Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)quote:
Ja, ik bedoelde de zwangerschapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt! (ik neem aan dat je de zwangerschap bedoelde wat ik overigens voor eerst vandaag pas op fok heb laten vallen, niet het spontaan verdwijnen van de lucht)
Ik weet niet precies wat ik me voor moet stellen bij doorgezakte voetjes. Ben niet zo thuis in de hypermobiliteit maar ik had ook geen slaapvoeten hoor. Wat wel weet ik niet. Het was zooo lastig te omschrijven en de dokter kon er weinig mee. Misschien toch ook even de doorbloeding checken. Dat is gewoon een kwestie van erop drukken en kijken hoe snel het weer de normale kleur krijgt. Maar als ik het al niet kon omschrijven lijkt het me voor Bo nog moeilijker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef jessie het volgende:
Nee daarom denk ik ook dat het geen slaapvoeten zijn. Maar ja wat het wel is en waar t door komt? Ik hoop dat ze er morgen iets mee kunnen. Dat doorgezakte voetje wat ze bij t cb dachten ivm hypermobiliteit leek me wel eens kunnen. Maar ja heeft ze dan ook doorgezakte handjes ineens?
Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde de zwangerschapJullie hebben al een tweeling toch?
Wauw, leuk hoor! Ben wel benieuwd naar de datum dan... de tweeling staat niet tussen de dreumessen. Wel druk... Niet bang geweest dat het misschien weer een tweeling zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, dit wordt nummer 3. En indien 10 dagen te vroeg geboren precies 2 jaar jonger dan de tweeling (maar ik vind dat deze er 8 dagen te vroeg uit mag komen omdat hij/zij dan een hele mooie geboortedatum krijgt).
Ik denk dat we dan ipv in OUD in KWA postenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef jessie het volgende:
Maar het begin nu wel een hoog kwaaltjes gehalte te krijgen he![]()
Ik vraag me wel eens af he of we hier over 20 jaar nog schrijven. Ik hoop dat zo. En hoe ik dan vertederend naar al dat "jonge" grut kijk wat alles voor het eerst meemaak. En hoe bij ons steeds meer de aftakeling toe gaat slaan
dat moet het worden dan want Jessie komt met rollator!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
en het julianapark is zo'n ouwelullenpark waar op zondag omaatjes met kleinkinderen de eendjes komen voeren.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef snoopy het volgende:
Jessie, ik zoe jou wel met deze:
[afbeelding]
vééét die wil ik!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef snoopy het volgende:
Jessie, ik zoe jou wel met deze:
[afbeelding]
Dit klinkt voor mij heel erg bekend. Ik heb (lichte) hypermobiliteit, doorgezakte voeten, en ook regelmatig last van kramp die zo'n pijn doet dat ik gil en huil. Ik kan me niet herinneren er als kind veel last van te hebben gehad, maar wel vanaf de pubertijd en nu nog steeds. Wel alleen in m'n voeten trouwens, handen niet. Niets aan te doen volgens de huisarts. Ik hoop dat jouw huisarts misschien wel iets weet dat Bo kan helpen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef jessie het volgende:
Nee daarom denk ik ook dat het geen slaapvoeten zijn. Maar ja wat het wel is en waar t door komt? Ik hoop dat ze er morgen iets mee kunnen. Dat doorgezakte voetje wat ze bij t cb dachten ivm hypermobiliteit leek me wel eens kunnen. Maar ja heeft ze dan ook doorgezakte handjes ineens?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:43 schreef Anitra het volgende:
Githa die is mooi dat gedichtje!!
Wat een zoek talenten hierMet de super-rolators.
Kunnen jullie niet een leuk stel benen voor mj uitzoeken?![]()
Als je nou veel aanbiedingen krijgt, schuif er dan een paar naar mij door?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:43 schreef Anitra het volgende:
Githa die is mooi dat gedichtje!!
Wat een zoek talenten hierMet de super-rolators.
Kunnen jullie niet een leuk stel benen voor mj uitzoeken?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja da`s niet leuk! Dan kun je elkaar nooit inhalen
Die zijn mooi he? Maar dan hoef ik toch niet de hele dag op mijn tenen te lopen he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:57 schreef p_iglet het volgende:
oew aniet!! ik zou voor die laatste gaan...
Het zijn nog lang niet alle foto's, Jessiequote:Op woensdag 3 januari 2007 09:16 schreef jessie het volgende:
Wat een hoop foto's Rewimo
Ik vind die graven toch wel wat hebben ook al is het uit financieel oogpunt op die manier.
Ik heb gister een foto gezien, die laadde half (Christan in de trein). De rest van het topic wordt ook meteen niet meer geladen, hij blijft er op 'hangen'. ('t topic hier op fok, wordt nog wel de header geladen vanuit cache, fotofanforum wordt helemaal niets geladen en zit ik gewoon 5 minuten tegen een blanco scherm te kijken en kan ik ook meteen niets anders meer doen).quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Een deel staat op Imageshack, een ander deel op Photobucket. Niks bijzonders eigenlijk dusKun je de foto's in het kinderfototopic wel zien? Zijn deels dezelfde. En ze zijn rond de 150kb, niet overdreven groot.
Snap er niks vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef E.T. het volgende:
op photobucket rechtstreeks geen enkel probleem.
naja..
ik weet niet of je magnesium zomaar aan kinderen mag geven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:07 schreef Troel het volgende:
Die krampen van Bo, is dat dezelfde kramp als die je wel eens hebt midden in de nacht zeg maar in je kuit? Meer magnesium kan daartegen helpen, maar ook voldoende drinken.
Jordy staat al vanaf vanmorgen de gang te stofzuigen en nu liep de postbode onze deur voorbijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef lady-wrb het volgende:
githa, morgen gaat je pakje op de bus, dus laat jordy maar vast de mat stofzuigen
Omdat ik last heb van tics en dwanghandelingen die niet automatisch in het ''beeld van autisme'' passen. Zo staat het in de brief.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef m@x het volgende:
Inderdaad spannend Oxy. Waarom denken ze dat je dat zou kunnen hebben?
Het lijkt me trouwens heel speciaal om bij zo'n geboorte aanwezig te zijn. Lieve naam voor een kalfje.
Ik heb al een tijdje heel erg last van mijn voet en er zit een bobbel op mijn achillespees. Ze hebben een tijdje terug rontgenfoto's gemaakt maar konden dus niks vinden en nu moet ik voor die MRI. Ik vind het echt helemaal niks maar tegelijkertijd hoop ik zo dat ze iets kunnen vinden want ik kom soms echt amper vooruit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef jessie het volgende:
MRI wat spannend en eng M@x. Waarom moet je daarin?
Dank je welquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef jessie het volgende:
Ik ben weer terug.
Longentjes waren goed.
Van de voetjes wist zo even niks. Ze heeft gekeken. 1 voet was doorgezakt maar niet overdreven veel dat daar de pijn vandaan kon komen. Soms kan je missen in je bloed (misschien die magnesium Troel, en nog gefeliciteerd trouwens met de ondertrouw) maar dat kwam niet vaak voor bij kinderen. Ze zou overleggen met 2 artsen die meer verstand hebben met kinderen. En als die het ook niet wisten overleggen met een kinderarts. Het kan wel even duren (deze arts werkt maar een paar dagen, is ook niet onze eigen, maar werkt wel samen met eigen huisarts. Dit is een vrouw en fijner voor Bo) voor ze wat weet, en of ze dan ook wat weet, maar ze gaat er gelukkig achteraan.
Ik heb het aan één kant waardoor ik anders ga lopen en volgens mijn huisarts is mijn achillespees daardoor 'gekrompen' en nu loop ik echt hartstikke scheef en gaat mijn heup en bekken ook zeer doen. Ik lijk echt wel een oud wijf als ik loop. Geen gezichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:17 schreef easy-going het volgende:
Is dat zo'n gestapeld trappetje?
Succes/sterkte morgen met de MRI m@x, waar is het voor?
edit: ik lees het al .... ik heb op allebei mijn achillespezen een bobbelmaar vergeet altijd daarvoor naar de dokter te gaan
Soms doet dat verrekte pijn trouwens.
Ik heb ooit ergens gelezen dat als je bak weg is dat je dan dat direct bij de gemeente/politie moet aangeven, maar ik weet helaas niet meer waar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Iew... zo'n trappetje... Damn! Swets! Als je nou toch tegen 1 heilig huisje aan mag schoppen is het wel dat rottige trappetj!
Even mopperen hoor, nav de vuilcontainerdiscussie laatst. Die van ons was dus ook pleite een maand geleden. Ik de enige overgebleven bak meegenomen. 2 weken later neer gezet, maar onze bak was er niet, dus ik die bak weer mee. Vandaag weer de groene bakken dus ik vol goede hoop net gaan kijken, jawel, onze bak staat er!Helaas was het wel iemand met konijnen.
Zit onderin zo'n fijn plakkaat konijnekeutels.
Ik wist niet of de reiniging zou komen deze week dus ik heb hem toch maar wel gewoon in de tuin gezet. Ik kan dat niet uit staan. Gore zooi!
En hoe moeilijk kan het nou zijn om de juiste container mee te nemen. Er zit nota bene een reinigingssticker met het huisnummer op!
'k Zal het doorgeven Barquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Geniet er van Lucie
Thnx. Je zou eigenlijk mee moeten. De muzikante waar we naar gaan kijken (Pamelia Kurstin) heeft als hobby het geven van free haircutsquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jullie ook veel plezier he Macka(bedoelde eigenlijk ook jullie)
Ik heb zelf vroeger altijd geregeld een ander kleurtje in mijn haar gehad tot groen aan toe.. maar ik wil gewoon eens iets anders, wat precies echt geen idee nog, we zien het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier Mack!!
Hmm Bar ik vind het moeilijk met kapsels en kleurtjes hoor. Ik vind blond erdoor wel leuk, maar iets van koper zou ook wel leuk zijn hoor...
Pfff we willen misschien in mei met Twan 3 dagen naar Disneyland... kost gewoon bijna 800 euro met de bus dan Vind ik echt belachelijk hoog. Hebben jullie nog tips??
Voor Diaan ga ik voor een hotel bij het park kijken. Wil jij dat ook of is een formule 1 hotel voldoende? Ga je met de auto? Hoeveel dagen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:24 schreef p_iglet het volgende:
reese.com als je nog dingen vind voor goedkoop eurodisney dan houd ik me ook aanbevolen. Ik wil met vriendje heel graag in april naar euro disney. oa om baby dingen te shoppen. We hebben beide een disney tik, maar zijn er samen nog nooit geweest.
Die in London heb ik afgelopen september gemist helaas,waar zit die ergens??... wel die in oxford bezocht toen.... Alleen was ik toen nog net niet zwanger, dus geen babydingetjes wezen schoppen daar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
p_iglet in Londen zit een enorme Disneystore, die is echt geweldig en hebben ze ook heel veel. Ik ben ook Disneyfreak, maar vooral eigenlijk Mickey Mouse... Maar Disneyland is natuurlijk wel bijzonderer alleen is het zonde dat je in heel veel attracties niet mag omdat je zwanger bent.
Dat is voor een disney hotel zeker waar. Zelfs voor o.a. dreamland castle waar jij het over had.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Diaan, ik ben zeker 6,5 jaar geleden met mijn ouders geweest in het Hoogseizoen, je wil niet weten wat dat kostte toen !Hoeveel weet ik niet meer, maar in het Hoogseizoen is het altijd en overal duur!
Hotel bij het park is wel extra leuk natuurlijk, formule 1 hotel mag eventueel ook. We gaan NIET met de auto (die hebben we niet namelijk), bij voorkeur met de trein, omdat ik 6/7 maanden zwanger zo'n peter langhout bus vast niet meer zo leuk vind. 2 dagen in eurodisney lijkt me zat. Tenzij jij als ervaringsdeskundige denkt dat dat niet genoeg isquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:34 schreef reese.com het volgende:
[..]
Voor Diaan ga ik voor een hotel bij het park kijken. Wil jij dat ook of is een formule 1 hotel voldoende? Ga je met de auto? Hoeveel dagen?
Tja het gaat niet alleen om vrij voor Twan... ook voor mij en Peaceman en het weekend dat we willen gaan is het Hemelvaart weekend, misschien ook niet verstandig, maar we hebben er dan ook als het goed is een speciale reden voor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef reese.com het volgende:
[..]
Dat is voor een disney hotel zeker waar. Zelfs voor o.a. dreamland castle waar jij het over had.
Kun je geen vrij vragen voor Twan? Buiten de vakanties zijn er vaak 3=2 of kinderen gratis acties enzo.
In 1995 ben ik 3 dagen met mn moeder geweest, als ik het goed heb, was dat toen rond de 300 gulden per persoon... dat het duurder is geworden, is prima en logisch maar zooveel duurder.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Diaan, ik ben zeker 6,5 jaar geleden met mijn ouders geweest in het Hoogseizoen, je wil niet weten wat dat kostte toen !Hoeveel weet ik niet meer, maar in het Hoogseizoen is het altijd en overal duur!
Misschien dat we volgend jaar ook weer gaan.. Met zijn 4tjes dit keer.. Ze zijn 25 jaar getrouwd en dan willen ze ons meenemen naar Disney.. En dat wordt misschien zelfs wel Thalys ook !![]()
Ow jeetje..... en als we een dag later gaat? Bijv. de dag na Hemelvaart?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef reese.com het volgende:
Oke ik moet dus voor hemelvaart kijken Diaan. Maar berg je dan wel want dat is gekenmerkt als één van de drukste dagen van het jaar.
Het grote 'probleem' is, dat vanaf april de Thalys niet meer naar Disney rijdt. De TGV neemt dit over maar rijdt vanaf Brussel Zuid dus dan moet je eerst zelf daarheen reizen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef p_iglet het volgende:
reese.com wij willen trouwens ergens begin april ofzo. hoeft niet perse in het weekend, doordeweeks is ook prima.
Dan mag je morgen even verder denken want ik moet dan pas. Wel lief van jequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef jessie het volgende:
M@x hoe is de mri gegaan? Heb aan je gedacht.
Ja, ik heb gewoon van die creolen en die gaan eigenlijk nooit uit, behalve als ik heel soms knopjes in doe. Meestal op vakantiequote:Op donderdag 4 januari 2007 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
hou jij je oorbellen in bed in?
dat kan ik niet hoor, dat irriteert verschrikkelijk.
ik ben voor de meeste oorbellen vreselijk allergisch dus ik draag sowieso haast nooit wat, maar van de week had ik van die stekertjes in die wel irritatieloos zaten, maar die heb ik toch echt uit gedaan in bed, want dat deed gewoon zeer
ik moet vandaag verplicht monopolyen
ik heb me gisteravond laten chanteren door een jongetje dat zei dattie alleen ging slapen als ik met hem monopoly op de computer zou spelen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:hij doet ut hij doet ut....nu nog w8 tot de mail van fok binnenkomt...
Dus dan is het straks alleen maar Bar?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:hij doet ut hij doet ut....nu nog w8 tot de mail van fok binnenkomt...
Ga je mee?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Troel het volgende:
Dat gaat naar Den Bosch toe, zoete lieve Gerritje
quote:Danny en Esther worden smoorverliefd en gaan samenwonen. Al snel vragen ze zich af of dit wel de juiste keuze is geweest. Hoeveel je van jezelf moet opgeven om met iemand samen te zijn en hoeveel kan of moet je van je partner vragen? In een tijd waarin je overspoelt wordt met seks, decadentie en losbandigheid, is er niemand die je leert hoe je nou eigenlijk samen moet leven. Het stuk gaat over vriendschap, over bindingsangst en zeker ook over verlatingsangst. Het gaat over je geven en je overgeven...
Yep, dan is het barquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus dan is het straks alleen maar Bar?
Een tegoedbon voor nieuwe klerenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:10 schreef Rewimo het volgende:
En nu de hamvraag (is mijn moeder weer lekker vlot mee): wat wil ik voor mijn verjaardag hebben![]()
Geen idee...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef Vicky het volgende:
Spannend!!
Waarom vind ik sollicitatiebrieven schrijven toch altijd zo moeilijk?
Ik kan niet tegen geurtjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:02 schreef Githa het volgende:
Leegflesje meenemen en zelf een geurtje maken /laten maken bij de bodyshop![]()
![]()
Op wat voor functie ga/wil je solliciteren?quote:
Cool!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ja dit is wel grappig... ze vroeg me of ik nog steeds intresse had ... ik jahoor altijd... zij okay leuk dan ga ik je wat informatie toesturen over wat wij doen en waar we allemaal komen.
En dan als het je nog steeds leuk lijkt, dan maken we een afspraak voor een gesprek...![]()
Hoezo verbaasd hoezo onverwacht![]()
Nee, je krijgt een paar aanwijzingen en verder moet je het zelf zien te doen zonder voorbeeld. Best pittig dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap er geen bal van
de puzzel die je gemaakt heeft is niet het plaatje dat je gepost hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |