En zeer tijdrovend..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef Grumpey het volgende:
Persoonlijk lijkt het me erg vermoeiend....
Haha, neuh. Tijd heb je niet, tijd maak je niet. Dus dat is geen probleem.quote:
De vorm trekt inderdaad vanzelf wel bij. Die van mij is van 5,28 naar 5,61 gestegen in 2 weken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef Egamer het volgende:
Domme vraag, maar gaat bij jullie vorm voor of niet? Of: heeft vorm bij jullie een bepaalde invloed?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Maar één weekje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:33 schreef rompompom het volgende:
1-5 Voor in m'n Ecuadoriaanse friendly, maar er zijn er al twee afgetrapt. Eentje is niet zo erg, maar de ander is een trainee die nog met een pleister liepIk hoop maar dat-ie onder de vijf blijft, maar ik vrees met grote vrezen
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt toch bij 8 spelers + 1 keep geen Walk over?
Thank you, dan stel ik 9 spelers op met de trainingquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bij 8 of minder heb je een WO, 8+1 = 9...
Juist! Misschien dat hier de hoger spelende teams een keer een goed en helder antwoord op kunnen geven. Ik denk dat hier veel winst te halen is voor sommige teams, alleen weet ik er gewoon nie genoeg vanaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
NEEquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef Lennox het volgende:
En stel dat je onverhoopt een keer wil MOTSEN, stijgt je teamgeest dan ook weer sneller t.o.v een slecht leiderschap coach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |