Hoe noemen jullie je?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef welkominspace het volgende:
ik heb me echt dood gelachen
en zo gaan we dus van forum naar forum![]()
t word een reeks ;Dquote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef welkominspace het volgende:
ik heb me echt dood gelachen
en zo gaan we dus van forum naar forum![]()
Hier ook hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 21:12 schreef grizegrijn het volgende:
Bij mij deden ze dat ook, tot mn hele Inet uitviel.
Nee, ik denk dat we nu wel genoeg gedaan hebben op phphulp.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:14 schreef ibaneX het volgende:
allmaal: in uitvoeren deze regel doen:
ping -t -a http://www.phphulp.nl
Alle forums in het gas!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Hamas!
Wbp in de praktijkquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar ik wil niet dat mensen mijn IP hebben
Hoe voorkomen we dat?
Dan gebruiken ze waarschijnlijk een server om je te pingen tot je verbinding stopte.. staat er iets in je firewall logs oid?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:12 schreef grizegrijn het volgende:
Bij mij deden ze dat ook, tot mn hele Inet uitviel.
Iddquote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we nu wel genoeg gedaan hebben op phphulp.
Hoelang gaat dat pingen door?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:14 schreef ibaneX het volgende:
allmaal: in uitvoeren deze regel doen:
ping -t -a http://www.phphulp.nl
Was ik ook al naar aan het zoeken, maar ik weet niet hoe dat moet met een router ertussen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe krijg je een ander IP-adres?
Is dat met die radio-farco ofzo?
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef welkominspace het volgende:
maar we hebben de frontpage gehaald
Buro haltquote:Op maandag 1 januari 2007 21:18 schreef tho_Omas het volgende:
Ik DDoS natuurlijk niet, aangezien ik Niek graag voor de kinderrechter zie verschijnen.
me toquote:Op maandag 1 januari 2007 21:18 schreef tho_Omas het volgende:
Ik DDoS natuurlijk niet, aangezien ik Niek graag voor de kinderrechter zie verschijnen.
'We' kozen een forum en gingen daar irriteren. Ging een beetje te ver. En nu staan we op de PHPhulp FPquote:
Wat heeft dat provider daarmee te makenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef Dorkquemada het volgende:
"Ik stel voor dat wij zelf het goede voorbeeld geven. De IP adressen van de spammers zijn in ons bezit. Ik zal deze niet openbaar maken, maar er gaat zeker een bericht naar de verschillende providers."
Nou jongens, jullie zijn er gloeiend bij
Amateurs.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:20 schreef freiss het volgende:
Ik heb niet kunnen zien van welk ipadres ze kwamen
Omg ik zie het, met emailadressen en alquote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
'We' kozen een forum en gingen daar irriteren. Ging een beetje te ver. En nu staan we op de PHPhulp FP
Zij doen meer wat niet mag dan wij hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 21:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat heeft dat provider daarmee te maken
Als we nou hacken deden ofzo ok
Maar dit
Forum niet toegankelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef MaddoxX het volgende:
Hier wil je lachen
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=27129&replies=
rofls
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik doe niet meer mee hoor, mijn internet was net erg sloom.
Maar ik blijf wel supporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |