Dit is info over buiten; hij heeft het steeds over info van buiten over binnen....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft hetzelfde resultaat, wat hem zo dwars zit: beinvloeding van het spel.
Op zich waar, maar ze willen denk ik niet dat Natasia door dit stomme geintjes het huis gaat verlaten. Daarvoor is ze (helaas) toch echt te waardevol voor het programma.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe weet de redactie dat het onzin is?
Het lijkt me dat ze ergens in een clausule hebben staan niet verantworrdelijk of zullen bemiddelen in familie problematiek. Ze gaan dit dus ook gewoon niet natrekken.
Ze sturen het gewoon door, en Natasia mag het zelf lekker uitzoeken.
Zij profileert zichzef als anndachtshongere Diva. En dit zijn de bijeffecten die dat met zich mee brengt...
Zou kunnen , maar ze had ook een afspraak dat "vuile post" niet door mocht komen; dat is ook al wekenlang niet meer gebeurd.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe weet de redactie dat het onzin is?
Het lijkt me dat ze ergens in een clausule hebben staan niet verantworrdelijk of zullen bemiddelen in familie problematiek. Ze gaan dit dus ook gewoon niet natrekken.
Ze sturen het gewoon door, en Natasia mag het zelf lekker uitzoeken.
Zij profileert zichzef als anndachtshongere Diva. En dit zijn de bijeffecten die dat met zich mee brengt...
Vind het ook zeer vreemd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel raar.
1. Redactie riep ze om 21:30 bijeen
2. Natasiaaaaa krijgt post
3. Zitten ze daarom bij elkaar?
Dan is het wel een beetje fout opgezet door de redactie.
Je kunt ook niet verwachten dat je met 1 actie dit soort info kunt stopzetten. Er zouden er dus meerdere kunnen volgen om zo een algehele stop af te dwingen (en een kronkel van buiten info naar binnen info).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dit is info over buiten; hij heeft het steeds over info van buiten over binnen....
Hij zou zijn boodschap niet gemakkelijk ermee duidelijk krijgen, vermoed ik.....
MAar dat is juist het punt. DGK gebruikt dit dus om leven in de brouwerij te brengen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op zich waar, maar ze willen denk ik niet dat Natasia door dit stomme geintjes het huis gaat verlaten. Daarvoor is ze (helaas) toch echt te waardevol voor het programma.
Losse post, terwijl andere post eerder op de avond al gebracht was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Black_king het volgende:
Hoe is de brief eigenlijk gekomen ? Los via de post ? Of was er meer post ?
Eerder op de avond was er post, die van Natasia kwam later apartquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Black_king het volgende:
Hoe is de brief eigenlijk gekomen ? Los via de post ? Of was er meer post ?
wat is afspraak.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou kunnen , maar ze had ook een afspraak dat "vuile post" niet door mocht komen; dat is ook al wekenlang niet meer gebeurd.....
JdM heeft waarschijnlijk opdracht gegeven een redhot chilipeper in het programma te duwen.....Kan nog vreemde taferelen gaan geven. Hoeren, striptease, valse info.....what's next ?
Natasia heeft ook de redactie lekker geprovoceerd natuurlijk, door niet op de weegschaal te willen gaan staan. Ook had ze een grote mond toen ze een zendercheck aan haar vroegen. Kan ook best een "terugpak" actie zijn.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat is afspraak.
Ik denk meer dat het een verzoek was van Natasia haar kant, en een 'we zullen zien wat we kunnen doen' van DGK z'n kant.
idd, dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Lekker flauw weer.
Verdeel ze gewoon door 8 en hoppa iedereen blij.
Inderdaad, wat een gezeik alweer alleen al om wie de punten mag gaan verdelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Lekker flauw weer.
Verdeel ze gewoon door 8 en hoppa iedereen blij.
Ik weet het niet. Het kan waar zijn, maar ook niet.quote:
Ja, of om slaapmiddel door zn soep te roerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
Waarom zou ze überhaupt het huis uit gaan als Wilgo verstandig is geworden en haar heeft gedumpt? Om 'm aan het mes te rijgen?
Ja dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Wat is het probleem! Gewoon delen door 8!
Erik van het hoff (dacht ik)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef CarOnline het volgende:
De stem van Nathanael lijkt op die van die presentator van Het Blok. Daar kan ik nooit meer naar kijken vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |