de quote is wat hij schreefquote:> Beste,
>
> Je bent eerder al eens door Eris gewaarschuwd en je krijgt nu wederom een melding van mij. Het is niet de bedoeling om 'zomaar' naar een vier maanden oud topic te gaan zoeken om deze omhoog te trappen met een nietszeggende url.
>
> Je zult ongetwijfeld vriendjes bij dat bedrijf hebben die je nu heel erg gelukkig hebt gemaakt maar wij zijn daar minder van gediend...
>
> Hou dat even in je achterhoofd...
>
> mvg,
> Arjan
>
Gezien z'n mail, bloedlink denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:15 schreef Dirkh het volgende:
Link?
ik heb zin om hem nu ff duidelijk te maken dat ie zijn kankerbek moet houden maar dat wil ik wel op een nette manier doenquote:Grote bek geven is ook verstandig... Je bent er eerder op aangesproken en je begrijpt zelf ook wel dat het niet de bedoeling is om een vier maanden oud topic omhoog te kicken met enkel een url naar een bedrijf. Word wat als ieder bedrijf dat gaat doen...
Arjan
goed idee.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Biogarde het volgende:
En nu doen bij Tweakers.
Wij wachten wel even..
wat moet ik daar doen?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef Biogarde het volgende:
En nu doen bij Tweakers.
Wij wachten wel even..
Vraag gewoon wat 'm dwarszit. Misschien heeft ie een thuisprobleem?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef welkominspace het volgende:
krijg ik verdomme deze pm terug
[..]
ik heb zin om hem nu ff duidelijk te maken dat ie zijn kankerbek moet houden maar dat wil ik wel op een nette manier doen
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef welkominspace het volgende:
krijg ik verdomme deze pm terug
[..]
ik heb zin om hem nu ff duidelijk te maken dat ie zijn kankerbek moet houden maar dat wil ik wel op een nette manier doen
ben netjes geblevenquote:Persoonlijk vind ik dat geen"grote bek" hoor.
Maar natuurlijk ben ik andere forums gewend waar dit gewone taal is.
En ja ik weet dus zelf ook dat ik wat meer informatie erbij moest geven maar om nou meteen een apart topic over die host te maken vond ik overbodig.
En ik was een beetje de oude topics aan het doorspitten en vergat daardoor dat ie vier maanden oud was.
En voor de laatste keer ik heb niks met dat bedrijf te maken
ganesh
Ja, best wel netjes eigenlijk. Je had hem ook nog wel even de kankertering toe kunnen wensen. Gewoon, omdat het net 2007 is.quote:
klinkt ook lekker aardig.quote:Dank je wel voor een nuttige bijdragen Robert, check zomenteen je privé-inbox.
ja alleen ik weet dat ik ze daar nog nodig zal hebbenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, best wel netjes eigenlijk. Je had hem ook nog wel even de kankertering toe kunnen wensen. Gewoon, omdat het net 2007 is.
quote:Hoi Tonks,
Naar aanleiding van Heb ik mijn ipod vermoord? even het vriendelijke verzoek of je in het vervolg zelf even moeite wil doen voor je een topic op GoT start.
Uit je topicstart blijkt namelijk duidelijk dat je niet bepaald veel gezocht hebt voor je je vraag stelde, en dat wordt hier over het algemeen niet zo op prijs gesteld
Die link die leon1e je gaf had je tenslotte zelf ook makkelijk kunnen vinden door wat te googlen.
Groetjes,
dawuss / Michel
Moderator APL
quote:
Onderwerp: Wangedrag in APL
tonks,
tonks in "iPod mini 6GB + 3 nieuwe kleuren"
tonks in "iPod mini 6GB + 3 nieuwe kleuren"
met deze twee berichten geef je duidelijk aan dat je je niet kan gedragen op GoT.
Bij deze de waarschuwing om hiermee te stoppen, anders wordt het een officieele waarschuwing.
weten zij nietquote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Forum - Fora.
vlegelquote:
En hoe is dat op je eigen forum ganesh?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef welkominspace het volgende:
en op moemoe.nl zijn ze dan nog lekker relaxt ivm die kankerlijers daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |