Trouwens, ik ben 20. Wil je voor mij een uitzondering maken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoiiiiii
quote:Geboortedatum: 14-02-1989
Hm, ok, yeah, right...quote:Relatie: khou van oudere manne: 25-45jr
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN, WIJ WILLEN TIETEN ZIEN, WIJ WILLEN TIETEN ZIEN,
LA LA LA
Hoe heb je dat in hemelsnaam zó snel gevonden?quote:
het is zijn kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in hemelsnaam zó snel gevonden?
Nou ik dacht ik ga eens kijken op SB, en daar stond ze gewoon in de top-20quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in hemelsnaam zó snel gevonden?
quote:
Ik moest gewoon lachen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:10 schreef TwyLight het volgende:
IK BEN WEL BENIWUD HOE HAAR VAGINA ER UIT ZIET
die helemaal links doet zijn schouders omhoog om breder te lijken ::')quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Die kleren![]()
Die sjappies ernaast die hun shirt niet normaal kunnen doen met hun pimp riem![]()
Maar wel een vet feest hoor, met z'n alleen tegen houten wand hangenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die helemaal links doet zijn schouders omhoog om breder te lijken ::')
TVPquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
LA LA LA
quote:when I need a friend, you're always on my side
jaja hier begint mijn verhaal dan! eigelijk zegt dit ene zinnetje al genoeg, maar daar ga ik dan toch maar even de nodige uitleg bijgeven.
Ik ken je nog niet zo lang, maar ik weet iig dat ik het nog wel een tijdje met je kan uithouden. Als we nou altijd ruzie zouden hebben zou ik daar heel anders over denken, maar zover ik me herinner hebben we nog nooit ruzie gehad dus helaas dion je moet het nog even met me doen..
For the arms to be my shelter through all the rain
For truth that will never change
For someone to lean on
For a heart I can rely on through anything
For that one who I can run to
I turn to you.
..Hoop dat het nu wel duidelijk is, want op een andere manier kan ik het echt niet meer duidelijk maken
Kuskus Celien
KK HOERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef lolita89 het volgende:
ik ben geen kloon, die bitch op sugababes heeft mijn foto's gejat
kk hoer
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef Vampier het volgende:
ja hoi ik ben Vampier en ik haat pubers en de wereld.
xeno?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:06 schreef Beach het volgende:
die fotos waren pas nog in zon breezah/xeno topic![]()
Ikke wel. Ben ik nu de echte?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Aapieneu het volgende:
KUN JE 1 FOTO EXTRA POSTEN, ZODAT WE WETEN DAT JE DE ENIGE ECHTE BENT?
Vast niet.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ikke wel. Ben ik nu de echte?
Nee.quote:Feuteus enzo komen wel eens een keer![]()
En dat van een kloonquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Ben je onzeker ofzo, dat je geen foto's van jezelf in je fotoboek durft te posten?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef lolita89 het volgende:
ik ben geen kloon, die bitch op sugababes heeft mijn foto's gejat
kk hoer
?quote:
waar is jouw fotoboek?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
?
Je reply heeft niks met de mijne te maken? Is dit een wanhopige poging van je m'n vraag te ontwijken.
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Hello i am Remco, from rotterdam in the netherlands, holland.
Ik heb 'm niet geactiveerd. Hij wel. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:
waar is jouw fotoboek?
Geenstijl hé.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Yes i em surtiefaif jeers old. I look for dating and chatting. And joe ken fuck me ent i ken fuck joe.quote:
Okay replai mie den beckquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Yes i em surtiefaif jeers old. I look for dating and chatting. And joe ken fuck me ent i ken fuck joe.
I go evry year to egyptquote:
Dus jij bent de poëet waar ik al die tijd op zoek naar ben!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
LA LA LA
Ik ga dat topic niet kicken, maar hij is best geniaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus jij bent de poëet waar ik al die tijd op zoek naar ben!
Straatpoezie
Maar jij bent het dus niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga dat topic niet kicken, maar hij is best geniaal.
Meebie we can become frendsquote:
OKAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meebie we can become frends. I am wan honderd naintie centimieters big. And black hair braun ais oke. Bye bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |