quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nog eentje dan!
En dan blijven jullie af van Evi
[afbeelding]
ziet er strak uitquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Da's één van mijn betere vriendinnetjes
Leuke vriendinnetjes heb je danquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Das toch je exquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neeee johquote:
Verdorie men! Kom je hart leeg laten lopen hierquote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef Nashje het volgende:
Na 2 succesvolle dates (die ik hier nog gepost heb) is 't naar de klote. Ze zou nog geen zin hebben in een vriend en ineens is d'r gevoel voor mij verdwenen.
Meiden......
hé D_A wat hebje opeens om van dat soort foto's te posten?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Links dus
Nog een lief goed vriendinnetje! Die ik alweer veels te lang niet heb gezien
Ach k weet niet, had ik even zin inquote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
hé D_A wat hebje opeens om van dat soort foto's te posten?![]()
Nu jij!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
Idd, genoeg gepimpt met je vriendinnnen
je mag best met mij pimpen hoor als je dat wiltquote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
Idd, genoeg gepimpt met je vriendinnnen
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Agorias het volgende:
[..]
je mag best met mij pimpen hoor als je dat wilt
Ik moest het effe posten ja. Voel me al dagen naar de klote. Ze was gewoon echt m'n typequote:Op maandag 1 januari 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdorie men! Kom je hart leeg laten lopen hier
Ik heb hier lekker geen fotoquote:
Ik weet wat je bedoelt. Vakantieliefdesquote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik moest het effe posten ja. Voel me al dagen naar de klote. Ze was gewoon echt m'n type. Precies.
Je bent welkom!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik moest het effe posten ja. Voel me al dagen naar de klote. Ze was gewoon echt m'n type. Precies.
Naah, pimp jij maar met fvivifquote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Agorias het volgende:
[..]
je mag best met mij pimpen hoor als je dat wilt
Schatquote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07011/IMG_0827.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
Uhm Bart.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent welkom!Mstr is ook wel je type denk!
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mja maar dit vrouwtje zie ik dus zowat elke dag op school in de pauze. Zal nog lang duren voordat ik mijn gevoel voor haar kwijt ben.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Vakantieliefdes
Ik val toch meer op vrouwenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hou van jong, jeweet.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Én jong, D_A!
Nah, ik spuit alleen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Sloffie het volgende:
heb je toevallig gedronken D_A?
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet".quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07011/IMG_0827.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Je doelde toch niet op de foto's van je zusje aka schaap hè?
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet" zei Jordy..
Nooit dicht genoeg!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
"Iets dichter tegen elkaar anders past het niet"..
Verdomme, daar had ik rekening mee moeten houden. M'n scherpte wat doe jequote:
Gewoon nog ff blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef Sloffie het volgende:
maar ik ga slapengoeie voornemens enzo
nee, ik ben veropte lam, geen zin meer om achter de pc te zitten en moet morgen weer hard werkenquote:
Het in de grond borenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomme, daar had ik rekening mee moeten houden. M'n scherpte wat doe je
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nee, ik ben veropte lam, geen zin meer om achter de pc te zitten en moet morgen weer hard werken![]()
![]()
Je blijft lekker hangen hèquote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is de nieuwe [HOMO], ofzo?
Ondanks het SP!TS shirt van de dame op de vorige pagina.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Of [METRO].
Of [FETO]quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Of [METRO].
Yesss.quote:
tieten topic is verderquote:Op maandag 1 januari 2007 21:35 schreef mvdlubbe het volgende:
OF dat op de voorgevel sloeg, weet ik niet, overigens.
nice, roep uw macht bij elkaar en kom onze SC vergezellenquote:
Dan staat voornoemde foto in dit topic juist.quote:
Een mod moet het goede voorbeeld geven hèquote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dan staat voornoemde foto in dit topic juist.
Je kunt niet mee praten hèquote:
Ballen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef mstr het volgende:
Ik moest even doorgeven dat Laura aka Lucina niet op FOK kan komen
Yes!quote:
Andere 'Ballen', denk ik, waarde heer.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Care. is wat we hier in de PUB gebruiken.
Nou nou, ze is even druk?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef mstr het volgende:
Ik moest even doorgeven dat Laura aka Lucina niet op FOK kan komen
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Andere 'Ballen', denk ik, waarde heer.
Snooooooooooooooooooooooooooooooooooooopquote:
Zie mij even hard om mezelf lachenquote:
Beide zijn ouder dan dat jij bentquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef seekfaM het volgende:
Hooi
Zijn er opeens veel nieuwe mensen, mis zijn ze er al lang, maar posten ze pas net:P
maar voor mij zie ik veel nieuwe gezichten
Ja, ik ben nieuw hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef seekfaM het volgende:
Hooi
Zijn er opeens veel nieuwe mensen, mis zijn ze er al lang, maar posten ze pas net:P
maar voor mij zie ik veel nieuwe gezichten
En een blijvertje, nu alquote:
Er zijn hier alleen maar mannen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef snopprinses het volgende:
alles goed hierzo?
Zeker, met jou dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef snopprinses het volgende:
alles goed hierzo?
Care for a beer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |