1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 2 Moby 130 3 The Avalanches 124 4 Interpol 114 5 Air 111 6 Radiohead 100 7 Corinne Bailey Rae 97 8 Muse 96 9 The Killers 95 9 José González 95 11 Snow Patrol 94 11 Howard Shore 94 13 Sufjan Stevens 90 14 Jamiroquai 89 15 The Magic Numbers 85 16 Pete Murray 82 17 Editors 79 18 Outkast 78 19 The Kooks 75 20 The Postal Service 73 21 St. Germain 72 |
Ik moet eens wat vaker een hele rits aan muziek afspelen in plaats van één mapje.quote:Overall Top Artists
1 Spinvis 1,725
2 Pete Yorn 933
3 Jack Johnson 528
4 Queen 388
5 Keane 383
6 The Feeling 313
7 Coldplay 262
8 Will Smith 238
9 Nelly Furtado 237
10 De Jeugd Van Tegenwoordig 224
Overall Top Tracks
1 Spinvis – Aan de oevers van de tijd 114
2 Spinvis – Bagagedrager 113
3 Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen 103
4 Spinvis – Het voordeel van video 93
5 Spinvis – Voor ik vergeet 82
6 Spinvis – Flamingo 78
6 Spinvis – Bijt mijn tong af 78
8 Pete Yorn – Strange Condition 77
9 Spinvis – Alles blijft, Andreas 74
9 Spinvis – Dagen van gras, dagen van stro 74
Dat kun je gewoon op de landenpagina's zien, bijvoorbeeld hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:28 schreef smesjz het volgende:
Het zou me ook wel leuk lijken als ze een top 40 per land zouden bijhouden. Waarbij in dit geval dus niet wordt gekeken wat het meest verkocht wordt, maar wat het meest gedraaid wordt.
Om nu bijv. Zweedse of Noorse Top zoveel te zien, moet je naar die specifieke sites toe.
Tof, ik vond het al zo raar dat zoiets niet zou bestaan. Maar dat soort links kan ik zeker niet gemakkelijk op mijn dashboard plakken zeker..quote:Op maandag 1 januari 2007 18:24 schreef Nepthys het volgende:
Dat kun je gewoon op de landenpagina's zien, bijvoorbeeld hier.
Idd!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:24 schreef Nepthys het volgende:
Momenteel hebben ze op audioscrobbler trouwens wat problemen met data van twee weken geleden die weer uit alle stats is verdwenen. Ik dacht al even dat ik gek aan het worden was toen ik Muse opeens weer bovenaan m'n top artists lijst zag staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:24 schreef MuseFan het volgende:
Nou, ik heb me ook maar ff aan jullie groep toegevoegd!
Goede muzieksmaakquote:Op maandag 1 januari 2007 16:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
En St. Germain op nummer 21 overall maakt precies 2007 plays
Top Artists, Overall Charts
[ code verwijderd ]
Vind 'm fraaiquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:32 schreef edejong het volgende:
ik leen 'm even van jou bukgeit
[[url=http://imagegen.last.fm/quiddity/artists/edejong.gif]afbeelding] [/url]
Ook gij, Brutus? Welkom!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef MaJo het volgende:
Dan maar even mijn lijstje met meest gedraaide artiesten deze weekLeer last net een beetje kennen, erg tof
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/majtie.gif]afbeelding][/url]
Hey gij ook hierquote:
Nog even getest met mediaplayer ipv winamp, zelfde resultaatquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Bij mij werkt het updaten op de site van last.fm helemaal niet meerMaar ik zie wel het nummer + artiest in het programma
![]()
Heb versie 1.1.0.0
Winamp plugin versie 2.0.30.0
Winamp versie 2.92 (ja oude versie maar werkte voorheen wel)
Iemand idee?
Majo naar Dylan? Woei!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:24 schreef MaJo het volgende:
Dan maar even mijn lijstje met meest gedraaide artiesten deze weekLeer last net een beetje kennen, erg tof
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/majtie.gif]afbeelding][/url]
Nu ben ik wel een subscriber (waar iets andere updateregels voor gelden), maar bij mij worden mijn lijsten gewoon meerdere keren per week geupdate.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
Overall artist lijst mag best sneller geactualiseerd worden...
[..]
Radio zelf maak ik geen gebruik van. Voordeel van subscriber is helemaal geen advertenties meer, niet op je eigen 'site', maar ook niet als je die van anderen bekijkt. Daarnaast toegang tot beta.last.fm (de beta-playground) en heel leuk: je kunt zien wie er jouw profiel hebben bezocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef Norrage het volgende:
Wat is nou het voordeel van subscriber zijn? En wat houdt zo'n personal radio of loved radio nou precies in?
Een erg leuke Nederlandse band die aan de hand van wat dEUS, Tom Waits en veel improvisatie een redelijk uniek geluid weten neer te zetten. Vooral de eerste twee platen zijn heerlijk.quote:
Dat zeg je goed. De derde is ronduit kutquote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef Grobbel het volgende:
Vooral de eerste twee platen zijn heerlijk.
Ik heb ze vier keer live gezien, alle vier de keren toen ze nog pas 1 of 2 platen uit hadden. Die derde plaat doet me inderdaad al een stuk minder, klinkt ook heel anders. Het is duidelijk dat ze wat meer van hun vertrouwde geluid wilden losbreken, maar dat is niet altijd even interessant. "Ronduit kut" vind ik weer wat te ver gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. De derde is ronduit kut
Eigenlijk moet je ze gewoon eens live zien. Alleen dan komt de band écht tot z'n recht.
Waarschijnlijk blijf je er veel naar luisteren tot 1 weekje nadat je ze live gezien hebt, gok ik - dat is meestal ook mijn ervaring.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:17 schreef Breuls het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/LastfmMyspace/artists/Breuls.gif]afbeelding] [/url]
Ik vraag me sterk af wanneer het Fratellis turning point komt.. ik *moet* ze toch een keer zat worden, zou je denken.
Het is nu drie weken nadat ik ze live heb gezien.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijf je er veel naar luisteren tot 1 weekje nadat je ze live gezien hebt, gok ik - dat is meestal ook mijn ervaring.
Maar je gaat ze aan het einde van de maand toch nog een keer zien?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is nu drie weken nadat ik ze live heb gezien.
I wish. Heb geen kaartje.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar je gaat ze aan het einde van de maand toch nog een keer zien?
Waar krijg je die fanrating vandaan? Of moet je daar subscriber voor zijn? Ik ben wel benieuwd hoe ik bij Spinvis, Drs. P en de Nits zou staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:38 schreef Frollo het volgende:
Top Artists for the week ending 7 Jan 2007
Positie, Artiest, Plays (Overallpositie op 8 jan)
8 Wealthy Beggar (#23 fan) 5 (97)
Nee hoor, je hoeft geen subscriber te zijn. Je een Firefox-scriptje hebben, in deze group te vinden:quote:Op maandag 8 januari 2007 09:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waar krijg je die fanrating vandaan? Of moet je daar subscriber voor zijn?
Zal ik het zeggen of kijk je liever zelf?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ik bij Spinvis, Drs. P en de Nits zou staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon de nummer 2 fan van Jacques Plafond and his Plafonnières (#2 fan), en (minstens zo mooi) de nummer 14 fan bij Jaap Fischer, beschermheilige van een generatie. #2 bij Margreet Dolman, #3 bij Barend Servet en #1 bij Meindert Talma zijn ook wel dingen om trots op te zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tof. En bedankt.
Hierheen gaan https://addons.mozilla.org/firefox/748/ en dan Install now, werkt dat niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:22 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoe 'add' je die firefox extensie?
Aj, het motto 'niet verder kijken dan je neus lang is' werpt weer eens pijnlijk zijn vruchten af. Bedankt!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hierheen gaan https://addons.mozilla.org/firefox/748/ en dan Install now, werkt dat niet?
Whehe, dat zijn je eigen woorden. Ik hield in principe de mogelijkheid open dat het echt niet werkte.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Aj, het motto 'niet verder kijken dan je neus lang is' werpt weer eens pijnlijk zijn vruchten af. Bedankt!![]()
221 keer the fratellis in één weekquote:Op maandag 8 januari 2007 08:17 schreef Breuls het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/LastfmMyspace/artists/Breuls.gif]afbeelding] [/url]
Ik vraag me sterk af wanneer het Fratellis turning point komt.. ik *moet* ze toch een keer zat worden, zou je denken.
is dit niet je lijstje van de week daarvoor?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef Norrage het volgende:
Nou peaceman, Stef Bos staat hoog hoor
[afbeelding]
Uuh, nee? Toen had ik zijn muziek zelfs nog nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dit niet je lijstje van de week daarvoor?
Toch staat er een ander lijstje op de site van last fm.... vreemd....quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, nee? Toen had ik zijn muziek zelfs nog nietHeb het 2 januari gehaald na jou om advies gevraagd te hebben op last.fm
Hun album is imho beter dan die van the Automatic. De laatste gaat heerlijk tekeer, maar is meer (richting) standaard gitaarmuziek. The Fratellis zijn vrolijker, opgewekter, creatiever en met meer kwinkslagen in hun muziek. Chelsea Dagger is een goed voorbeeld, maar tegelijk ook niet, omdat dat nou net het ene nummer met 'tuh-de-duh' is.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
221 keer the fratellis in één week
en ik zie bijvoorbeeld 18x Chelsea Dagger, dat is toch ruim 2x per dag 'tuh-duh-duh, tuh-duh-duh, tuh-duh-duh-duh-duh-duh-duh'
maar ff serieus, is hun album een beetje de moeite waard? beetje a la the automatic, die bij vlagen best lekker klinkt
okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hun album is imho beter dan die van the Automatic. De laatste gaat heerlijk tekeer, maar is meer (richting) standaard gitaarmuziek. The Fratellis zijn vrolijker, opgewekter, creatiever en met meer kwinkslagen in hun muziek. Chelsea Dagger is een goed voorbeeld, maar tegelijk ook niet, omdat dat nou net het ene nummer met 'tuh-de-duh' is.
Heb ik ook gedaan en ben iig de #1 Kowalski luisteraar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm, toch ook maar even wat van dat vetaapjesspul geïnstalleerd.
Bij mij is ie al meer dan een maand hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef Norrage het volgende:
Oh gebeurde dat dan niet al regelmatig? Vond het al zo raar dat ik steeds dezelfde had terwijl mijn top 50 artists nu weer veel anders is
Ik ben afgelopen jaar ook een flinke tijd niet actief geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het eerste halfjaar van 2006 zat ik achter een moeilijke verbinding waardoor ik geen stats heb bijgehouden, dus bij mij is het geen goede weergave van 2006.
Wat een gave Top artists voor een dame! Hoewel de kerst ook hier wel invloed op zal hebben gehad gok ik.......quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
ik luister pas sinds oktober en mijn kerstplaylist heefr de boel vergiftigd.
Overall Top Artists
1 Jan Hammer 75
4 Elvis Presley 45
11 Sepultura 25
14 Perry Como 21
21 Dean Martin 17
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef Man_Made_God het volgende:
17 Jay-Z 34
Er staat zelfs een reppert tussen!![]()
Always look on the bright side: op mijn computer staat eigenlijk alleen maar muziek die ik (nog) niet op cd heb. Dream Theater & Therion draai ik dan ook gewoon via de cd-speler. En van Therion heb ik zelfs alleen maar Gothic Kabbala geluisterd.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MMG en repperts, en Dream Theater en Therion niet zo hoog als ik ze verwacht had.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Man_Made_God het volgende:
De nieuwe zuigt behoorlijk trouwens...
Dit komt ieder topic bijna wel terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat ik me pas bedacht over last.fm...
tis een geniaal concept opzich, maar met een nadeel: t houdt alleen het aantal tracks bij en niet hoelang je naar een bepaalde artiest luistert.
bijvoorbeeld, outkast in mijn playlist heeft veel relatief korte nummers, waardoor je daar snel veel plays van krijgt... een artiest als st.germain bijvoorbeeld heeft veel lange nummers, maar toch luister ik er misschien net zoveel naar als naar outkast (wat niet zo is, maar for sake of argument zeg maar).
hierdoor zijn de lijsten natuurlijk wel enigszins vertekend![]()
kan me wel voorstellen ja...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit komt ieder topic bijna wel terug.
Ik heb hetzelfde probleem, een gemiddeld nummer van Godspeed You Black Emperor duurt 20 minuten, die van Guided by Vioces 20 seconden; resultaat is een enorm scheve lijst, wat interesses betreft.
Maargoed, vraag is al vaak gesteld hier, maar uiteraard ook aan de Last.fm technici: Antwoord van Lasf.fm: technisch niet haalbaar.
Nou ja, het zal dan nu wel minder zijn geworden. Ik zie sinds de lijstjes gepost worden door de bomen het bos ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen ja...
goed op deze manier ontstaat er ook wel een aardig beeld, en ze doen het allemaal erg goed
maar had t iig nog nooit in de topics gelezen, en volgens mij ga ik toch al een deeltje of zeven mee
![]()
haha, de lijstjes jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, het zal dan nu wel minder zijn geworden. Ik zie sinds de lijstjes gepost worden door de bomen het bos ook niet meer.Was ook geen verwijt overigens!
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha mijn nummers lopen van 6 sec. naar 67 min van respectievelijk melt-banana en lustmord
Zo:quote:Op maandag 15 januari 2007 02:02 schreef dikkedoelie het volgende:
Hoe maak ik eigenlijk zoeen mooi Last.fm linkje in me sig? :@
1 |
Idd de helft van mijn melt-banana nummers wordt inderdaad niet meegeteldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.
Oh, en nu we toch bezig zijn met jaaroverzichten, op zich vind ik het wel interessant om dit later nog eens terug te zien, in ieder geval de Top Artists.Dus bij deze: (statistieken waren gereset in september, trouwens, dus dit is enkel van de laatste 4 maanden)
Ik meen 30 seconden.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Grobbel het volgende:
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.
En je hebt Delirium Cordia niet geluisterd sinds je Last.fm gebruikt? Die duurt volgens mij langer dan 67 minuten.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd de helft van mijn melt-banana nummers wordt inderdaad niet meegeteld
nee hoor ja tenzij je het laatste stuk meerekentquote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En je hebt Delirium Cordia niet geluisterd sinds je Last.fm gebruikt? Die duurt volgens mij langer dan 67 minuten.
Ik wist helemaal niet dat Therion alweer een nieuwe had. En alweer 2. Zag 'm toevallig vrijdag in de cd-winkel staan. Is het wat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Always look on the bright side: op mijn computer staat eigenlijk alleen maar muziek die ik (nog) niet op cd heb. Dream Theater & Therion draai ik dan ook gewoon via de cd-speler. En van Therion heb ik zelfs alleen maar Gothic Kabbala geluisterd.....![]()
Is Gothic Kabbalah al uit?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Therion alweer een nieuwe had. En alweer 2. Zag 'm toevallig vrijdag in de cd-winkel staan. Is het wat?
Last.fm rekent gewoon 1 haha maakt niet uit of je nou 1 min of 1 uur van delerium cordia luisterd geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Uiteraard reken ik het laatste stuk mee, dat doet last.fm ook. Ook als ik het nummer niet helemaal luister, volgens mij.
Ooit had ik het idee dat een nummer alleen gesubmit werd als je het helemaal luistert. Met plugin 0.0.1 ofzo, lang geleden zeg maar. Inmiddels staan de nummers er vaak al tussen als ik ze nog aan het luisteren ben.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Last.fm rekent gewoon 1 haha maakt niet uit of je nou 1 min of 1 uur van delerium cordia luisterd geloof ik
Je moet een nummer precies voor de helft luisteren.. dus 4.20 wordt na 2.10 gescrobbeld.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ooit had ik het idee dat een nummer alleen gesubmit werd als je het helemaal luistert. Met plugin 0.0.1 ofzo, lang geleden zeg maar. Inmiddels staan de nummers er vaak al tussen als ik ze nog aan het luisteren ben.
Als je naar last.fm radio luistert, wordt de track inderdaad pas gesubmit als je 'm helemaal geluisterd hebt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ooit had ik het idee dat een nummer alleen gesubmit werd als je het helemaal luistert. Met plugin 0.0.1 ofzo, lang geleden zeg maar. Inmiddels staan de nummers er vaak al tussen als ik ze nog aan het luisteren ben.
Precies! Tenzij het nummer langer duurt dan 8.00quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet een nummer precies voor de helft luisteren.. dus 4.20 wordt na 2.10 gescrobbeld.
Ik heb vrijwel geen nummers langer dan 8 minuten, dus daar was ik dan weer niet van op de hoogtequote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Precies! Tenzij het nummer langer duurt dan 8.00
Ja dat is 't 'm dus. De tijdzones is m'n windows klok en in de settings van m'n last.fm profiel komen gewoon overeen! En de tijd wordt automatisch gesynchroniseerd met internet..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de settings (dus dubbelklikken op het klokje) welke timezone ingesteld is. Indien nodig even corrigeren en weer synchroniseren met de server.
oi, daar moet ik achteraan danquote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef placebeau het volgende:
1 ▲44 Clap Your Hands Say Yeah 32
de nieuwe nummers van cyhsy zijn geniaal! echt!
Heel erg nieuw ja, 56 van mijn 100 buren hebben nog geen avatar geupload. M'n weekly neighbours bestaan ook al weken grotendeels uit nieuwelingen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:55 schreef edejong het volgende:
nieuwe buren!!, de meeste zijn totaal nieuw
uhm ik bedoelde eigenlijk nieuw voor mij, maar dat haalt voor de rest niet uit, dat is wel irritant van die té nieuwe users.. al die zwarte blokjes...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:57 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Heel erg nieuw ja, 56 van mijn 100 buren hebben nog geen avatar geupload. M'n weekly neighbours bestaan ook al weken grotendeels uit nieuwelingen.
M'n beste maat is m'n nummer 1 neighbour.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:31 schreef ThE_ED het volgende:
Gheghe ik ben een neighbour van m'n vriendin, maar zij weer niet van mij
hee, daar ben ik altijd naar geinterreseerd! Ik wil altijd goede kwaliteit covers hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:01 schreef Norrage het volgende:
Iemand had laatst een link gepost na de plaatjes van je top 50 albums...een mooie covers site...heeft iemand die link nog?
Had die link al eens eerder gebruikt, maar.. wat betekent het als er een album blauw omlijst is i.p.v. groenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef Nepthys het volgende:
http://tools.waglo.com/covers/ <- en hier dan even je naam op last.fm achter plakken
alstu
hehe, lache sitequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef Nepthys het volgende:
http://tools.waglo.com/covers/ <- en hier dan even je naam op last.fm achter plakken
alstu
ik doe er niks mee.. het werkt ook niet echt, want bijna alles word al snel indie getaggedquote:Op maandag 22 januari 2007 11:08 schreef Kolomo het volgende:
Ik heb een vraag, hopelijk niet een erg vaak gestelde (in dit topic iig niet):
doen jullie iets met de tag-optie? En zo ja, weet iemand of er een mogelijkheid is deze op alfabet ofzo te zetten? Ik was eens begonnen met zaken te taggen om bijvoorbeeld een lijstje te maken van albums die ik heb of concerten waar ik geweest ben maar het ziet er zo rommelig uit nu...
Tja op zich, je kunt wel zelf kiezen wat voor tag je eraan hangt... maar voor een leuk overzichtje zal het dan inderdaad wel minder geschikt zijn...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:31 schreef edejong het volgende:
[..]
ik doe er niks mee.. het werkt ook niet echt, want bijna alles word al snel indie getagged
en volgens mij, maar dat weet ik niet 100% zeker, kan je het niet op alfabet sorteren, het wordt automatisch gesorteerd op hoe vaak je een tag gebruikt hebt.
die is ook erg lekkerquote:Op maandag 22 januari 2007 12:54 schreef thespotlessmind het volgende:
Top Artists for the week ending 21 Jan 2007
1. ▲2 dEUS 127
2. – Klaxons 51
3. ▲3 The Strokes 49
4. Yann Tiersen 43
5. ▲10 Franz Ferdinand 42
6. ▼5 Belle and Sebastian 39
7. ▲6 Evil Superstars 38
8. ▲12 The Van Jets 36
9. Jon Brion 29
10.▼3 Death Cab for Cutie 26
Unique Artists: 108
Total Tracks: 529
Total Plays: 899
Vooral de sountrack van Amelie is opvallend als hoogste nieuwkomer![]()
No shit. Ik zit me nu in te houden met teveel afspelen omdat ik 't niet voor mezelf wil verpesten.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw Breuls, album van de Fratellis is idd erg sterk![]()
Dirty Barry Stole The Bluebird is een tof nummer. Track 2 van Chelsea Dagger.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
No shit. Ik zit me nu in te houden met teveel afspelen omdat ik 't niet voor mezelf wil verpesten.
Ik ben een subscriber, en kan daardoor al op de nieuwe betapagina. Ziet er interessant uit!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef edejong het volgende:
op het forum word gepraat over een beta page, met vrij heftige veranderingen, ben benieuwd wat er gaat veranderen!
Die functie is toch minder geweldig dan ik aanvankelijk dacht. Veel van die tracks zijn 30 seconden lange previews, niet echt supernuttig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef Grobbel het volgende:
Vooral die mixtape is een fantastische verbetering! Natuurlijk kan het voorlopig alleen met tracks die ook op last.fm worden gehost, maar dat mag de pret zeker niet drukken.
Damn. b-sides. Zijn er veel nummers in omloop die niet op het album staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dirty Barry Stole The Bluebird is een tof nummer. Track 2 van Chelsea Dagger.
Volgens mij kon dat sowieso al door in je journal een event connection te verwerken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef Grobbel het volgende:Je kunt nu reviews toevoegen van concerten waar je heen gegaan bent
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:55 schreef Breuls het volgende:
Mijn Overall Top Artists is "Generated: 21 Jan 2007 ".
Vind ik best knap.
En ik ben al heeeeel lang niet meer online geweestquote:Generated: 1 Jan 1970
Exact hetzelfde lijstje als vorige week?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Scandalous het volgende:
1 Lady Sovereign
2 ▼1 Kelis
3 ▲1 Amy Winehouse
3 ▲1 Avenue D
5 ▲14 Terence Trent D'Arby
6 Dizzee Rascal
6 ▲8 Amanda Lepore
8 ▲6 Nas
9 ▼3 1st Down
10 ▼3 Cazwell
Nee gerrit, 21 Jan 2007 – 28 Jan 2007 maar als je mijn lijstje van vorige week nu erbij zet, is het gewoon weer die van nuquote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Exact hetzelfde lijstje als vorige week?
[afbeelding]
Klaxons, hoe's dat? Veel over gehoord.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef thespotlessmind het volgende:
1 (+5) Belle and Sebastian (206)
2 (+13) Daft Punk (130)
3 Milow (77)
4 (+55) The Knife (50)
5 (+8) Interpol (49)
6 (+15) Bloc Party (47)
7 (-5) Klaxons (46)
7 (-) Evil Superstars (46)
9 (-6) The Strokes (45)
10 Modest Mouse (39 )
Milow deze week ontdekt en meteen hoogste nieuwe![]()
Dan word je toch weer opnieuw lid? Het is maar ¤3 voor een maand...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:
Overigens is mijn abonnement vanochtend afgelopen. Nu kan ik niet meer zien wie er bij mij op bezoek is geweest!
Ja tuurlijk, maar ik heb m'n cc niet zo een twee drie bij de hand.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:34 schreef Reena het volgende:
[..]
Dan word je toch weer opnieuw lid? Het is maar ¤3 voor een maand...
Heb je Schmidtchen Schleicher al?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet nu al zeker dat de nummer 1 van volgende week Nico Haak zal zijn. Ik ben benieuwd of dat me ook meteen een grote fan maakt.
*Neuriet Honkie Tonkie Pianissie en Sokkies stoppen, schoentjes poetsen, dasje goed en kijk goed uit*
Het viel mij ook al opquote:
En terecht, Pendulum is dan ook geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk lijstje weer
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/SoMHDN.gif]afbeelding] [/url]
Extreem veel Pendulum gedraaid deze week
Klik!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op. Er slingerde toch ergens een programmaatje rond waarme je de reverse neighbours kon ontdekken? Dat zou nu wel leuk zijn
.
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef Nepthys het volgende:
Dit is ook wel een leuke site. Als je je last.fm naam invoert krijg je je eigen kanaal met muziekvideos.![]()
Dat is relaxed!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef Nepthys het volgende:
Dit is ook wel een leuke site. Als je je last.fm naam invoert krijg je je eigen kanaal met muziekvideos.![]()
Wat tofquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef Nepthys het volgende:
Wow - dat is echt geweldig! Hopelijk wordt dit over een tijdje ook in last.fm zelf geïntegreerd, geweldig initiatief.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:45 schreef Nepthys het volgende:
Onthoudt ie ook niet meer wat je draait? Als last submitted song en songs in qeue enzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Breuls het volgende:
Kut, mijn iScrobbler registreert al sinds gisteravond niet meer wat ik draai. Nu klopt het weeklijstje straks niet.
Hij is alleen nog niet uit de Recent Tracks lijst. Duurt dat ff ofzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij recent tracks kan je deleten.
Het nummer is in principe al verwijderd en zal ook niet meegeteld worden bij je statistieken, alleen verdwijnt ie niet automatisch van de frontpage. Ik zou dan gewoon 10 nieuwe liedjes afspelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij is alleen nog niet uit de Recent Tracks lijst. Duurt dat ff ofzo?
Komt goed danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het nummer is in principe al verwijderd en zal ook niet meegeteld worden bij je statistieken, alleen verdwijnt ie niet automatisch van de frontpage. Ik zou dan gewoon 10 nieuwe liedjes afspelen.
Ik snap niet dat dat zo'n ramp is, het is....een lijstjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
Hoe kan ik tracks wijzigen? M'n pa heeft een verschrikkelijk nummer gedraaid die ik er absoluut niet in wil hebben
Ik zit me hier op te vreten omdat ik het maar niet kan vinden en weet dat het er is
Ja, maar wel míjn lijstje. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als er andere tracks/bands in mijn lijst kwamen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat zo'n ramp is, het is....een lijstje![]()
Precies, zonde dat je niet gewoon de lijst kan editen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik baal ook enorm van FEELING op 9 in mijn lijst.
Dat hoort The Feeling te zijn, kwam er veel te laat achter. No way dat ik die snel goed krijg, wanneer ik het niet weg kan editten.
Vroeger kon dat wel; toen kon je zelfs playcounts veranderen en zo. Maar door wat technische problemen die te maken hadden met de spectaculaire groei van de website, verklootte dit uiteindelijk de totale statistieken van zowel je profiel als die van de hele site, en toen is de functie er maar gewoon helemaal uitgehaald.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, zonde dat je niet gewoon de lijst kan editen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, maar wel míjn lijstje. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als er andere tracks/bands in mijn lijst kwamen.
Gevarieerde neighbours.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding] Door mijn vriend komt er ook allemaal rockmuziek in mijn lijstje, maar dat geeft toch niet. Krijg je in ieder geval gevarieerde neighbours van![]()
Ik heb gevarieerde neighbours, met een goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gevarieerde neighbours.
Ik wil neighbours met een goede muzieksmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |