Dat is nu eenmaal de American sack-suit!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef QCC het volgende:
zit alleen niet echt goed, schouders veel te groot.
Balkenende bij C&A, als dat zo is dan vind ik dat helemaal geweldig!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef QCC het volgende:
Een paar doen het goed, Rutte heeft volgens mij redelijk ingeslagen bij Oger ofzo voor de campagnes. Schijnt dat Balkenende vooral C&A draagt
grapje zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:25 schreef QCC het volgende:
Een paar doen het goed, Rutte heeft volgens mij redelijk ingeslagen bij Oger ofzo voor de campagnes. Schijnt dat Balkenende vooral C&A draagt
Je ziet het er alleen amper aan af. Hij blijft eruit zien als een omhoog gevallen studentje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Stansfield het volgende:
Rutte draagt vaak Borrelli heb ik wel eens ergens gelezen. En Zalm schijnt ook bij oger te kopen.
stijl is niet te koop.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef Puritein het volgende:
[..]
Je ziet het er alleen amper aan af. Hij blijft eruit zien als een omhoog gevallen studentje.
http://www.yvra.nl/adresb(...)5Luigi+Borelli%25%22quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef Puritein het volgende:
[..]
Je ziet het er alleen amper aan af. Hij blijft eruit zien als een omhoog gevallen studentje.
Ook al zou je stijl hebben, dat mag natuurlijk niet teveel opvallen in de Nederlandse politiek. Stijl wordt meestal met geld smijten geassocieerd en dat mag natuurlijk niet. (Denk bijvoorbeeld eens aan de bentley van Heinsbroek, niet dat hij stijl heeft maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel)quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef Puritein het volgende:
[..]
Ja wat? Mijn kast hangt er vol mee: het is Luigi Borrelli. http://www.luigiborrelli.com/.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://www.yvra.nl/adresb(...)5Luigi+Borelli%25%22
Het is wel inelkaar genkutseld in het verre oosten, daar moet je van houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef r00tie het volgende:
Ik heb een welkome toevoeging voor de OP!
Heb afgelopen week maten op laten nemen door de heren van http://www.shirtbyhand.nl en de overhemden die zij leveren gezien, ziet er allemaal goed uit en qua prijs is het helemaal relaxed: 65 Eurie per shirt en dat is incl. verzendkosten en btw!
dit vat het inderdaad aardig samen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:32 schreef W1ZZ het volgende:
in Azië en hoe je het ook wendt of keert die mensen kunnen geen pakken maken. Net als dat een Engelsman geen bami kan maken.
Ik zou op zn minst aan je sexuele geaardheid twijfelenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:31 schreef fashionboy23 het volgende:
[..]
Mensen die me kennen vinden het vanzelfsprekend dat ik een choker draag, ze zouden raar opkijken als ik er niet meer één droeg. Toch vroeg ik me laatst af wat men vindt van een choker bij iemand van mid 20.
Omdat niemand tegenwoordig nog de moeite neemt zo'n mouwen fatsoenlijk aan te passen zul je niet opvallen als er geen mouw onder vandaan komt. Maar pak 'm beet een centimeter shirtmouw die eronderuit steekt (als je je armen langs je lichaam hebt hangen) hoort eigenlijk wel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is 'het' zo dat de lengte van de mouwen van een colbert bij een pak niet verder mogen komen dan het botje bij je pols zodat de mouw vd overhemd er fatsoenlijk uit kan steken. Is het nu echt een ramp wanneer die mouwen iets langer zijn?![]()
Een centimeter? Wel iets meer man, gek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Omdat niemand tegenwoordig nog de moeite neemt zo'n mouwen fatsoenlijk aan te passen zul je niet opvallen als er geen mouw onder vandaan komt. Maar pak 'm beet een centimeter shirtmouw die eronderuit steekt (als je je armen langs je lichaam hebt hangen) hoort eigenlijk wel!
Wel als je je shirtmouw zo'n beetje tot halverwege je hand laat komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Een centimeter? Wel iets meer man, gek.
coole site!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef r00tie het volgende:
Ik heb een welkome toevoeging voor de OP!
Heb afgelopen week maten op laten nemen door de heren van http://www.shirtbyhand.nl en de overhemden die zij leveren gezien, ziet er allemaal goed uit en qua prijs is het helemaal relaxed: 65 Eurie per shirt en dat is incl. verzendkosten en btw!
Haal gewoon bij een of andere keten een hemd met dubbele manchetten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef EkzCluSivv het volgende:
Ik heb een vraagje,
Ik heb snel een overhemd nodig waar manchetknopen in kunnen. Laat ik nou net niet beschikken over dubbele manchet-overhemden. Kan ik een van mijn overhemden verknippen zegmaar?
Ik ben van plan mijn zwarte Hugo Boss overhemd te verknippen, hoe kan ik dit aanpakken? Ik heb er totaal dus geen kaas van gegetenAlle hulp is welkom.
h&m heeft het af en toe, WE weet ik niet.. Maar als je een fatsoendelijk hemd wil zul je toch echt ergens anders heen moeten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef EkzCluSivv het volgende:
Weten jullie misschien of je dit overhemd bij de WE kan halen? Ik woon namelijk in een gat, waar weinig tot geen kledingzaken zijn (die dit zouden kunnen verkopen) uitgezonderd de WE, en wat de prijs hiervan zou kunnen zijn?..
True, maar ik krijg het idee dat EkczCluSivv niet de intentie heeft om 200E neer te tellen voor een rtw Barba ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef QCC het volgende:
[..]
h&m heeft het af en toe, WE weet ik niet.. Maar als je een fatsoendelijk hemd wil zul je toch echt ergens anders heen moeten.
WE --> Barba zitten nog wel een paar merken tussen die moeite waard kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
True, maar ik krijg het idee dat EkczCluSivv niet de intentie heeft om 200E neer te tellen voor een rtw Barba ofzo.![]()
Corneliani, Canali enzo. Maar dat vind ik ook allemaal niet echt denderend.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef QCC het volgende:
[..]
WE --> Barba zitten nog wel een paar merken tussen die moeite waard kunnen zijn.
ik geloof 500-600 voor een pak op maat, en tussen de 200-300 voor een pak uit het rek, waar nog eventueel wel het eea aan vermaakt kan worden. (wat vaak ook meteen ter plekke gebeurtquote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb binnenkort een bruiloft en wil ook eens een mooi pak aanschaffen .Als ik het zo lees is suitsupply een redelijke winkel als je geen 1000 euro voor een pak kwijt wilt zijn ?
voor wat minder, zeg zo'n 120-150 kun je ook prima maatwerk krijgen. Heb je toch een heel redelijk shirt aanquote:Op donderdag 26 april 2007 01:15 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Corneliani, Canali enzo. Maar dat vind ik ook allemaal niet echt denderend.![]()
Morgen maar eens bij SS kijken voor 2 pakken voor het werk (Groningen)quote:Op donderdag 26 april 2007 08:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik geloof 500-600 voor een pak op maat, en tussen de 200-300 voor een pak uit het rek, waar nog eventueel wel het eea aan vermaakt kan worden. (wat vaak ook meteen ter plekke gebeurt)
SS is prima, kan je je geen buil aan vallen.
hmm die snap ik niet, bij mijn overhemd is het bijvoorbeeld dat ik niet de knoopjes dan vast maak, maar gewoon me manchet los zit waardoor de knoopjes aan de binnenkant van me arm zitten en de manchetknoop aan de buitenkant, ik druk dus de binnenkant van de manchet tegen elkaar aan en doe dan de manchetknoop er doorheen. Bedoelde je dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef cheukert het volgende:
Er zijn enkele manchetten waarbij je het knoopje kan omdraaien en er een gat is waar je manchetknopen in kan doen, maar dat staat zo ongelofelijk knullig.. niet doen dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |