Een wedstrijd winnen betekent minder dan eeuwige roem winnen. En dat heeft Michael, zover ie dat al niet had, zeker verdiend dit jaar...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand die (nog) niks gewonnen heeft nomineren voor sportman van het jaar![]()
Dat zou wel heel treurig zijn voor de Nederlandse sport.
Dat is heel fijn, maar leg dat maar eens uit als er ook een Sven Kramer bij is met WK ar, EK ar, 1 WB, 2 wk afstanden, 2 (of 4, is maar je het bekijkt) wereldrecords en nog een zooitje WB wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een wedstrijd winnen betekent minder dan eeuwige roem winnen. En dat heeft Michael, zover ie dat al niet had, zeker verdiend dit jaar...
Schaatsen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar leg dat maar eens uit als er ook een Sven Kramer bij is met WK ar, EK ar, 1 WB, 2 wk afstanden, 2 (of 4, is maar je het bekijkt) wereldrecords en nog een zooitje WB wedstrijden.
Als 'ie WK wordt zou 'ie er nog een (voor)jaartje aan doen. Zei 'ie tenminste ooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Het WK winnen...
En dan nog even in de criteriums opstappen om ff die regenboog trui te laten zien...
Wheheheh... En dan prolongeert ie gewoon weer zn wereldtitel volgend jaar. Plakt ie er weer een jaartje aan cast. En wint ie weer. En dan....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als 'ie WK wordt zou 'ie er nog een (voor)jaartje aan doen. Zei 'ie tenminste ooit.
nu ook niet gaan overdrijven hé .. Hét allerbelangrijkste blijft prijzen winnen, en de gele trui is een unieke prijs voor een renner, te vergelijken met wereldkampioen of CL-winnaar worden ih voetbal me dunkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Michael heeft iets wat belangrijker is dan de gele trui in de Tour,
Er was een verkiezing voor bsete voetbalploegen ooit nerderland uit 74 werd derde en Hongarije uit 54 vwerd tweede. Beiden verloren een WK-finale. De echte sportliefhebber gaat voor de schoonheid van de sportquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nu ook niet gaan overdrijven hé .. Hét allerbelangrijkste blijft prijzen winnen, en de gele trui is een unieke prijs voor een renner, te vergelijken met wereldkampioen of CL-winnaar worden ih voetbal me dunkt.
Belgie speelde op het WK 90 missch ook wel, samen met Brazilie, het beste voetbal vh WK maar werd er id 1/8ste finales onverdiend uitgeknikkerd, wat koop je daar dan mee. Jij bent een romanticus tong, maar prijzen tellen nu eenmaal. Ik heb liever dat mijn club kampioen speelt met behoudend spel dan dat ze vierde eindigen, promotie missen, maar lof krijgen over het getoonde spel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was een verkiezing voor bsete voetbalploegen ooit nerderland uit 74 werd derde en Hongarije uit 54 vwerd tweede. Beiden verloren een WK-finale. De echte sportliefhebber gaat voor de schoonheid van de sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |