Ik heb Madden en ik vind het wel coolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef jpjedi het volgende:
Madden zou toch kloten zijn..enkel een simpele voorwaarste beweging met je WII mote.
Heeft iemand hier Madden??
boh dat lijkt me zoooo vet he, richten met de pointer en dan de wiimote naar voren bewegen hoe sneller je beweegt hoe harder je gooit.quote:tvp maar
n.a.v. de dart wedstijd:
ik wil kunne darten op me wii
en dan moet je natuurlijk ook rekening houden met de val van de dart (zwaartekracht enzo)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef Draganta het volgende:
[..]
boh dat lijkt me zoooo vet he, richten met de pointer en dan de wiimote naar voren bewegen hoe sneller je beweegt hoe harder je gooit.
Ik eigenlijk ook. Nu wel hopen dat die wat uitgebreider wordt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:26 schreef Piles het volgende:
Ik verwacht sowieso nog een nieuwe WiiPlay (die ook online kan)
Rayman is echt te tof! vooral als je met meerdere mensen speelt is het echt geweldig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Rayman ook, precies 4 minuten gespeeld.. gaap.
Eerst ZELDA..
Dat is waar voor rayman kan je ff gaan spelen maar voor zelda moet je toch echt ff een uurtje achterelkaar spelen om ergens te komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:35 schreef linebear het volgende:
ben aan Zelda begonnen, zat meteen vastmaar ga zeker verder spelen....
maar Rayman trekt me nu even iets meer. Niet zo veel tijd en dan is Rayman toch iets handiger
en nu verstuurd ze je Wii naar iemand anders en moet je nog langer wachtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:54 schreef linebear het volgende:
heb ik ook niet gedaan hoor....
heb haar even flink uitgescholden en toen opgehangen
in plaats van mij lekker maken. kan je beter ff de link pasen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:39 schreef Haay1971 het volgende:
Zul je toch eerst online moeten gaan met je Wii, linebear, voordat je naar www.wiicade.com kunt surfen en flash spelletjes op je Wii kunt spelen.
(overigens, gisteravond wat spelletjes op Wiicade gedaan. Zat één ERG grof (i.e. veel zinloos geweld) spelletje in. Soort adventure in Southpark stijl waarbij je telkens keuzes krijgt en daarna de gevolgen van je keuzes te zien krijgt. Op gegeven moment moet je iemand afmaken die volgens het verhaaltje je vriendin lastig valt. Heb je de keuze uit: MP5 voor drive-by shooting, shotgun voor dichtbij afmaken, mes voor z'n keel doorsnijden, en nog een 4e wapen. Echt bloederig spelletje wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |