Leuk. Jullie zullen genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n vader stelde het voorDus dat zit wel goed.
Vast wel ja. Het gaat me niet een tweede keer gebeuren dat ik niet heen kan. Gelukkig konden ze in september makkelijk een vervanger vinden die hem wel wilde overnemen, dus geen geld verspild ofzo.quote:
Volgens had ie zoiets in 2008 ook al in Amsterdam. ook een avondvullend programmaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef DO2 het volgende:
Sodeknetter, dat zijn nogal wat nummers bij elkaar, zeg. En 3 encores,. Toe maar.
Die maken geen nieuwe albums meer maar hebben hun repertoire van 50-60 jaar terug ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef DO2 het volgende:
Het is wel opvallend dat juist de 'oude knarren' van die avondvullende concerten lijken te geven.
Zij zelf zijn dan ook vaak de enigsten die al die nummers kunnen herinnerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef DO2 het volgende:
Ja, het enorme repertoire waaruit ze kunnen kiezen speelt wel mee, natuurlijk.
Ik ook /// Meestal live het mooist om te horen ... Oops weer een toernee ..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:26 schreef Paxcon het volgende:
Op z'n tachtigste verjaardag - 22 september - brengt hij een nieuw album uit. Ik ben benieuwd
http://www.nu.nl/muziek/3849922/nieuw-album-leonard-cohen-tachtigste-verjaardag.html
Gelukkig vorig jaar hem live gezien, was topquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook /// Meestal live het mooist om te horen ... Oops weer een toernee ..
Zo warm ... geen woorden voor .. Die stem van hem ... zo relaxedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig vorig jaar hem live gezien, was top
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |