Electric City heeft hem.quote:
55 euroquote:
http://www.thewiire.com/review/36/1/Trauma_Center_Second_Opinion (onder aan de eerste alinea)quote:I say Wii version because Second Opinion isn't exactly a sequel; it follows the same storyline as the original title, and has most of the same surgeries. However, some new items and a totally new control scheme make it seem like you're playing the game for the first time.
Koop dan ook een fatsoenlijke TV lambalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef jpjedi het volgende:
Red steel is echt gaaf maar grafisch bagger.. lijkt beetje op ps1/SNES beeld.
Een rgb kabel helpt zeker. Veel duidelijker beeld. Vooral zeer duidelijk te merken bij tekst. Dus ook heel duidelijk verschil in bijv. de internetbrowser.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef jpjedi het volgende:
heb een gewone Analoge TV...helpt dan een kabel ook voor mij?
Kijk dat moest ik even weten.. Hoor net al van Sickert dat die RGB kabel veel beter is dan het origineel..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een rgb kabel helpt zeker. Veel duidelijker beeld. Vooral zeer duidelijk te merken bij tekst. Dus ook heel duidelijk verschil in bijv. de internetbrowser.
Die geldboom die groeit niet hard genoeg,.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke TV lambal
de wanneer waarop de gegevens door het kabeltje gaan zijn totaal anders. bij composiet (het standaard bijgeleverde kabeltje) wordt alle beeld door één kabeltje geperst. bij een rgb scartkabel worden al die kleurkanalen via een eigen lijntje gestuurd. dat geeft strakker en duidelijk beeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kijk dat moest ik even weten.. Hoor net al van Sickert dat die RGB kabel veel beter is dan het origineel..
MAar wat zou er dan anders aan zijn?
Ik ben ook opzoek naar iets dergelijks, voor m'n Dreamcast heb ik zo'n kabel. Voor andere consoles kom je het niet vaak tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef Oksel het volgende:
Is er nou al eens een fatsoenlijke RGB kabel met aparte audio uitgang?
Behalve het conventionele composiet videosignaal bevat SCART een mogelijkheid om signalen in RGB-formaat uit te zenden. Het composietsignaal leidt normaal tot een flink kwaliteitsverlies van het beeld omdat het in de krappe 6,5 MHz aan analoge bandbreedte die voor PAL-signaal gespecificeerd is geperst moet worden. Bij RGB is zoveel analoge bandbreedte beschikbaar als de bekabeling toestaat. Dit maakt het mogelijk dat nieuwe digitale videobronnen zoals dvd-spelers en satellietontvangers een zeer hoge beeldkwaliteit kunnen realiseren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kijk dat moest ik even weten.. Hoor net al van Sickert dat die RGB kabel veel beter is dan het origineel..
MAar wat zou er dan anders aan zijn?
tnx..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Behalve het conventionele composiet videosignaal bevat SCART een mogelijkheid om signalen in RGB-formaat uit te zenden. Het composietsignaal leidt normaal tot een flink kwaliteitsverlies van het beeld omdat het in de krappe 6,5 MHz aan analoge bandbreedte die voor PAL-signaal gespecificeerd is geperst moet worden. Bij RGB is zoveel analoge bandbreedte beschikbaar als de bekabeling toestaat. Dit maakt het mogelijk dat nieuwe digitale videobronnen zoals dvd-spelers en satellietontvangers een zeer hoge beeldkwaliteit kunnen realiseren.
hij overdrijft graag (brabanderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef Mortale het volgende:
ps1/SNES beeld? Denk dat het aan je TV ligt.
Bovendien wordt het andere EA spel (madden '07) overal goed ontvangen dus geen standaard EA bash dit maal.quote:the control on Wii rivals any other system.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:11 schreef Mortale het volgende:
Waar zie je dat NFS:C vrijwel niet te besturen is? IGN zegt het omgekeerde:
[..]
Bovendien wordt het andere EA spel (madden '07) overal goed ontvangen dus geen standaard EA bash dit maal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |