Wat heeft ie gewonnen in 2007quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:58 schreef cultheld het volgende:
Sem Schilt natuurlijk.
Voetbal is toch geen sport, en ja, ik voetbal zelf ook, dus ik kan het weten....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef JanJanJan het volgende:
Darten is toch geen sport? Kom op he.
En ja, ik dart zelf ook, dus ik kan het weten.......
Niet eens de Tourquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef rubbereend het volgende:
Michael Boogerd! Met het winnen van LBL en het WK!
Daar gaat 'ie al. Twee doelpunten vanavond.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Kadoc het volgende:
Ik nomineer alvast Robin van Persie. Gaat een goed jaar tegemoet.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:02 schreef Bananenman het volgende:
Tieft op met Barney man. Hij kan leuk pijltjes gooien, maar het is geen sportman. Dan zijn die nerds die Counter-Strike en weet ik het wat spelen op wereldniveau ook sportmensen![]()
Zeker.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:37 schreef Bruce117 het volgende:
Na gisteren mogen Ireen Wust en zeker Sven Kramer op de voorlopige nominatielijst.
5e zelfs.quote:Een speciale vermelding, niet echt een nominatie maar toch, mag er ook zijn voor Erben Wennemars. Als sprinter 6e worden op het WK-Allround..
Komt denk ik ook omdat met name het WK Sprint bij de vrouwen niet heel sterk was; dezelfde 3 allroundsters als afgelopen weekend stonden toen op het podium. Bovendien is Wust natuurlijk ook in eerste instantie een 1000/1500m rijdster. Eigenlijk vond ik van alle 8 WK afstanden van Wust de 3 en de 5 het indrukwekkendste.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef Arcee het volgende:
Wel grappig eigenlijk dat de prestatie van Wennemars zo aanspreekt. Hij wordt 6e op 't WK Sprint en 5e op 't WK Allround terwijl Wüst 2e wordt op 't WK Sprint en 1e op 't WK Allround.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |