Dat is maar 5 daagjes langer dan ik moet. Wanneer begon je?quote:
Ja is prima gegaan alleen in Duitsland heeft me vader gereden (heen en terug) en ik Duitsland heb ik stukje gereden. Ook op de terugweg vanaf Arnhem heb ik stukje geredenquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is maar 5 daagjes langer dan ik moet. Wanneer begon je?
Heeft de auto het ritje naar Duitsland (lees: jou rijstijl) overleefd?![]()
hey hans wij zijn tegelijk klaar hequote:Op woensdag 3 januari 2007 08:54 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
Nog een maandje en het zit er weer op hier.
Hey, Als jij ook 2 feb klaar bent wel jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:56 schreef Theamerican het volgende:
[..]
hey hans wij zijn tegelijk klaar he
Goedemorgen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen. Ik ben ook weer aanwezig.
Nee, ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:47 schreef Thrilled het volgende:
ben ik de enige tot 19 januari? iedereen 20+
Mooi!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:46 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ja is prima gegaan alleen in Duitsland heeft me vader gereden (heen en terug) en ik Duitsland heb ik stukje gereden. Ook op de terugweg vanaf Arnhem heb ik stukje gereden. Ik ben op 4 september begonnen dus ik ben best aan het aftellen
19e hierquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:47 schreef Thrilled het volgende:
ben ik de enige tot 19 januari? iedereen 20+
Idd, we moeten dan maar eens nieuwe posters gaan werven!quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat rustig worden hierzo.. na januari
Dat lijkt mij een goede idee..quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Idd, we moeten dan maar eens nieuwe posters gaan werven!
dacht dat jij zei dat je tot de 26ste moestquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Hey, Als jij ook 2 feb klaar bent wel ja
Leuk oud en nieuw feestje gehad?quote:
Klinkt erg brak.. water drinken!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:22 schreef Stranger het volgende:
Ik weet niet wat het is maar kan sinds gisteren geen eten meer normaal binnenhouden, voel me uitgeput. Drink zelfs geen koffie meer!
Is niet de fijnste conditie om je verslag in te beginnen.
Volgens mij noemen ze dat de griep..quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:22 schreef Stranger het volgende:
Ik weet niet wat het is maar kan sinds gisteren geen eten meer normaal binnenhouden, voel me uitgeput. Drink zelfs geen koffie meer!
Is niet de fijnste conditie om je verslag in te beginnen.
Als je verder geen temperatuur afwijking hebt niet toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat de griep..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |