Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)quote:
Ja, ik bedoelde de zwangerschapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)
Ik weet niet precies wat ik me voor moet stellen bij doorgezakte voetjes. Ben niet zo thuis in de hypermobiliteit maar ik had ook geen slaapvoeten hoor. Wat wel weet ik niet. Het was zooo lastig te omschrijven en de dokter kon er weinig mee. Misschien toch ook even de doorbloeding checken. Dat is gewoon een kwestie van erop drukken en kijken hoe snel het weer de normale kleur krijgt. Maar als ik het al niet kon omschrijven lijkt het me voor Bo nog moeilijker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef jessie het volgende:
Nee daarom denk ik ook dat het geen slaapvoeten zijn. Maar ja wat het wel is en waar t door komt? Ik hoop dat ze er morgen iets mee kunnen. Dat doorgezakte voetje wat ze bij t cb dachten ivm hypermobiliteit leek me wel eens kunnen. Maar ja heeft ze dan ook doorgezakte handjes ineens?
Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde de zwangerschapJullie hebben al een tweeling toch?
Wauw, leuk hoor! Ben wel benieuwd naar de datum dan... de tweeling staat niet tussen de dreumessen. Wel druk... Niet bang geweest dat het misschien weer een tweeling zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |