Ik twijfel nogquote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef MissHobje het volgende:
Mare _mimic .. nu de vraag : Kom je ook ? of toch niet
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8equote:Op maandag 1 januari 2007 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnergens voor nodig toch
![]()
Wat is je twijfel dan
Goudgeel met een schuimkraagquote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
Lekker bier natuurlijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef jaguar het volgende:
wat voor bier schenken ze daar?
en de meet is op de 9e ... no problemos tochquote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar mn pa is op de 7e jarig, of op de 8e
Zal het zo eens verkapt aan mn moeder vragen
Oh ik lees kromquote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en de meet is op de 9e ... no problemos tochdan viert ie het maar zaterdags heur
Hé, niet zeuren, dan kunnen we tenminste overal rekening mee houden.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, nog een maand mensen... Beetje ver vooraf plannen isset wel
That wouldn't be a firstquote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Dat valt wel meequote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een maand is zo voorbij hoor. Voor je het weet sta je trillend met je biertje in je handen, oog in oog met Yvonne.
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broekquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef _mimic het volgende:
He Sebasser, ga je nu ook weer een bekeuring krijgen btw?
Zo bang was ie voor Yvonnequote:Op maandag 1 januari 2007 20:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee hij pist waarschijnlijk weer in z'n broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |