Ik zal jullie voor dit nieuwe jaar een kado geven, een grote sprong in jullie intelligentie
een grote vooruitgang in jullie evolutie, veel dingen te kunnen begrijpen, en daaruit aan jullie zelf te bouwen, in plaats van in kerkerlijke dogmas te blijven hangen en sterven zonder kennis, de ware dood.
Enki, de rebelse god uit de sumerische geschiedenis was waarschijnlijk Lucifer.
Dat zou betekenen dat de christelijke god en lucifer 1 zijn.
Enlil is uitgegroeid tot Allah (el) door mohammed die hem verkoos als enige god boven alle andere stammengoden van die tijd.
De god die wetten schiep om de mensen te onderdrukken,
Enki redde de mens van de zondvloed.
En noemde zichzelf "ik ben"
ipv bij zn naam, en dit laat al zien dat hij een rebel was die niet bij naam genoemd wilde worden.
Net als lucifer de engel van licht
(satan is verzonnen door de kerk dus lucifer is niet slecht, enkel rebel)
De oppergod EA, weet ik niet nog zoveel over..
Wel dat de stam van Isak 'Ninurti als god had, de jodengod later Yhwh genoemd. en Ismael had 'Enlil (allah) als god, zo verspreide het naar Judea (isak) en Babylon (ismael)
Enki de god die de mens redde van de zondvloed is nooit een wereldgodsdienst beleden..
Terwijl hij de mensheid haar grootste held is geweest, de ware bevrijder, de ware verlichter.
De Sumerische goden, weet je hoe ze werden genoemd?
AN = Hemel
KI = Aarde
Nanu = reizen
Dus 'hemel reizen aarde' An nuna Ki
zo moet het ook uitgesproken worden
niet als 1 woord
maar 'an nuna ki'
Het is dus een benaming niet een naam.
EA, Enlil, Enki, Ninurti.. en vele anderen waren An nuna ki.
Ook wel Elohim genoemd
God'en, goden dus ja, niet god.
http://en.wikipedia.org/wiki/ElohimGen. 6:2 the sons of Elohim saw the daughters of men that they were fair; and they took them for wives..., Ex. 4:16 and you [Moses] will be as Elohim to him [Aaron], Ex. 22:28 Thou shalt not curse Elohim, or curse a ruler of your people![]()
Hun zonen heette: Nephilim
vertaald:
De zonen der goden
http://en.wikipedia.org/wiki/Nephilim When man began to multiply on the face of the land and daughters were born to them, the sons of God saw that the daughters of man were attractive. And they took as their wives any they chose. Then the LORD said, "My Spirit shall not abide in man forever, for he is flesh: his days shall be 120 years." The Nephilim were on the earth in those days, and also afterward, when the sons of God came in to the daughters of man and they bore children to them. These were the mighty men who were of old, the men of renown.[2] ![]()
Ik geloof dat 2012 betekend, dat de frequentie omslaat
waardoor we alles kunnen waarnemen wat er is
ipv waarnemen wat onze 'senses opvangen.
Daarbij dus een gigantische intelligentie sprong maken..
En alles zouden kunnen wat we maar willen.
En zoniet, dat iig het einde van de wereld zoals we het kennen, mischien zelfs de terugkeer van de goden
de elohim of nephilim,
die geheid behoorlijk gemuteerd moeten zijn.
In de ruimte levend.. in ieder geval een andere planeet.
De waarden zijn daar anders he.
Zwaartekracht, zuurstof etc, maar ook niet te vergeten dat het leven geen recept heeft, er is geen
'iets waar alle omstandigheden aan moeten voldoen' om leven mogelijk te maken, het leven is overal, de vorm zal wel altijd anders zijn, en ja de ogen oren etc van een mens kunnen niet alles zien en horen wat er is, dat is een onomstotelijk feit van de wetenschap, dat er buiten de belevingswereld van de mens niks zou zijn is niet alleen een 'achterlijke' gedachtegang, het is ook nog bewezen onwaar.
kijk maar naar dit diertje bijvoorbeeld:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=741Goed terug naar het onderwerp.
Dan 'instantly evolve' oftewel groeien/biomuteren de moleculen anders.
Krijg je grotere kop van dunner lichaam
Maar als de goden terugkeren
zien ze er mischien wel niet veel anders uit dan 'de grey' !
Mischien met kroontjes op..
Ik verheug me erop
op het jaar 2012
In den beginne waren er geen visjes die apen werden op aarde
Er waren visjes EN apen
De apen werden gebiomuteerd tot werkers (de mens) en de visjes werden gebiomuteerd tot beveiliging van de werkers, om de mens in het gareel te houden (draken)
Maar op een dag was het genoeg vond een zekere groep goden,
(ik geloof dat het lucifer/Enki was)
en doodde alle draken (dinosaurussen)
De mens 'heeft met draken samengeleefd!
Er zijn hele oude tegeltjes miljoenen jaren oud waarop je mensen en dino's samen ziet.
De mens kreeg hulp van een zekere god
Een rebel die hun de kennis van de goden gaf;
'technologisch inzicht'
Waardoor de werkers zichzelf konden vrijvechten.
maar de andere goden vonden dat verraad,
en wilden toen de hele mens vernietigen met een zondvloed.
Maar de Rebel heeft toen iemand genaamd Noah ervan op de hoogte gesteld dat dit zou gebeuren om zoveel mogelijk wezens te redden
deze rebel heette waarschijnlijk Enki, en was zeer waarschijnlijk de held van het licht voor de mens 'Luci fer' aangezien hij zich niet voorstelde aan noah maar zei 'ik ben'
Illuminerend
Niet vreemd dat Lucifer de held is voor de 'illuminati'
Enki/lucifer werd verbannen..
De kerk kwam hier later achter in verboden perkamenten/overleveringen en de islam deed het af als duivelsverzen omdat beiden wisten dat ze hun macht zouden verliezen.
De eerdere kerken in die tijd hadden nog geen christendom mind you!
maar alleen het oude testament van Enlil oftewel allah welk Mohammed later overnam en uitriep boven de andere stammengoden.
The orthodox view has associated Lucifer with "Satan before the fall", though, as Bishop Lucifer's name attests, Lucifer was not yet associated with "Satan" in the 4th century.http://en.wikipedia.org/wiki/LuciferiansHet christendom is een grote grap daarnaast
het is gebaseerd op niks, onzin, jezus.
Het predikt liefde en dergerlijke maar is totaal niet van belang voor de geschiedenis
iemand gelooft niet in een god in jezus, zoals jezus zei 'je gelooft niet in een god dan door mij, bedoelde hij "Jullie geloven in geen wezen als jullie in een god geloven, geloof je in mij geloof je in een god, de god waar je in gelooft is een wezen van vlees en bloed, en ik ben hun zoon zoals jullie allemaal hun zonen zijn."
Jezus sprak: "Als uw leiders zeggen: ziet, het Koninkrijk is in de hemel, dan zullen de vogelen des velds u voorgaan. Als zij zeggen: het is in de zee, dan zullen de vissen u voorgaan. Maar het Koninkrijk is binnen in u en buiten u."
Als gij uzelf zult kennen, dan zult gij gekend worden, en gij zult beseffen dat gij zonen van de levende Vader zijt. Als gij uzelf echter niet zult kennen, dan zijt gij in armoede, en gij zijt zelf die armoede.""Maar aanbid niet" zoals lucifer zei "De god zit in jezelf"
Lucifer en jezus zeiden eigenlijk hetzelfde, net als vele andere zonen van Lucifer's (enki)
Waarheid.
Een god zoals God nu geprofileerd word bestaat niet.
God bestaat in alles wat is, maar de god die wij ooit aanbid'de waren Goden en niet van deze wereld
We noemden ze goden omdat ze in alles superieur waren,
zoals negervolken in afrika de blanken zouden verafgoden als wij aan kwamen vliegen met straaljagers.
an nuna ki zijn dus in iedergeval ook geen draken (reptilian oid)
draken zijn zonen van an nuna ki net als de mens
lagere zonen.
http://www.crawley-creatures.com/recent/dragons.htmDit ontstemde andere zonen,
de andere zonen gingen met enki..
Maar werden uiteindelijk gedood door EA en Enlil
Grappig dat alle zonen van goden die met enki heulden later 'demonen' genoemd werden,
en alle zonen van goden die heulden met ea en enlil 'engelen'
Het is net een 'ancient propaganda' iets
net als nu met landen in oorlog,
de een is slecht en terrorist en dood babys etc, en de ander is heeeel goed joh!
De elohim hebben getracht menigeen opstandig mensenkoning te vermoorden door middel van deze 'demonisering'
Nimrod's Marduk is mischien het meest duidelijke voorbeeld.
![]()
Zo zie je maar weer wat een vertekend beeld religie heeft veroorzaakt als een groef dwars door de geschiedenis van de mens heen, maar mischien.. en hopelijk zal 2012 die groef verwijderen.
Even terug naar Biomutatie, dit wil zeggen, dat je constant letterlijk evolueerd zover je maar wil, de geest die dit (mijn en jou) lichaam aandrijft en de hersennen als afstandsbediening gebruikt zit in een soort van biomutatie devies om het maar zo te noemen, het lichaam is een grote microcosmos aan insta-verandering gebaseerd op receptoren e.d. zo is letterlijk alles van het lichaam 'CUSTOMIZABLE'
met andere woorden, insta-evoluatie/ Biomutatie.
Daarom zat darwin er niet al te ver naast en lijkt het alsof hij gelijk heeft, maar niets is minder waar dan die laatste aanname, Darwin had ongelijk.
Men is niet geevolueerd uit visjes die apen werden omdat ze op het land verkozen, zie het als een gigantisch raamwerk, elk punt waar een lijn samenkomt is een wezen, elke tak is een mogelijke biomutatie van aarde water vuur en wind (grond dier, water dier, geestelijk dier, en luchtdier)
waar de mens een vuurdier is, en de vogels een luchtdier.
Dieren zijn biomutaties ondergaan en ieder dier is tot in de krankzinnige details nogsteeds aan het muteren, waar het zich ook bevind waar het ook heenwil.
De mens is een ghost in the machine op dit gebied, en waarom?
omdat er niet zoiets bestaat als een vuurdier in dit raster, er bestaat geen vuurdier.
aangezien geen enkel water,wind en aarde dier de kans heeft om een vuurdier te worden door welke voorwaarden en biomutatie ook.
het vuur is ons gegeven, het vuur is ons ingeblazen door god (goden/Elohim) zoals geschreven in de overlevering des oertijden het oude testament.
Naast ons de draken, net zo goed vuurdieren.
Wij zijn geschapen uit de combinatie van een aarde dier (de adam, de aap) en een vuurdier wat voordat niet bestond (de lillith, de mens.. later de eva)
Hierna was het mogelijk om vuurdieren te maken in het raster (laat ik nu maar verklappen dat dit raster de verborgen code in DNA is)
![]()
Was uberhaupt de pterodactyl niet al een wind~vuur tak van de draak kun je jezelf afvragen.
![]()
Zo werden mythische wezens gemaakt zoals de centaur en de minotaurus, maar ook meer dierachtige wezens met onnatuurlijke krachten zoals de Apis stier van het Serapeum.
http://www.kenseamedia.com/egyptian_gods/apis_bull.htmhttp://www.touregypt.net/serapeum.htm![]()
De mens is een zoon der goden, maar onze vader was een Loki, onze ware vader was een god die zijn kinderen trachtte te doden, zijn kinderen die zijn werk deden, en in het dagelijks leven zie je nogsteeds onze apenkant die het als een instinct nadoed, De macht laat haar kinderen werken en dood dezen wanneer ze van geen nut meer zijn.
![]()
Prettig nieuwjaar en ik wens jullie allemaal de verlichting van lucifer.
[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel.J op 02-01-2007 23:52:23 ]
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.