Top!quote:
Zeker, ik ben daar ooit geweest bij "Neeltje jans", voordat ze te water werden gelaten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef Thieske het volgende:
Waarom moet een topic over de stormvloedkering verder in het "De storm" topic?
Ok, de OP was niet al te uitgebreid, maar de stormvloedkering alleen lijkt me ook topic waardig?
Nou, overrule Static dan maarquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeker, ik ben daar ooit geweest bij "Neeltje jans", voordat ze te water werden gelaten.
Je moet dan denken aan flatgebouwen die afgezonken worden.
Graag.... please do !!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou, overrule Static dan maar
Zal ik ondertussen de OP wat uitbreiden.
Done.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Graag.... please do !!!!
Met een goeie OP heb je echt wel een code green.
Mee eens, en dus ff elk topic uniek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Paltos het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen reeks moet hier toch niet per sé centraal, niet?
Omdat het wel een belangrijk deel van het subforum is, en nu zo helemaal vanonder staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef static het volgende:
[..]
Kan ik zelf ook doen hoor. Geen problem.
Zal hem weer opendoen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mee eens, en dus ff elk topic uniek.
quote:Op zondag 31 december 2006 08:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Frutsel en DH. Heul veul succes enzo. Laat je ook een beetje DH voor ons over lieve Frutsel????
Dat zei me pa ook eens...................of ging dat nou om pakkies shag?quote:Op zondag 31 december 2006 08:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, ik kom ooit terug met wat kratten en zo.
![]()
Qua team is [NWS] gewoon geweldig (!!) dat laat ik zeker niet zomaar uit mijn handen vallen.quote:Op zondag 31 december 2006 08:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat zei me pa ook eens...................of ging dat nou om pakkies shag?
lievquote:Op zondag 31 december 2006 08:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Frutsel en DH. Heul veul succes enzo. Laat je ook een beetje DH voor ons over lieve Frutsel????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |