Een wedstrijd winnen betekent minder dan eeuwige roem winnen. En dat heeft Michael, zover ie dat al niet had, zeker verdiend dit jaar...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand die (nog) niks gewonnen heeft nomineren voor sportman van het jaar![]()
Dat zou wel heel treurig zijn voor de Nederlandse sport.
Dat is heel fijn, maar leg dat maar eens uit als er ook een Sven Kramer bij is met WK ar, EK ar, 1 WB, 2 wk afstanden, 2 (of 4, is maar je het bekijkt) wereldrecords en nog een zooitje WB wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een wedstrijd winnen betekent minder dan eeuwige roem winnen. En dat heeft Michael, zover ie dat al niet had, zeker verdiend dit jaar...
Schaatsen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar leg dat maar eens uit als er ook een Sven Kramer bij is met WK ar, EK ar, 1 WB, 2 wk afstanden, 2 (of 4, is maar je het bekijkt) wereldrecords en nog een zooitje WB wedstrijden.
Als 'ie WK wordt zou 'ie er nog een (voor)jaartje aan doen. Zei 'ie tenminste ooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Het WK winnen...
En dan nog even in de criteriums opstappen om ff die regenboog trui te laten zien...
Wheheheh... En dan prolongeert ie gewoon weer zn wereldtitel volgend jaar. Plakt ie er weer een jaartje aan cast. En wint ie weer. En dan....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als 'ie WK wordt zou 'ie er nog een (voor)jaartje aan doen. Zei 'ie tenminste ooit.
nu ook niet gaan overdrijven hé .. Hét allerbelangrijkste blijft prijzen winnen, en de gele trui is een unieke prijs voor een renner, te vergelijken met wereldkampioen of CL-winnaar worden ih voetbal me dunkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Michael heeft iets wat belangrijker is dan de gele trui in de Tour,
Er was een verkiezing voor bsete voetbalploegen ooit nerderland uit 74 werd derde en Hongarije uit 54 vwerd tweede. Beiden verloren een WK-finale. De echte sportliefhebber gaat voor de schoonheid van de sportquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nu ook niet gaan overdrijven hé .. Hét allerbelangrijkste blijft prijzen winnen, en de gele trui is een unieke prijs voor een renner, te vergelijken met wereldkampioen of CL-winnaar worden ih voetbal me dunkt.
Belgie speelde op het WK 90 missch ook wel, samen met Brazilie, het beste voetbal vh WK maar werd er id 1/8ste finales onverdiend uitgeknikkerd, wat koop je daar dan mee. Jij bent een romanticus tong, maar prijzen tellen nu eenmaal. Ik heb liever dat mijn club kampioen speelt met behoudend spel dan dat ze vierde eindigen, promotie missen, maar lof krijgen over het getoonde spel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was een verkiezing voor bsete voetbalploegen ooit nerderland uit 74 werd derde en Hongarije uit 54 vwerd tweede. Beiden verloren een WK-finale. De echte sportliefhebber gaat voor de schoonheid van de sport
Sorry, maar het Belgie van 90 dat de eerste ronde overleefde vergelijken met oranje van 74 dat de finale haalde...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Belgie speelde op het WK 90 missch ook wel, samen met Brazilie, het beste voetbal vh WK maar werd er id 1/8ste finales onverdiend uitgeknikkerd, wat koop je daar dan mee. Jij bent een romanticus tong, maar prijzen tellen nu eenmaal. Ik heb liever dat mijn club kampioen speelt met behoudend spel dan dat ze vierde eindigen, promotie missen, maar lof krijgen over het getoonde spel.
maak ik dan een vergelijking ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, maar het Belgie van 90 dat de eerste ronde overleefde vergelijken met oranje van 74 dat de finale haalde...
Hij won ook nog een etappe in Zwitserland en de ronde van Romandie!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
En dan nog iets, als er al een wegrenner het moest winnen dan zou het TD moeten zijn.
Ook een puik voorjaar zonder winst (op Mallorca na dan) en heeft ook buitengewoon gereden in de Tour, vooral gezien z'n leeftijd en mindere ervaring.
Maarrrr, nu komt 'ie!! Hij won ook nog![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toch verdient Boogerd in ieder geval een oeuvre prijs!
Ze halen het echt bij lange na niet bij de TVM schaatsploeg. Die heeft dit jaar zowat alles gewonnen wat er te winnen viel.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef Bruce117 het volgende:
Rabobank zal ook wel geen sportploeg van het jaar worden.
Ze hebben fantastich gepresteerd de afgelopen drie weken, maar er kleeft toch een nare bijsmaak aan jet geheel.
Maar dat vind ik dan weer niet een echte ploeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze halen het echt bij lange na niet bij de TVM schaatsploeg. Die heeft dit jaar zowat alles gewonnen wat er te winnen viel.
Taekequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Taeke Taekema![]()
En de sportploeg van het jaar :
Nederlandse vrouwen winnen World League volleybal![]()
Ook al zou USA wereldkampioen zijn. Cisco is een Nederlander.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Amerika werd geen wereldkampioen baskerbal Dus iemand die in de NBA een paar minuten mee mag doen lijkt mee geen kandidaat.
Huh? Wat heeft het nationale team met de competitie te maken? Griekenland is Europees kampioen voetbal dus daar wordt het beste voetbal gespeeld?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Amerika werd geen wereldkampioen baskerbal Dus iemand die in de NBA een paar minuten mee mag doen lijkt mee geen kandidaat.
NBA is leuk. Maar lang niet meer toonaangevend. Sinds er europeanen meedoen Moeten ze dimmen. Nietr te spreken over Argentijnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:58 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft het nationale team met de competitie te maken? Griekenland is Europees kampioen voetbal dus daar wordt het beste voetbal gespeeld?
Je haalt twee dingen door elkaar. Het Amerikaanse team is niet meer toonaangevend door de andere landen. De NBA zelf is dit nog wel. Bijna alle niet-Amerikaanse toppers spelen in deze competitie en door de andere regels is het ook spectaculairder en beter dan Europees basketbal. Dus is een Nederlander die een basisplaats heeft en kampioen wordt wel degelijk een uitstekende prestatie en voor mij een nominatie (geen titel) waard.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
NBA is leuk. Maar lang niet meer toonaangevend. Sinds er europeanen meedoen Moeten ze dimmen. Nietr te spreken over Argentijnen.
Ik vind een Nederlander die bij het Cricket in Eneland een baisplaats heeft groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |