Nee maar je liep net weg op de webcamquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
wat dacht je van werken.....(ik doe nog wel iets tijdens de uitzending)
Dank jequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk, dan ben je een top-producer!
Ze mag toch ook weleens wat pakkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee maar je liep net weg op de webcam.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
wat dacht je van werken.....(ik doe nog wel iets tijdens de uitzending)
Ik vroeg het me alleen afquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze mag toch ook weleens wat pakken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen af:p.
Wat luister je thuis dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Leuk die DJ's op FOK!
Ik luister elke dag van 09:00 t/m 17:00 3FM, geweldige zender.
Arbeidsvitaminen, Claudia D'rop, RabRadio.
Heel interview direct hierzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, Maricha, hoeveel verzoekjes krijgen jullie nou zo op een avond?
Jep! Maar samen met Michiel natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij levert dus eigenlijk de items voor de show van Michiel aan of zo?
Eigenlijk nooit radioquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat luister je thuis dan?.
tot nu toe heeft alleen Gerard mijn verzoekjes gedraaid....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
Gister werd mijn verzoekje niet gedraaid, morgen weer een kans vandaag heb ik niet kunnen luisteren![]()
10-tallen tot honderden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, Maricha, hoeveel verzoekjes krijgen jullie nou zo op een avond?
Maricha stuurde mij een keer een bericht via Hyves vanwege een bericht dat ik naar Michiel had gestuurdquote:
Ik luister altijd radio als ik de PC aan hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit radio. Meestal PC & TV aan.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
tot nu toe heeft alleen Gerard mijn verzoekjes gedraaid....
Maar ik heb in ieder geval Maricha een keer door de telefoon gesproken
Volgens mij was ik Eric Corton aan het zoenenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee maar je liep net weg op de webcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |