ik zou zowiezo niet voor alles gaan, hooguit voor de eerste lichting (Aesop Rock --Labor Days, Cannibal Ox -- The Cold Vein,El-P -- Fantastic Damage en Mr. Lif -- I Phantom), en mssn 3:16 the 9th chapter van Murs en de twee albums van RJD2(alhoewel die voornamelijk dankzij de producer/dj veel lekkerder klinken) de meeste titels die na het eerst genoemde rijtje zijn uitgekomen zijn veelal de moeite niet waard vanwege de eentonige producties van El-P. Overigens is die instrumentale plaat van company flow (little Johnny from the Hospitul) ook de moeite waard als je de beats van Co-Flow kan waarderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Alles van Def Jux, dus albums van Aesop Rock, El-P, Cannibal Ox, misschien Mr. Lif
Idd, vooral het oude werk klinkt als Funcrusher.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou zowiezo niet voor alles gaan, hooguit voor de eerste lichting (Aesop Rock --Labor Days, Cannibal Ox -- The Cold Vein,El-P -- Fantastic Damage en Mr. Lif -- I Phantom), en mssn 3:16 the 9th chapter van Murs en de twee albums van RJD2(alhoewel die voornamelijk dankzij de producer/dj veel lekkerder klinken) de meeste titels die na het eerst genoemde rijtje zijn uitgekomen zijn veelal de moeite niet waard vanwege de eentonige producties van El-P. Overigens is die instrumentale plaat van company flow (little Johnny from the Hospitul) ook de moeite waard als je de beats van Co-Flow kan waarderen.
Labor Days en I Phantom zijn meteen de tofste albums op het label als je het mij vraag. The Cold Vein vind ik daarentegen geen zak aan en Fantastic Damage wel oke.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou zowiezo niet voor alles gaan, hooguit voor de eerste lichting (Aesop Rock --Labor Days, Cannibal Ox -- The Cold Vein,El-P -- Fantastic Damage en Mr. Lif -- I Phantom), en mssn 3:16 the 9th chapter van Murs
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef Hellrazor het volgende:
Zag een paar dagen geleden een clip van gym class heroes op mtv![]()
My Phylosophy uiteraardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef Hellrazor het volgende:
Verder heb ik Return of the boom bap , welke zijn het nog meer waard om te checken ?
Zeker nostalgie is zeker op zijn plaats ... some old school racism ... vb. gang starr.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:50 schreef nozem het volgende:
Enige nostalgie lijkt me hierbij op zijn plaats.![]()
Ik vind persoonlijk I Got Next zijn beste albumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:00 schreef Hellrazor het volgende:
Heb trouwens pas het album KRSONE geluistert en ik moet zeggen dat het wel een goed album is , vooals qwa teksten , de beats zijn meestal wel ok maar hier en daar een uitschieten , maar ook een paar die echt te snel gaan vervelen.
Verder heb ik Return of the boom bap , welke zijn het nog meer waard om te checken ?
God, ik zit enorm te slapenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:12 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
zijn solo's bedoel ik![]()
en dat is een nummer tog geen cd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |