Ligt er aan waar je heen wiltquote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef pirke het volgende:
Als we die Irish pub aandoen ga ik zeker mee!
Heb alleen wel een slaapplek nodig waarschijnlijk, geen idee tot hoelaat die treinen nog rijden en hoelang we in die pub blijven
Tofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef Ynske het volgende:
Ik vind dit een heel goed idee!
moet alleen dan nog even zien of ik op de een of andere manier weer terug kan komen in Utrecht of iets in die trand
* Ynske wil graag nog even in de misschien versie
quote:
Nou, daar moeten we toch eens goed over nadenkenquote:
Je kan op de misschien-lijstquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef MissBliss het volgende:
Even een tvp, geen idee of ik dan kan maar het lijkt me wel leuk
quote:
Donequote:
Zomaar even een vraagje he, maar waar ga je de voeding van die flitser vandaan toveren?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
Om het allemaal eens anders te doen dan normaal gaan we ook kijken wat we met een model en een hoop flitslicht kunnen doen op bijv. de Lange Vijverberg.
Mocht iemand interesse hebben om model te spelen, laat het dan even weten
Ik heb de stille hoop dat we dat best goed af gaan kunnen met reguliere opzetflitsersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zomaar even een vraagje he, maar waar ga je de voeding van die flitser vandaan toveren?
Moet je wel ergens een master-flitser scorenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:53 schreef freud het volgende:
Aantal flitsers gebruiken in slave mode, bij elkaar zetten, klaar.
We verzinnen wel watquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen de flitser die al op de camera zit.
Lenen kan ook hoor. Ik zal als n00b toch vaker afkijken dan zelf foto's maken.quote:
Misschien-lijst dan maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is misschien wel leuk! Aangezien ik in Den Haag woon enzo.
Laten we daar maar eens mee beginnen, jaquote:
Dan kan ik dus weer nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef Yoni het volgende:
Op zondag 18 februari wordt namelijk in het centrum van Den Haag het Chinees Nieuwjaar gevierd.
Haiquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik op het misschien lijstje?
Het is op fietsafstand (alhoewel ik dat nogal snel vind) en ik heb wel weer eens zin in een meet waar ik bijna niemand ken!
Hi!quote:
Als jij in Den Haag een appeltaart-ding kan vinden die ook nog appeltaart heeft zal dat vast geregeld kunnen wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hi!Leuk!
Kunnen we dan ook nog ergens appeltaart doen?Of is dat vervelend?
En ik mag dan toch ook wel overal doorheen praten enzo? En er een beetje een zooitje van maken? Of worden jullie dan boos?
![]()
OP aangepastquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
Wie gaat er mee
De hamvraag dus heKom maar op met die aanmeldingen
..zapper Dutch50 HM2 PdeHoog Yoni Xilantof -Marjo-
De misschien-lijstkwiebuske Liejannuh MissBliss mvdlubbe pirke Ultra-ivo ynske
Alsof appeltaart vinden in Den Haag zo moeilijk is!!!!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij in Den Haag een appeltaart-ding kan vinden die ook nog appeltaart heeft zal dat vast geregeld kunnen wordenDoorheen praten is ook geen probleem, een zooitje ervan maken ook niet das Den Haag toch al
en boos worden we ook niet snel
en als we je zat worden, is er altijd nog een hofvijver in de buurt
Opgelostquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof appeltaart vinden in Den Haag zo moeilijk is!!!!!!![]()
Den Haag heeft toch Dudok!!
En dat weten die mannen dan weer niet hè?! Zo typisch!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alsof appeltaart vinden in Den Haag zo moeilijk is!!!!!!![]()
Den Haag heeft toch Dudok!!
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan weten waar je appeltaart scoort hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dat weten die mannen dan weer niet hè?! Zo typisch!
Bij sommige meets is appeltaart een must.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan weten waar je appeltaart scoort hoor
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij sommige meets is appeltaart een must.
[afbeelding]
Gewoon meegaan dan juist!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou wel willen , maar zo goed ben ik nog niet in foto's maken vrees ik.
Idd.. gewoon meegaan... Mischien heb jij wel een andere kijk op bepaalde composities, waar een langer-bezig-zijnde-FOTTER nooit op zou komen/durven komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon meegaan dan juist!Door te doen leer je!
![]()
Nee idd. En high tea kennen ze ook al nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
En dat weten die mannen dan weer niet hè?! Zo typisch!
Maar Dudok is altijd goed!
kom je ook?!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee idd. En high tea kennen ze ook al niet
Zelfs de foto's die ik heb gemaakt bij de Blijdorp meet zijn al niet geluktquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon meegaan dan juist!Door te doen leer je!
![]()
Boeiequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs de foto's die ik heb gemaakt bij de Blijdorp meet zijn al niet gelukt![]()
Oefenen moet ik zeker wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BoeieOefening baart kunst
wat is daar niet aan gelukt dan
kweenie....misschien party foto's maken...quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef Marc H het volgende:
Zou wel meewillen, maar mijn rooster doet moeilijk (lees: dit soort uitjes beter inplannen svp)
Goed excuus om nog g een keer te gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oefenen moet ik zeker wel ja
het was allemaal niet scherp![]()
Wij zijn gezelligerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kweenie....misschien party foto's maken...
zonder twijfel, maar "wij" zijn geen lekkere dronken br33zah die wil checken of het echt alleen maar een compensatielens isquote:
Joh...wat moet je daar nou meequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zonder twijfel, maar "wij" zijn geen lekkere dronken br33zah die wil checken of het echt alleen maar een compensatielens is
Ik ga ook zeker nog g keer terug naar de dierentuinquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Goed excuus om nog g een keer te gaan
Zullen zij zichzelf erna dubbel genaaid voelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...wat moet je daar nou meeVeel te jong voor jou
![]()
Zijn toch alleen maar uit op je geld of je compensatielens
Whehehehe....count me inquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef Yoni het volgende:
De viering van het Chinees Nieuwjaar is verplaatst van zondag naar zaterdag.
Dit betekent dus dat dit nu erg goed te combineren is met de "Den Haag bij nacht"-meet![]()
Ik ga sowieso (woon er om de hoek)
Coolquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:24 schreef Yoni het volgende:
Ik heb de organisatie een mailtje gestuurd en gevraagd of we vooraan mogen fotograferen bij het ontwaken van de draak en de leeuw. Als je brutaal genoeg bent en gewoon met je teletoeter voorbij de linten gaat, lukt het denk ik ook wel, maar ik dacht wie weet kunnen we het gewoon officieel regelen![]()
WHZ natuurlijkquote:
Een statief onder je cam knopen en langere sluitertijden gebruiken.. En hopen op geen wind..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:13 schreef -Marjo- het volgende:
Vraagje naar aanleiding van dit topic: [showcase] Paarse wipkip-dinges
Ik heb alleen de kitlens en de Sigma APO 70-300mm F4-5.6. Zijn die toereikend voor dit soort foto's?
Ah! Statief meeslepen dus...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een statief onder je cam knopen en langere sluitertijden gebruiken.. En hopen op geen wind..![]()
Ik heb met de kitlens al best aardige nachtfoto's geschotenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:13 schreef -Marjo- het volgende:
Vraagje naar aanleiding van dit topic: [showcase] Paarse wipkip-dinges
Ik heb alleen de kitlens en de Sigma APO 70-300mm F4-5.6. Zijn die toereikend voor dit soort foto's?
Het komt ook vast wel goed. Een lensje lenen van iemand mag ook vast wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb met de kitlens al best aardige nachtfoto's geschotenEn tijdens zo'n meet is er vast wel iemand met spullen teveel die je eventjes een ander lensje lenen wil
![]()
Deze bijvoorbeeld is gemaakt met de kitlens, ff gauw gauw en uit de hand.Een statief is natuurlijk geen overbodige luxe, maar op zich kun je best wat met de kitlens dus![]()
[afbeelding]
Jawelquote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef -Marjo- het volgende:
Maar als ik dan de foto's van P zie denk ik: dat lukt me nooit...
We gaan gewoon wat proberen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JawelKitlens erop, goed statief mee, diafragma op F8 of F9, lange sluitertijd met OF afstandsbediening gebruiken OF timer en gaan met die banaan
Het is de eerste keer gewoon een kwestie van experimenteren welke sluitertijd goed werkt. Na het maken van de foto ff de histogram bekijken of alles een beetje fatsoenlijk belicht is en ook de preview een beetje nakijken. Daarom heb je een preview-functie gekregen van Canon
En mijn 12-24 mag je ook wel een keer vasthouden hoorMaar ik garandeer je dat dat niet de bron van de mooie foto's is
Ja maar die neem ik mee natuurlijk voor je danquote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
We gaan gewoon wat proberen.
En Yoni heeft mijn afstandsdinges nog
Als je lenzen kan uitlenen, kan een statief ook wel hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja maar die neem ik mee natuurlijk voor je dan![]()
Ik heb geen statief.. dat wordt wel ietwat problematisch
Ah! Ook weer opgelost...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je lenzen kan uitlenen, kan een statief ook wel hoorEn ik heb dat ministatiefje nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |