quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van. Integendeel; ik vind het bijzonder prettig. Ik voel me rustig en ontspannen.
Gezien je, ehm, nogal aparte manier van posten kun je er maar beter van genieten zo lang als het nog kan.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Verdorie, ben ik er nu echt al weer? Het zal toch niet!
Nouja, doe eens niet zo gemeen joh. Ik doe helemaal niet apart en geband zal ik al helemaal niet worden. Ik ben lief.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezien je, ehm, nogal aparte manier van posten kun je er maar beter van genieten zo lang als het nog kan.
Nouja zeg, sinds wanneer word je geband voor 'aparte manier van posten' hebben?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezien je, ehm, nogal aparte manier van posten kun je er maar beter van genieten zo lang als het nog kan.
Ik heb je interview gelezen. Leuk!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:50 schreef LXIV het volgende:
Ik heb je interview gelezen. Leuk!
quote:Nawal Bakkali van TV West vind ik best een lekker ding.
Bah. Waarom?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:20 schreef JAM het volgende:
Ik ben trouwens sinds een week of drie overgestapt op Dunhill.
Wat rook je?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:20 schreef broer het volgende:
O, dat betekent een half pakje voor beiden. En een enorme omweg voor mij.
Het wordt wel wat minder rendabel zo...
Halfzwaar? Af en toe een sjekkie vind ik ook wel lekker. Vroeger rookte ik voornamelijk shag, waarom ik toch langzamerhand overgegaan ben op filtersigaretten weet ik eigenlijk niet meer. Nu krijg ik een droge mond wanneer ik teveel shag rook.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:26 schreef broer het volgende:
Van Nelle en Gauloises.
Ja, dat was voor mij ook altijd het vaste recept. Ik heb nu Samson en Dunhill. God mag weten waarom.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:26 schreef broer het volgende:
Van Nelle en Gauloises.
Ja, de neiging om te veel te roken met filtersigaretten ken ik. Ik koop daarom altijd maar één pakje tegelijk en per dag.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:37 schreef broer het volgende:
Halfzwaar, inderdaad. Al heet dat tegenwoordig om de een of andere reden 'stevige shag'.
Ik word juist misselijk van te veel filtersigaretten. Bovendien gaan die er veel te snel doorheen als je achter de computer zit.
Wát?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Negen! HAHHAHAHHAHHA.
Jesu Christu, het Toeval.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoelde met 'vier en acht minuten' dus de tijd die er zat tussen mijn post en de post daarvoor.
Maar toevallig dat het ook bijna de juiste tijd aangaf.
Nou, nou, zo zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef LXIV het volgende:
De casualiteit!
Hm... Jammer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:45 schreef Augustina het volgende:
De Dominee is een puike film. Je hebt wat gemist dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |