ééns mee isquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:40 schreef tong80 het volgende:
Ik nomineer de Nederlandse honkballers.
Winnen van de vorige WK-finalist Zuid Korea en van wereldkampioen Cuba.
En net de halve finale bereikt door een 6-3 winst op het thuisland Taiwan.
Ongekend in zo'n grote sport. Grandioos
Kiplagat dusquote:Op zondag 2 december 2007 18:33 schreef Bruce117 het volgende:
De genomineerde bij de vrouwen:Ireen Wust Lorna Kiplagat Marleen Veldhuis
2 wereldtitels dit jaar voor Kiplagat.quote:
Kramer, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 18:51 schreef Bruce117 het volgende:
De genomineerde bij de mannen:Sven Kramer Theo Bos Ruben Houkes
Veldlopen is ook gewoon een strijd tussen een paar Afrikaanse landen (in principe zelfs alleen Kenia en Ethiopië) en de halve marathon is nou ook niet de meest courante afstand, met bovendien niet bijster veel concurrentie voor deze titel volgens mij.quote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
2 wereldtitels dit jaar voor Kiplagat.![]()
Maar Nederland kennende zul je wel gelijk hebben, Tong.
Terwijl atletiek en zwemmen toch echt mondiale sporten zijn in tegenstelling tot dat folkloristische schaatsen.
Inderdaad, Bos heeft voor zijn doen niet heel goed gepresteerd en Houkes, tja, dan had ik toch eerder iemand als Van Barneveld genomen. Maar ja, dat zou ook alleen maar voor de vorm zijn. Dit jaar volledig terecht Kramer, volgend jaar in ieder geval 99% zeker geen schaats(t)er.quote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Richardfun het volgende:
Sven staat wat mij betreft op eenzame hoogte bovenaan, de andere genomineerden zijn alleen voor de vorm
van Barneveld is tot nu toe altijd genegeerd door de NOS.quote:Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, Bos heeft voor zijn doen niet heel goed gepresteerd en Houkes, tja, dan had ik toch eerder iemand als Van Barneveld genomen. Maar ja, dat zou ook alleen maar voor de vorm zijn. Dit jaar volledig terecht Kramer, volgend jaar in ieder geval 99% zeker geen schaats(t)er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |