Ja het gaat maar over onder ander het meest besproken ding wat er bestaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef bolletje_25 het volgende:
Een nieuw subforum voor wat wind?![]()
Ik dacht dat BB, DGK en XFA toppunten waren, maar dit slaat alles.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:10 schreef Jump het volgende:
Er is een storm op komst!
En dat betekent dat we iets sneller live gaan met het forum wat er al een tijdje aan zat te komen.
Op veler verzoek zijn we al een tijdje aan het studeren op een forum om de aarde als organisme neer te zetten. Een forum waarin alles besproken kan worden wat maar met aarde, weer klimaat en natuurverschijnselen te maken heeft. Bijna een soort van [NGC/Discovery] mode. Echter qua tijdslijnen zijn bepaalde dingen zodanig in een stroomversnelling geraakt dat het nieuwe forumpje letterlijk nog in de steigers stond (!!) terwijl de actuele vraag veel urgenter was.
Best wel een unieke situatie, waarin een bepaald forumpje terwijl deze nog in zijn steigers staat opeens on-air gaat. Maar alle risico's afwegende zijn we er weer voor gegaan.
Het stormt nu, dus gaan we nu open. Veel plezier allemaal in: De Elementen: Storm in een kop koffie
Wat zou je er van maken dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het is wel actueel nu. Alleen vind ik het forumtitel beetje vreemd.
Zeker, wist je trouwens ook dat de solar-flares rechtstreeks in verband worden gebracht met het broeikas-effect.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:28 schreef picobyte het volgende:
Check regelmatig het ruimteweertje, zeer de moeite waard ook he
Juistem, vandaar dit forumpje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:37 schreef picobyte het volgende:
Zonnewarmte veroorzaakt verdamping, dus regent het meer maar dat broeikas effect dat is weer een heel ander verhaal.
Overgens zal bij meer zonne warmte de aarde eerder af gaan koelen dan deze opwarmt.
Al dat wit van die wolken en de neerslag daaruit reflecteren veel zonnestralen en water absorbeert erg goed co2 en andere stoffen.
Onze atmosfeer wordt daardoor dus nog kouder en een ijstijd kan zomaar op de loer liggen.
Dat lijkt mij iig niet onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |