ik moest laats nog aan hem denken,quote:Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef ChOas het volgende:
Ik heb even een Junkie19 flashback...
ik zal de link ook even nalezen, maar het valt mij op dat veel symbolen verwerkt zitten in bovenstaande "tekening".quote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef starbliss het volgende:
http://www.ethericwarriors.com/main/index.php?page=forums&action=topic&t=634
hierop staat de achtergrond van mijn post en dit is de C&C generals map:
[afbeelding]
Ik tel 2 mensen die mee willen doen. Mijn vorige username is inderdaad junkie19. Als je kijkt naar mijn persoonlijke gegevens dan zul je zien dat ik er geen geheim van maak.
Ik heb een nieuw account gemaakt met dezelfde persoonlijke gegevens, dat is geen kloon. Wat betreft de tower busters, er zijn onderhand gegnoeg mensen, ook uit nederland die ze aanbieden. Te vinden via google. Nu verder met topic graag.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dit allemaal over gaat, maar wil het wel even aanzien.
Is het een soort roleplay-game ofzo?
Om in dat jargon te spreken lijkt het een soort van MMORPG waar je op 'in kan loggen' als je een beetje mediteert.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar dit allemaal over gaat, maar wil het wel even aanzien.
Is het een soort roleplay-game ofzo?
Sirius is een ster, zoals onze zon. Daar kan je je niet op bevinden. Laat staan dichtbij.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef starbliss het volgende:
Beste mensen,
Gelukkig en gezond 2007. Op het moment is het voor mij en een paar anderen op oa ethericwarriors duidelijk dat de hoogste club entiteiten die op het moment de controle hebben over een groot gedeelte van de NWO zich nabij en op sirius bevinden.
moet je niet in het grote WOW topic posten ?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef Daniel.J het volgende:
We moeten de drac op astraal niveau verwoesten met onze astrale legers met magische krachten, daar gaat het over, ik ben heb een powerlevel van 1409821986 TC status, mastered elementen: Water, Lightning, Dark.
Ik heb een gigantisch leger en veel hele sterke officieren onder mij.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
moet je niet in het grote WOW topic posten ?wat the fuck is een powerleven van zoveel TC
??????????????? sorry ik heb hier echt nog nooit van gehoord, please enlighten me
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
moet je niet in het grote WOW topic posten ?wat the fuck is een powerleven van zoveel TC
??????????????? sorry ik heb hier echt nog nooit van gehoord, please enlighten me
Vertel eens... ik ben erg benieuwd. Ik probeer dit al jaren maar ik kom niet op Sirius uit maar op een andere plaats met lekkere wijven enzo (ook niet verkeerd) maar ik wil zo graag eens naar Sirius...quote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef starbliss het volgende:
Ik zal later dan posten hoe je via een wormhole jezelf astraal kunt verplaatsen naar bijvoorbeeld sirius (slechte plaats) en welke technieken je kan toepassen om deze wezens remote uit te schakelen.[/b]
Hoeveel modjes zitten er eigenlijk in 't complot?quote:Je kunt zowel dracs en reptelians zien als spirituele entiteiten die op andere niveau's leven.
Helemaal geenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoeveel modjes zitten er eigenlijk in 't complot?
O...M....Gquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef Mirage het volgende:
Spiritual Warfare op Fok!
en @ CoolGuyhet IS junkie19.
De sqikibqrlz, een gevreesd hyperdimensioneel leger dat bekend staat om hun grote wigbubbesquote:
Ja nou ja, die wigbubbes op zich zijn niet zo gevaarlijk, maar als dat combineren met hun rieflbladforsks dan ben je in de hyperdimensionele aap gelogeerd hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:07 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
De sqikibqrlz, een gevreesd hyperdimensioneel leger dat bekend staat om hun grote wigbubbes
dan komt spreekwoordelijk de Joehjubbewglz uit de mouwquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja nou ja, die wigbubbes op zich zijn niet zo gevaarlijk, maar als dat combineren met hun rieflbladforsks dan ben je in de hyperdimensionele aap gelogeerd hoor![]()
Ja daar kan alleen Caesar of de koningin van Engeland in hun ware gedaanten nog wat aan doen, anders is de oorlog op elke dimensie verloren hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:12 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
dan komt spreekwoordelijk de Joehjubbewglz uit de mouw
En Junkie maar denken dat de koningin van engeland een drac is, maar haar drac gedaante is een pak, onder dat pak zit haar ECHTE gedaante, een reusachtige ernie pop!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja daar kan alleen Caesar of de koningin van Engeland in hun ware gedaanten nog wat aan doen, anders is de oorlog op elke dimensie verloren hoor![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef Prowl het volgende:
Heb je ook een map voor C&C Generals, dat speelt wat makkelijker
Ik geloof niet dat hij dat was hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:34 schreef Aneurism het volgende:Deze gast is in 2004 al 5x gebanned omdat hij het enkel over de reptilians had
Het enige wat ik van hem weet is dat hij geen medicijnen meer nam en daardoor waanbeelden kreeg.
Ja en verder, hij zegt in zijn OP dat dracs en reptilians gezien kunnen worden als spirituele entiteiten ofzo? En daarna geeft hij voorbeelden van echte mensen die dus allerminst spiritueel waren/zijn, maar hardstikke stoffelijk, wat weer in gaat tegen de bewering dat het sprituele entiteiten zouden zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef Daniel.J het volgende:
Ik vind de vragen van 1of6billion toch wel eigenlijk goede vragen he, als we vechten sneuvelen we toch, of kunnen we niet dood in het astrale?
zonee wat heeft de oorlog dan voor zin
Lijkt me nu wel tijd voor. Een bashtopic hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@ TS, als je niet meer reageert gooi ik hem op slot.
Dit wordt meer een SC als iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |