Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nog een friendly regelen maar ik kom Hattrick niet op
Hier nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij werkt hier zonder problemen en dat met 55.000 mensen online...
Probeer je op een www[nummer].hattrick.org te komen? Het zou namelijk kunnen dat dat nummer na de verhuizing buiten gebruik is. Of misschien heeft je werk/school het geblokkeerdquote:
heej wat gek, die werkt bij mij ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.hattrick.org/Common/default.asp met Firefox
Dan is er inderaad aan jou kant iets fout...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Die doet het ook gewoon.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hier in ieder geval geen probleem met IE, FF en Safari. Misschien iets fout in je firewall of zo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Dan krijg ik een wit pagina, en bij FF is 'ie alleen maar aan het laden
Arle van Commenee (91399299)quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Yankee_One het volgende:
nog even een skilltrade scoren
en mijn tentamen ging lekker
Dat is (1) geen skilltrade en (2) hij heeft niet eens verdedigen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Arle van Commenee (91399299)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 350
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: FC Matseh
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
(ongegeneerd)
hoelang skill-trade jij al? Volgens mij langer dan mijn fanatieke periode. Dus je zult nu ook wel rijker dan ik zijn zo langzamerhand?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef maniack28 het volgende:
idem.. skiltrade.. morgen tentamen, dat zal welworden
Heb je een andere computer in huis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
wtf
ik kan nu wel op de site alles aanklikken en doen enzo, maar als ik ga inloggen gaat 'ie weer een half uur laden![]()
was ook een herkansing van mij, dus de mensen die alles netjes hebben gehaald, hebben wel vakantiequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Lennox het volgende:
Nu tentamens? Het is toch "gewoon" kerstvakantie overal?
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef Lennox het volgende:
Nu tentamens? Het is toch "gewoon" kerstvakantie overal?
Checkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.
Sowieso denk ik dat ongeveer driekwart van de beroepsbevolking gewoon aan het werk is deze week.
Yup...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
Sowieso denk ik dat ongeveer driekwart van de beroepsbevolking gewoon aan het werk is deze week.
Bij ons zijn alle herkansingen (blok 1 / 4) in Juni/Juliquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neehoor, meeste universiteiten hebben herkansingen deze week.
Business Studiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
welke studie eigenlijk?
Neurosciencequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef Yankee_One het volgende:
welke studie eigenlijk?
Altijd.. schaarste he..quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga nooit meer een trainee kopen zo kort voor een friendly, focking duur zijn ze
Naar 18 jaar redelijk of goed kijken wil soms ook nog wel eens helpen. Zelfs met 19 jaar kan je een leuke winst halen (goed def en redelijk passen 19 jaar die hoog zitten)quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga nooit meer een trainee kopen zo kort voor een friendly, focking duur zijn ze
weet ik, valt ook onder vakgebiedquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Altijd.. schaarste he..
(Valt onder mijn vakgebied.. ;') )
schaarste leid in de hersenen anders tot efficiency. Iets waar de economie toch iets anders over denkt. Dus ik kan me beter maar buiten de discussie houden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Altijd.. schaarste he..
(Valt onder mijn vakgebied.. ;') )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |