Ik hou van jong, jeweet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Én jong, D_A!
Nah, ik spuit alleen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Sloffie het volgende:
heb je toevallig gedronken D_A?
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet".quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07011/IMG_0827.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Je doelde toch niet op de foto's van je zusje aka schaap hè?
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet" zei Jordy..
Nooit dicht genoeg!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet"..
Verdomme, daar had ik rekening mee moeten houden. M'n scherpte wat doe jequote:
Gewoon nog ff blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef Sloffie het volgende:
maar ik ga slapengoeie voornemens enzo
nee, ik ben veropte lam, geen zin meer om achter de pc te zitten en moet morgen weer hard werkenquote:
Het in de grond borenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomme, daar had ik rekening mee moeten houden. M'n scherpte wat doe je
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nee, ik ben veropte lam, geen zin meer om achter de pc te zitten en moet morgen weer hard werken![]()
![]()
Je blijft lekker hangen hèquote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is de nieuwe [HOMO], ofzo?
Ondanks het SP!TS shirt van de dame op de vorige pagina.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Of [METRO].
Of [FETO]quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Of [METRO].
Yesss.quote:
tieten topic is verderquote:Op maandag 1 januari 2007 21:35 schreef mvdlubbe het volgende:
OF dat op de voorgevel sloeg, weet ik niet, overigens.
nice, roep uw macht bij elkaar en kom onze SC vergezellenquote:
Dan staat voornoemde foto in dit topic juist.quote:
Een mod moet het goede voorbeeld geven hèquote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dan staat voornoemde foto in dit topic juist.
Je kunt niet mee praten hèquote:
Ballen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef mstr het volgende:
Ik moest even doorgeven dat Laura aka Lucina niet op FOK kan komen
Yes!quote:
Andere 'Ballen', denk ik, waarde heer.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Care. is wat we hier in de PUB gebruiken.
Nou nou, ze is even druk?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef mstr het volgende:
Ik moest even doorgeven dat Laura aka Lucina niet op FOK kan komen
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Andere 'Ballen', denk ik, waarde heer.
Snooooooooooooooooooooooooooooooooooooopquote:
Zie mij even hard om mezelf lachenquote:
Beide zijn ouder dan dat jij bentquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef seekfaM het volgende:
Hooi
Zijn er opeens veel nieuwe mensen, mis zijn ze er al lang, maar posten ze pas net:P
maar voor mij zie ik veel nieuwe gezichten
Ja, ik ben nieuw hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef seekfaM het volgende:
Hooi
Zijn er opeens veel nieuwe mensen, mis zijn ze er al lang, maar posten ze pas net:P
maar voor mij zie ik veel nieuwe gezichten
En een blijvertje, nu alquote:
Er zijn hier alleen maar mannen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef snopprinses het volgende:
alles goed hierzo?
Zeker, met jou dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef snopprinses het volgende:
alles goed hierzo?
Care for a beer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |