Raar hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:05 schreef Kaleddis het volgende:
Op de kaart staat dus dat Wilgo een vriendin heeft en dat ze met hem mee is naar Suriname...
En dan om half 10 Wilgo in beeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Tis duidelijk een "fake" brief, ik geloof niet dat deze info klopt
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:13 schreef Black_king het volgende:
Natasia : Als dit waar is, dan loop ik vanavond nog weg.
Nee maar dit is wel vreemd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat zou wel heel wreed zijn, geloof ik niet
Mss voor de tijdelijke spanning? Het was nogal een duffe boel in het huis (just a gokje)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
Raar. Als één vd bewoners dit heeft geschreven dan is het ziek. Als de redactie dit gedaan heeft, is het wellicht een mogelijkheid om haar het huis uit te krijgen. Maar ik geloof niet dat de redactie dat doet via een brief.
Als de brief niet te verifiëren is; waarom laat de redactie de brief dan door ????
Maar Natasia heeft duidelijk afgesproken met de redactie om geen foute post door te geven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss voor de tijdelijke spanning? Het was nogal een duffe boel in het huis (just a gokje)
Maar dan maken ze mensen gek, dan komt iedere weirdo met een brief vol onzin erdoor, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss voor de tijdelijke spanning? Het was nogal een duffe boel in het huis (just a gokje)
Zij kent Wilgo ook het beste!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia is volgens mij de enige die het aannemelijk vindt, dat Wilgo écht een ander heeft.
Dan heeft de redactie wellicht gebeld met famillie ......?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Natasia heeft duidelijk afgesproken met de redactie om geen foute post door te geven.
Of ze heeft de kaart zelf geschreven en de redactie gevraagd hem te postenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia is volgens mij de enige die het aannemelijk vindt, dat Wilgo écht een ander heeft.
Dus moet het waar zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan heeft de redactie wellicht gebeld met famillie ......?
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of ze heeft de kaart zelf geschreven en de redactie gevraagd hem te posten. Ze had wat aandachts tekort....
![]()
Schaam je maar niet, lieverd!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef CarOnline het volgende:
Gaat ze zo nog bellen?
Eigenlijk hoop ik het zo!![]()
Dat gaat ze zeker doen als de videoboodschap zo van Wilgo + vriendin blijkt te zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef CarOnline het volgende:
Gaat ze zo nog bellen?
Eigenlijk hoop ik het zo!![]()
Ja en Wilgo die neemt z'n neukertje mee naar de familie van Natasia...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:26 schreef Black_king het volgende:
Wilgo is een portier en dus erg geliefd bij andere vrouwen volgens Natasia....
De moeder van Natasia zou inderdaad nooit een vreemde vrouw toelaten, dus die zou dan wellicht aan de noodrem getrokken hebben....
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja en Wilgo die neemt z'n neukertje mee naar de familie van Natasia...![]()
Wat gaan ze Googlen dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Black_king het volgende:
Vaag dit.....Nathanael gaat googlen, ben benieuwd of we mogen meekijken....
Ben jij te vinden op internet ? Ik geloof er niet zo in....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ze gaan zo googlen, dus dan horen we wel of t waar is of niet
Tot op zekere hoogte wel. Maar niet of ik nu in Suriname zit, of bij moeders thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ben jij te vinden op internet ? Ik geloof er niet zo in....
Ze had het dan ook over de moeder van Wilgo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja en Wilgo die neemt z'n neukertje mee naar de familie van Natasia...![]()
Joh ! Maar deze info gaat niet over het spel, dat is anders dan waar hij het steeds over heeft.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:31 schreef Kaleddis het volgende:
Aha, Bart heeft hem geschreven, om op deze manier de info van buiten te stoppen !
Ze kunnen iig niet op sites die direct of indirect met DGK te maken heeft (zoals FOK!, of de officiële site van DGK bijv)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:32 schreef Ace1 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DGK bewoners en het internet? Hebben ze all axx? Want dan zouden ze toch kunnen communiceren?
Jij gelooft er wel in, he? Ik ook!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ze had het dan ook over de moeder van Wilgo.
Klopt, maar heeft hetzelfde resultaat, wat hem zo dwars zit: beinvloeding van het spel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Joh ! Maar deze info gaat niet over het spel, dat is anders dan waar hij het steeds over heeft.....
Hoe weet de redactie dat het onzin is?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze zulke onzin dan door???? Natasia's vertrouwen in de redactie zal dan tot een nulpunt dalen, dat kunnen ze toch ook niet willen.....
Waarin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |