Nou, als je vaker hier komt niet hoor! Maar ja, om daar nu in POL over te beginnen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Om een of andere reden blijft het mij meestal bespaard.
Als ik het wel heb, heb je me wel eens midden in een NWS discussie een linkje naar een filmpje van je aanbiddelijke spruit gegevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, als je vaker hier komt niet hoor! Maar ja, om daar nu in POL over te beginnen....
![]()
"Druk op de noten Do, Re, Mi,quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij barst hier twee keer per dag spontaan uit in kinderliedjes.
Daar valt met mij nog wel over te praten. Als het niet steeds hetzelfde Do Re Mi Groene vogelliedje is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij barst hier twee keer per dag spontaan uit in kinderliedjes.
Poeh, wat zijn jullie in het Noorden hard voor de kinderen zeg!quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar valt met mij nog wel over te praten. Als het niet steeds hetzelfde Do Re Mi Groene vogelliedje is.
Dat Prul is naar mijn smaak nog gewoon te klein om wat aan te vinden. Zelfs de liedjes zijn nog niet leuk.
(Tenzij:
Zoete nanje ik waige doe
Warst stoe wat groter dan slaig ik doe
maor doe bist mie
nog al te klain
'k zal doe maor wat deur de vingers zain
Zoete nanje dou)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Westfälisches Wiegenlied
Haia Kindken, ik waige di, härr ik en Stökken, dann slaig ike di, dai di dat waih, dat jommerde mi, darum sei ruhig, dann frai ike mi, haia, Kindken slop!
Ik nam er juist geen aanstoot aan. Maar ik vind dan ook dat kinderen opgevoed dienen te worden door hun ouders en niet door de mensen van de opvang. En dan lijkt het me vanzelfsprekend dat een van beiden de rol van broodwinner op zich neemt en zich verantwoordelijk voelt voor het geld dat er binnenkomt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Ik ben zķ benieuwd wat je vriendin daarvan vindt.
Want je zult het vast anders bedoelen, maar dit klinkt alsof je een van die 'mannetjes' bent die uitspraken bezigt als: "Mijn vrouwtje hoeft niet te werken. Dat doe ik wel."
Ik heb ook regelmatig in het bos achter een Shetlander aan gerend waarmee ik veel vreemde blikken kreeg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:06 schreef Augustina het volgende:
Haha, over honden gesproken. Ik zie hier net een man heel debiel over straat rennen. Zie ik later dat hij probeert zijn teckel te pakken te krijgen, die een kat achterna gaat.
Nee, de kat en de hond renden net achter een paar auto's langs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Die teckel zag je zeker niet.
Oh bah.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Ja, best. De hond van mijn broer wordt vandaag geopereerd aan een gezwel. Ik duim voor 'm.
Over Grunnings en baby's: ik ontmoette ooit een mevrouw die vertelden over haar eerste jaren als verloskundige. Ze kwam bij een Groningse moeder (en diens moeder), kijken of alles goed ging met de kleine. Ze meende inmiddels de Groningse tongval wel onder de knie te hebben..quote:De tekst van dit Friese wiegeliedje is in feite niet erg rustgevend. Het gaat over een kalfje dat in een netelige positie is terechtgekomen. Het beest ligt namelijk in de goot (groppe) en de boer en boerin zijn van huis.
Je lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:05 schreef JAM het volgende:
Ik heb vandaag een pakje sigaretten geritseld bij een meisje dat ik eergisteren heb mogen ontmoeten. Toen ik wegging zei ze: 'Wil je wat kleingeld, dan kan je nog een pakje halen.' Dat heb ik geweigerd omdat ik dan nog enige bescheidenheid kon veinsen en nu ja; ik ga er straks toch weer naartoe en dan laat ik haar wel nieuwe sigaretten halen.
Dat kunnen de ouders toch ook samen doen? Allebei parttime werken en verzorgen. Dat lijkt mij voor alledrie het beste.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik nam er juist geen aanstoot aan. Maar ik vind dan ook dat kinderen opgevoed dienen te worden door hun ouders en niet door de mensen van de opvang. En dan lijkt het me vanzelfsprekend dat een van beiden de rol van broodwinner op zich neemt en zich verantwoordelijk voelt voor het geld dat er binnenkomt.
jIJ BENT OOK ONgelooflijk oppervlakkig, dat weet je best.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
En dat gezeik op consumeren begrijp ik ook niet. Ik ben heel blij met de spullen die ik heb.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is nutteloos? Ik vind je inkomen spenderen aan pampers weer verspilling.
Nee, het zijn dubbele punten, glorieus in al hun nut en esthetische glorie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef broer het volgende:
En: PopeOfTheSubspace: wat een hoop dubbele punten.
Zijn dat onafgemaakte smileys?
Hei, Lien. Hei.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Hei broer hei.
Bijzonder weinig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hei, Lien. Hei.
(Wat heb ik nu gezegd?)
O, dan kan ik ook eigenlijk net zo goed mijn mond houden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bijzonder weinig.
Ik maakte een variant op 'boer er ligt een kip in het water'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hei, Lien. Hei.
(Wat heb ik nu gezegd?)
Dat zou ik niet doen, de Goden hebben je niet een mond gegeven om deze gesloten te houden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan kan ik ook eigenlijk net zo goed mijn mond houden.
Ja, ik vind ook dat sommige Goden dat wel hadden moeten doen. Toch jammer dat dat niet zo is. Wat doe je eraan? Niets. Ik zeg altijd maar zo: Je kan niet alles hebben. Dat geldt ook voor de Goden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Augustina het volgende:
Al zou het sommigen dat niet misstaan.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Augustina het volgende:
Al zou het sommigen niet misstaan.
Ook dan, wil ik zeggen:quote:
Ja, ik vind ook dat sommige Goden dat wel hadden moeten doen. Toch jammer dat dat niet zo is. Wat doe je eraan? Niets. Ik zeg altijd maar zo: Je kan niet alles hebben. Dat geldt ook voor de Goden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef Augustina het volgende:
Al zou het sommigen niet misstaan.
Dat lijkt mij voor alledrie het slechtst. Niemand kan zijn werk echt goed doen, erin uitblinken, carričre maken. En het lijkt me erg moeilijk om allebei parttime te werken en genoeg geld te verdienen om een gezin te onderhouden (als het al mogelijk is om allebei parttime werk te vinden). Ik begreep van LXIV dat hij fulltime werkt en zijn vrouw parttime. Ideaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kunnen de ouders toch ook samen doen? Allebei parttime werken en verzorgen. Dat lijkt mij voor alledrie het beste.
Wat je in de posting las was dat hij zich verantwoordelijk voelt voor zijn gezin. Dat is lief.quote:Maar waar het mij vooral om ging, is dat dat in onderling overleg gaat. En dat las ik niet in de post waar ik op reageerde.
Omdat je niks zinnigs te zeggen hebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom ben jij niet online en waarom negeer je mij?
Nee, zo werkt het niet in het leven klauwdia.
Zelf kijk ik er enorm naar uit weer fulltime te kunnen werken. Nu sta ik met twee benen in 3 werelden (zo voelt het soms tenminste).quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor alledrie het slechtst. Niemand kan zijn werk echt goed doen, erin uitblinken, carričre maken. En het lijkt me erg moeilijk om allebei parttime te werken en genoeg geld te verdienen om een gezin te onderhouden (als het al mogelijk is om allebei parttime werk te vinden). Ik begreep van LXIV dat hij fulltime werkt en zijn vrouw parttime. Ideaal.
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat je niks zinnigs te zeggen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |