Ja, maar die zijn hie rzo laat niet meer open hoor!quote:
Ach, het verleden. Mwa, ik weet niet wat ik er als vrouw van zou vinden. Mijn vriendin vond het niet echt een probleem.quote:Ik doelde op het verleden van je geliefde, niet dat je op dat moment een relatie hebt. Dat is wel heel naar.Wie doet nou zoiets?
Hoe is het met de gezondheid??quote:
Wat zou je er als man van vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef LXIV het volgende:
Ach, het verleden. Mwa, ik weet niet wat ik er als vrouw van zou vinden. Mijn vriendin vond het niet echt een probleem.
Krijg je dan wel wisselgeld na afloop??quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zo'n eikel die het dan toch niet kan laten om een gesprek te beginnen met zo'n vrouw.
En van neuken komt dan al helemaal niks.
Het gaat nog niet zo goed vooruit als ik zou willen, maar ik mag niet klagen.quote:
Ik moet eerst nog even This book will save your life uitlezen. Dat is een kandidaat.quote:En welk(e) boek/schrijver raad je aan voor 2007??
Tja, ik zou het natuurlijk niet geweldig vinden. Maar verder zou het ook weer geen echt bezwaar zijn. Net zoals ik het ook niet een echt bezwaar zou vinden als iemand een keer met cocaïne oid ge-experimenteerd zou hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zou je er als man van vinden.![]()
Werk ze.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja. Maar ik moet helaas gaan werken.
Waarom? Ik sluit me wat dat betreft bij de (voor)oordelen aan waar Isabeau het over heeft. Het zijn doorgaans vrij simpele zielen die niet de ruggengraat hebben betere keuzes van zichzelf te verlangen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is dat ik geen prater ben, maar een gesprek houden met zo'n vrouw lijkt me idd erg boeiend
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan, AR. Maar ik ken mezelf goed genoeg.
Het is in theorie mogelijk een beter mens te worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:29 schreef LXIV het volgende:
Wanneer de spuiten nog steeds door het huis slingeren, dat is dan natuurlijk een ander verhaal.
Nou, ik kan niet zeggen dat ik er voldoende gezien heb om hier iets zinnigs over te kunnen roepen. Al met al is het natuurlijk vooral een triest beroep, dat klopt. Anderzijds is het natuurlijk ook op een gemakkelijke manier, zonder al te veel opleidingseisen, snel veel geld verdienen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom? Ik sluit me wat dat betreft bij de (voor)oordelen aan waar Isabeau het over heeft. Het zijn doorgaans vrij simpele zielen die niet de ruggengraat hebben betere keuzes van zichzelf te verlangen.
Ja, dat is het zeker. Maar doe dat dan voordat je iets met mij begint. De behoefte om mensen via een relatie het slop uit te trekken heb ik zeker niet, dan duw je jezelf er meestal in. Al schijnt die neiging onder vrouwen wel wat vaker voor te komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is in theorie mogelijk een beter mens te worden.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Maar doe dat dan voordat je iets met mij begint. De behoefte om mensen via een relatie het slop uit te trekken heb ik zeker niet, dan duw je jezelf er meestal in. Al schijnt die neiging onder vrouwen wel wat vaker voor te komen.
Je wordt niet geboren als hoer..., daar zit een geschiedenis aan vast. Of die persoon simpel of juist complex is doet er niet veel toe.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom? Ik sluit me wat dat betreft bij de (voor)oordelen aan waar Isabeau het over heeft. Het zijn doorgaans vrij simpele zielen die niet de ruggengraat hebben betere keuzes van zichzelf te verlangen.
Het is in Nederland in ieder geval niet nodig. Je kunt gewoon geld lenen van de IBG en er valt ook prima te werken naast je studie. Het lijkt me niet alleen een marketingtruc, maar ook een uitstekende manier om klanten op te geilen. De meeste mannen neuken liever een nymfomane studente dan een geldwolf of een alleenstaande moeder of een crackhoer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:34 schreef LXIV het volgende:
Er wordt wel eens beweerd dat steeds meer studentes als prostitué of callgirl hun geld verdienen. Geloven jullie dat? Ik denk dat het studente-zijn gewoon een marketing-truuc is van de prostitutie om mannen er een beter gevoel bij te geven.
Ik begrijp die behoefte aan zielige verhalen niet zo goed. Er zit ook een geschiedenis achter mensen die nobele keuzes hebben gemaakt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je wordt niet geboren als hoer..., daar zit een geschiedenis aan vast. Of die persoon simpel of juist complex is doet er niet veel toe.
De mooiste levens verhalen hoor ik trouwens van de simpele zielen...
Sterker nog, vooral de mensen die het gemaakt hebben, hebben in mijn ogen een boeiend leven gehad. Mensen als Oprah, dr. Phil, Gordon Ramsay en Lance Armstrong hebben zich ontworsteld aan hun omstandigheden en hebben hun eigen leven vormgegeven. Zij zijn niet bij de pakken neer gaan zitten.quote:Nu ik er over na denk, ik heb nog nooit een boeiend levens verhaal gehoord van een intelectueel persoon. Die hebben meestal alles zo gepland dat er niks fout kan gaan. Risico's vermijden, en back-up plannen voor je back-up plan hebben, etc. Ze zullen vast wel oud en gelukkig worden, maar hun verhaal vind ik niet erg boeiend
Ik denk ook dat het zo gaat, hoewel het misschien een heel enkele keer wél voorkomt. Soms wordt echter het idee gegeven dat tegenwoordig iedere studente zo haar studie betaalt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is in Nederland in ieder geval niet nodig. Je kunt gewoon geld lenen van de IBG en er valt ook prima te werken naast je studie. Het lijkt me niet alleen een marketingtruc, maar ook een uitstekende manier om klanten op te geilen. De meeste mannen neuken liever een nymfomane studente dan een geldwolf of een alleenstaande moeder of een crackhoer.
Dat begrijp ik ook niet. Maar blijkbaar leeft het idee dat ellende een betere maatstaf is voor menselijkheid is dan nobelheid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp die behoefte aan zielige verhalen niet zo goed.
Ook denk ik dat veel mensen graag lezen over mensen die het slechter hebben dan zij. Dat geeft toch een gevoel van opluchting. Denk aan al die heroïnehoertjes uit de Nieuwe Revu. Hoe kouder en verlatener die perrons, hoe warmer de mensen thuis zich voelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Maar blijkbaar leeft het idee dat ellende een betere maatstaf is voor menselijkheid is dan nobelheid.
Mijn dochter heeft longontsteking.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef LXIV het volgende:
Waarom zo'n verdriet, Augustina?
Longontsteking! Krijgt ze antibiotica?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:07 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft longontsteking.
En ik moet iemand interviewen vanmiddag, wat ik doodeng vind. Want ik kan dat helemaal niet.
Oh, zeker zijn dat ook boeiende verhalen. Maar waarom zou alleen het ene uiterste interesant zijn, en het andere niet??quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp die behoefte aan zielige verhalen niet zo goed. Er zit ook een geschiedenis achter mensen die nobele keuzes hebben gemaakt.
Wanneer het enkel om artistiek-literaire redenen is kan ik dit natuurlijk enkel toejuichen. De meest geschikte plek lijken me de Wallen. Of zullen we voor de triestheid en vergane glorie van de Reeperbahn gaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:40 schreef broer het volgende:
Is het geen idee om tijdens de volgende meet naar de hoeren te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |