
pi_44954391
Dat klinkt exact hetzelfde Jessie. Hopelijk kan er voor haar iets aan gedaan worden.
pi_44954444
Ze gilt het soms echt uit van de pijn. Maar ja. Kunnen ze morgen gelijk goed dr longentjes luisteren want ze hoest echt heel erg en nog steeds koorts.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44954452
Lijkt me vervelend voor Bo zeg... auw.
Fake it till you make it...
pi_44954505
Tjee dat is wel heel erg heftig hoor Jessie. Pijn deed het bij mij niet maar ik voelde het wel continue, ook met lopen. Arm meiske.
pi_44954589
Nee daarom denk ik ook dat het geen slaapvoeten zijn. Maar ja wat het wel is en waar t door komt? Ik hoop dat ze er morgen iets mee kunnen. Dat doorgezakte voetje wat ze bij t cb dachten ivm hypermobiliteit leek me wel eens kunnen. Maar ja heeft ze dan ook doorgezakte handjes ineens?
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 januari 2007 @ 21:49:21 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44954672
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)
Ja, ik bedoelde de zwangerschap Jullie hebben al een tweeling toch?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44954822
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef jessie het volgende:
Nee daarom denk ik ook dat het geen slaapvoeten zijn. Maar ja wat het wel is en waar t door komt? Ik hoop dat ze er morgen iets mee kunnen. Dat doorgezakte voetje wat ze bij t cb dachten ivm hypermobiliteit leek me wel eens kunnen. Maar ja heeft ze dan ook doorgezakte handjes ineens?
Ik weet niet precies wat ik me voor moet stellen bij doorgezakte voetjes. Ben niet zo thuis in de hypermobiliteit maar ik had ook geen slaapvoeten hoor. Wat wel weet ik niet. Het was zooo lastig te omschrijven en de dokter kon er weinig mee. Misschien toch ook even de doorbloeding checken. Dat is gewoon een kwestie van erop drukken en kijken hoe snel het weer de normale kleur krijgt. Maar als ik het al niet kon omschrijven lijkt het me voor Bo nog moeilijker.
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 22:02:01 #20
45833 crew  Fogel
pi_44955132
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde de zwangerschap Jullie hebben al een tweeling toch?
Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 januari 2007 @ 22:05:01 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44955254
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Fogel het volgende:

[..]

Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).
Wauw, leuk hoor! Ben wel benieuwd naar de datum dan... de tweeling staat niet tussen de dreumessen. Wel druk... Niet bang geweest dat het misschien weer een tweeling zou kunnen zijn?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44955355
Thx Reese. Wat jij had klinkt als zo'mn afgeknelde zenuw. Dat had ik bij beide polsen tijdens mijn zwangerschap. Heel irritant en ook pijnlijk. Maar het begin nu wel een hoog kwaaltjes gehalte te krijgen he
Ik vraag me wel eens af he of we hier over 20 jaar nog schrijven. Ik hoop dat zo. En hoe ik dan vertederend naar al dat "jonge" grut kijk wat alles voor het eerst meemaak. En hoe bij ons steeds meer de aftakeling toe gaat slaan
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 22:07:59 #23
45833 crew  Fogel
pi_44955377
Mhhh, ik dacht dat je de datum ook wel ergens zou hebben omdat je wist dat ik een tweeling heb (er zijn hier blijkbaar mensen die alles op lijstjes bijhouden ).
De mooie datum is 07-07-07, kan je de rest zelf uitrekenen

-edit- wel 'bang' geweest dat het weer een tweeling zou zijn ja.
pi_44955390
Jessie
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:13:51 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44955639
Jessie, we zijn zeer makkelijk geweest uiteindelijk met het kinderfeestje. Het werden ook eigenlijk gaandeweg teveel kinderen om nog thuis iets te organiseren, dus we zijn naar een boerderij hier in de buurt geweest. De kinderen konden konijntjes aaien, zelf boter maken waar ze vervolgens hun eigen beschuitje mee mochten smeren, op een koe zitten (en Katja durfde natuurlijk alleen maar als ik er ook op ging ) en met een trekker rijden. En ze konden natuurlijk in het stro klimmen en springen. De boerderij is hier in de buurt en John kon van zijn werk een bus krijgen waar 6 kinderen in mee konden en de andere 6 zijn met hun ouders gekomen.

Volgend jaar ga ik echt proberen een feestje thuis te geven, maar dan moet ik opnieuw proberen het aantal beperkt te houden. En het stomme is dat Katja zelf ook braaf maar 3 kindjes had uitgenodigd, maar wij zaten dan 's avonds te bedenken dat het toch ook wel leuk was als dat kindje ook kwam en als die ook zouden komen enz. enz., dus vandaar dat het er uiteindelijk 12 waren.

Foto's dreigen mislukt te zijn, maar we proberen ze te redden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')