1 2 3 4 5 6 | ∑ TSI 35 910 28 870 Ø TSI 1 632 2 625 Ø leeftijd 23.5 24.4 Ø vorm 5.9 6.5 Ø ervaring 2.7 3 |
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:33 schreef rompompom het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is over die verhoudingen voor de verdeling van stoeltjes in je stadion. Ik heb het nu in 62.5-25-10-2.5, maar nu zaten de VIP-boxen bij een voor 2/3 gevuld stadion al vol. Volgens mij klopt die verhouding dus niet. Iemand anders daar ideeën over/ervaring mee?
Misschien voor de volgende keer eens kijken of 65-22.5-8.5-4 wat is. Maar dat duurt denk nog wel effequote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:37 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken, en daar kwam ik ook op uit..
Overdekt krijgt ik maar moeilijk uitverkocht, zitplaatsen ook niet altijd maar staan- en vip-plekken zijn wel altijd uitverkocht.
Ik wou dat ik wat kon geven aan je. Ik heb er de komende zes PIC-wedstrijden toch niet zo heel veel aanquote:
quote:Rãzvan Radu
TSI = 3 500, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Hele trieste TSI voor uitmuntend def en redelijk passenquote:Rudi Teichhaus
TSI = 2 320, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat is die laatste waard? Tonnetje ofzo?quote:Adam Toftvang
TSI = 570, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Vorm in mn a-team daalt alleen wel erg hardquote:Roberto Voroli (146121041)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 360
Loon: 912 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Carl Havlykke (96759933)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 4 100
Loon: 1 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Mijn training is eindelijk succesvol... mijn eerste echte goede popper:
Gino Pintelon:
Heb hem er voor 160.000 op de transferlijst gezet... gekeken naar de transfervergelijking een redelijke prijs
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je 'm niet verkoopt, moet je 'm voor 0 er op zetten. Hij is al 21 en verder trainen is onrendabel.
Hangt er geheel en al vanaf voor hoeveel je 'm hebt gekocht. Vanaf een winst van iets van 30-50k per week is het leuk en hoe hoger hoe beter natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nog transactiekosten vanaf gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het aan de andere kant zo zonde vinden als ik 'm voor relatief weinig verkoop... wat is eigenlijk de beste tijd om een speler op de transferlijst te zetten?
Ja ik heb nog maar weinig goede trainees en hij is nu mijn beste verdediger dus hij staat niemand in de weg verder... financieel zou het wel een enorme boost voor mijn team zijn als ik hem zou verkopen voor minimaal deze prijsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hangt er geheel en al vanaf voor hoeveel je 'm hebt gekocht. Vanaf een winst van iets van 30-50k per week is het leuk en hoe hoger hoe beter natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nog transactiekosten vanaf gaan.
Maar een 21-jarige moet je écht niet meer verder trainen!
Je hebt 27 spelers, probeer die eens terug te brengen naar 20 ofzo. Van de verkopen moet je een paar fatsoenlijke trainees kopen, 18/19 en redelijk verdedigen. Die zijn helemaal niet duur en dan ben je beter bezig dan wanneer je spelers van 21, 32 en 24 traintquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb nog maar weinig goede trainees en hij is nu mijn beste verdediger dus hij staat niemand in de weg verder... financieel zou het wel een enorme boost voor mijn team zijn als ik hem zou verkopen voor minimaal deze prijs
quote:Willy Zuurbier (130222357) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 696 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Fc Olen 4 Victory
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt 27 spelers, probeer die eens terug te brengen naar 20 ofzo. Van de verkopen moet je een paar fatsoenlijke trainees kopen, 18/19 en redelijk verdedigen. Die zijn helemaal niet duur en dan ben je beter bezig dan wanneer je spelers van 21, 32 en 24 traint. Houd een paar ontzettende waailappen voor je b-team over (alleen 500 loonspelers) die je als vulling gebruikt naast je trainees.
Verdedigen trainen is al de langzaamste vorm en als je dan ook nog eens oudjes gaat opleiden...
sta ruim 2 ton in de min dus helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:44 schreef rompompom het volgende:
Deze bijvoorbeeld, nog bijstats ook. Hoogste bod is 1001 tot nu toe, loopt over acht minuten af.:
[..]
Als je gaat switchen is het wel weer interessant om die uitstekende van 21 vast te houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespel
Ja dat is ook weer zo eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je gaat switchen is het wel weer interessant om die uitstekende van 21 vast te houden
zozo, meneer gaat ook een keertje uit! kan niet concurreren met mij natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:12 schreef Daemon19 het volgende:
Een na-het-uitgaan-post!
Over hoeveel weken moet 'ie poppen? Ik zou hem iig daarna verkopen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
TU :
TSI: 1620 (+1800/-180)
Vorm: 7 (+9/-2)![]()
![]()
Verdedigen: 1 (+1/-) een reserve middenvelder van matig naar redelijk![]()
De vorm wordt steeds beter!!!![]()
![]()
Ik heb deze vraag al eens gesteld maar ik heb er geen antwoord op gehad. Dus stel ik m nog eens :
Zal ik deze speler verkopen zodra die gepoped is of zal ik m nog langer door trainen??
[afbeelding]
Hij poped als t goed is volgende week. Volgens HAM moet ie nog 0,1 week trainen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over hoeveel weken moet 'ie poppen? Ik zou hem iig daarna verkopen...
Een van mijn spelers is na twee weken op wing gepopped.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er zou bij mij vandaag een mid naar briljant poppen, gek genoeg niet gebeurd. Dat wordt dus volgende week.
Tevens heb ik advies nodig, ik train positiespel, hebben winger trainees eigenlijk wel zin?
Ik heb ze nu wel maar ik zit te overwegen ipv 17-19 jarige winger positiespel trainees gewoon oudere degelijke wingers te halen in de toekomst.
Positiespel voor vleugelspelers duurd 14 weken(17 jaar) omdat vleugelspelers 50% krijgen van positiespel trainingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er zou bij mij vandaag een mid naar briljant poppen, gek genoeg niet gebeurd. Dat wordt dus volgende week.
Tevens heb ik advies nodig, ik train positiespel, hebben winger trainees eigenlijk wel zin?
Ik heb ze nu wel maar ik zit te overwegen ipv 17-19 jarige winger positiespel trainees gewoon oudere degelijke wingers te halen in de toekomst.
Ja precies, dus vraag ik me af of het het waard is ze voor dit doeleinde te kopen. Daarom overweeg ik om deze trainingsplekken min of meer op te geven en 20-23 jarige wingers te halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Positiespel voor vleugelspelers duurd 14 weken(17 jaar) omdat vleugelspelers 50% krijgen van positiespel training
Je kunt die plekken ook reserveren voor spelers waarvan jij verwacht dat ze binnen twee weken poppen om ze vervolgens weer te verkopen. Dat levert nog wel voldoende geld op, als je het goed doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja precies, dus vraag ik me af of het het waard is ze voor dit doeleinde te kopen. Daarom overweeg ik om deze trainingsplekken min of meer op te geven en 20-23 jarige wingers te halen.
quote:Nunzio Pischedda (60275688)
24 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Italia
Total Skill Index (TSI): 14 510
Wage: 5 088 €/week including 20% Bonus
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: passable
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: passable Set Pieces: passable
Verkopen, dinsdagmiddag al op de TLquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij poped als t goed is volgende week. Volgens HAM moet ie nog 0,1 week trainen.
Dát ga ik denk ik doen. Skilltraden. Alleen moet ik daar nog een oogje voor krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kunt die plekken ook reserveren voor spelers waarvan jij verwacht dat ze binnen twee weken poppen om ze vervolgens weer te verkopen. Dat levert nog wel voldoende geld op, als je het goed doet.
nee met, 9 ass trainers, een topcoach en een 17 jarige duurt het al 14 weken. Dat is dus een seizoen aangezien ik 2 weken conditie train.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet wat voor coach jij hebt, maar die is op zijn 20e echt wel goed hoor. Hij is natuurlijk nooit in PM getrained. 1,5 seizoen de tijd moet hij echt wel 2x stijgen.
Ik weet niet wat je TS is en wat je coach zn leiderschap is, maar 6 wedstrijden pic achter elkaar is niet echt noodzakelijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat kon geven aan je. Ik heb er de komende zes PIC-wedstrijden toch niet zo heel veel aan
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ook mijn aantal spelers naar beneden aan het brengen... maar heb in het begin het spelletje niet meteen doorgehad en daar ben ik een beetje de mist in gegaan... de kwaliteit van mijn team is goed... ben al twaalf wedstrijden ongeslagen en ga recht op promotie af... moet alleen nu wat trainees gaan kopen... en als ik nu switch van training ben ik nog verder van huis... heb nog een twintigjarige die ook elk moment kan poppen naar uitstekend... daarna zal ik eventueel gaan switchen naar positiespel
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.
die uitstekende speler verkopen om een beetje uit de schulden te komen en verkoop alles boven de 21 ook om er redelijk (lage) gasten voor terug te kopen. deze spelers hoeven per stuk niet meer dan 5k te kosten. het duurt even, maar dan kan je er wel de vruchten van plukken
Heb niet gezegd dat ik ga switchen maar heb er aan zitten denken... maar ik denk dat ik het inderdaad zo laat en op verdediging blijf trainen... als ik nu mijn uitstekende verdediger verkoop en volgende week nummer 2 plus het feit dat ik de komende twee weken thuisspeel dan sta ik er ineens een stuk beter voor en kan ik weer leuk investeren in mijn teamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je switchen naar PM? wat mij betreft een van de meeste loze trainingsvormen, omdat je je belangrijkste linie telkens verzwakt.
die uitstekende speler verkopen om een beetje uit de schulden te komen en verkoop alles boven de 21 ook om er redelijk (lage) gasten voor terug te kopen. deze spelers hoeven per stuk niet meer dan 5k te kosten. het duurt even, maar dan kan je er wel de vruchten van plukken
Belangrijkste linie is middenveld. Met een hoog middenveld kan je winnen, ook al is je verdediging en aanval niks..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Belangrijkste linie is middenveld. Met een hoog middenveld kan je winnen, ook al is je verdediging en aanval niks..
dan verlies je trainingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?
[afbeelding]
Vier centrale middenvelders, maar dan heb ik wel een beter middenveld.
Ik speel het liefst ook met vier centrale middenvelders (vleugels naar het midden)... als je middenvelders over goed positiespel en conditie beschikken is dat ideaal voor je midrating.. heb er nu echter nog maar twee over dus ik speel met twee aanvallende vleugels en dat is weer goed voor je aanvallende ratings... maar je midrating is eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dus het maakt niet uit als je zo'n opstelling hebt?
[afbeelding]
Vier centrale middenvelders, maar dan heb ik wel een beter middenveld.
Ik wist dat ik iets fout had gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dan verlies je trainingzet die winger naar het midden ipv extra centrale mid
dan is je belangrijkste linie ook het middenveld, maar dit verzwak je niet, zoals een pm trainer wel doet (hij verkoopt immers zijn trainees)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef Soli het volgende:
[..]
Wat is dan je belangrijkste linie? Ik train namelijk op scoren, maar weet er wat dat betreft nog weinig van...
Dit is pas in de echt hoge divisies van belang, waar je bijv wereldklasse nodig heb en die koop je uiteraard niet van 17 of 18quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dan is je belangrijkste linie ook het middenveld, maar dit verzwak je niet, zoals een pm trainer wel doet (hij verkoopt immers zijn trainees)
Ik train trouwens wel positiespel, om mijn trainees te laten poppen. Komt het ook daardoor of heb ik gewoon pech gehad?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:05 schreef Egamer het volgende:
TSI: -200 (+540/-740)
Vorm: -1 (+7/-8)
Helaas.Geen speler gepopt.
ik zag dit en dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
TU :
TSI: 1620 (+1800/-180)
Vorm: 7 (+9/-2)![]()
![]()
Verdedigen: 1 (+1/-) een reserve middenvelder van matig naar redelijk![]()
De vorm wordt steeds beter!!!![]()
![]()
Ik heb deze vraag al eens gesteld maar ik heb er geen antwoord op gehad. Dus stel ik m nog eens :
Zal ik deze speler verkopen zodra die gepoped is (volgende week) of zal ik m nog langer door trainen??
[afbeelding]
wat komt waardoor?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik train trouwens wel positiespel, om mijn trainees te laten poppen. Komt het ook daardoor of heb ik gewoon pech gehad?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zag dit en dacht meteen aan:
http://www.ad.nl/fun/bizar/article954543.ece
En wat kan je over de daling van de TSI verklaren, ook hetzelfde?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat komt waardoor?
Waarschijnlijk heb je het over je vorm? Dat is een kwestie van pech en geluk. Spelers zitten in een bepaalde curve die hun vorm omhoog en omlaag laat schommelen. Als ze 1 keer in de week spelen is de kans groter dat ze beter in vorm raken, maar nog altijd kunnen ze gewoon in die curve naar beneden blijven.
Algemeen trainen brengt voor vrijwel alle spelers de vorm omhoog, maar hierdoor loop je training mis en dit doe je dus ook gewoon niet eigenlijk.
Het enige advies omtrend de vorm is dus. Zorg dat je spelers elke week tenminste een potje spelen en hopen..
Bedaard en slecht. Ik zeg ook niet dat ik dat móet doen, maar ik krijg nu twee keer de drie zwakste uit de poule. Als m'n TS na de vierde wedstrijd op dolgelukkig staat, zal ik wel normaal spelen een keer, maar met dat leiderschap zal dat niet zo zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je TS is en wat je coach zn leiderschap is, maar 6 wedstrijden pic achter elkaar is niet echt noodzakelijk..
Veel hoger dan kalm komt je TS zowiezo niet, dus ik vind het eerlijk gezegd een onnodig risico dat je neemt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedaard en slecht. Ik zeg ook niet dat ik dat móet doen, maar ik krijg nu twee keer de drie zwakste uit de poule. Als m'n TS na de vierde wedstrijd op dolgelukkig staat, zal ik wel normaal spelen een keer, maar met dat leiderschap zal dat niet zo zijn.
Valt wel mee denk ik. Mijn middenveld is echt heul veul sterker dan m'n tegenstanders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Veel hoger dan kalm komt je TS zowiezo niet, dus ik vind het eerlijk gezegd een onnodig risico dat je neemt..
TSI heeft ook met de vorm te maken.. Dus loopt redelijk consequent aan elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
En wat kan je over de daling van de TSI verklaren, ook hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |