quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[Willekeurige reactie die remlof voor mij mag editen]
En FB is natuurlijk nogal lastig te vinden tussen al die topics hier in ONZquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een tvp voor hoelang het dauert, morgen is er vast alweer een nieuwe FB
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:45 schreef seekfaM het volgende:
*Gelukkig nieuwjaar nog iedereen*
heul geen verkapte tvp![]()
wat hij zegt... er zijn er nu 3quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:22 schreef murp het volgende:
er zijn te veel remco topics
maak er effe 1 centraal ....
1e al geslotenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef TwyLight het volgende:
Wie is dit dit en waarom sluit hij dat topic. er zijn ook ONZ mods aanwezig die dat kunnen doen
Gastslotzettersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:22 schreef TwyLight het volgende:
Hey jogy wat doet die teknomist hierzeg hem dat die in zn eigen forum moet blijven
Ik zag hem al gaan ja, hij komt er vanzelf wel achter als hij niet meer kan posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:25 schreef Ulreazj het volgende:
Bevestigingsmail
Bevestigingsmail - dinsdag 2 januari 2007 @ 20:14
Er is er maar 1:
Kan die kerel tijdelijk weg? Zit alleen maar kut te posten met z'n verkleurde en vergeelde kutkiwi.
Tja, ik zat zelf al te twijfelen of dat topic wel open moest blijven maar gelukkig heeft tenknomist het dilemma voor me opgelost, blijft dichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:22 schreef TwyLight het volgende:
Hey jogy wat doet die teknomist hierzeg hem dat die in zn eigen forum moet blijven
het topic hoeft ook niet open. ik zeg alleen dat een mod die hier normaal niet komt ook niet ineens hier topics moet gaan sluitenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, ik zat zelf al te twijfelen of dat topic wel open moest blijven maar gelukkig heeft tenknomist het dilemma voor me opgelost, blijft dicht.
Mooi waark.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zag hem al gaan ja, hij komt er vanzelf wel achter als hij niet meer kan posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |