Die inderdaad.quote:
Mwah, het zijn slechts geruchten maar ik geef 't een goeie kans.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef Zanderrr het volgende:
Is de Police weer bij elkaar, dan? (*kruipt onder steen vandaan*)
jah daar ben ik ook heel erg benieuwd naquote:Op maandag 1 januari 2007 14:19 schreef Beathoven het volgende:
De reunie van o.a. Genesis en The Police, ben benieuwd of ze ook wat nieuw materiaal gaan uitbrengen
Die is weer bij elkaar he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:52 schreef Vitalogy het volgende:
Michael Jackson...daar ben ik dan ook wel benieuwd naar ja.
Toch is elk nummer van hem weer ' verrassend 'quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:58 schreef webfreak het volgende:
MJ ben ik dan weer totaal niet benieuwd naar.
Zijn vorige plaat was op z'n zachts gezegd kut, en z'n laatste meestwerk is alweer een dikke 20 jaar oud.
Er komt binnenkort een mos def plaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kijk eilk niet naar erg veel uit, alhoewel ik hoop dat 2007 qua hiphop platen een stuk beter word dan 2006.
die heb ik al. Ik vind hem nou niet erg vet, al helemaal niet omdat je de credits en artwork van het internet moet downenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een mos def plaat.
Toch wel gratis hoop ik? Maar het blijft lame idd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heb ik al. Ik vind hem nou niet erg vet, al helemaal niet omdat je de credits en artwork van het internet moet downen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef bloodymary het volgende:
De nieuwe Interpol natuurlijk!
Wanneer komt die van Infadels uit?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef Thomas.... het volgende:
Nieuwe album van infadels en interpol.
Interpol voor de eerste keer live zien en nog wel meer dingen
Hè, die wilde ik dit jaar noemen.quote:
Nog niet bekend. Ze stoppen nu namelijk met hun tour en ze hebben persoonlijk tegen me gezegd dat ze nu een nieuwe album gaan maken ( geen gerucht dusquote:
nieuwe British Sea Power en Interpol.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef peaceman het volgende:
Een nieuw album en tour van Radiohead
't Verbaasde mij inderdaad al dat ik de eerste wasquote:
Da's waar ook, daar zat ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef bloodymary het volgende:
De nieuwe Interpol natuurlijk!
Ik kijk erg uit naar Cher's nieuwe album dat eindelijk na al die dance weer in de stijl van het klassieke If I Could Turn Back Time gaat wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:14 schreef -Dries- het volgende:
Nou? Ikzelf kijk uit naar de nieuwe:
- Bright Eyes
- Radiohead
- Patrick Wolf
- Eels (?)
- Arcade Fire
Wat jullie?
ik heb van de week de cd met de demo's die (volgens geruchten) op Chinese Democracy zouden komen te staan... klinkt erg lekker, maar wel heel anders dan we gewend waren van meneer Axl....quote:
En daarna hopelijk een nieuw studioalbum van de drie heren.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
Het (reunie)concert van Genesis op 1 juli 2007!![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef Pietsie1 het volgende:
Ik ben benieuwd naar nieuw werk van o.a.
- Oceansize
- Nine Inch Nails
- Radiohead
- Porcupine Tree
- The Dillinger Escape Plan
- Air
- Explosions In The Sky
- Massive Attack
- Velvet Revolver
- Travis
- Rufus Wainwright
- Auf Der Maur
- N*E*R*D
- The Prodigy
- R.E.M.
Voor Guns N' Roses en Metallica vrees ik het ergste qua releases ...
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef ThunderRoad het volgende:
5 Mei Roger Waters in het Gelredome
en nieuwe cd van Bruce Springsteen & The E Street Band,
volgens de geruchten gaat dat dit jaar weer gebeuren.![]()
he vet, kijk er nu ook naar uitquote:Op zondag 14 januari 2007 17:50 schreef Numbie het volgende:
De nieuwe Silverchair plaat.. Is kijken of de Aussies nog wel weten hoe ze moeten rocken na vijf jaar. lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |